PISTOLET WIATRÓWKA CO2 WINGUN SPORT 401 15XT 0745 (6868889841)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
126,20 zł
z 12 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,90 zł
  • PACZKA W RUCHu 7,90 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Szczecin, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.9 [kg]
  • marka: WinGun
  • płeć: kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec

opis

Zanim kupisz zapoznaj się z poniższą informację

Polecamy najtańszą formę wysyłki rejestrowanej - Odbiór w Punkcie - informacje o usłudze: https://www.poczta-p­olska.pl/paczki-i-li­sty/odbior/odbior-w-­punkcie/. W formularzu płatności i dostawy wskazujemy Urząd Pocztowy albo stację paliw Orlen w miejscu zamieszkania lub gdzie akurat przebywamy na wakacjach czy urlopie. Posiadając numer przesyłki, który wysyłany jest SMS odbieramy zamówienie za okazaniem dokumentu tożsamości. Szczegółowy regulamin znajdziesz w zakładce "Informacje od sprzedającego" lub >>tutaj. Uwaga! Nie realizujemy zamówień telefonicznych. Ewentualne odbiory osobiste, tylko i wyłącznie po umówieniu się telefonicznym, we wtorki i czwartki - dużo pracujemy w terenie.

Informacje o produkcie

WINGUN - PISTOLET WIATRÓWKA MODEL 401 (15XT) NA ŚRUT BBs

Kod artykułu 1000423

Pistolet 15XT jest wykonany z lekkiego i wytrzymałego na udary tworzywa ABS. Z tego też względu jest łatwy w transporcie i wygodny w celowaniu. Zasilany jest 12g nabojem CO2, co pozwala na oddanie ponad 60-ciu mocnych strzałów. Pistolet jest bardziej do zabawy i małych konkursów strzeleckich. Skupienie przeciętne. Wersja ekonomiczna wiatrówki na CO2.

Szczególną cechą tego modelu jest sposób ładowania kulek. Komora magazynka na 15 szt. kulek znajduje się w górnej części zamka pistoletu, przez co nie wymaga on wymiany magazynków, a samo ładowanie kulek nie sprawia problemu. Pistolet strzela wyłącznie stalowymi kulkami kal. 4,46mm (nie wolno stosować amunicji ołowianej!)

Ładowanie naboju odbywa się poprzez zdjęcie okładziny rękojeści, następnie włożenie naboju do komory i dokręcenie śruby dociskowej. Z lewej strony pistoletu tuż za kabłąkiem znajduje się przycisk blokujący spust. Natomiast pod lufą zastosowano szynę montażową o rozstawie 22mm, pozwalającą na założenie dodatkowych akcesoriów w postaci celownika laserowego lub latarki. Zapraszamy do zakupu na pozostałych aukcjach naboi CO2, amunicji, okularów ochronnych itp..

Wykonanie nie budzi zastrzeżeń, klasyczna czerń, oraz przystępna cena stanowią dobrą zachętę do rozpoczęcia przygody strzeleckiej. Na ten produkt udzielamy półrocznej gwarancji, oraz zapewniamy serwis pogwarancyjny w serwisie Tajgun. W skład zestawu wchodzi pistolet i karta gwarancyjna.
Posiadanie i używanie pistoletu pneumatycznego w myśl ustawy o broni i amunicji (Art. 8 Dz.U. 2003 nr 52 poz. 451). Nie wymaga zezwolenia policji.

Parametry:

  1. Model: 15XT / 401
  2. Prędkość początkowa: 130 m/s
  3. Kaliber: 4.46 mm
  4. Typ śrutu: kulki stalowe BB 4,46 mm
  5. Mechanizm: Double Action Only
  6. Zasilanie: CO2
  7. Magazynek: 15 szt.
  8. Szyna montażowa: Tak
  9. Bezpiecznik: Tak - manualny
  10. Lufa: Gładka
  11. Przyrządy celownicze: Odkryte
  12. Blow Back: Nie
  13. Materiał wykonania: ABS
  14. Długość całkowita: 190 mm
  15. Waga: 360 g

Zalety:

  1. Ciągłe strzelanie - nawet do 60 strzałów, dzięki napędowi CO2
  2. Idealny do konkursów strzeleckich
  3. Ładowanie bez wyciągania magazynka
  4. Mocna obudowa z ABS (wzmacniany plastik)
  5. Możliwość montowanie innych elementów na szynie 22mm
  6. Bezpieczny w użytkowaniu i łatwy w konserwacji

