PIŁKA DO SKAKANIA SKOCZEK DUŻA (6482832828)

zakończona
9,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • stan: nowy
  • bohater: brak
  • marka: inna
  • wiek dziecka: 12 m +
  • materiał: inny
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • certyfikaty i opinie: CE, EN 71

BAJKOWA PIŁKA DO SKAKANIA

+ POMPKA

!!! Mnóstwo zabawy i radości !!!

Doskonała do zabawy w domu i na powietrzu.

IDEALNY PREZENT DLA TWOJEGO DZIECKA !!

Piłka może służyć do zabawy lub rehabilitacji.

PIŁKI W BAŚNIOWYCH KOLORACH I PRZEPIĘKNĄ BAJKOWĄ GRAFIKĄ

Do każdego zakupu.

!!! POMPKA GRATIS !!!

Dostępny kolor: RÓŻOWY
wzór losowy
Zabawa z piłkami ćwiczy zmysł równowagi, wspomaga rozwój mięśni rąk i nóg oraz koordynację ruchową. Kształtuje prawidłową postawę oraz sylwetkę - podczas zabawy dziecko ćwiczy pionową postawę i proste plecy. Zabawka polecana przez pediatrów oraz rehabilitantów. Piłka stanowi cenną pomoc przy tzw. gimnastyce leczniczej.

Nasze piłki wykonany są z wytrzymałej, a zarazem z miłej w dotyku gumy. Są odporne na obciążenie ponad 100 kg - mogą z niej korzystać również dorośli podczas ćwiczeń. Zabawa z piłką pozwoli wyszaleć się naszemu Maluchowi. Większe dzieci mogą same harcować na piłkach, a Maluchy bawią się pod nadzorem dorosłych. Wspaniały prezent dla pełnych energii dzieci.

Odpowiednio wyprofilowana powierzchnia umożliwia swobodne odbijanie się, a uszy pełnią rolę uchwytów podczas zabawy. Dzięki wbudowanemu zaworkowi bardzo szybko można ją nadmuchać, a po zabawie spuścić powietrze dzięki czemu zajmuje bardzo mało miejsca. Piłka jest bardzo łatwa do czyszczenia - wkładamy go pod prysznic lub czyścimy mokrą szmatką.

Oferowana na tej aukcji piłka:

  • pobudza do działania naszego Malucha,

  • doskonali koordynację ruchową,

  • pozwala na rozładowania energii drzemiącej w naszych Pociechach.

Wymiary zabawki: 60 cm

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 45 1140 2004 0000 3102 4279 8070
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

