PL Apple iPhone 7 PLUS 128GB JET BLACK ONYX 3450zł (6999654971)

zakończona

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie czarnego
  • wbudowana pamięć: 128 GB
  • pamięć RAM: 3 GB
  • gwarancja: producenta
  • system operacyjny: iOS
  • blokada simlock: brak blokady
  • komunikacja: bluetooth, wi-Fi

opis

Kontakt


Kraków
Starowiślna 69

Czynne:
pn-pt 10:00 - 18:00

Kontakt email
kmki.pl@gmail.com

FAKTURA na firmę: VAT 0% procedura marża.

Informacja z danymi do faktury musi być zawarta w formularzu dostawy w polu "dane do faktury" lub w "okienku wiadomości do sprzedającego" również w formularzu allegro. Osoba pakująca paczki ma tylko do tych informacji dostęp (nie do maili wysyłanych osobno). Zmiana danych z prywatnych na firmowe już po wysyłce jest możliwa tylko notą korygującą wysłaną przez kupującego.

Sprzedawane przez naszą firmę produkty spełniają wymogi art. 120 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017, poz. 1221 ze zm.)

Apple iPhone 7 PLUS 128GB LTE JET BLACK (czarny z połyskiem). Faktura VATmarża.

Polska dystrybucja, ŁADOWARKA ZGODNA Z POLSKIM STANDARDEM. 12m-cy gwarancji Apple od daty aktywacji. Realizowana w każdym autoryzowanym serwisie Apple. Oryginalne zafoliowane pudełka, telefon nigdy nieaktywowany, olkejony foliami producenta, bez simlocka, polskie menu.

Nie jest to wersja DEMO

ODBIÓR OSOBISTY MOŻLIWY NATYCHMIAST. Kup bez obaw od sprawdzonego sprzedawcy!!!

Dzięki tej ofercie możesz zakupić
najnowszy smartfon firmy Apple

Telefon ofoliowany, bez simlocka, polskie menu, LTE, dystrybucja PL.

W zestawie znajdują się:

  • telefon Apple iPhone 7 PLUS 128GB JET BLACK ONYX (bez simlocka, polskie menu)
  • ładowarka Apple zgodna z polskim standardem
  • zafoliowane oryginalne pudełko ze zgodnym numerem imei
  • kabel USB
  • zestaw słuchawkowy Apple
  • przejściówka do słuchawek
  • gwarancja 12 miesięcy producenta od dnia aktywacji (w każdym autoryzowanym serwisie Apple)
  • Dowód zakupu/ faktura VAT 0% procedura marża

PAMIĘTAJ NIC NIE RYZYKUJESZ!

SPRAWDŹ NASZE KOMENTARZE!


Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu
w sklepie przy ul. Starowiślnej 69

Masz pytanie - zadzwoń:
600-723-713, 600-117-118

Zdjęcia poglądowe sprzedawanego towaru


Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność

Lokalizacja: Kraków, Polska

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

Sklep GSM
Starowiślna 69 LU4
31-052 Kraków
woj. małopolskie
tel.: 600-723-713

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Faktura

Nie wystawiam faktury
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  

1. Produkty dostępne w naszej ofercie objęte są gwarancją producenta.


2. Okres gwarancji na produkty Apple obejmuje 12 miesięcy, natomiast na pozostałe produkty okres gwarancji wynosi 24 miesiące.


3. W celu skorzystania z gwarancji, produkt należy dostarczyć do punktu sprzedaży lub bezpośrednio do Autoryzowanego serwisu.


4. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawień Konsumenta, jakie wynikają z przepisów prawa o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.


5. Informacje na temat gwarancji można uzyskać pod numerem telefonu 

600 117 118 lub drogą elektroniczną pod adresem: kmki.pl@gmail.com 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

KMKI.PL - REKLAMACJE
STAROWIŚLNA 69/LU4
31-052 KRAKÓW
Dodatkowe informacje

Rękojmia

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556_1- 556_3 Kodeksu cywilnego. 

3. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może:

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna,

b) żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 

4. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć pisemnie na adres: KMKI.PL ul. Starowiślna 69/LU4, 31 – 052 Kraków, w formie elektronicznej na adres: kmki.pl@gmail.com lub telefonicznie pod numerem 600 723 713 lub 600 117 118.

5. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, dane dotyczące reklamowanego towaru (nazwa towaru, data zakupu), opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

6. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

7. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres: KMKI.PL ul. Starowiślna 69/LU4, 31 – 052 Kraków.

8. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami (podstawa prawna: art. 558 § 1 Kodeks Cywilny).


Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji

1. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń:

a) zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozwiązanie sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą. Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozstrzygnięcie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem,

b) złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, 

c) skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów,

d) skorzystać z pomocy prawnej świadczonej przez organizacje pozarządowe takie jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 0 800 007 707 lub drogą elektroniczną: porady@dlakonsumentow.pl  

2. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnEj pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/  Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług. Jednocześnie przypominamy, iż adres poczty elektronicznej do kontaktu z Klientami to: kmki.pl@gmail.com

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

kmki.pl - dział zwrotów
Starowiślna 69/LU4
31-052 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Ustawienia Sprzedaży – Zakładka „Warunki zwrotów”

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 7 oraz pkt 8. 

