PIGEON P-373/1 długa piżama w groszki *L* BAWEŁNA (6999839349)
- List polecony ekonomiczny 6,50 zł
- Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
- Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,50 zł
- Zakupy od 200 zł darmowa dostawa
- lokalizacja: Warszawa, Polska
- czas wysyłki: natychmiast
- Zapakuj na prezent 20,00 zł
Kup w zestawie
- 1x PIGEON P-373/1 długa piżama w groszki *L* BAWEŁNA 102,00 zł
- 1x PIGEON P-374/1 piżamka w groszki *L* BAWEŁNA HIT 84,00 zł
W zestawie taniej
179,00 zł 186,00 złparametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- płeć: produkt damski
- rozmiar: L
- marka: Inna marka
- materiał dominujący: bawełna
- dekolt: łódka
- rękaw: krótki rękaw
- długość spodni: długie
- cechy dodatkowe: koronka
- dostawa z Polski: tak
- wzór dominujący: inny wzór
- kolor: odcienie brązu i beżu, odcienie różu
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u gosiagrom za co najmniej 200.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka płatna z góry
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy60114020040000390240138056
Faktura
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ
WADA PRODUKTU
Sprawdzamy towar przed wysyłką i taka sytuacja praktycznie się nie zdarza. Jednak, gdyby okazało się, że otrzymany towar ma wadę produkcyjną prosimy o zgłoszenie tego faktu z podaniem nicku na allegro, nazwy towaru i opisem uszkodzenia. Towar należy odesłać wraz z pisemną reklamacją oraz paragonem. Po otrzymaniu przesyłki, jak najszybciej, na nasz koszt wymienimy towar na wolny od wad.
POMYŁKA W WYSYŁCE
Jeżeli pomyłka w wysyłce zamówionego przez Państwa towaru nastąpiła z winy sklepu ulubionabielizna.pl – koszty wymiany i zwrotu takiego towaru ponosi Sprzedający. Prosimy o zgłoszenie takiej pomyłki mailowo z podaniem swojego niku na allegro i z opisem pomyłki.
ZAGINIĘCIE PRZESYŁKI
Jest to sytuacja zupełnie od nas niezależna, ale na szczęście bardzo rzadka. W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o przesłanie takiej informacji mailem, uruchamiamy wtedy procedurę reklamacyjną w stosunku do firmy przewozowej. Najczęściej pozwala to szybko znaleźć przesyłkę. W przypadku zaginięcia przesyłki Klient otrzymuje nowy towar lub zwrot wpłaty.
REKLAMACJE USZKODZENIA PRZESYŁKI W TRANSPORCIE
Prosimy o sprawdzanie stanu przesyłki podczas jej odbioru, w przypadku, gdy nosi ona ślady uszkodzenia prosimy w obecności doręczyciela (listonosz, kurier) spisać protokół zniszczenia.
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem mailowym: allegro@ulubionabieizna.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię,
- nazwisko,
- adres,
- adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności.
- Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@ulubionabielizna.pl lub odsyłając zwracany produkt wraz z oświadczeniem na adres Sprzedającego w ciągu 14 dni kalendarzowych od jego otrzymania.
- Kupujący może skorzystać ze wzoru (plik pdf formularza zwrotu) odstąpienia od umowy, podanego na stronie: http://www.ulubionabielizna.pl/Zwroty-i-wymiany-cterms-pol-10.html i zamieszczonego w paczce.
Prosimy o dołączanie DO PRZESYŁKI ze zwracanym towarem podstawowych informacji o transakcji: nazwisko kupującego, data zakupu i odebrania przesyłki oraz koniecznie NR KONTA BANKOWEGO. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać dane kupującego (imię, nazwisko, adres), nazwę produktu, datę zawarcia umowy, datę odbioru przedmiotu, datę odstąpienia od umowy, wskazanie sposobu zwrotu należności za zwracany produktu (nr konta bankowego) oraz podpis.
