Piórnik podwójny WYPOSAŻENIE JUMPER COOLPACK C1 (6986472100)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
39,90 zł
z 444 sztuk
Dostawa
  • PACZKA W RUCHu 6,90 zł
  • PACZKA W RUCHu 8,90 zł
  • Paczkomaty 24/7 10,19 zł
Zakupy od 399 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Ozorków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • bohater: brak
  • kolor: wielokolorowy
  • marka: Inna
  • typ: rozkładany podwójny
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

opis

k k k k k k k k k k

Przedmiotem aukcji jest:

NEONOWY PIÓRNIK Z KOLEKCJI JUMPER COOLPACK HIT

Najważniejsze cechy
oferowanego przedmiotu:
  • Bardzo oryginalne, atrakcyjne i modne wzornictwo

  • Atrakcyjna neonowa kolorystyka

  • Wyposażenie Colorino

  • Niezwykła pojemność

  • Bogate wyposażenie piórnika

  • Dobry stosunek ceny do bardzo dobrej jakości

W tej ofercie mamy do sprzedania niezwykle atrakcyjny neonowy piórnik dwukomorowy z wyposażeniem.


Piórnik został wyposażony w oryginalne kredki, pisaki, ołówek oraz inne akcesoria firmy Colorino

Atrakcyjna neonowa kolorystyka pozwala na wzbudzenie zainteresowana w otoczeniu oraz zapewnia zadowolenie każdego wymagającego użytkownika.

Piórnik bardzo pojemny dwukomorowy, zamykany na zamek błyskawiczny.

Wyposażenie piórnika:

12 kredek

18 mazaków

1 długopis

1 ołówek

1 linijka

1 guma do ścierania

Poniżej znajdą Państwo prezentacje wszystkich dostępnych kolorów,

oraz szczegółowy opis jednego z wybranych

modeli piórnika

Podczas wypełniania formularza prosimy zamieścić w nim informacje dotycząca wybranego przez Państwa koloru lub wzoru produktu .

info2

Jeśli masz pytanie, napisz do nas lub zadzwoń.



Kontakt z nami od poniedziałku do piątku

w godzinach 8:00 do 16:00.

Szybkie płatności

Allegro PayU


Przelew bankowy

BIZbank


Numer konta: 84 2530 0008 2006 1105 9110 0001


W tytule przelewu prosimy o podanie nicku oraz numeru aukcji Allegro.

U nas zawsze kupując więcej produktów

płacisz tylko raz za przesyłkę.


Zakupiony na naszych aukcja towar jest starannie

zapakowany, bardzo dobrze zabezpieczony.


Przesyłki dostarcza

InPost oraz Kurier K-EX lub GLS

1. Po zakupie proszę wysłać e-maila z informacją o ewentualnej

zmianie adresu wysyłki.

2. W tytule przelewu proszę podać login z Allegro oraz numer aukcji.

3. Zamówiony towar jest wysyłany w przeciągu 1-2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie.

4. Komentarz wystawiam po otrzymaniu go od kupującego.

5. Uczestnictwo w aukcji jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu

oraz regulaminu znajdującego się w „o mnie”

6. PAMIĘTAJ " jeżeli coś jest nie tak" Każdy problem da się rozwiązać.

7. Pełny regulamin znajdziesz na stronie „o mnie”.

kede

Dostawa i płatność
od 6,90 zł

Lokalizacja: Ozorków, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u galanteria4you za co najmniej 399,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
6,90 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
10,19 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
15,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
8,90 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

Galanteria4you
Starzyńskiego 30/32
95-035 Ozorków
woj. łódzkie
email: obslugaklienta@galanteria4you.pl
tel.: 512-553-220

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 15:30

płatność tylko gotówką
do odbioru w 7 dni roboczych
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Galanteria4you  

ul. Starzyńskiego 30/32 

95-035 Ozorków  


Kontakt : 

tel 512-553-220 w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00    

e-mail: obslugaklienta@galanteria4you.pl 

nr gg:  49074407 



Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Galanteria4you
ul. Starzyńskiego 30/32
95-035 Ozorków
Dodatkowe informacje

Reklamacje przyjmowane są tylko za okazaniem dowodu sprzedaży (email-potwierdzeniem wygranej aukcji + paragonu) Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr. 141, poz 1176) Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Reklamacje w pierwszej kolejności są przyjmowane w postaci pisemnej na adres mailowy obslugaklienta@galanteria4you.pl w której zawarta jest informacja przyczyn reklamacji. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, danych kontaktowych składającego reklamację . Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt kupującego na adres: Galanteria4you, 

ul. Starzyńskiego 30/32, 

95-035 Ozorków 

Reklamacji nie będą podlegać produkty w których: Uszkodzenia, które powstały na wskutek niewłaściwego użytkowania (urwanie rączki) Uszkodzenia mechaniczne typu: zarysowania ostrym narzędziem , porysowanie długopisem czy flamastrem itp. oraz ,otarcia, wytarcia lica na wskutek czyszczenia nieodpowiedniego, przemoczeń, przebarwień powstałych po użyciu np. perfum, sprayów. Uszkodzenia suwaków oraz elementów ozdobnych np. klamry, guziki, breloczki, rączek. Wady które nie były zgłaszane natychmiast po otrzymaniu paczki. 

