PIERŚCIEŃ PRZEDŁUŻAJĄCY EREKCYJNY ŻELOWY WYPUSTKI (6541269115)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
5,49 zł
z 36 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost
  • List ekonomiczny 3,00 zł
  • List priorytetowy 3,50 zł
Zakupy powyżej 150 zł
  • lokalizacja: WYSYŁKA Z POLSKI
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • materiał: silikon
Infolinia: Email: allegro@stonki.com.p­l GG: 46397653

W sprzedaży

PIERŚCIEŃ PRZEDŁUŻAJĄCY EREKCYJNY ŻELOWY WYPUSTKI


Pierścień erekcyjny wykonany z rozciągliwego materiału, także pasuje na każdego :)

Dzięki uciskowi skutecznie wydłuża czas trwania stosunku i sztywność penisa!!!

Należy założyć tuż przy jądrach, a Twój stosunek będzie na pewno dłuższy i przyjemniejszy dla Ciebie i Twojej Partnerki.
Partnerkę pobudzają wypustki znajdujące się wokół pierścienia.

Na aukcji kupujesz 1 sztukę.

Na zdjęciach pokazane są jedynie wybrane modele pierścieni. Są różne kolory i kształty
(wysyłamy losowe).


Zapewniamy pełną dyskrecję przy wysyłce, żadnych informacji na kopertach, paczkach :)


Kod EAN: Gwarancja: GWARANCJA JAKOŚCI
Info: / 37.00 / Nowy / / 0.0200
przedłużający

Masz pytania ?
Chętnie na wszystkie odpowiemy.

FORMULARZ: PYTANIE DO SPRZEDAJĄCEGO

WYŚLIJ DO NAS: E-MAILA


KOMUNIKATOR GG:

INFOLINIA:

Dokonanie zakupu w naszym sklepie jest równoznaczne z akceptacją naszego regulaminu w zakładce:

INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO

Informację o odstąpieniu od umowy lub o procedurze reklamacyjnej znajdziesz na:

ZWROT LUB REKLAMACJA

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

Szczegóły w zakładce:
" DOSTAWA i PŁATNOŚĆ "




Sprawdź co jeszcze mamy w sprzedaży !


Oficjalny sklep stonki_com_pl
Dziękujemy i zapraszamy ponownie.
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u stonki_com_pl za co najmniej 150 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Pocztowy SA 21 1320 1537 2272 7655 2000 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5 dni
List ekonomiczny 3,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
List priorytetowy 3,50 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 5,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5 dni
List polecony priorytetowy 6,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
PACZKA W RUCHu 5,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Paczkomaty 24/7 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczkomaty 24/7 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Podstawa zwolnienia: Art.113 ust.1 ustawy o VAT.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
byBOCIEk.pl
Skr.Pocztowa 11
45-057 OPOLE
 
W sklepie stonki_com_pl Klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Sklep stonki_com_pl zwraca wszystkie płatności otrzymane od konsumenta, w tym koszty dostarczenia, bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji konsumenta o odstąpieniu od umowy. W przypadku gdy konsument wyraźnie wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańszy standardowy sposób dostarczenie oferowany przez sklep stonki_com_pl, sklep stonki_com_pl nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów. Zwracany towar należy odesłać na własny koszt nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia przez konsumenta chęci zwrotu. Zwracany towar z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, należy odesłać na adres korespondencyjny sklepu: byBOCIEK.pl Skr.Pocztowa 11 45-076 Opole I. POBIERZ OŚWIADCZENIE ODSTĄPIENIA OD KUPNA > http://stonki.com.pl/images/dokumenty/Oswiadczenie_o_odstapieniu_od_umowy_zawartej_na_odleg%C5%82osc.pdf

reklamacje

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną (rękojmia). 2. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: 1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia; 2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; 3) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; 4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym. 3. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego Towaru Klientowi. Termin ten biegnie na nowo w razie wymiany produktu. 4. W razie niezgodności towaru z umową Klient najpóźniej w terminie roku od dnia stwierdzenia tej niezgodności jest zobowiązany wysłać zawiadomienie (oświadczenie) o stwierdzonej niezgodności na adres Sprzedawcy. Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia (oświadczenia) przed jego upływem. Klient zobowiązany jest sporządzić na piśmie opis stwierdzonej niezgodności Towaru z umową oraz wskazać zakres roszczenia (patrz pkt 5). 5. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może:a) żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,b) żądać usunięcia wady,c) żądać obniżenia ceny,d) odstąpić od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. 6. Sprzedawca jest obowiązany – na swój koszt – wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Przyjmuje się, iż termin ten wynosi do 14 dni. W przypadku kiedy usunięcie wady wymaga odesłania przedmiotu do zewnętrznego serwisu czas ten może ulec wydłużeniu i w takim przypadku Sprzedający jest zobowiązany do poinformowania Kupującego. 7. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności Towaru z umową Klient może złożyć reklamację i wysłać na koszt Sprzedawcy (list polecony ekonomiczny) reklamowany Towar na adres korespondencyjny sklepu. (byBOCIEK.pl , Skr.Pocztowa 11 , 45-076 Opole 1) 8. Klient odsyłający reklamowany Towar do Sprzedawcy jest zobowiązany do załączenia pisemnego oświadczenia( wzór do pobrania > http://stonki.com.pl/images/dokumenty/Reklamacja_wymiana_towaru.pdf ) zawierającego następujące dane: dane reklamującego – imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania oraz adres e-mail, datę nabycia Towaru, nazwę Towaru, cenę nabycia, dokładnie opisaną wadę oraz okoliczności jej powstania, żądania reklamującego. Składając reklamację, Klient zobowiązany jest również do załączenia dowodu sprzedaży – najlepiej oryginału lub kopii paragonu lub faktury lub innego niebudzącego wątpliwości dowodu zakupu. 9. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą składania reklamacji Klient może uzyskać wskazówki pisząc na adres sklepu lub dzwoniąc pod numer telefonu +48 530 169 489 (koszt połączenia wg stawki operatora) . POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY > http://stonki.com.pl/images/dokumenty/Reklamacja_wymiana_towaru.pdf

pozostałe informacje

Jestem z Opole lub okolicy i chce odebrać zakupione produkty osobiście. Odp: TAK. Wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom uruchomiliśmy usługę PODAJ DALEJ w paczkomacie OPO02A Katowicka 69 45-015 Opole. Koszt takiej usługi to koszt 3,50 zł przy przedpłacie na konto lub 4,50 płatne przy odbiorze tylko kartami płatniczymi. Jak dokonać zakupu w usłudze PODAJ DALEJ. - Ponieważ allegro nie udostępnia takiej opcji w cenniku dostawy po zakupię należy wykonać przedpłatę doliczając koszt 3,5 zł do łącznej kwoty wpłaty i poinformować nas o fakcie wyboru usługi PODAJ DALEJ. Albo wybrać sposób INNY dostawy z cennika i wpisać kwotę dostawy 3,50 zł i zapłacić przez payU. - Przy wyborze płatności przy odbiorze wystarczy dokonać zakupu i poinformować na o fakcie wybrania tego rodzaju płatności. Dlaczego nie mogę odebrać zakupu osobiście w siedzibie waszej firmy. Odp. Sklep internetowy stonki_com_pl jest sklepem wysyłkowym jak sama nazwa wskazuje charakter naszej działalności to wysyłka.