Pilot SHARP do sprzętu audio RRMCGO347AWSA (6948202882)

zakończona
65,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • lokalizacja: W-wa,, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Inni producenci
  • przeznaczenie: audio, inne
Witam!

Mam do zaoferowania pilot firmy;

SHARP do sprzętu audio ORYGINAŁ



Jest to pilot w 100 % sprawny,

Gwarancja 6 miesięcy

Sprzedaję tylko bardzo dobrej jakości piloty oryginalne!

Nie sprzedaje chińskiej tandety jakiej pełno na allegro

Napisz do jakiego sprzętu albo jakiego pilota potrzebujesz!!

DOSTĘPNY OD RĘKI
WYSYŁKA PO ZAKSIĘGOWANIU WPŁATY
WYSTAWIAMY FAKTURY VAT
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 79 1050 1012 1000 0090 7705 5870
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Jerzy Kawycz

ul. Koncertowa 10

05-126 Stanisławów Pierwszy

kontakt

pozostałe informacje

1. Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone i można starać się o

odszkodowanie.

2. Po odebraniu przesyłki ( czyli podpisaniu kurierowi odbioru ) należy

zawsze w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość, a w przypadku

stwierdzenia uszkodzenia towaru lub opakowania należy sporządzić

protokół szkody – bez tego dokumentu reklamacje nie będą rozpatrywane.

3. W obecności kuriera sprawdzić dokładnie jak wygląda towar w

środku. Nie zawsze musi być uszkodzone opakowanie żeby został uszkodzony

towar w transporcie. Nie kiedy opakowanie jest dobre a w środku towar

jest pęknięty, porysowany. Działa to też w drugą stronę. Opakowanie jest

potargane a towar nie naruszony. Dlatego zalecamy w obecności kuriera

sprawdzić stan zamówionego towaru.

4. Jeżeli kurier odjedzie to już firma kurierska traktuje ze szkoda

nastąpiła później u odbiorcy i nie da się nic reklamować.

5. Jeżeli ma się jakieś zastrzeżenia to należy sporządzić protokół

szkody. Jeżeli ma się jakieś zastrzeżenie można też zadzwonić w

obecności KURIERA do nas i postaramy się wspólnie ustalić jakieś

rozwiązanie.

6. Nie wysyłam sprzętu uszkodzonego, porysowanego, zgniecionego,

zalanego itp.  Sprzęt zawsze jest nowy. Dlatego proszę nie dać się

kurierowi wprowadzić w błąd ze towar nie został uszkodzony w transporcie

i nie zrobi protokołu szkody ( dotyczy się to 3 i 2 punktu )

List ekonomiczny i list priorytetowy wysyłany jest zawsze na

odpowiedzialność kupującego. Nie ponosimy za niego odpowiedzialności jak

zaginie.

Obliczanie opłat za przesyłki na podstawie cennika POCZTY POLSKIEJ  http://www.poczta-polska.pl/cennik.htm