PIELUCHOMAJTKI SENI ACTIVE rozm. L a'10 (6481858133)

zakończona
27,30 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,30 zł
  • Przesyłka kurierska 10,76 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,76 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]

KONTAKT

OPIS PRZEDMIOTU

e-mail

sklep@abamedica24.pl

Telefon

723 180 151

od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 15:00

Witamy serdecznie na aukcji firmy ABA MEDICA !!!

Przedmiotem aukcji są:

PIELUCHOMAJTKI SENI ACTIVE

ROZMIAR „L” OPAKOWANIE A'10 SZT

Elastyczne majtki chłonne Seni Active

to wyjątkowe rozwiązanie dla osób aktywnych, które cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo.

Dzięki doskonałej jakości Premium Quality majtki chłonne Seni Active są gwarancją komfortu i niezawodnej ochrony

Przeznaczone dla osób ze średnią i ciężką inkontynencją.

W tej aukcji oferujemy rozmiar „L”=LARGE= 3

Oferowane w tej aukcji pieluchomajtki przeznaczone

są dla osób, których obwód w pasie wynosi 100-135 cm.

Doskonałe dla osób z wrażliwą skórą skłonną do podrażnień.

Cechuje je:

  • zakładane jak zwykła bielizna – dyskrecja w użyciu i wyjątkowa wygoda;
  • rozrywane szwy boczne – wygoda podczas ściągania zużytego wyrobu;

  • wewnętrzne hydrofobowe falbanki boczne zapobiegające wyciekom – większe bezpieczeństwo;
  • PREMIUM QUALITY – doskonała jakość, gwarancja komfortu i niezawodnej ochrony;
  • Mogą być stosowane zarówno przy nietrzymaniu moczu, jak i przy inkontynencji kałowej;
  • dyskrecja - dzięki białej barwie warstwy zewnętrznej pieluchomajtki są mało rzucające nawet pod jasną odzieżą. Nie szeleszczą;
  • dzięki zastosowaniu systemu Odour-Stop redukują powstawanie nieprzyjemnego zapachu uryny;
  • brak lateksowych elementów zmniejsza ryzyko reakcji alergicznych;

PŁATNOŚĆ

Możliwe trzy formy płatności:

1. Wpłata za pomocą Płacę z Allegro

(ZNACZNIE przyspiesza wysyłkę - przy zamówieniach do godziny 12:00 możliwość wysyłki kurierem jeszcze tego samego dnia).

2. Wpłata na konto bankowe

Właściciel konta:

RAIFFEISEN BANK POLSKA S.A.

nr konta:

41 1750 1019 0000 0000 2207 5338

tytuł płatności: „NICK Z ALLEGRO / NAZWA PRZEDMIOTU

3. Wysyłka kurierska za pobraniem.

POCZTA POLSKA KURIER 48

Uwaga!!!

Paczka za pobraniem dostępna tylko dla Allegrowiczów z minimum 20 pozytywnymi komentarzami (min 90% pozytywnych).

Nie wysyłamy za pobraniem osobom bez rejestracji!

WYSYŁKA

ODBIÓR OSOBISTY

Towary wysyłamy:

1. KURIEREM

POCZTA POLSKA KURIER48

Koszt wysyłki po przedpłacie (do 5 szt.):

10,76 zł BRUTTO

Koszt wysyłki za pobraniem (do 5 szt.):

13,22 zł BRUTTO

2. Odbiór w punkcie

Wybrana placówka Poczta Polska /Stacja Orlen

Koszt wysyłki po przedpłacie (do 4 szt.):

8,30 zł BRUTTO

Koszt wysyłki za pobraniem (do 4 szt.):

10,76 zł BRUTTO

"Jeśli wybrali Państwo opcję dostawy "Odbiór w punkcie" prosimy o przesłanie do nas mail'a z informacją, którą placówkę Poczty Polskiej / stację Orlen Państwo wybierają."

Paczki kurierem wysyłamy od poniedziałku do piątku czyli 5 razy w tygodniu.

Kupując na naszych aukcjach udzielasz naszej firmie jednorazowego pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług w Twoim imieniu z kurierem z Pocztą Polską, celem przesłania za ich pośrednictwem zakupionego towaru. Te środki nie stanowią dochodu firmy ABA MEDICA S.A. i są równe opłacie transportowej przewoźnika. Podana kwota jest BRUTTO.

Odbiór osobisty możliwy w Dziale Sprzedaży

Odbiór może nastąpić najwcześniej dnia kolejnego po dokonaniu zakupu

Umówieniu terminu może nastąpić telefonicznie lub mailowo.

w godzinach 9:00 – 15:00

od poniedziałku do piątku.

Adres magazynów:

ABA MEDICA S.A.

ul. PROMIENISTA 25

60-276 Poznań

REGULAMIN AUKCJI

1. Proszę dokonywać przemyślanych zakupów. Nie odwołujemy Aukcji.

2. Po dokonaniu zakupu proszę dokonać wpłaty za towar koszty wybranej formy przesyłki w terminie 7 dni. Jeśli z jakiegoś powodu zapłata za towar miałaby sie opóźnić prosimy o kontakt telefoniczny lub mail'owy.

