Plafon Kinkiet Oprawa Sufitowa 24LED z Czujnikiem (6912245116)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
99,00 zł
z 100000 sztuk

kolor/wzór:

Dostawa
  • Paczkomaty 24/7 8,60 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 11,00 zł
Zakupy od 3 999 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Tarnowskie Góry, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: LED
  • moc: 12 [W]
  • rodzaj gwintu: inny
  • kolor szkła: mleczne
  • barwa światła: biały neutralny
  • kształt: okrągły

opis

Informacje o możliwych formach płatności i dostawy znajdują się w zakładce "Dostawa i płatność" nad szablonem każdej aukcji.

Po zakupie należy wybrać formę płatności oraz poinformować nas o ewentualnej zmianie adresu do wysyłki, wypełniając najlepiej "Formularz sposobu zapłaty i dostawy".

Na zapłatę czekamy maksymalnie 9 dni roboczych, po tym czasie uruchamiamy procedurę zwrotu prowizji.

Nasze konto bankowe - mBank:
13 1140 2004 0000 3002 6413 4815
Wylicytowany przedmiot staramy się wysyłać w ciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Wysyłki realizujemy od poniedziału do piątku, więc przy zalicytowaniu przedmiotu w weekend, czas jego wysłania liczony jest od poniedziałku.

O wysłaniu przesyłki zostaniesz powiadomiony mailowo. Wysyłamy za pomocą Poczty Polskiej lub Kurierem:

Centrumelektroniki sp.j.
Korfantego 7
42-600 Tarnowskie Góry

NIP: 645-24-93-406
REGON 241320590




O naszej uczciwości i wiarygodności świadczy Certyfikat Rzetelności firmy.



Serwis Opineo Skąpiec docenił ciężką pracę i niezłomny trud wyróżniając Nas jako jeden z najlepszych E-sklepów.

Plafon lampa Maclean MCE131 LED 12W Czujnik ruchu + Akumulator (41926)

Oferowane przez nas produkty są nowe i pochodzą bezpośrednio od producenta.
Zapakowane są w oryginalne opakowania wraz ze wszystkimi akcesoriami, które dodaje producent. Wszystkie produkty oferowane na naszych aukcjach objęte są 24-miesięczną gwarancją.


Maclean jest globalnym liderem rynku specjalistycznych kabli, i akcesorii do kina domowego, systemów hi-fi oraz połączeń komputerów PC. Pozycja firmy na rynku była budowana przez ponad 10 lat. Każdy produkt jest tworzony przez grupę projektantów którzy dzięki posiadanej wiedzy i umiejętnościom potrafią wykreować coś niezwykłego tak jak w przypadku tego urządzenia.

Urządzenie to łączy wysokiej klasy lampę LED z czujnikiem ruchu, zmierzchu i wbudowanym akumulatorem


Plafon LED przeznaczony do automatycznego oświetlania wewnętrznych i zewnętrznych części pomieszczeń takich jak: klatki schodowe, korytarze, piwnice, garaże, szatnie, toalety, itd.

Cechy produktu:

  • Wyposażony w 24 diody LED SMD o przedłużonej żywotności, które pozwalają na znaczne obniżenie kosztów energii elektrycznej oraz czujnik ruchu
  • Plafon LED przeznaczony do automatycznego oświetlania wewnętrznych i zewnętrznych pomieszczeń, takich jak: klatki schodowe, korytarze, piwnice, garaże, pomieszczenia gospodarcze, szatnie czy toalety
  • Czujnik zmierzchowy (w zależności od ustawień) po zapadnięciu zmroku i po wykryciu ruchu rozświetli plafon
  • Klosz wykonany jest z wysokiej jakości materiału
CE13TG CE111TG CE42TG

Plafon ACU LED 12W


Produkt umożliwia automatyczne załączenie obciążenia, po wykryciu ruchu w polu detekcji, dzięki czujnikowi na podczerwień. Dzięki czujnikowi światłoczułemu urządzenie można ustawić tak, aby działało tylko o określonej porze dnia.


Ultra cienka podstawa idealna do każdego wnętrza. Wbudowany czujnik ruchu.


W zestawie kompletna instrukcja obsługi w języku polskim. Gwarancja 2 lata.

