Planeta Organica Oczyszczający Żel Mus Do Wszystki (6950752366)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
19,99 zł
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 5,99 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,99 zł
  • PACZKA W RUCHu 8,99 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Kielce, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: inna marka
  • płeć: produkt uniseks
  • rodzaj: inne
  • typ skóry: do wszystkich typów skóry
  • wielkość: produkt pełnowymiarowy
  • dostawa z Polski: tak
  • produkt nie zawiera: parabenów, SLS

Planeta Organica Oczyszczający Żel Mus Do Wszystkich Typów Skóry 200ml

Oczyszczający żel-mus czule oczyszcza i nawilża skórę bez użycia mydła. Bazą myjącą jest zmydlony olej uzyskany ze słodkich migdałów. W skład żelu wchodzą unikalne składniki i najcenniejsze oleje, które delikatnie napinają i odżywiają skórę. Żel – mus nie powoduje reakcji alergicznych, nie powoduje podrażnień, zmiękcza skórę, łatwo zmywa trwały makijaż, usuwa nieprzyjemne odczucia suchości i ściągania skóry. Oleje z wetiwerii pachnącej i kwiatów drzewa pomarańczowego nawilżają i darują skórze zachwycający delikatny aromat.

Nową linię kosmetyków Planeta Organica Hand Made - do pielęgnacji skóry twarzy, stworzono na bazie organicznych i naturalnych składników zakupionych u bezpośrednich producentów na całym świecie. Szefowie firmy osobiście odpowiadają za jakość oferowanych kosmetyków. Formuły kosmetyków nie zawierają szkodliwych składników pochodzących z przerobu ropy naftowej, SLS, SLES, parabenów, syntetycznych barwników i zapachów.

Sposób użycia:
Niewielką ilość żel- musu nanosimy lekko masując na wilgotną skórę twarzy, zmywamy ciepłą wodą.

Skład INCI:
Aqua enriched with Saponified Prunus Amygdalus Dulcis Oil* (zmydlony organiczny olej ze słodkich migdałów), Vetiveria Zizanoides Essential Oil (olej wetywerii pachnącej), Orange Essential Oil (olej z kwiatów drzewa pomarańczowego), Aloe Barbadensis Leaf Juice (żel aloe vera), Rubus Idaeus (Raspberry) Seed Oil* (olej z pestek maliny), Foeniculum Vulgare Essential Oil (olej z fenkuła), Calendula officinalis Flower Extract (nagietek), Rosa Damascena Essential Oil* (olejek różany), Angelica Archangelica Root Extract (arcydzięgiel), Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil* (olej wiesiołka), Tocopherol (Wit. Е), Ascorbic Acid Polypeptide (Wit. С), D-Panthenol (Wit. В5), Disodium Rutinyl Disulfate (Wit. Р), Macadamia Ternifolia Seed Oil* (olej makadamii), Salvia Оfficinalis Oil (olej szałwii), Mentha Piperita Oil (olej mięty pieprzowej), Melia Аzadirachta Seed (Neem) Oil* (olej z drzewa nim), Viola Оdorata Flower Extract (fiołek), Rosmarinus Оfficinalis Leaf Extract (rozmaryn), Spirae Ulmaria Plant Extract* (wiązówka błotna), Juniperus Communis Oil (olej z jałowca), Ginkgo bilobae folium Extract (miłorząb), Elettaria Cardamomum (Cardamom) Seed Extract (kardamon), Anthemis Nobilis Flower Extract (rzymski rumianek), Rosa Damascena Extract (ekstrakt z płatków róży), Salix Alba Bark Extract (ekstrakt z kory wierzby białej ), Echinaceae Purpurae Herbae Extract (echinacea), Cymbidium Grandiflorum Extract (ekstrakt z płatków górskiej orchidei), Sodium Сосо-Sulfate N, Coco-Glucoside N, Cocamidopropyl Betaine N, Xanthan Gum N, Dehydroacetic Acid, Benzyl AlcoholNI, Sodium Benzoate NI, Potassium Sorbate NI.
(*) składniki organiczne
(N) składniki naturalne
(NI) składniki identyczne z naturalnymi

Objętość 200 ml
Status produktu – kosmetyk
Termin przydatności do użycia podany na opakowaniu.
Kraj pochodzenia: Federacja Rosyjska

POF15

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ProVital za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 98249000050000453058153698
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
PACZKA W RUCHu 5,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
PACZKA W RUCHu 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Agencja Konsultingowa Pro-Consult
ul. Sandomierska 160/48
25-324 Kielce
NIP: 657-109-92-65
REGON: 290853568

Agencja Konsultingowa PRO-CONSULT Małgorzata Tomaszewska 

ul. Sandomierska 160/48 25-324 Kielce 

NIP: 657-109-92-65 

REGON: 290853568    

nr konta:   Alior Bank S.A. 98249000050000453058153698


Odbiór osobisty w sklepie ProVital Kosmetyki Naturalne:

ul. Sandomierska 154 (pawilon naprzeciwko Zakładu Energetycznego)

25-324 Kielce

sklep jest czynny pon.-pt. 10-17, sob. 10-12

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Witamy w naszym sklepie.

Sklep ProVital prowadzony jest przez Agencję Konsultingową PRO-CONSULT, która swoją działalność prowadzi od 1997 roku. Jedną z działalności, którą prowadzi firma jest działalność handlowa. W roku 2013 r. poszerzyliśmy zakres swojej działalności o sklep internetowy  provitalsklep.pl, sprzedający między innymi kosmetyki pielęgnacyjne oraz odżywki i suplementy diety. W ramach tej działalności została uruchomiona również sprzedaż na Allegro. W naszym sklepie oferujemy wyłącznie nowe i oryginalne produkty.

Z myślą o naszych Klientach staramy się dobrać taki asortyment, aby swoim rodzajem, jakością, ale również i atrakcyjną ceną zaspokoił Państwa potrzeby.

Oferowany przez nas asortyment stale wzbogacamy o nowe pozycje i marki.

Współpracujemy jedynie z producentami, dystrybutorami i sprawdzonymi hurtowniami - zakupione u nas towary charakteryzują się zawsze najwyższą jakością.

Dużą wagę przykładamy do jakości świadczonych przez nas usług.

Starannie zapakowana przesyłka, monitorowanie daty przydatności kosmetyków, możliwie najkrótszy czas oczekiwania na dostarczenie zamówienia - to tylko kilka z naszych priorytetów.

Każdego Klienta traktujemy indywidualnie. Dla naszych stałych Klientów proponujemy rabaty.

Sympatyczna i przyjazna obsługa to także nasz cel - w przypadku pytań bądź wątpliwości zachęcamy do kontaktu z nami. Nasze biuro obsługi klienta czeka na wszelkie telefony i maile od pon. do piątku w godzinach 9-17.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Sklep ProVital
Sandomierska 154
25-324 Kielce
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Proszę załączyć paragon.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok

Adres do reklamacji:
Sklep ProVital
Sandomierska 154
25-324 Kielce
PL
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA PRODUKTU

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.


2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.


3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

3.1. pisemnie na adres: ProVital, ul. Sandomierska 154, 25-324 Kielce;

3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: provitalsklep@gmail.com;


4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz

(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.


5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.


6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ProVital ul. Sandomierska 154, 25-324 Kielce. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.


7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.


POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR


1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.


2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:


2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).


2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.


2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.