WINGUN TECHNOLOGHY CO. LTD., to Tajlandzka firma, która powstała w 2004 roku. Od początku głównym celem firmy było produkowanie wiatrówek CO2 oraz sprzętu Air Soft Gun o najwyższej jakości i w jak najniższej cenie. Dzięki innowacyjności, jakości i konkurencyjnej cenie, Wingun bardzo szybko stal się czołową firmę z segmentu broni pneumatycznej oraz ASG, nie tylko w USA ale również i w Europie. A wszystko to dzięki świetnemu zespołowi testerów oraz nowoczesnej linii produkcyjnej.

PISTOLETY PNEUMATYCZNE NA CO2 - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

INSTRUKCJA OBSŁUGI

Galeria produktu

Przebieg transakcji krok po kroku

Ważne informacje

Pozostałe aukcje

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u mkswiking za co najmniej 300 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
500
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Allegro Kurier InPost
pierwsza sztuka:
12,18 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
500
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
11,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
500
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Paczka24
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
500
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka:
9,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
500
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
500
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
7,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
500
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka:
7,90 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
500
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
500
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
500
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
500
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych

Punkty odbioru

ROBERT FILIPSKI (NIE MA SKLEPU STACJONARNEGO) FRONT KAMIENICY, 3 PIĘTRO
Boh. Getta Warszawskiego 18/9
70-303 SZCZECIN
email: sklep@skladnicaturystyczna.pl
tel.: 726469647

  • Poniedziałek zamknięte
  • Wtorek 10:00 - 15:00
  • Środa zamknięte
  • Czwartek 10:00 - 15:00
  • Piątek - Niedziela zamknięte

Wymagana przedpłata
Do odbioru w 1 dzień roboczy
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

6 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

6 miesięcy (3 miesiące)
Dodatkowe informacje

Poinformuj nas o fakcie skorzystania z gwarancji za pomocą poczty elektronicznej, opisz problem, załącz zdjęcia - my wyślemy do Ciebie odpowiedni formularz, a gdy problem jest jednoznaczny, również opłaconego kuriera.  


Do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon wraz z gwarancją (jeśli takowa została dołączona do przesyłki), oraz wypełniony formularz www.reklamacja.skladnicaturystyczna.pl  . Spakuj zwracany towar, pamiętając o jego odpowiednim zabezpieczeniu, gdyż ponosisz wszelkie koszty związane z jego uszkodzeniem lub zagubieniem.  


Odpowiedź w sprawie reklamacji otrzymasz w ciągu 14 dni od czasu otrzymania towaru objetego gwarancją.

 

WARUNKI GWARANCJI

Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar RP. Niniejsza karta jest ważna wyłącznie z dołączonym dowodem zakupu.


  1. Sprawne urządzenie nie podlega gwarancji.
  2. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie w terminie 21 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji.
  3. W przypadku, gdy naprawa wymaga importu części zamiennych z zagranicy, termin naprawy może być wydłużony.
  4. Niniejszą gwarancją objęte są usterki spowodowane wadliwymi częściami i/lub defektami produkcyjnymi.
  5. Nabywcy  przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, jeżeli w okresie gwarancji  upoważniony zakład stwierdzi, że usunięcie wady nie jest możliwe lub  zostanie dokonana minimum jedna naprawa przez upoważniony punkt  naprawczy, a sprzęt będzie nadal wykazywał wady uniemożliwiające  używanie go zgodnie z przeznaczeniem.
  6. Nabywca  traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku uszkodzeń sprzętu powstałych  na skutek wypadków losowych, niewłaściwego/nieumiejętnego użytkowania  lub niezgodności z instrukcją użytkowania, przechowywania, konserwacji,  transportu, samowolnego naprawiania lub przeróbek sprzętu, uszkodzeń  mechanicznych, utrata karty gwarancyjnej.
  7. Gwarancji  nie podlegają części obudowy i akcesoria podlegające normalnemu zużyciu  podczas w czasie eksploatacji jak zabrudzenia, zarysowania, wytarcie  napisów itp..
  8. Gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych.
  9. Karta  gwarancyjna jest ważna po okazaniu dowodu zakupu, jeżeli jest  ostemplowana przez sprzedawcę, posiada czytelnie i poprawnie wypełnione  wszystkie rubryki bez zmian i skreśleń.
  10. Reklamujący jest zobowiązany dostarczyć urządzenie do punktu sprzedaży na własny koszt.
  11. Ewentualny koszt nieuzasadnionych roszczeń wynikających z warunków gwarancji oraz testowania ponosi Nabywca.
  12. W celu  przyspieszenia realizacji naprawy gwarancyjnej należy wraz z  reklamowanym towarem dostarczyć w pełni wypełniony formularz reklamacji  towaru.
  13. Ewentualne  spory związane z realizacją obowiązków gwarancyjnych będą rozstrzygane  przez sąd właściwy dla siedziby Wiking Szczecin
  14. Zakup urządzenia objętego niniejszą gwarancją jest równoznaczny z przyjęciem niniejszych warunków.
  15. Gwarancja  na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie  zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towar z umową
  16. Kupujący  będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu  rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym  Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej.  Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania  sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w  zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