Specyfikacja techniczna:

  • Napięcie zasilania: 110-240V/AC
  • Zasięg detekcji: 6m max (<24°C)
  • Czujnik oświetlenia: 3-2000LUX (regulowany)
  • Czas załączenia: min: 10s±3s, max.:3min±30sec
  • Obciążenie znamionowe: 12W (24szt. LED)
  • Wbudowana bateria: 3.7V/1500mAH
  • Czas świecenia w trybie awaryjnym: 3H
  • Pole detekcji: 360º
  • Temperatura pracy: -20~+40°C
  • Wilgotność pracy: <93%RH
  • Zalecana wysokość montażu: max: 2.2m~4m
  • Prędkość wykrywanego ruchu: 0.6~1.5m/s
  • Pobór energii w trybie awaryjnym: 1.2W (6szt. LED)
  • Stopień ochrony: IP20
  • Gwarancja: 2 lata

Ostrzegamy Państwa przed zakupem plafonów u nieuczciwej konkurencji, gdyż w ostatnim czasie pojawiło się na allegro bardzo dużo podróbek marnej jakości. Nieuczciwi sprzedawcy oferują Państwu plafony zbliżone wyglądem do plafonów markowych takich jak Maclean Energy ale ich parametry znacząco odbiegają od deklarowanych w opisach na aukcji. Efekt jest taki, że narażają się Państwo na niepotrzebne koszty całkiem niepotrzebnie. Kupując oświetlenie marki Maclean Energy mają Państwo gwarancję najwyższej jakości i profesjonalnej obsługi, dodatkowo każdy plafon posiada polską gwarancje 24 miesiące realizowaną w Naszym polskim serwisie.

Zastosowanie: klatki schodowe, piwnice, korytarze, wejścia, garaże, pomieszczenia magazynowe.

Najważniejsza cechy plafonu:

  • Do 80% niższe zużycie energii względem tradycyjnego plafonu na żarówki wolframowe
  • Do użytku wewnętrznego
  • Wbudowany akumulator pozwalający na pracę oświetlenia przez 3 godziny po zaniku zasilania
  • Długa żywotność, dochodząca do 100 000 godzin

Nowoczesna technologia:


Dzięki użyciu nowoczesnych technologii i materiałów plafony Maclean Energy charakteryzują się bardzo niskim zużyciem energii przy jednoczesnej trwałości przewyższającej dziesięciokrotnie tradycyjne plafony na żarówki wolframowe.

Wysoka jakość materiałów użytych do produkcji sprawia, że plafony są nie tylko przyjazne środowisku, ale również charakteryzują się nowoczesną i przyjazną stylistyką.

Zalety stosowania plafonów z wbudowanym czujnikiem ruchu:
  • Oszczędność zużycia energii elektrycznej poprzez automatyczne wyłączenie
  • Komfort automatycznego włączania oświetlenia
  • Jedno urządzenie, mniejszy koszt niż przy zakupie czujnika ruchu + plafonu
  • Brak konieczności prowadzenia dodatkowego okablowania do czujnika ruchu
  • Brak promieniowania UV i IR (nie przyciąga owadów)
  • Łatwy i szybki montaż
  • Zasięg czujnika ruchu to aż 6m
  • Dzięki wbudowanemu akumulatorowi, plafon po zaniku napięcia z sieci może kontynuować prace przez 3 godziny

Podtrzymanie zasilania - urządzenie ładuje wbudowany akumulator litowy, który po odłaczeniu zasilania może kontynuować pracę lampy przez 3 godziny.

Plafon posiada certyfikaty:
Prosimy uważać na panele słabej jakości, ich sprzedawcy często oszukują klientów podając sumaryczną świetlność wszystkich diod, a nie rzeczywisty strumień świetlny produktu. Często też gwarancja wynosi zaledwie rok lub jej nie ma... Firma Maclean Energy udziela polskiej 24 - miesięcznej gwarancji. Dobry produkt będzie służył Państwu przez wiele lat! Nasza firma jako jedna z nielicznych oferuje pełen serwis gwarancyjny - jaki i pogwarancyjny.
Płacisz za duże rachunki? Dzięki naszym energooszczędnym plafonom zmniejszysz rachunki o ponad połowę!


Wysoka jakość gwarantowana przez renomowanego producenta

Inne nasze żarówki i plafony
© jPanel | Wszystkie nasze aukcje | Strona o mnie


Zapraszamy na inne nasze aukcje
© jPanel | Wszystkie nasze aukcje | Strona o mnie
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Tarnowskie Góry, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u EuroElectronics1 za co najmniej 3 999,00 zł.