WZÓR FORMULARZ REKLAMACYJNY ..................., dn............. 20.... r. 

Zwroty oraz reklamacje przyjmujemy pod adresem Galanteria4you ul. Starzyńskiego 30/32 95-035 Ozorków Kontakt : tel 512-553-220 w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 e-mail: obslugaklienta@galanteria4you.pl nr gg: 49074407 Formularz reklamacyjny REKLAMUJĄCY: Imię i Nazwisko ...............................................

Nick Z Allegro ........................................ 

Adres: ..................................................... 

Adres c.d : .............................................. 

email: ...................................................... 

tel. ...........................................................

Data nabycia towaru ....................................................... 

Nazwa towaru................................................................... 

Nr Aukcji lub zamówienia ................................................ 

Ilość reklamowanego towaru .........szt. po.....................zł 

Ogólna wartość towaru ..................zł 

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI: opis wad ........................................................................................................................................................... ........................................................................................................................................................... ........................................................................................................................................................... ........................................................................................................................................................... ........................................................................................................................................................... ...........................................................................................................................................................

 Kiedy wady zostały stwierdzone................................ 

W przypadku braku możliwości dokonania naprawy lub wymiany całości towaru na inny proszę o zwrot wartości przedmiotów przelewem na mój rachunek bankowy Nr..rachunku.....................................................................................................................

 Przesyłkę reklamacyjną klient wysyła na własny koszt. Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane/ Warunkiem przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji jest przesłanie go z podpisanym formularzem reklamacyjnym. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Klienta.

 ............................................................... (czytelny podpis reklamującego)

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

R.K.Properties Sp.zo.o
Starzyńskiego 30/32
95-035 Ozorków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zwroty- odstąpienia od umowy Zgodnie z ustawą z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar będący w nienaruszonym stanie w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki. Zwrotowi podlega towar z dokumentem zakupu oraz nie noszących śladów użytkowania na produkcie. Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru do 14 dni od otrzymania przesyłki. Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument, chyba że przedsiębiorca zgodził się go ponieść lub przed zawarciem umowy nie poinformował konsumenta o tej konieczności. Konsument odstępujący od umowy, należy się nie tylko zwrot ceny towaru, ale także kosztu jego wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. Uwaga – nie należy tu uwzględniać odbioru osobistego (0 zł), gdyż nie jest to sposób dostarczenia towaru. (podstawa prawna: art. 32 ust 1, 33, 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta) Produkty przyjmowane są pod adresem: 

Galanteria4you, 

ul. Starzyńskiego 30/32, 

95-035 Ozorków 


WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY                                                ....... Data............ 

Zwroty oraz reklamacje przyjmujemy pod adresem Galanteria4you 

ul. Starzyńskiego 30/32 95-035 

Ozorków Kontakt : tel 512-553-220 w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 

e-mail: obslugaklienta@galanteria4you.pl nr gg: 49074407 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) R.K.Properties Sp.Zo.o

 ul. Elektronowa 8 94-103 Łódź 

Login allegro : Galanteria4you 

Ja......................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .......................................................................................... 

numer oferty.............................

 Data zawarcia umowy to ........................... 

data odbioru............................ 

Imię i nazwisko......................................

Login Allegro.......................................... 

Adres ......................................................

 ................................................................

 ................................................................ 

Data......................................................... 

Zwrotu proszę dokonać na moje konto bankowe Nr..rachunku.............................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

O sprzedającym
galanteria4you
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

4854

 

5

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 512-553-220
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy firmą z ponad dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w imporcie i dystrybucji galanterii skórzanej i skóropodobnej oraz akcesoriów podróżnych. Staramy się dotrzeć do najbardziej rzetelnych producentów dających gwarancję wysokiej jakości produktów oraz spełniających nasze oczekiwania cenowe. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostarczyć Państwu wyroby dobrej jakości za rozsądną cenę. Naszym głównym celem jest pomoc w Państwa zakupach, aby były łatwe i przyjemne. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą i pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Pozostałe informacje

Regulamin  

   Warunki zakupu

Dokonując zakupu na naszych aukcjach, Klient oświadcza, że

zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje jego postanowienia.

Po dokonaniu zakupu w opcji "kup teraz" oraz po wygraniu licytacji nie ma możliwości  cofnięcia dokonanego zakupu.