WIKING ROBERT FILIPSKI
BOHATERÓW GETTA WARSZAWSKIEGO 18/9
70-303 SZCZECIN
Dodatkowe informacje

Poinformuj nas o fakcie złożenia reklamacji za pomocą poczty elektronicznej, opisz problem, załącz zdjęcia - my wyślemy do Ciebie odpowiedni formularz, a gdy problem jest jednoznaczny, również opłaconego kuriera. Można również pobrać formularz na naszym serwerze - www.reklamacja.skladnicaturystyczna.pl . 


Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać  doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę  albo wymianę na nowy. Są to jedyne uprawnienia, które w pierwszej  kolejności może wykorzystać Konsument. Co jednak istotne nie ma zatem  możliwości zażądania od razu od sprzedawcy zwrotu pieniędzy. Często  jednak konsumenci sądzą inaczej, lecz przepisy mówią jasno kiedy można  żądać zwrotu zapłaconej ceny. Warto przeczytać przed reklamacją -  http://winienczyma.bn.org.pl/kiedy-sprzedawca-musi-rzecz-wymienic-naprawic-a-kiedy-zwrocic-pieniadze/   


Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się  podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać  z prawa gwarancyjnego i rękojmi.  Standardowo na towar udzielamy  gwarancji na okres 6 miesięcy. Wybrane produkty posiadają  gwarancję  producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski na  okres od 6 do 24 miesięcy. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia  mechaniczne, oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym,  niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem. Po otrzymaniu informacji o  reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu towaru stanowiącego  przedmiot reklamacji, Sklep jest zobowiązany do  ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub  wymiany towaru w znacznej mierze zależy od producenta i wynosi ok. 1 do 2  miesięcy. 


Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić  następujące warunki:   


  1. Jeśli posiadasz, do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon (lub  inny dowód zakupu w sklepie) wraz z gwarancją (jeśli takowa została  dołączona do przesyłki), oraz wypełniony formularz reklamacyjny. 
  2. Produkt  powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu  fabrycznym.  
  3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania przy odbiorze  zamówienia, prosimy o sprawdzenie towaru przy kurierze i spisać  odpowiedni protokół szkody, który jest podstawą reklamacji w firmie  kurierskiej.  
  4. Reklamowany produkt należy wysłać przesyłką rejestrowaną, w rozsądnym koszcie np. list  polecony ekonomiczny, paczka pocztowa ekonomiczna. Przed wysyłką należy skontaktować się celem ustalenia adresu wysyłki z powodu serwisów w różnych miejscowościach. Przy jednoznacznych problemach wysyłamy do Kupującego opłaconego kuriera. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, pokrywamy koszty wysyłki do nas i do Kupującego.
  5. Po rozpatrzeniu reklamacji - standardowo 14 dni  roboczych (w uzasadnionych przypadkach i przy serwisie zewnętrznym do   30 dni), wysyłamy za pomocą poczty elektronicznej decyzję oraz naszą   propozycję, jeśli nie było informacji w formularzu, czego klient  oczekuje. 

Reklamacja z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z warunkami umowy  


Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie  Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakłada  obowiązek odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z  umową w przypadku stwierdzenia tej niegodności przed upływem 2 lat od  wydania towaru. Przy czym w myśl ustawy, sprzedawca nie odpowiada  za  niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej   niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.  Jeżeli okaże się to niemożliwe do wykonania lub będzie wymagało  nadmiernych kosztów, Klient ma możliwość domagania się  obniżenia ceny  lub odstąpienia od umowy. Sklep jest zobowiązany do ustosunkowania się  do tego żądania w ciągu 14 dni.   