3. W przypadku odbioru osobistego prosimy o kontakt najpóźniej w ciągu 2 dni od zakupu z informacją kiedy odbiór nastąpi.

4. Po odebraniu towaru proszę go sprawdzić i wystawić stosowny komentarz. Państwa komentarz jest dla nas ważny, gdyż jest informacją, że zamówiony towar do Państwa dotarł. Nasz komentarz wystawiamy zawsze jako drudzy.

5. W przypadku jakichkolwiek problemów z zamówionym towarem (np. brak przesyłki) przed wystawieniem komentarza prosimy o kontakt (telefoniczny lub mail'owy).

6. Do każdej przesyłki dołączony będzie paragon /lub na życzenie Kupującego faktura VAT/

Powered by Aba medica

Kopiowanie w części lub całości zabronione

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Raiffeisen Bank Polska S.A. w Warszawie 41175010190000000022075338
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 10,76 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 16
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,30 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 16
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 13,22 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 16
przybliżony czas realizacji: 3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,76 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 16
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

ABA MEDICA S.A.ul. Promienista 2560-288 Poznań Odbiór osobisty możliwy w dni robocze w godzinach 9:00 - 15:00

kontakt

  • 723-180-151
    Kontakt telefoniczny w godzinach 9:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy Klient będący konsumentem (dalej zwany „Konsument”) ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sklepem w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres Spółka ABA MEDICA S.A. z siedzibą przy ul. Promienista 25, 60-288 Poznań lub pocztą elektroniczną na adres: sklep@abamedica24.pl). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sklep zwróci Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Konsument powinien odesłać lub przekazać zwracaną rzecz do Sklepu na adres :Spółka ABA MEDICA S.A. z siedzibą przy ul. Promienista 25 60-288 Poznań lub ul. Piekary 14/15 61-823 Poznań niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sklep o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

reklamacje

Reklamacje produktu wadliwego Sklep ma obowiązek dostarczyć klientowi produkty bez wad fizycznych i prawnych. W przypadku stwierdzenia wady produktu Klient powinien zawiadomić sklep o istnieniu wady produktu tj. złożyć reklamację (np. poprzez e-mail lub listem poleconym), a następnie odesłać do Sklepu na adres: Spółka ABA MEDICA S.A. z siedzibą przy ul. Promienista 25 60-288 Poznań, na koszt Sklepu, reklamowane produkty. Prosimy również o podanie następujących informacji:imię i nazwisko Klienta oraz jego adres pocztowy;numer telefonu lub e-mail Klienta;data zakupu produktu;opis wady produktu;data zauważenia wady;wskazanie żądania Klienta w związku z wadą produktu;o ile to możliwe, proszę załączyć do reklamacji kopię paragonu lub faktury za produkty; Zawiadomienie o wadzie może być przesłane od razu wraz z produktem bez uprzedniej notyfikacji Sklepu. Istnieje możliwość, iż Sklep będzie żądał od Klienta dodatkowych danych, o ile będą niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta będącego konsumentem w terminie 14 dni roboczych od momentu wskazania przez Klienta jego żądania reklamacyjnego. Sklep skontaktuje się z klientem telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail.Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego produktu bądź usunięcia wady, koszty dostawy rzeczy nowej lub naprawionej ponosi Sklep. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o produktach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji. Jeżeli reklamacja nie została uznana, Klient będący konsumentem może zwrócić się po pomoc do powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej lub jednej z organizacji pozarządowych, do których zadań należy ochrona konsumentów (np. do Federacji Konsumentów czy Stowarzyszenia Konsumentów Polskich). Gdyby jednak interwencja nie przyniosła oczekiwanych efektów, Klient ma prawo dochodzić swoich roszczeń przed sądem powszechnym. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wyżej wymienionych instytucji. Produkty oferowane w Sklepie mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku, warunki gwarancji są podane przy produkcie w sklepie internetowym.

