Plandeka Agrowłóknina Do Okrywania Słomy 12,5x9,8m (6542386698)

zakończona
660,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 35,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 16.00 [kg]

Telefon: 500 666 205

Włóknina Ochronna Fliz Na Słomę Buraki Ziemniaki Do Stogów Słomy Zboża.

Fliz zapobiega przemoknięciu oraz zapewnia bardzo dobrą wentylację.

FLIZ do OKRYWANIA:

- stogów słomy

- zboża składowanego luzem

- kopców buraków

Świetny sposób na przechowywanie bel siana i słomy w celu ochrony przed deszczem i wiatrem!

Zapobiega przemoknięciu oraz zapewnia bardzo dobrą wentylację.

Fliz jest bardzo trwały, odporny na zerwanie i mniej wrażliwy na wiatr niż folie lub plandeki.

Osłona jest przepuszczalna dla powietrza, najwyższy wodoszczelne sposób na słomę.

Również odporność na promieniowanie UV i trwałość jest znacznie wyższa niż w przypadku folii i plandek.

Kolor: zielony

Waga: 130g/m2

Sugerowana wymiana 6-7 lat

Wnioski:

JAKOŚĆ SŁOMY i SIANA JEST BARDZO WYSOKA PRZEZ CAŁĄ ZIMĘ!

SUCHA PASZA BEZ PLEŚNI.

Dostępne flizy to:

9,80 x 12,50m - 660,- zł

9,80 x 25m - 1340,- zł

10,40 x 12,50 - 710,- zł

10,40 x 15,80m - 840,- zł

10,40 x 25m - 1440,- zł

12 x 25m - 1540,- zł

12,50m x 9,80m - 660,- zł

12,50 x 10,40m - 710,- zł

25m x 9,80m - 1340,- zł

25m x 10,40m - 1440,- zł

25m x 12m - 1540,- zł

Zastosowanie:

W celu zapewnienia optymalnego ściekania wody, należy zachować kąt nachylenia 45°. Należy tak rozłożyć włókninę, aby spoiny przebiegały w poprzek osi środkowej, albo wzdłuż stropu/kalenicy.

Zanieczyszczenia spowodowane przez zwierzęta, pyły i inne czynniki są skutecznie przejmowane przez włókninę, w wyniku czego nie mogą przeniknąć do zboża.

Telefon: 500 666 205

© UltraPanel

Telefon: 500 666 205

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Deutsche Bank PBC S.A. 31 1910 1048 2751 0604 0639 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Portal Internetowy Skocz Na Zakupy, Zawsze Otwarte - Nowoczesna Platforma Handlowa Kupuj Z Pewnego Źródła I Handluj Bezpiecznie został założony 1 marca 1997 roku, przez Tomasza Wietlickiego. Obecnie firma jej wszystkie działania handlowe prowadzi w chmurze. Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas sprawą najważniejszą, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane terminowo, a oferowany towar był najwyższej jakości. Dzięki zaangażowaniu naszych fachowców, którzy chętnie udzielają porad, zakupy w naszym sklepie internetowym stają się czystą przyjemnością. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami pod adresem email biuro@skocznazakupy.pl lub telefonicznie pod numerem 500 666 205. Serdecznie zapraszamy! Załoga sklepu Skocz Na Zakupy, Zawsze Otwarte - Nowoczesna Platforma Handlowa Kupuj Z Pewnego Źródła I Handluj Bezpiecznie

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Gwarancja i serwis Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności. Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. Zwrot produktów Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu: Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

reklamacje

Reklamacje Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 500 666 205. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@skocznazakupy.pl lub telefonicznie: +48 500 666 205. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.