Reklamacja z tytułu uszkodzeń lub braków powstałych w transporcie        


W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas  transportu, Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest   niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika lub brakuje towaru w  przesyłce, prosimy w momencie odbioru towaru w obecności spedytora,  sporządzić protokół szkody (reklamacyjny) podpisany przez dostarczyciela  i odbiorcę. protokół powienien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz  opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego  markę i model. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela Poczty  Polskiej lub firmy kurierskiej, Sklep kontaktuje się z Klientem w celu  podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki towaru lub  anulowania zamówienia i zwrotu wpłaty.      Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w  obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże  się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody.  Szczególnie dotyczy do przypadku oznaczenia przesyłki jako 'Ostrożnie' i  'Ostrożnie  szkło'. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.  Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane u Przewoźnika w  terminie do 2 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy  przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu.  


Kupujący  będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym  Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji  Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i  procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem:  http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów  konsumenckich”. Zgodnie z nową dyrektywą unijną w sprawie internetowego  systemu rozstrzygania sporów konsumenckich,, istnieje możliwość  rozstrzygania sporów na Europejskiej Platformie ODR (Online Dispute  Resolution), pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .  Ponadto, może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu  między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy  powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji  społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów  (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym  numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie  Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

WIKING ROBERT FILIPSKI
BOHATERÓW GETTA WARSZAWSKIEGO 18/9
70-303 SZCZECIN

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

ZASADY ZWROTU KONSUMENCKIEGO -  Pamiętaj, jeśli zakupiłeś towar na firmę, nie dotyczą Ciebie przepisy o prawach konsumenta.  


Główne założenia firmy CEIT Wiking postulują bezpieczne zakupy Klientów z   gwarancją dostarczenia towaru na czas, możliwości zrezygnowania z  zakupu  bez podania przyczyny, możliwości reklamowania towaru na  podstawie  niezgodności z umową, możliwości reklamowania towaru w  okresie gwarancji  lub rękojmi. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o  prawach konsumenta  oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez  produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania  przyczyny w  ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia.  Koszt  opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. Druk odstąpienia możesz pobrać z naszego serwera  www.zwrot.skladnicaturystyczna.pl lub napisz do nas wiadomość abyśmy Tobie wysłali.


Odstąpienie konsumeckie krok po kroku:


  1. Odstąpienia możesz dokonać w okresie 14 dni od otrzymania towaru.
  2. Pamiętaj że ponosisz wszelkie koszty związane z nieprawidłowym sprawdzeniem zakupionego towaru, jego uszkodzeniem i przekroczeniem zwykłego zarządu.
  3. Poinformuj nas o tym fakcie za pomocą poczty elektronicznej - my wyslemy do Ciebie odpowiedni formularz.
  4. Spakuj zwracany towar, pamiętając o jego odpowiednim zabezpieczeniu, gdyż ponosisz wszelkie koszty związane z jego uszkodzeniem lub zagubieniem. Zalecamy przesyłki rejestrowane. Po opłaceniu, możemy wysłać naszą firmę kurierską - dodatkowy koszt 12,00.
  5. Ponosisz koszt odesłania towaru do naszego sklepu oraz opakowania i jego zabezpieczenia.  
  6. Po otrzymaniu zwracanego towaru, zwrotu wpłaconych pieniędzy dokonujemy w ustawowym okresie 14 dni,  z tym że jeżeli konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie, zwracany jest koszt  najtańszej formy dostawy.  

Odstąpienie przy zakupie na firmę. Kupujący ma 3 dni na odstąpienie od umowy. Zwracany towar nie może być używany, rozpakowany, musi posiadać oryginalne i nieuszkodzone opakowanie. W innym przypadku nie przyjmiemy zwrotu i Kupujacy ponosi koszt jego odesłania. Po przyjęciu zwrotu wysyłamy fakturę VAT korektę. Po odesłaniu podpisanej korekty, zwracamy pieniądze tylko i wyłącznie za zakupiony towar na wskazane konto.


Gdy zwracany towar jest uszkodzony.

Jeśli  zwracany  towar nosi ślady użytkowania, jest uszkodzony,  niesprawny i tym podobnie, Sklep będzie dochodził swoich praw  majątkowych, wynikłych z   przekroczenia zwykłego zarządu. 