pozostałe informacje

REGULAMIN ALLEGRO Abamedica §1 Postanowienia ogólne Spółaka ABA MEDICA S.A z siedzibą przy ul. Piekary 14/15, 61-823 Poznań, NIP: 7831704339, tel. 723-180-151zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców KRS pod numerem 0000475647 prowadzonym przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe – Miasto w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego prowadzi sprzedaż internetową abamedica24.pl allegro na podstawie niniejszego Regulaminu. Adres e-mail sklepu to: sklep@abamedica24.pl i służy do szybkiego i efektywnego kontaktu z Klientem. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem, co oznacza, że reguluje prawa i obowiązki Sklepu oraz Klienta w zakresie zawartej umowy sprzedaży. Postanowienia Regulaminu nie uchybiają obowiązującym przepisom prawa. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest uprzednia akceptacja Regulaminu przez Klienta. Klient nie musi akceptować Regulaminu, jeżeli nie zamierza dokonywać zakupów w Sklepie. Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu internetowego zawierane są w języku polskim. Sklep nie pobiera żadnych opłat za komunikację z Klientem z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość (telefon, Internet). Aby korzystać ze Sklepu, w tym przeglądać asortyment oraz składać zamówienia na produkty, Klient musi posiadać:komputer z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox;aktywne konto poczty elektronicznej (skrzynka e-mail). §2 Zamówienia Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną produktów przez Internet, co oznacza, że wszelkie produkty zamówione przez Klienta poprzez formularz znajdujący się na stronie internetowej allegro.pl Informacje o produktach dostępnych w asortymencie Sklepu na stronie internetowej allegro.pl stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Spółce oferty zawarcia umowy sprzedaży (kupna) zamówionego produktu. Umowę sprzedaży uznaje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji (oświadczenie woli zawarcia umowy sprzedaży z Klientem składane przez Sklep). Warunkiem dokonania zakupu produktów znajdujących się w asortymencie Sklepu jest złożenie zamówienia. Klient może złożyć zamówienie na produkty w następujący sposób:poprzez skorzystanie z funkcji sklepu internetowego dostępnego na stronie internetowej Sklepu allegro.pl - przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę.poprzez przesłanie e-maila ze wskazaniem zamawianych produktów i ich ilości na adres: sklep@abamedica24.pl - - przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę., Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta:danych pozwalających na weryfikację Klienta, w tym imienia i nazwiska oraz adresu e-mail Klienta;wyboru zamawianych towarów lub usług,wyboru sposobu dostawy oraz adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiona faktura (mogą to być różne adresy),wyboru sposobu płatności. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem w ciągu dwóch dni roboczych licząc od chwili złożenia zamówienia przez Klienta. W przypadku niemożności przyjęcia Zamówienia do realizacji Sprzedawca w w/w terminie poinformuje o tym Klienta w drodze wiadomości e-mail. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu w „Koszyku” w momencie złożenia zamówienia tj. w szczególności: cena, charakterystyka produktu, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin, sposób i koszt dostawy, a także termin i sposób płatności. Klient potwierdza, iż rozumie, że z chwilą: wysłania przez Klienta zamówienia wybranego produktu na adres sklep@abamedica24.pl staje się zobowiązany do zapłaty za zamówione przez siebie produkty zgodnie z wybraną przez siebie formą płatności - dotyczy zamówienia składanego przez e-mail: sklep@abamedica24.pl znajdujący się na stronie abamedica24.plkliknięcia ikony „zamówienie z obowiązkiem zapłaty” klient staje się zobowiązany do zapłaty za zamówione produkty zgodnie z wybraną przez siebie formą płatności – dotyczy zamówienia składanego poprzez formularz znajdujący się na stronie allegro.pl . §3 Płatności Cena widniejąca przy każdym produkcie jest ceną brutto (zawiera podatek VAT) i nie uwzględnia kosztów przesyłki, które Klient pokrywa dodatkowo. Klient ma do wyboru następujące formy i terminy płatności (określone również w zakładce Formy płatności na stronie internetowej allegro.pl): Za pobraniem - płatność gotówką doręczycielowi przy odbiorze przesyłki; Przedpłata całości ceny przed wysyłką produktu – Klient dokonuje przedpłaty w terminie 7 dni od otrzymania od Sklepu wiadomości e-mail z numerem rachunku bankowego do wpłaty: na rachunek bankowy – numer rachunku bankowego zostanie przekazany w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia. za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Payu; §4 Dostawa i odbiór produktu Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 30 dni i zawiera okres oczekiwania na doręczenie przesyłki przez przewoźnika. Sklep zawsze stara się zrealizować zamówienie w najkrótszym możliwym czasie. Czas realizacji zamówienia jest podawany z uwzględnieniem terminu skompletowania wszystkich zamówionych produktów. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności danego produktu. Przesyłka z produktem dostarczana jest na adres dostawy podany przez Klienta podczas składania zamówienia. Sklep oferuje następujące formy dostawy produktu: wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej; wysyłka za pośrednictwem firmy kurier 48; odbiór własny przez klienta w siedzibie Sklepu pod adresem ul. Promienista 25 60-288 Poznań w dni robocze w godzinach pracy Sklepu tj. od 9 do 15. Koszty i sposoby doręczenia przesyłki określone są także w cenniku dostawy znajdującym się w zakładce „Koszty dostawy” są podane do wiadomości Klienta po naciśnięciu w sklepie internetowym ikony o nazwie „Do koszyka”. Sklep nie realizuje wysyłki do miejsca znajdującego się poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli kupiony produkt ma zostać przesłany do Klienta, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na Klienta z chwilą jego wydania Klientowi. Za wydanie produktu uważa się jego powierzenie przez Sklep przewoźnikowi, jeżeli sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Klienta.