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, można złożyć w formie elektronicznej na adres: kmki.pl@gmail.com lub pisemnie na adres: 

KMKI.PL, ul. Starowiślna 69/LU4, 31 – 052 Kraków.


2. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy przy pomocy wzoru formularza odstąpienia od umowy załączonego do niniejszych warunków zwrotu. Skorzystanie z powyższego formularza stanowi ułatwienie dla Konsumenta jednak nie jest obowiązkowe. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Sprzedawca potwierdza otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej.


3. Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

a) dla umowy, w wykonaniu, której Sprzedawca wydaje towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, 

b) dla umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.


4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.


5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie internetowym. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy, lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Towar należy zwrócić na adres: KMKI.PL, ul. Starowiślna 69/LU4, 31 – 052 Kraków.


7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 


8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.


10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

a) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

b) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

c) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami.


WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku odstąpienia od umowy)

– Adresat: KMKI.PL, ul. Starowiślna 69/LU4, 31 – 052 Kraków, 

adres e-mail: kmki.pl@gmail.com numer telefonu: 600 117 118

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*) /o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*) /odbioru(*) 

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów) 

– Adres konsumenta(-ów) 

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

– Data 

(*) Niepotrzebne skreślić

O sprzedającym
KMKI_PL
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

3969

 

13

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Pozostałe informacje

Zamówienia – Realizacja (płatność za towar, dostawa) 

1. Sprzedawca potwierdza Klientowi warunki zawartej umowy sprzedaży, poprzez przesłanie ich na trwałym nośniku (poczta e-mail) na adres poczty elektronicznej Klienta. 

2. Sprzedawca udostępnia do wyboru następujące formy płatności: 

a) przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy, 

b) przelew elektroniczny za pośrednictwem serwisu płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 

c) płatność za pobraniem u kuriera przy odbiorze przesyłki, 

d) płatność gotówką przy odbiorze towaru w Sklepie stacjonarnym Sprzedawcy. 

3. W przypadku wybrania płatności przelewem lub przelewem za pośrednictwem systemu płatności PayU, Klient zobowiązany jest uregulować płatność w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. W przypadku płatności za pobraniem, płatność należy uregulować przy odbiorze przesyłki. 

4. Płatność przelewem należy uregulować na podany rachunek bankowy prowadzony przez GETIN Bank – numer rachunku: 98 1560 1137 2108 2685 2609 0001. W tytule przelewu prosimy podać nick z allegro, numer aukcji lub nazwę zakupionego przedmiotu. 

5. Sprzedawca realizuje dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem jednego z dostępnych przewoźników: Paczkomaty InPost, Kurier InPost, DPD. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy towaru: 

a) Paczkomaty InPost – odbiór przesyłki w wybranym paczkomacie InPost, który znajduje się w dogodnej dla Klienta lokalizacji, 

b) Kurier InPost – przesyłka kurierska, 

c) DPD – przesyłka kurierska. 

6. Dostawa towaru dla przesyłek na terytorium RP realizowana jest w terminie do 5 dni. Termin dostawy oblicza się w następujący sposób:   

a) przy płatności przelewem, termin ten rozpoczyna się od dnia zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy, 

b) przy płatności za pobraniem, termin ten rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 

7. Dostarczenie towaru do Klienta jest odpłatne. Koszt dostawy jest każdorazowo podany w trakcie wyboru formy dostawy podczas składania zamówienia oraz dodatkowo wskazany w zakładce informacyjnej „Dostawa i płatność”.  

8. Sprzedawca udostępnia możliwość odbioru osobistego towaru w Sklepie stacjonarnym Sprzedawcy pod adresem: ul. Starowiślna 69/LU4, 31 – 052 Kraków, 

od poniedziałku do piątku w godzinach od 10: 00 do 18: 00. 

W celu odbioru osobistego towaru, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem 600 117 118 lub 600 723 713. 

Dane osobowe 

1. Administratorem Danych Osobowych zbieranych za pośrednictwem platformy Allegro jest Sprzedawca.  

2. Sprzedawca przetwarza następujące dane osobowe Klientów niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między nimi: imię, nazwisko, ulica, numer budynku/lokalu, kod pocztowy, miasto, kraj, adres e-mail, numer telefonu. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, lecz niezbędne w przypadku zawarcia umowy sprzedaży.  

3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich poprawiania, oraz prawo do ich usunięcia a także w przypadkach przewidzianych przepisami prawa żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych. Dostęp do treści swoich danych osobowych możliwy jest po zalogowaniu do Konta w serwisie Allegro a także na podstawie żądania, jakie Klient przesyła za pośrednictwem poczty e-mail na adres: kmki.pl@gmail.com lub pisemnie na adres: KMKI.PL, ul. Starowiślna 69/LU4, 31 – 052 Kraków. 

Pozostałe Informacje 

1. Umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. 

2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentami zostaną poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego. 

3. Informacje związane z funkcjonowaniem platformy Allegro dostępne są w regulaminie Allegro pod adresem http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php