NEXTKOM S.C. K.KIERES - WITKOWSKA, A. TORBICKI z siedzibą w 04-083 Warszawa ul. Igańska 30/49, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP: 113-26-18-306, działalność wpisana do centralnej ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki dla Kamilla Kieres - Witkowska, centralnej ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG) dla Adama Torbickiego prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Nextkom
Darżkowo 12
84-351 Nowa Wieś Lęborska
Polska
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: -------------------------------------------------------------- W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: kindermarket@nextkom.pl. Przesyłkę zwrotną należy nadać na adres: =============================== Nextkom Darżkowo 12 84-351 Nowa Wieś Lęborska Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl. Brak odstąpienia od umowy: -------------------------------------------------------------- Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Adres do zwrotów/reklamacji ----------------------- Nextkom Darżkowo 12 84-351 Nowa Wieś Lęborska Opis procedury reklamacyjnej: ------------------------------------------- Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem email podanym w treści aukcji. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nazwę użytkownika z serwisu Allegro, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację oraz dowód zakupu. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail. Możliwe są następujące tryby reklamacji: Gwarancja Jest to tryb reklamacji oferowany przez gwarantów, czyli producentów i dystrybutorów, którzy udzielili zapewnienia co do jakości sprzedanej rzeczy (gwarancji). Tryb ten może polegać na dokonaniu naprawy towaru przez autoryzowany serwis gwaranta, wymianie towaru lub zapewnieniu przez gwaranta innych usług. Sposób kontaktu z serwisem gwaranta określony jest w dokumencie gwarancyjnym lub na stronie internetowej gwaranta. Jest to bardzo szybki tryb reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie uzyskać sprawny towar. Gwarant jest zobowiązany do pokrycia kosztów transportu wadliwego towaru, o ile nie świadczy napraw w Państwa miejscu zamieszkania. Żeby zrealizować uprawnienia z gwarancji, nie jest konieczne zgłaszanie reklamacji niesprawnego towaru za pośrednictwem sprzedawcy. Wszystkie oferowane przez nas towary objęte są gwarancją. Jej długość określona jest w karcie gwarancyjnej. Jeżeli towar nie posiada karty gwarancyjnej to podstawą do reklamacji jest dowód zakupu. W taki przypadku reklamacje realizowane są za pośrednictwem naszego sklepu. Podstawą do przyjęcia reklamacji jest karta gwarancyjna i/lub dowód zakupu. Niezgodność towaru z umową Reklamacja w tym trybie skierowana jest do sprzedawcy. Tryb ten jest przeznaczony dla konsumentów, z którymi umowy zostały zawarte przed dniem 25.12.2014 r. (w przypadku umów zawartych od dnia 25.12.2014 r. konsument może kierować wobec sprzedawcy roszczenia z tytułu rękojmi za wady). Tryb ten („Niezgodność towaru z umową”) jest regulowany przez ustawę z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego. Jeżeli sprzedany towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli konsument, z powodu niemożliwości lub nadmiernych kosztów, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby konsumenta na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru z umową jest nieistotna. Konsument traci uprawnienia, o których mowa powyżej, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Ponadto sprzedawcy przysługuje prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy o zbadanie przedmiotu reklamacji w celu ustalenia, czy towar rzeczywiście jest niezgodny z umową, przez co ten tryb reklamacji może być czasochłonny. Czas powiadomienia konsumenta przez sprzedawcę o swoim stanowisku odnośnie żądania naprawy lub wymiany towaru na nowy w wypadku reklamowania niezgodności towaru z umową wynosi 14 dni. Rękojmia za wady Reklamacja w tym trybie skierowana jest do sprzedawcy. Tryb ten jest przeznaczony dla podmiotów gospodarczych oraz (w przypadku umów zawartych od dnia 25.12.2014 r.) także dla konsumentów. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, to kupujący korzystający z tego trybu może: żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, żądać usunięcia wady, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, a w konsekwencji żądać zwrotu gotówki. Jeżeli kupujący wybierze wymianę rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady, to sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeśli kupujący wybierze obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy, to sprzedawca będzie mógł uniemożliwić realizację tych uprawnień, jeżeli niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Szczegółowe zasady reklamacji z tytułu rękojmi za wady reguluje Kodeks Cywilny. Sprzedawcy przysługuje prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy o zbadanie przedmiotu reklamacji w celu ustalenia, czy towar rzeczywiście jest wadliwy, przez co ten tryb reklamacji może być czasochłonny. Czas powiadomienia konsumenta przez sprzedawcę o swoim stanowisku odnośnie żądania wymiany rzeczy, usunięcia wady albo oświadczenia o obniżeniu ceny w wypadku rękojmi za wady wynosi 14 dni.

pozostałe informacje

Sprzedawca ------------------- NEXTKOM S.C. K.KIERES - WITKOWSKA, A. TORBICKI z siedzibą w 04-083 Warszawa ul. Igańska 30/49, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP: 113-2618-306, działalność wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta m.st. Warszawy pod nr 429824 dla Kamilla Kieres - Witkowska, ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez CEIDG dla Adama Torbickiego, który prowadząc działalność gospodarczą, dokonuje w ramach Sklepu sprzedaży towarów lub świadczenia usług. Zobowiązujemy się dostarczyć Towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.