Wysyłka

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,18 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
1 dzień roboczy
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
14,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
1 dzień roboczy
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
1-2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Czechy
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Irlandia
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Słowacja
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Szwecja
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Holandia
pierwsza sztuka
55,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Litwa
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Włochy
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Francja
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Belgia
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Dania
pierwsza sztuka
55,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Hiszpania
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Austria
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Punkty odbioru

CentrumElektroniki.pl - Gwarek Śląskie Centrum Handlu wejście numer 6
Zagórska 159
42-600 Tarnowskie Góry
woj. lubelskie
email: kontakt@centrumelektroniki.pl
tel.: 32 797 93 69

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota 09:00 - 14:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

CentrumElektroniki.pl - Rynek 9 Sklep elektroniczny
Rynek 9
42-600 Tarnowskie Góry
woj. śląskie
email: kontakt@wykrywaczemetali.com.pl
tel.: 32 797 93 69

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota 09:00 - 13:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Kontakt reklamacje: 32-797-93-75, 32-284-72-22

Adres mailowy: reklamacje@centrumelektroniki.pl

Od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00 sobota 9:00 - 14:00


Zgłoszenia reklamacyjne: http://www.centrumelektroniki.pl/rma/


Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby sprzedającego:


Centrumelektroniki Arkadiusz Wlazłowski i Rafał Wlazłowski Spółka Jawna

ul. Zagórska 159

42-600 Tarnowskie Góry

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Centrumelektroniki Arkadiusz Wlazłowski i Rafał Wlazłowski Spółka Jawna
Zagórska 159
42-600 Tarnowskie Góry
Dodatkowe informacje

Procedura rozpatrywania reklamacji 

  • Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej  miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby  Sprzedającego - Serwis Centrumelektroniki Arkadiusz Wlazłowski i Rafał Wlazłowski Spółka Jawna, Zagórska 159, 42-600 Tarnowskie Góry.
  •  Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową  opisującą wynik ekspertyzy  serwisowej. 
  • Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w  jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego. Na życzenie klienta możliwy jest odbiór reklamowanego urządzenia w siedzibie firmy pod adresem:  Centrumelektroniki Arkadiusz Wlazłowski i Rafał Wlazłowski Spółka Jawna, Zagórska 159, 42-600 Tarnowskie Góry.
  • Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia  Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.  

 

Ważne  

  • Formularz RMA dostępny jest pod adresem: http://www.centrumelektroniki.pl/rma/
  • Numer RMA (numer reklamacji) nadawany jest przez serwisanta drogą  elektroniczną, w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu  zgłoszenia. Zaleca się, aby numer RMA nadany przez nasz serwis umieścić w  widocznym dla przyjmującego przesyłkę miejscu (na zewnątrz paczki,  najlepiej w pobliżu listu przewozowego) i być zabezpieczony przed  ewentualnym zniszczeniem w trakcie transportu.  
  • Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport  do serwisu. 
  • Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria  mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn  nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).
  • Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do  dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty  gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu  usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania. 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Centrumelektroniki Arkadiusz Wlazłowski i Rafał Wlazłowski Spółka Jawna
Zagórska 159
42-600 Tarnowskie Góry

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży 


Na  podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta  (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość,  może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest  odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy.  Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na  wskazany adres do zwrotów lub drogą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje@centrumelektroniki.pl. 


Termin  14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako  objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez  konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać  niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie  później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku  odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym  produktem zwrotowi podlega cały zestaw. 


Konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem  korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty  bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z  dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni  od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób  dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia  oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do  zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 


Prawo  odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na  odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:


  1. w której przedmiotem świadczenia  jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji  konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  2. w  której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo  programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli  opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  3. zawartej w drodze aukcji publicznej; 
  4. o  dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną  zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po  poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od  umowy. 

O sprzedającym
EuroElectronics1
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

27100

 

51

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 32 797 93 69
  • 32 797 05 35
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Kupując u nas kupujesz w fizycznie istniejącej firmie z zarejestrowaną działalnością gospodarczą. Nasz towar jest fabrycznie nowy na wszystkie produkty udzielamy gwarancji. Do każdego produktu dajemy dowód zakupu - faktura detaliczna lub na życzenie fakturę VAT. Jeżeli produkt nie zawiera podbitej gwarancji wtedy gwarancje stanowi dowód zakupu.

Pozostałe informacje

§ 5 Rękojmia 1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 2. Jeżeli Towar ma wadę Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania Towaru Klientowi. 5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 6. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. 7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. § 6 Odstąpienie od Umowy sprzedaży 1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. 3. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 5. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 9. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 10. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 11. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 12. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. § 7 Gwarancja 1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. 2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu. § 8 Postanowienia końcowe 1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro. 2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 3. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. 4. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy. 5. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. 6. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. 7. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r. OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).