PLAFON NOWODVORSKI SOFT GRAPHITE 60 6990 24H (6922424980)

5 dni do końca
cena kup teraz
209,99 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • lokalizacja: Koszalin, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: odcienie szarości
  • moc: 24 [W]
  • długość/wysokość (cm): 60.00 [cm]
  • ilość punktów światła: 1
  • rodzaj lampy: kinkiety
  • pomieszczenie: salon, jadalnia, kuchnia, sypialnia, biuro
KONTAKT
Infolinia tel. - 660 702 102
E-mail - kontakt@lampanalampi­e.pl
Reklamacje - reklamacje@lampanala­mpie.pl
WYSYŁKA

Płatność przelewem - 15zł
Płatność za pobraniem - 22zł
PŁATNOŚCI

43 2030 0045 1110 0000 0242 5010
Witamy Serdecznie na naszych aukcjach. Zapraszamy do zapoznania się z ofertami oraz życzymy udanych zakupów.
Lampa Kinkiet

SOFT GRAPHITE 60

6990 firmy Nowodvorski

DOSTAWA W 24 GODZINY

SOFT GRAPHITE 60

NOWOCZESNE

6990
T5
1
24W
zawiera
IP20
Aluminium lakierowane, plexi, stal lakierowana
60cm
6cm


Zobacz nasze pozostałe aukcje:

GCS-AP2-R
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 43203000451110000002425010
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • 660702102
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
PUH Jestrab
Ul. Przemysłowa 11A
75-216 Koszalin
Polska
 
Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827). Z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie i na warunkach określonych w powyższej ustawie. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jak mogę zwrócić towar? Upewnij się, że spełniasz dwa poniższe warunki zwrotu zakupionego towaru: - nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia - zakupu dokonałeś jako osoba prywatna (nie na firmę).Pobierz i wypełnij Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży.Wyślij zwracany produkt wraz z powyższym oświadczeniem na adres: PUH JESTRAB Ul. Przemysłowa 11A 75-216 Koszalin Zwrotu towaru możesz także dokonać oddając produkt w sklepie stacjonarnym na następujących warunkach: - towar wraz z wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy można zwrócić po okazaniu oryginału faktury zakupu lub wystawionego i potwierdzonego przez Księgowość duplikatu, - w przypadku gdy płatność za zwracany towar była dokonywana gotówką, zwrot w tej samej formie nastąpi tylko w przypadku zgodności danych na fakturze sprzedaży z okazanym dokumentem tożsamości zawierającego zakup. W innym przypadku rozliczenie następuje w formie przelewu na konto. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Stan zwracanego towaru Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmii, (więcej w dziale Reklamacje). -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Podsumowanie Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom.Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.Jeżeli okres 14 dni kończy się w weekend lub święto, termin przechodzi na następny.Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt Klienta.Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem Klienta, tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.Rozpakowanie towaru nie powoduje wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru.Klient otrzyma zwrot pieniędzy najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu towaru, z reguły do 3 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sklepu.Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.W przypadku niespełnienia, którejś z powyższych zasad towar zwrot może nie zostać przyjęty, a zwrócony towar będzie można odebrać w siedzibie firmy.

reklamacje

PROCEDURA REKLAMACJI RĘKOJMIA i ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NIENALEŻYTE WYKONANIE UMOWY Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, wadliwego, niekompletnego, niezgodnego w jakimkolwiek aspekcie z ofertą sprzedaży, stwierdzenia braku danej pozycji zamówienia i in. Klient ma prawo złożyć reklamację w dowolnej formie, jednak w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego sugerujemy przesłanie zgłoszenia drogą pisemną oraz dołączenie wszelkiej posiadanej dokumentacji (zdjęcia, raport szkody itd.). W zgłoszeniu należy umieścić informację na temat oczekiwań, tj.: naprawa, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny, zwrot należności i in. oraz dokładny opis przyczyny jej złożenia. Klient może skorzystać ze wzoru formularza reklamacji dołączonego do przesyłki, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza można pobrać w formacie WORD lub PDF. Każda forma złożenia reklamacji jest respektowana przez sprzedawcę – klient może wysłać zgłoszenie: e-mailem na adres: reklamacje@lampanalampie.pl, pocztą tradycyjną na adres: PHU JESTRAB, ul. Przemysłowa 11A, 75-216 Koszalin lub zgłosić telefonicznie pod numerem telefonu: 660-702-102. Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik Działu Zwrotów i Reklamacji skontaktuje się z klientem w celu przekazania szczegółów dalszego postępowania. Po ustaleniu konieczności zwrotu reklamowanego towaru do magazynu pracownik Działu Reklamacji skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia działań związanych z odesłaniem produktu. Sprzedawca umożliwia zamówienie kuriera na koszt sklepu pod warunkiem spełnienia przez klienta określonych warunków, tj. zabezpieczenia towaru na czas transportu, przygotowania przesyłki do odbioru w wyznaczonym terminie oraz dostarczenia przesyłki paletowej/wielkogabarytowej na samochód kuriera. W celu jednoznacznej identyfikacji zwróconego towaru sugerujemy dołączenie do reklamowanej przesyłki kserokopii faktury zakupu.