Podejmujemy dwa kroki: 

  1.  Polubowne  załatwienie sprawy poprzez wyrażenie zgody przez Nabywcę   zwracającego towar na pomniejszenie zwracanej wpłaty w poczet pokrycia kosztów uszkodzonego/niesprawnego towaru.
  2. Założenie  sprawy sądowej z wnioskiem o pokrycie przez Nabywcę strat Sklepu wynikłych z przekroczenia zwykłego zarządu zwróconego towaru, oraz pokrycia wszelkich kosztów związanych z rzeczoznawcą, naprawą,   kosztów sądowych i innych związanych z sprawą. 

Kupujący będący konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowego  sposobu rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń przed Stałym  Polubownym Sądem Konsumenckim przy  Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji  Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i  procedur rozstrzygania sporów,  znajdują  się pod następującym adresem:  http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów  konsumenckich”. Zgodnie z nową dyrektywą unijną w sprawie internetowego  systemu rozstrzygania sporów konsumenckich,, istnieje możliwość  rozstrzygania sporów na Europejskiej Platformie ODR (Online Dispute  Resolution), pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Ponadto,  może  uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między   Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy   powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji   społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów   (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).   Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym   numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie   Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.  

O sprzedającym

mkswiking
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

3419

 

10

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 726 469 647
  • 726 469 647
poniedziałek - wtorek
czwartek
10:00 - 15:00
10:00 - 15:00

Informacje o sprzedającym

Wiking Szczecin, jest firmą turystyczną powstałą w 2009 roku, na bazie wcześniejszego stowarzyszenia turystycznego i PTTK. Na co dzień organizujemy imprezy turystyczne, prowadzimy usługi przewodnickie a jako Szczecińskie Biuro Turystyki Kajakowej, oferujemy wycieczki i spływy kajakowe po Szczecinie i Pomorzu Zachodnim oraz wypożyczalnie kajaków; stacjonarna i mobilna. Ponadto projektujemy, znakujemy i poddajemy renowacji szlaki turystyczne. Korzystaj z naszego doświadczenia !

Sklep prowadzony jest przez firmę Centrum Edukacji i Turystyki Wiking  Robert Filipski, zarejestrowaną przez Urząd Miasta Szczecin w dniu 8 lipca 2009 roku pod numerem ewidencyjnym P/053396/09

KONTO - IDEA BANK PL 81 1950 0001 2006 0232 0461 0002 tytuł wpłaty "NAZWA UŻYTKOWNIKA"

Wysyłki realizowane są we wtorki i czwartki o godzinie 11:00. Czas realizacji zamówienia od 1 do 3 dni robocze+czas wysyłki. NIE WYSYŁAMY ZA GRANICĘ !!!!

W PRZYPADKU PRZEKROCZENIA GABARYTU PACZKOMATY INPOST ALLEGRO ORAZ PACZKI W RUCHU, WYSYŁAMY PACZKĄ POCZTEX48.

Pozostałe informacje

ZASADY SPRZEDAŻY NA ALLEGRO

Pamiętajmy, że wzajemny szacunek oraz przestrzeganie praw i obowiązków przez oby dwie strony umowy to nie wybór, ale obowiązek.