   Płatność

Po dokonaniu zakupu kwotę za towar + koszty przesyłki należy

wpłacić w ciągu 14 dni na konto bankowe. W tytule wpłaty konieczne jest

podanie własnej nazwy użytkownika oraz nr wygranej aukcji.

Po upływie tego terminu transakcja jest anulowana, przedmiot

wystawiany jest ponownie na sprzedaż, a my wysyłamy do serwisu Allegro

formularz zwrotu prowizji.

Wysyłka

Towar zamówiony wysyłamy maksymalnie do 48 h w dni robocze od otrzymania wpłaty.

Po wysłaniu przesyłki zostaje wysłana  informacja do klienta w postaci maila zawierającą stosowne informacje.

Zwroty- odstąpienia od umowy

Zgodnie z ustawą z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw

konsumentów oraz o odpowiedzialności za  szkodę wyrządzoną przez produkt

niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient ma prawo

zwrócić zakupiony towar będący w nienaruszonym stanie w terminie do 14

dni od otrzymania przesyłki.

Zwrotowi podlega towar  z dokumentem zakupu oraz nie noszących śladów użytkowania na produkcie.

Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru do 14 dni od otrzymania przesyłki.

Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia

od umowy zawartej na odległość ponosi konsument, chyba że przedsiębiorca

zgodził się go ponieść lub przed zawarciem umowy nie poinformował

konsumenta o tej konieczności.

Konsument odstępujący od umowy, należy się nie tylko zwrot ceny

towaru, ale także kosztu jego wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka

rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości

odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.

Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu

różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem

transportu.

Uwaga – nie należy tu uwzględniać odbioru osobistego (0 zł), gdyż nie jest to sposób dostarczenia towaru.(podstawa prawna: art. 32 ust 1, 33, 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta)Produkty przyjmowane sa pod adresem Galanteria4you, ul. Starzyńskiego 30/32, 95-035 Ozorków

Wymiana

Klient ma prawo wymienić zakupiony towar w terminie do 14 dni od

daty otrzymania przesyłki. Jeśli otrzymany towar jest wadliwy lub

niezgodny z opisem stosujemy zasady reklamacji.

W przypadku wymiany otrzymanego towaru, prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów.  

Towar do wymiany przyjmujemy w stanie nie noszącym oznak

użytkowania, niezniszczone. Prosimy o solidne zapakowanie  towaru w

karton żeby nie uległy uszkodzeniu w trakcie transportu.  

Wymiana może dotyczyć jedynie towaru będącego w nienaruszonym

stanie, nie noszącym śladów eksploatacji oraz z wszystkimi elementami z

jakimi został dostarczony (paski, sprzączki itp.).

Wymiana Towaru może być zrealizowana tylko za okazaniem dowodu sprzedaży

Reklamacja

Reklamacje przyjmowane są tylko za okazaniem dowodu sprzedaży

(email-potwierdzeniem wygranej aukcji + paragonu)   Reklamacje są

rozpatrywane zgodnie z ustawą Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2002 r. o

szczególnych  warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu

cywilnego (Dz.U. nr. 141, poz 1176)

Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

Reklamacje w pierwszej kolejności są przyjmowane w postaci

pisemnej na adres mailowy obslugaklienta@galanteria4you.pl w której

zawarta jest informacja przyczyn reklamacji.

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:  informacji

i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności

rodzaju i daty wystąpienia wady, żądania sposobu doprowadzenia Produktu

do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo

odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, danych kontaktowych składającego

reklamację .

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie,

nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że

Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do

reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z

rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient

zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt

kupującego na adres: Galanteria4you, ul. Starzyńskiego 30/32, 95-035

Ozorków

Reklamacji nie będą podlegać produkty w których:

Uszkodzenia, które powstały na wskutek niewłaściwego użytkowania (urwanie rączki)

Uszkodzenia mechaniczne typu: zarysowania ostrym narzędziem ,

porysowanie długopisem czy flamastrem itp. oraz ,otarcia,  wytarcia lica

na wskutek czyszczenia nieodpowiedniego, przemoczeń, przebarwień

powstałych po użyciu np. perfum, sprayów.

Uszkodzenia suwaków oraz elementów ozdobnych np. klamry, guziki, breloczki, rączek.

Wady które nie były zgłaszane natychmiast po otrzymaniu paczki.

Zabrania się kopiowania i przetwarzania zdjęć oraz opisów zamieszczonych na naszych aukcjach .

Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteście Państwo zadowoleni z

dokonanych  zakupów, zanim wystawicie komentarz taki jakiego byście

sami nie chcieli, prosimy o kontakt z nami ,zawsze każdy problem  można

rozwiązać tak aby obie strony były zadowolone  i mile wspominały

wspólne doświadczenia i dobre dla obu stron zakończenie.