Wraz z towarem Klient zobowiązuje się zwrócić produkty otrzymane gratisowo.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
Gratisowy zwrot jest możliwy dla Kupujących, którzy wybrali opcję dostawy z gratisowym zwrotem - "Allegro paczkomaty InPost" i "Allegro Mini Paczka InPost". Wskazówki dotyczące tych zwrotów można znaleźć na stronach pomocy allegro: https://twoj.inpost.pl/pl/allegro-inpost/kupuje
Po przyjęciu zwrotu Klient otrzyma zwrot należności do 14 dni (na ogół w ciągu 2-4 dni) wg wybranego sposobu zwrotu.
BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów: ZAWARTYCH PRZEZ PRZEDSIĘBIORCÓW (wystawiona f-ra VAT na firmę - czyli przedmiot służący do działalności gospodarczej).
ZWROTOM I WYMIANOM NIE PODLEGAJĄ koszty usług dodatkowych, przedmioty kupione na aukcji z licytacją oraz na fakturę Vat wystawioną na przedsiębiorcę.
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur.
ZWROTY I WYMIANY
Gwarantujemy Państwu możliwość wymiany lub zwroty zakupionej u nas bielizny w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Kupujących, którzy wybrali opcję dostawy z gratisowym zwrotem - "Allegro paczkomaty InPost" i "Allegro Mini Paczka InPost" mają możliwość nadania zwrotu lub wymiany bez dodatkowych kosztów. Instrukcja postępowania jest tu: https://twoj.inpost.pl/pl/allegro-inpost/kupuje
BIELIZNA PRZEZNACZONA DO WYMIANY LUB ZWROTU POWINNA BYĆ: Nieużywana, czysta i pozbawiona zapachu, zaopatrzona w metki, zaopatrzona w dowód zakupu (paragon), zapakowana w opakowanie transportowe chroniące przed uszkodzeniem (koperta bąbelkowa nie jest wystarczającą ochroną). Zastrzegamy sobie możliwość nie przyjęcia zwrotu. Dzieje się tak jedynie w sytuacji określonej w przepisach, gdy odesłany towar nie spełnia wymagań podanych powyżej. Towar taki zostanie odesłany do klienta na jego koszt.
WYMIANA KROK PO KROKU
Prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia szczegółowy wymiany. W mailu należy podać jaki produkt ma podlegać wymianie (model, rozmiar) i na co mamy go wymienić (model, rozmiar) oraz swój nick z allegro. Otrzymacie Państwo mailowe potwierdzenie dostępności wybranego modelu i rozmiaru. Prosimy pamiętać, że dostępne są tylko modele, rozmiary, kolory wystawione na aukcjach. Po otrzymaniu potwierdzenie prosimy o odesłanie bielizny (z ew gratisami) w sztywnym, kartonowym opakowaniu transportowym na nasz adres. Do przesyłki prosimy dołączyć informację - otrzymamy od nas formularz wymiany - na co mamy wymienić, na jaki adres i w jakiej formie wysłać. Szczegóły dotyczące możliwych form dostawy przy wymienie i ich kosztów znajdują się w Formularzu Wymiany załączonym do przesyłki. Na prośbę klienta możemy go też wysłać mailowo.
Zapakuj na prezent
Zapakowanie kupionego produktu w opakowanie prezentowe - pudełko z motywem czerwonych róż. Do pudełka mieszczą się max. 2 produkty
Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji (przepis z ustawy)
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all****@******************* (pokaż)
- 604****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
ODBIORY OSOBISTE
Odbiór wybranego towaru jest możliwy w Warszawie:
Ulubiona Bielizna
ul. Białostocka 9 (Praga Północ)
03-741 Warszawa
magazyn w najniższym poziome bloku, oznaczony fioletowym banerem Ulubiona Bielizna, proszę dzwonić domofonem
czynny w dni powszednie (pon - pt) w godz. 9.30-16.00.
telefon czynny w tych samych godzinach 604 976 358
Nie mamy typowego sklepu stacjonarnego, pod tym adresem jest punkt magazynowy – konieczne jest wcześniejsze telefoniczne lub mailowe umówienie dnia i godziny odbioru.
Do odbioru jest przygotowane wcześniej złożone przez klienta zamówienie.
Na miejscu przyjmujemy tylko gotówkę, nie ma możliwości płatności kartą.
ADRES DO WYSYŁEK - ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE
Ulubiona Bielizna
ul. Białostocka 9
03-741 Warszawa
Pozostałe informacje
Przedmiotem transakcji jest towar wystawiony na danej aukcji – w podanym na aukcji rozmiarze i kolorze. Jest to zawsze towar nowy, oryginalny, z metkami, bez wad.
Dostępne w naszym magazynie „od ręki” są tylko te produkty, które są wystawione na aukcjach.W przypadku kompletów bielizny (biustonosz+stringi) istnieje możliwość dopasowania rozmiaru dołu do potrzeb Klienta (o ile potrzebny rozmiar jest dostępny).
WPŁATY
MBank: 60 1140 2004 0000 3902 4013 8056
W tytule przelewu proszę wpisać swój Nick z allegro
FORMY PŁATNOŚCI
PRZELEW (przedpłata)
PRZELEW Z KONTA - płatność następuje przed wysłaniem przesyłki poprzez przelew na wskazane przez nas konto.
UWAGA! Nie wysyłamy na podstawie potwierdzeń przelewu - pieniądze muszą być na naszym koncie. Jeżeli ma być szybko, proszę wybrać przedpłatę przez Pay-U lub pobranie.
PŁACĘ Z ALLEGRO - PAY-U - Szybka, wygodna i bezpieczna forma płatności poprzez oferowaną przez Allegro usługę „płacę z allegro”. Powiadomienie o dokonaniu płatności otrzymujemy w ciągu 1 godziny od wpłaty.
PRZELEW POCZTOWY - Dla tych Klientów, którzy nie posiadają konta bankowego. Przelew jest zlecany w Urzędzie Pocztowym, na naszym koncie jest widoczny po ok. 2-3 dniach.
Na wpłaty czekamy do 10 dni od momentu zawarcia transakcji. Po tym terminie transakcja zostaje anulowana, rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji.
POBRANIE (za zamówienie zapłacisz przy odbiorze listonoszowi lub kurierowi)
UWAGA! Aby przesyłka mogła być wysłana za pobraniem, należy wybrać tą formę dostawy w "Formularzu Dostawy". W przeciwnym razie przesyłka będzie czekała na opłacenie, gdyż nie będziemy wiedzieć, że Kupujący wybrał "pobranie".
DOSTAWA
Koszty dostawy są indywidualnie opisane na każdej aukcji (niektóre produktu są promowane tańszą wysyłką).
Przesyłka zagraniczna – na terenie Europy wysłana Pocztą Polską priorytet – 40zł
Przy zakupie na kilku aukcjach – koszt wysyłki pokrywany jest tylko raz.
Przy zakupie na kilku aukcjach z różnym kosztem wysyłki – prosimy o opłacenie najwyższego kosztu wysyłki.
POCZTA POLSKA brak możliwości zastrzeżenia dnia i godziny doręczenia. Deklarowany czas doręczenia to 1-3 dni robocze. Okres oczekiwania zwiększa się też w okresach przed świątecznych oraz wakacyjnych. Niestety, po nadaniu przesyłki na Poczcie, nie mamy wpływu na termin jej doręczenia. W przypadku, gdy adresata nie ma w domu, listonosz powinien zostawić awizo. Jeżeli w ciągu 3 dni od daty otrzymania informacji o wysyłce przesyłka nie została dostarczona zalecamy wizytę na Poczcie – często zdarza się, że czeka tam na odbiór bez awizowania. Możliwość reklamowania zaginionej przesyłki mam dopiero po 14 dniach roboczych od jej nadania.
POCZTA POLSKA PRZESYŁKA EKONOMICZNA - jest to najtańsza forma wysyłki, ale należy się liczyć z tym, że paczka może iść od 3 do nawet 7 dni roboczych. Niestety nie mamy żadnego wpływu na szybkość jej doręczenia. Prosimy o wzięcie tego pod uwagę przy wyborze tej formy dostawy. Sugerujemy inną formą doręczenia, jeżeli przesyłka ma dotrzeć przed konkretną datą.
POCZTA POLSKA - ODBIÓR W PUNKCIE Tańsza usługa oferowana przez Pocztę Polską - przesyłka nie jest dostarczana na adres domowy lecz pozostawiona do odbioru w wybranym przez klienta punkcie pocztowym.
KURIER Najważniejsza zaleta to szybkość i niezawodność dostarczenia – kurier deklaruje dostawę następnego dnia roboczego po nadaniu przesyłki. Wadą jest wyższy koszt oraz kłopotliwy odbiór przesyłki, gdy kurier nie zastanie adresata. Sugerujemy wybór tej formy dostawy, gdy ważny jest czas doręczenia. Przesyłki kurierskie są nadawane do godz. 13.00. Istnieje możliwość śledzenia przesyłki na podstawie jej numeru oraz indywidualnego uzgodnienia godziny odbioru ze swoim lokalnym przedstawicielem DPD.
PACZKOMAT Przesyłka jest dostarczona do wybranego przez klienta Paczkomatu. Można
ją odebrać na podstawie otrzymanego SMS kodu odbioru w ciągu 2 dni o każdej porze dnia i nocy. Przesyłka jest dostarczana w ciągu 1-3 dni od daty nadania - często następnego dnia. Czasami, szczególnie w okresach Świąt może być problem z wolnym miejscem w wybranym paczkomacie - wtedy przesyłka zostaje przekierowana do innego paczkomatu lub jest wydawana z samochodów.
MINI PACZKA INPOST Jest to jedna z najtańszych form dostawy. Paczka ekonomiczna dostarczana poprzez firmę InPost (tą samą, która obsługuje Paczkomaty). Paczka jest dostarczany na adres klienta lub (w przypadku jego nieobecności) oczekuje na odbiór w najbliższym punkcie obsługi klienta InPost (może to być np. sklep spożywczy czy kiosk). Największa wada do długi czas dostarczenia - do 5-6 dni roboczych.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Do realizacji Państwa zamówienia przystępujemy niezwłocznie po jego trzymaniu. Wysyłki realizowane są w dni robocze (poniedziałek-piątek) do godz. 13.00. Jeżeli zależy Państwu na czasie sugerujemy szybką wpłatę poprzez Płacę z Allegro i wybór wysyłki Kurierem.
ADRES DOSTAWY
Jeżeli przesyłka ma być wysłana na inny adres niż w ustawieniach konta Allegro – prosimy o dokonanie tych zmian podczas składania zamówienie w Formularzu Dostawy. W iektórych formach wysyłki (Allegro Paczkomaty InPost i Allegro Mini Paczka InPost nie mamy możliwości zmiany adresu dostawy, gdyż dane te są automatycznie pobierane z Formularza Dostawy do systemy wysyłkowego firmy InPost), .
PARAGON Do każdego zamówienia jest dołączany standardowo paragon.
OPAKOWANIA TRANSPORTOWE Na czas transportu pakujemy zamówioną przez Państwa bieliznę w bezpieczne, estetyczne i dyskretne kartonowe opakowania. Macie Państwo pewność, że zamówiony towar dojdzie w stanie nienaruszonym, pudełeczka nie będą pogniecione a prezent się uda. Opakowanie jest dyskretne, nie sugeruje zawartości i nie zepsuje niespodzianki.
OPAKOWANIA PREZENTOWE Istnieje możliwość zamówienia dodatkowej, płatnej usługi – opakowania ozdobnego.
ODBIORY OSOBISTE
Odbiór wybranego towaru jest możliwy w Warszawie:
Ulubiona Bielizna
ul. Białostocka 9 (Praga Północ)
03-741 Warszawa
magazyn w najniższym poziome bloku, oznaczony fioletowym banerem Ulubiona Bielizna, proszę dzwonić domofonem
czynny w dni powszednie (pon - pt) w godz. 9.30-16.00
telefon czynny w tych samych godzinach 604 976 358
Nie mamy typowego sklepu stacjonarnego, pod tym adresem jest punkt magazynowy – konieczne jest wcześniejsze telefoniczne lub mailowe umówienie dnia i godziny odbioru. Do odbioru jest przygotowywane zamówienie złożone przez klienta. Na miejscu przyjmujemy tylko gotówkę, nie ma możliwości płatności kartą.
ADRES DO WYSYŁEK - ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE
Ulubiona Bielizna
ul. Białostocka 9
03-741 Warszawa
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu