PIESEK ŚPIOSZEK RÓŻOWY 40cm (6541988092)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
59,90 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
  • lokalizacja: Leszno
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • bohater: inny
  • płeć: dziewczynki
  • marka: inna
  • wiek dziecka: 3 lata +
  • materiał: tkanina
  • certyfikaty i opinie: CE

GWARANCJA

.

Wszystkie towary
sprzedawane na naszych
aukcjach posiadają:

- atesty
- gwarancje producenta
- paragon fiskalny
- pochodzą z legalnych źródeł

.

Jesteśmy firmą
na życzenie klienta
wystawiamy faktury VAT.

.

WSPÓŁPRACA

.


Dokonanie zamówienia i płatności
za towar jest jednoznaczne
z akceptacją regulaminu sprzedaży
dostępnego na stronie o mnie.

Towar wysyłamy w ciągu
dwóch dni roboczych od
dnia zaksięgowania wpłaty.

Przedmiotem aukcji jest:

PIESEK ŚPIOSZEK RÓŻOWY

SUN-DAY

Zabawka odpowiednia dla dzieci powyżej 3 roku życia



Opis

  • Prześliczny, uroczy i bardzo miękki piesek-śpioszek, utuli każdego malucha do snu.
  • Śpioszek ma na główce czapeczkę, a w łapkach trzyma różową gwiazdeczkę.
  • Wykonany z bardzo miękkiego pluszu wysokiej jakości.
  • Piesek jest w pozycji siedzącej.
  • Wysokość ok 40cm



Naszym klientom przysługuje prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru. W takim przypadku koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu ,bez śladów użytkowania, wraz z paragonem lub fakturą VAT, instrukcją i gwarancją (jeżeli taka została wydana). (Dz. U. z dnia 31marca 2000r.). Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: agmar-leszno@wp.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego na stronie o mnie.



Dokonanie zamówienia i płatności za towar jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu sprzedaży dostępnego na stronie o mnie.



Oświadczamy, że zobowiązujemy się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem ewentualnie wad wskazanych w ofercie sprzedaży.



W przypadku nieodebrania przesyłki za pobraniem, paczka zostaje zwrócona do nadawcy a odbiorca zostanie obciążony kosztami przesyłki zwrotnej.Koszt przesyłki zwrotnej równy jest kosztowi wysyłanej paczki.



Towar nie może być zwrócony, jeśli Nabywcą jest firma ( Powyższa ustawa dotyczy wyłącznie relacji sklep - konsument, przedsiębiorca - nie jest konsumentem).


Zobacz co jeszcze mamy w ofercie na innych aukcjach.

KONTAKT

.

514 170 480

agmar-leszno@wp.pl

.

ADRES

.

Leszno

ul. Św. Franciszka z Asyżu 2

64-100 Leszno

.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • SGB - BANK S.A. 75 8661 0009 0006 3005 2000 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Jesteśmy rodzinną firmą działającą na rynku od 2004r. Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Wójta Gminy Przemęt pod nr 2095. Regon 411558570 NIP 698-105-16-83 Jesteśmy sklepem patronackim firmy Wader-Woźniak. Wszystkie artykuły sprzedawane na naszych aukcjach: pochodzą z legalnych źródeł, posiadają atest paragon fiskalny są objęte gwarancją producenta. Dokonanie zamówienia i płatności za towar jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu sprzedaży.

kontakt

  • 514-170-480
    Można do nas dzwonić od poniedziałku do soboty w godz. 9 do 20 oraz w niedziele w godz. 10 do 18

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
F.H.U. Agmar
Sygietyńskiego 22
64-100 Leszno
 
Klient ma prawo do dokonania zwrotu zamówionego towaru, bez podania przyczyny ,w ciągu 14(czternastu) dni od daty otrzymania towaru. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu ,bez śladów użytkowania, wraz z paragonem lub fakturą VAT, instrukcją i gwarancją (jeżeli taka została wydana). (Dz. U. z dnia 31marca 2000r.). Towar nie może być zwrócony, jeśli Nabywcą jest firma ( Powyższa ustawa dotyczy wyłącznie relacji sklep - konsument, przedsiębiorca - nie jest konsumentem). W przypadku nie spełnienia jednego z powyższych warunków, zwrot nie będzie uznany, a zwracany towar będzie czekał na odbiór w naszej firmie lub zostanie odesłany na koszt klienta. Zwracany towar klient przesyła do nas na własny koszt. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Pieniądze za zakupiony towar (nie wliczając kosztów przesyłki) zostaną zwrócone w terminie 7 dni od daty uznania zwrotu.

reklamacje

Wszystkie towary dostępne na aukcjach objęte są gwarancją producenta. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie \"Protokołu szkody” przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera. a. W przypadku uszkodzenia mechanicznego (rys, wgnieceń itp) stwierdzonych w późniejszym terminie firma nie ponosi odpowiedzialności. b. Opis procedury reklamacyjnej: 1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem agmar-zabawki@wp.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a.imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b.datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c.przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d.wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. a. Wymiana następuje w ciągu 14(czternastu) dni roboczych od momentu uznania przez nas reklamacji. b. Reklamacje zwracane są na koszt Klienta. Złożenie podpisu na liście przewozowym i brak protokołu szkody sporządzonego z kurierem przy odbiorze przesyłki jest równoznaczne z odebraniem towaru mechanicznie nie uszkodzonego. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.