  1. Klikając KUP TERAZ, zawierasz umowę kupna/sprzedaży z naszą firmą. Fakt złożenia przez Klienta zamówienia zostanie potwierdzony przez System  automatycznie drogą elektroniczną. Wysyłany przez nas towar może lekko różnić się od oferowanego ze zdjęć, różnice mogą wynikać z dostawy towarów (odcień, kształt, opakowanie, oklejenie), jednakże opis nie może odbiegać i różnić się od sprzedawanego produktu na aukcji.
  2. Po zakupie obowiązkowo wypełnij formularz płatności i dostawy, podając w nim adres oraz formę   nadania wysyłki. We wiadomości do sprzedającego podajesz informacje odnośnie koloru, rozmiaru itp., jeśli wynika to z treści aukcji.
  3. Odbiór osobisty: jest możliwy po dokonaniu przedpłaty w poniedziałki, wtorki i czwartki w godzinach 10:00-13:00 po umówieniu się telefonicznym. Nie ma sklepu stacjonarnego.
  4. Na wpłatę czekamy 7 dni. Po tym okresie przenosimy transakcję do nieudanych i anulujemy sprzedaż zgodnie z regulaminem Allegro, ze wszystkimi jego konsekwencjami.
  5. Koszty wysyłki, określa link "Dostawa i Płatność", pod miniaturka zdjęcia. Wysyłka i ceny obowiązuje tylko i wyłącznie na terenie Polski. W PRZYPADKU PRZEKROCZENIA GABARYTU PACZKOMATY INPOST ALLEGRO ORAZ PACZKI W RUCHU, WYSYŁAMY PACZKĄ POCZTEX48.
  6. Zamówienia realizowane są od 1 do 3 dni roboczych, od momentu zaksięgowania wpłaty lub potwierdzenia zlecenia przesyłki za pobraniem (patrz punkt 8). Do czasu realizacji zamówienia, należy dodać czas  dostarczenia przesyłki.
  7. Po spakowaniu, zamówienie wprowadzane jest do systemu nadawczego E-Nadawca lub firm kurierskich i realizowane w najbliższych dniu roboczym. Paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz K-EX (GEIS). Wysyłamy we wtorki i czwartki o godzinie 11:00.
  8. Wysyłki za pobraniem wysyłamy warunkowo tylko i wyłącznie po jednoznacznym zaakceptowaniu tej formy wysyłki poprzez "Formularz płatności i dostawy", który wypełniany bezpośrednio po zakupie. Dodatkowo, za pomocą e-mail, zgodnego z wpisanym zamówieniem, należy obowiązkowo potwierdzić zamówienie, wysyłając treść „Potwierdzam zamówienie za pobraniem pocztowym, i zobowiązuję się do jego odebrania”.  Dopiero wówczas przystąpimy do jego realizacji.
  9. W przypadku nie odebrania przesyłki za pobraniem i nie zwrócenia kosztów obsługi zamówienia, sprawę kierujemy do sądu, celem odzyskania naszych pieniędzy za wysyłkę tam i z powrotem.
  10. Wysyłka za granicę RP - NIE WYSYŁAMY
  11. Aby być pewnym, że zamówiony towar przyjdzie do nas nieuszkodzony lub chcemy aby był ubezpieczony na całość wartości zakupu, prosimy o kontakt celem zakupienia ubezpieczenia przesyłki. Poczta Polska "Ostrożnie", "Szczególne warunki", "Zadeklarowana wartość paczki", "Wartość". Po kontakcie podamy dodatkowy koszt dodawany do wysyłki + VAT. W przypadku przesyłki za pobraniem, istnieje możliwość sprawdzenia przesyłki.
  12. Standardowo do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny, który radzimy zachować. Jeśli chcesz fakturę (zakupy firmowe), dane należy podać w "Formularzu płatności i wysyłki". Kupując w naszych sklepach Kupujący zgadza się na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną. To samo dotyczy kwestii faktur PRO-FORMA.
  13. DNI WOLNE.  Nie realizujemy zamówień w następujące dni: Nowy Rok; Objawienie Pańskie (Trzech Króli), Wielkanoc, Poniedziałek Wielkanocny, Święto Pracy, Święto Narodowe Trzeciego Maja, Zielone Świątki, Boże Ciało, Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny, Wszystkich Świętych, Narodowe Święto Niepodległości, Boże Narodzenie (pierwszy dzień świąt), Boże Narodzenie (drugi dzień świąt) inne dni ustawowo wolne od pracy, oraz w dni ościenne.
  14. ZAKUPY NA FIRMĘ - PRZY WYSTAWIANYCH FAKTURACH VAT. Istnieje możliwość zwrotu w ciągu 3 dni od daty zakupu, tylko i wyłącznie nieużywane w oryginalnym i nie otwartym opakowaniu. Zwrot pieniędzy wykonywany jest przelewem, po odesłaniu do  nas podpisanej faktury korygującej, oraz danych do przelewu zwrotnego. Gwarancji udzielamy na okres 3 miesięcy, o ile inaczej nie jest ujęte w indywidualnej karcie gwarancyjnej, załączonej do produktu. Przy odbiorze osobistym towar należy sprawdzić na miejscu,zgodnie z kodeksem cywilnym.
  15. KAŻDY KONSUMENT MA PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ORAZ GWARANCJI LUB RĘKOJMI ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA POLSKIEGO. Zasady określone są w oddzielnych linkach na każdej z aukcji.