Planeta Organica Arctica Szampon Włosy Zniszczone (6999648125)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
16,90 zł
z 2 sztuk
Dostawa
  • PACZKA W RUCHu 6,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 8,60 zł
  • Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,99 zł
Zakupy od 300 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Kielce, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: inna marka
  • płeć: produkt uniseks
  • rodzaj: szampon w płynie
  • działanie: regeneracja i nawilżenie
  • pojemność: 250-499ml
  • wielkość: produkt pełnowymiarowy
  • dostawa z Polski: tak
  • typ włosów: cienkie i delikatne, zniszczone
  • produkt nie zawiera: parabenów, SLS

opis

Planeta Organica „SECRETS of ARCTICA” Naturalny Rokitnikowy Intensywny Szampon Do Zniszczonych I Osłabionych Włosów Z Efektem Laminowania 280ml

Naturalny intensywny szampon do zniszczonych i osłabionych włosów z efektem laminowania – odżywienie i regeneracja – delikatnie oczyszcza, przywraca włosom gęstość, wytrzymałość i połysk, ułatwia perfekcyjną stylizację fryzury, naprawia uszkodzoną strukturę włosów.

Bogata w złoto Syberia podarowała nam skarb w postaci złoto-bursztynowego oleju z nasion arktycznego rokitnika. Rosnący na odludnych przestrzeniach dalekiej północy rokitnik jest bogaty w rutynę i kwercetynę.

Są one w stanie wniknąć w strukturę komórkową i zwiększyć produkcję białek potrzebnych do naprawy zniszczonych i osłabionych włosów, tworząc efekt bio-laminowania.

Kwasy tłuszczowe, karotenoidy i inne witaminy odżywiają skórę głowy i przywracają jej naturalne mechanizmy obronne, a także wypełniają mikropęknięcia uszkodzonej struktury włosa na całej jego długości.

20 aminokwasów i mikrokapsułki witaminy B6 wzmacniają naturalną moc arktycznego oleju rokitnikowego, odżywiają, nawilżają i normalizują stan skóry głowy, przywracając włosom witalność.

Sposób użycia: 

Nałożyć niewielką ilość szamponu na wilgotne włosy, spienić a następnie dokładnie spłukać.

Skład INCI: 

Aqua enriched with Calluna Vulgaris Flower Extract (hydrolat z kwiatów wrzosu), Organic Hippophae Rhamnoides Seed Oil* (organiczny olej z arktycznego rokitnika), Sodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betain, Sodium PCA, Sodium Lactate, Arginine, AsparticAcid, PCA, Glycine, Alanine, Serine, Valine, Proline, Threonine, Isoleucine, Histidine, Phenylalanine (kompleks aminokwasów), Organic Calluna Vulgaris Flower Extract* (organiczny ekstrakt wrzosu), Tocopherol (witamina Е), Vitamin В6 microcapsules (mikrokapsułki witaminy В6), Sodium Chloride, Organic Olea Europaea (Olive) Fruit Oil* (organiczna oliwa z oliwek), Organic Simmondsia Chinensis Seed Oil* (organiczny olej jojoba), Organic Chamomilla Recutita Flower Extract* (organiczny ekstrakt z kwiatów rumianku), Kathon Parfum.

(*) – składniki pochodzące z organicznych upraw

Objętość 280 ml 

Podmiot odpowiedzialny/kraj pochodzenia – EUROBIO LAB Estonia/Rosja

Producent: OOO Planeta Organica Rosja

PAR11

Dostawa i płatność
od 6,99 zł

Lokalizacja: Kielce, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
60
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
60
czas realizacji
3-4 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
6,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
60
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
15,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
60
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
60
czas realizacji
3-4 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

Sklep ProVital
Sandomierska 154
25-324 Kielce
woj. świętokrzyskie
email: provitalsklep@gmail.com
tel.: 888 161 566

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 17:00
  • sobota 10:00 - 12:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Sklep ProVital
Sandomierska 154
25-324 Kielce
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA PRODUKTU

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.


2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.


3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

3.1. pisemnie na adres: ProVital, ul. Sandomierska 154, 25-324 Kielce;

3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: provitalsklep@gmail.com;


4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz

(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.


5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.


6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ProVital ul. Sandomierska 154, 25-324 Kielce. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.


7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.


POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR


1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.


2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:


2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).


2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.


2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sklep ProVital
Sandomierska 154
25-324 Kielce

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Proszę załączyć paragon.

O sprzedającym
ProVital
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

1005

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 888 161 566
  • 888 161 566
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Agencja Konsultingowa PRO-CONSULT Małgorzata Tomaszewska 

ul. Sandomierska 160/48 25-324 Kielce 

NIP: 657-109-92-65 

REGON: 290853568    

nr konta:   Alior Bank S.A. 98249000050000453058153698


Odbiór osobisty w sklepie ProVital Kosmetyki Naturalne:

ul. Sandomierska 154 (pawilon naprzeciwko Zakładu Energetycznego)

25-324 Kielce

sklep jest czynny pon.-pt. 10-17, sob. 10-12

Pozostałe informacje

Witamy w naszym sklepie.

Sklep ProVital prowadzony jest przez Agencję Konsultingową PRO-CONSULT, która swoją działalność prowadzi od 1997 roku. Jedną z działalności, którą prowadzi firma jest działalność handlowa. W roku 2013 r. poszerzyliśmy zakres swojej działalności o sklep internetowy, sprzedający między innymi kosmetyki pielęgnacyjne oraz odżywki i suplementy diety. W ramach tej działalności została uruchomiona również sprzedaż na Allegro. W naszym sklepie oferujemy wyłącznie nowe i oryginalne produkty.

Z myślą o naszych Klientach staramy się dobrać taki asortyment, aby swoim rodzajem, jakością, ale również i atrakcyjną ceną zaspokoił Państwa potrzeby.

Oferowany przez nas asortyment stale wzbogacamy o nowe pozycje i marki.

Współpracujemy jedynie z producentami, dystrybutorami i sprawdzonymi hurtowniami - zakupione u nas towary charakteryzują się zawsze najwyższą jakością.

Dużą wagę przykładamy do jakości świadczonych przez nas usług.

Starannie zapakowana przesyłka, monitorowanie daty przydatności kosmetyków, możliwie najkrótszy czas oczekiwania na dostarczenie zamówienia - to tylko kilka z naszych priorytetów.

Każdego Klienta traktujemy indywidualnie. Dla naszych stałych Klientów proponujemy rabaty.

Sympatyczna i przyjazna obsługa to także nasz cel - w przypadku pytań bądź wątpliwości zachęcamy do kontaktu z nami. Nasze biuro obsługi klienta czeka na wszelkie telefony i maile od pon. do piątku w godzinach 9-17.

Numer oferty:6999648125
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii