PLAKAT Okładka ze Zdjęciem na Prezent PLAYBOY A3 (6911036791)

9 dni do końca
cena kup teraz
25,99 zł
z 100 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
Zakupy od 250 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u pomyslowegadzety za co najmniej 250 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Beesart
Ogrodowa 10
97-350 Gorzkowice
NIP: 7712620783
REGON: 100708300

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Beesart
Duńska 3/5 pokój 104
91-204 Łódź
Polska
 
1. Możliwe są tylko i wyłącznie zwroty towarów, które nie są realizowane na indywidualne zamówienie klienta. 2. Jako indywidualne zamówienie klienta rozumie się specjalnie zaprojektowany i zrealizowany wzór, rozmiar, kolor i inne elementy świadczące o indywidualnym charakterze zamówienia. 3. W pozostałych przypadkach termin na zwrot bez podania przyczyny to ustawowe 14 dni. 4. Każdorazowo przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. 5. Koszty zwrotów pokrywane są przez Kupującego. 6. Po otrzymaniu przez naszą firmę przesyłki jest ona weryfikowana. Aby otrzymać zwrot wartości zakupionego towaru należy zwrócić towar w nienaruszonym stanie wraz z oryginalnym opakowaniem i paragonem. 7. Zwroty prosimy przesyłać po wcześniejszym ustaleniu na podany przez nas adres. 8. Nie odbieramy przesyłek wysyłanych za pobraniem.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy w formie pisemnej na adres firmy. 2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać, co najmniej: a) Imię, nazwisko, adres, adres e-mail, nr telefonu Kupującego, b) Datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego (zwrot pieniędzy, wymiana), d) Opis wszelkich okoliczności uzasadniające reklamację. 3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, tj. od momentu otrzymania w formie pisemnej reklamacji i otrzymania przesyłki zwrotnej (na koszt Kupującego). 5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 6. Wszystkie przedmioty przekazane do transportu są dokładnie zapakowane w grubą tekturę oraz folię bąbelkową. Odpowiedzialność za uszkodzenie towaru w trakcie transportu nie leży po stronie sprzedającego. Zgodnie z art. 65 ustawy Prawo przewozowe: Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki powstałe od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Reklamacje za uszkodzony towar podczas transportu proszę kierować do przewoźników: kurier, in post, poczta itp.

pozostałe informacje

ZAKUPY 1. Dokonując zakupu na naszych aukcjach Kupujący potwierdza znajomość niniejszego regulaminu i nie wnosi sprzeciwu, co do informacji w nim zawartych. 2. Zamówienia można składać 24h na dobę przez cały rok. 3. Zamówienia realizowane są tylko w dni robocze w godzinach pracy firmy. 4.Po zakupie prosimy o niezwłoczne podanie danych wymaganych do zrealizowania zamówienia np. wzoru czy koloru produktu, który mamy wysłać. Brak takiej informacji w ciągu 5 dni roboczych skutkuje realizacją zamówienia o losowych parametrach (dowolny kolor czy wzór). 5. Po zakupie na wybór formy płatności i wysyłki czekamy 7 dni. Po tym czasie, jeżeli nadal nie dokonano wyboru, występujemy o zwrot prowizji i anulowanie zakupu. 6. Zamówienie jest przekazywane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty. 7. Zdjęcia przedstawione w opisach są zdjęciami poglądowymi i mogą się różnić szatą graficzną. 8. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto, co oznacza, że zawierają już 23% podatku VAT. 9. Do ceny zamówionego towaru doliczany jest koszt przesyłki według cennika przewoźnika (ceny podane na aukcji). 10. Jako sprzedający pierwsi czekamy na komentarz. W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt. Postaramy się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie. 11.Realizujemy również zamówienia indywidualne. W tym celu należy kontaktować się z nami drogą mailową. 12. Wysyłkę realizujemy do 96h (najczęściej 24h) po potwierdzeniu zakupu/zaakceptowaniu projektu / zaksięgowaniu wpłaty na koncie. 13. W wyjątkowych przypadkach czas zrealizowania wysyłki może ulec zmianie, o czym informujemy drogą mailową. WYSYŁKA 1. Wysyłka towaru odbywa się po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie. 2. Aktualnie możliwe są następujące sposoby wysyłki: Poczta Polska, przesyłka kurierska lub paczkomaty In Post. 3. Przesyłkę wysyłamy na adres podany w formularzu dostawy (nie na podany w dodatkowych mailach, telefonicznie itp.). 4. W przypadku nieodebrania przesyłki w terminie, nie przyjmujemy reklamacji ani roszczeń finansowych. Za powtórne nadanie pobieramy opłatę wg aktualnego cennika przesyłek podanego w aukcjach. 5. Jeżeli przesyłka została w jakiś sposób uszkodzona podczas transportu, należy odmówić jej przyjęcia i sporządzić protokół uszkodzenia podpisany przez doręczyciela. Protokół jest podstawą reklamacji uszkodzonej przesyłki.