PISMA, PISMA PROCESOWE W SPRAWACH PODATKOWYCH 2014 (6910624199)

zakończona
144,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 9,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: GDAŃSK
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • okładka: miękka
  • rok wydania (xxxx): 2014


Pisma i pisma procesowe w sprawach podatkowych

z objaśnieniami i płytą CD


Za

144,00 zł

przesyłka od 9 zł

Pisma i pisma procesowe w sprawach podatkowych z objaśnieniami i płytą CD to kompendium niezbędnej wiedzy, która pozwoli na umiejętne formułowanie żądań w sprawach podatkowych, a także na zrozumienie zawiłości przepisów. Czytelnik znajdzie w nim zarówno opisy różnorodnych instytucji prawa podatkowego, jak i wskazówki, w jaki sposób sporządzić odwołanie od decyzji, skargę na działanie organu podatkowego czy też wniosek o przyznanie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych. Autorka wskazuje sposób realizacji uprawnień i obowiązków, które znajdują swe źródło w konkretnych regulacjach prawnych.

Publikacj­a została podzielona na dwie części. Autorka w części I odniosła się w szczególności do:
Interpretacji w sprawach podatkowych (m.in.: wnioski o udzielenie interpretacji kierowane do poszczególnych organów, zażalenie na brak rozpatrzenia interpretacji, skarga do sądu administracyjnego);
­Porozumienia w sprawie ustalania cen transakcyjnych (m.in.: wnioski dotyczące ustalania cen, wnioski w sprawie porozumienia kierowane do Ministra Finansów, zażalenie na postanowienie);
Ulgi w poborze podatku (m.in.: wniosek podatnika o zwolnienie z obowiązku poboru podatku);
Zabezpiecz­enia zobowiązań (m.in.: decyzja o zabezpieczeniu, odwołanie od decyzji, wniosek o przyjęcie zabezpieczenia, zażalenie na odmowę przyjęcia zabezpieczenia);
Prz­eniesienia własności rzeczy lub praw (m.in.: wniosek o przeniesienie odpowiednio własności rzeczy lub praw, odwołanie od decyzji);
Ponaglenia (m.in.: skarga na niezałatwienie sprawy w wyznaczonym terminie);
Wszczęcia postępowania (m.in.: postanowienie, zażalenie, wezwanie);
Odpowiedz­ialności odszkodowawczej (m.in.: pozew o odszkodowanie).

Czę­ść II odnosi się do sądowej ochrony stron postępowania podatkowego, znajdują się w niej takie wzory jak m.in.:
Skarga do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego,
S­karga kasacyjna do Naczelnego Sądu Administracyjnego,
W­niosek o przywrócenie terminu,
Zażalenie na postanowienie Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego.

­Każdy z zawartych w opracowaniu wzorów uzupełniają uwagi i objaśnienia połączone z treścią wzoru poprzez precyzyjny system odesłań. Objaśnienie dodatkowo opatrzono hasłem ułatwiającym orientację w ich treści. Ponadto, do poszczególnego wzoru dodano precyzyjnie wyselekcjonowane orzecznictwo dotyczące konkretnego zagadnienia. Dla Państwa wygody, do zbioru załączono płytę CD, która zawiera wszystkie pisma zawarte w opracowaniu. Korzystanie z gotowych formularzy oszczędzi znacznie Państwa czas i pozwoli uniknąć popełnienia błędów.

Autorką publikacji jest dr Monika Wyszomirska-Łapczyńs­ka – doktor nauk prawnych, radca prawny, ekonomista. Specjalizuje się w prawie podatkowym, finansowym, administracyjnym i cywilnym. Jest Autorką książek podatkowych oraz ponad 250 artykułów prasowych. Prowadzi szkolenia z zakresu Ordynacji podatkowej, procedur administracyjnych oraz ze wzruszenia rozstrzygnięć podatkowych w trybie zwykłym oraz w postępowaniach nadzwyczajnych dla pracowników resortu finansów (Ministerstwa, urzędów skarbowych, urzędów kontroli skarbowej i dla izb skarbowych).

Publik­acja jest kierowana w szczególności do: radców prawnych, adwokatów, aplikantów radcowskich i adwokackich, studentów prawa oraz osób szczególnie zainteresowanych dziedziną prawa podatkowego.


Wydawca: C.H. BECK 2014
Okładka: miękka
Stan książki: idealny - książka nowa

Wysyłka po odnotowaniu wpłaty na konto
lub otrzymaniu informacji, że przesyłka ma być nadana za pobraniem.

Kontakt:
gg: 796558 lub 1421086 (w dni powszednie między godziną 8.00 a 16.00)
e-mail: wenedia@interia.pl
telefon komórkowy: 660 062 418 lub 509 555 226


Zobacz także inne nasze aukcje!
Kliknij TUTAJ


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka pocztowa ekonomiczna 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WENEDIA Hanna Mierzwińska
Piłsudskiego 1
67-124 Nowe Miasteczko
NIP: 925-182-59-78
REGON: 080259218
ORGAN REJESTRUJĄCY Burmistrz Miasta i Gminy Nowe Miasteczko NR WPISU DO EWIDENCJI 907

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
WENEDIA
Piłsudskiego 1
67-124 NOWE MIASTECZKO
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: bok@wenedia.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: WENEDIA, Piłsudskiego 1, 67-124 Nowe Miasteczko. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] KWOTA ZWROTU RZECZY W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem bok@wenedia.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich OŚWIADCZENIE O OBOWIĄZKU DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WENEDIA Hanna Kowalska zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży TERMINY WYSYŁEK Jeżeli w aukcji nie podano inaczej, należy przyjąć, że zamówione przedmioty wysyłane są w ciagu 14 dni roboczych od otrzymania wplaty lub poinformowania sprzedającego o wyborze przesyłki płatnej przy odbiorze. SZANOWNI KLIENCI W związku ze świętami Bożego Narodzenia i koniecznością przeprowadzenia inwentaryzacji w dniach 21 grudnia 2016 - 5 stycznia 2017 nasza firma będzie nieczynna. Za wszelkie niedogodności z góry przepraszamy.