PIĘKNY BIUSTONOSZ GAIA 635 PÓŁUSZTYWNIANY 80E (6541214458)

zakończona
89,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 9,45 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
Zakupy powyżej 150 zł
  • lokalizacja: Białystok
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • typ biustonosza: inny typ
  • rozmiar: 80E
  • marka: Gaia
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • dostawa z Polski: tak
allegro@kontri.pl
85 740 40 76
601 567 806
pn.-pt. 8:00-18:00
Opłaty wg stawek operatora.
Kontri sp. z o.o.
ul. Handlowa 6f
15-399 Białystok
REGON: 200084060
KRS: 0000258273

DLACZEGO WARTO U NAS KUPOWAĆ?


SZYBKA WYSYŁKA 24h



DARMOWA DOSTAWA



MOŻLIWOŚĆ ZWROTU


Produkty wysyłamy codziennie
(w dni robocze od pon. do pt.) skracając
czas oczekiwania na paczkę do minimum.

W przypadku zakupów za min. 150zł
produkty wysyłamy za darmo.
Zakupy z innych naszych aukcji
wysyłamy w jednej paczce.

Jeśli zakupiony produkt nie spełnia
Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić.



BIUSTONOSZ GAIA 635 GILLIAN

TYP: półusztywniany
KOLOR: niebieski granatowy
ROZMIAR: 80E


Elegancki biustonosz półusztywniany w świetnym zestawieniu kolorystycznym.
Miseczki oraz mostek pokryte zostały pięknym haftem. Na szczególną uwagę zasługuje konstrukcja
z podwyższonym środeczkiem, który idealnie przylega do mostka. Tył wykonany jest ze sprężystej dzianiny.
Dolna miseczka wykonana jest z cieniutkiej pianki, którą od strony ciała wyścielono 100% bawełną.
Dzięki zastosowanym surowcom oraz perfekcyjnie dopracowanej konstrukcji, biustonosz idealnie układa się na sylwetce,
zaokrągla i podtrzymuje biust. Do regulacji obwodu służą dwurzędowe haftki z trzystopniową regulacją
oraz haftki trzyrzędowe z trzystopniowa regulacją zastosowane w rozmiarach największych E95, F90, G85, H80, I75, J70 i 65K.
W modelu występują regulowane, nieodpinane, ozdobne ramiączka w czterech szerokościach 12mm, 15mm, 18mm i 25cm
(w rozmiarach największych). Całość uzupełniają subtelne kokardki umieszczone na styku ramiączek
i misek oraz na środeczku biustonosza.
Skład: 42% poliamid, 35% poliester, 16% bawełna, 4% poliuretan, 3% elastan.

Dostępne kolory:



Tabela rozmiarów



Co piszą o nas klienci?


Dziękujemy za wybór naszego sklepu. Zapraszamy ponownie!

Zobacz nasze pozostałe aukcje:




wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u kontri_pl za co najmniej 150 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczkomaty 24/7 9,45 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,98 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
dodatkowe informacje
Przy odbiorze osobistym proszę podać lokalizację (Białystok/Ełk) w komentarzu
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Od 2006 r. zajmujemy się sprzedażą bielizny przez Internet. Na naszych aukcjach prezentujemy bieliznę o najwyższej jakości. Dzięki różnorodności asortymentu każda Pani znajdzie produkty spełniające jej oczekiwania. Współpracujemy z ponad 80-cioma producentami bielizny najwyższej jakości. Dlaczego warto u nas kupować? 1. Możesz kupić dowolną ilość produktów, a za przesyłkę zapłacisz tylko raz. 2. Jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić. 3. Produkty wysyłamy codziennie (w dni robocze od pon. do pt.) skracając czas przesyłki do minimum. 4. Oferujemy produkty o najwyższej jakości. Od 2006 r. zajmujemy się sprzedażą bielizny przez Internet - zakupy u nas to gwarancja bezpieczeństwa i zadowolenia.

kontakt

  • 85 740 40 76
    Biuro obsługi klienta czynne w godzinach 8-18 (pn.-pt w dni robocze). Opłaty wg stawek operatora.
  • 601 567 806

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PUNKT 1. ODSTĄPIENIE OD UMOWY/ZWROT: Ile mam czasu na odstąpienie od umowy zakupu? Od umowy zakupu można odstąpić bez podania przyczyny, w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia zamówienia. W przypadku odbioru osobistego zamówienia, termin ten biegnie od dnia jego odbioru w sklepie. Jak mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy? Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy nas o tym poinformować w formie oświadczenia, złożonego w wybranej formie: -> za pomocą jakiegokolwiek jednoznacznego oświadczenia zawierającego informację o decyzji o odstąpieniu od umowy. LUB -> przy pomocy formularza dostępnego TUTAJ: Ja _____________________________ (imię i nazwisko) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy: _________________________________________________________________________ Data odbioru _______________________________________________________________ Imię i nazwisko _____________________________________________________________ Adres ____________________________________________________________________ Podpis konsumenta (tylko jeżeli jest przesyłany w wersji papierowej) _________________________________________________________________________ Data _____________________________________________________________________ Gdzie wysłać oświadczenie? Oświadczenie należy wysłać na adres zwroty@kontri.pl lub drogą pocztową na adres do korespondencji: Kontri Sp. z o.o. ul. Handlowa 6f 15-399 Białystok. Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej? Bezpośredni koszt zwrotu towaru ponosi klient. Ile mam czasu na odesłanie towaru? Termin nadania przesyłki zwrotnej wynosi maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpiono od umowy zakupu. Jak mam przygotować przesyłkę zwrotną? Towar prosimy odesłać w stanie niezmienionym, w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. W tym celu prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu, najlepiej w twardy kartonik, a nie kopertę bąbelkową. Do przesyłki prosimy dołączyć:wypełniony formularz zwrotu otrzymany wraz z zamówionym towarem,paragon zakupu lub fakturę. Gdzie wysłać przesyłkę zwrotną? Kontri Sp. z o.o. ul. Handlowa 6f 15-399 Białystok z dopiskiem (zwrot) Ważne: Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Oznacza to, że w przypadku, gdy otrzymamy przesyłkę, za którą będziemy musieli zapłacić przy odbiorze paczki – nie zostanie ona przez nas podjęta i wróci do Państwa jako zwrot. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy i w jakiej formie? Należność za odesłany do nas towar zwrócimy niezwłocznie po otrzymaniu paczki zwrotnej, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Możliwe formy zwrotu należności: 1. Przelew na konto – w tym przypadku, w formularzu zwrotu należy podać numeru konta, na który ma zostać przekazana należność, 2. Zwrot przekazem pocztowym - w tym przypadku, w formularzu zwrotu prosimy o podanie adresu, na który mamy przekazać należność. Czas oczekiwania na dostarczenie gotówki w przypadku przekazu pocztowego wynosi około 5 dni roboczych od momentu jego nadania. W przypadku rezygnacji z całości zamówienia, zwrotowi podlega całkowita wartość produktów wraz z kosztami wysyłki paczki do klienta. Z tym, że jeżeli klient wybrał w zamówieniu inny niż najtańszy możliwy sposób dostawy, zwrotowi podlega koszt przesyłki równy kosztowi najtańszej dostępnej formy dostawy. Czy w związku z odstąpieniem od umowy ponoszę jakieś dodatkowe koszty? Klient ma prawo odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w inny sposób, niż było to konieczne do sprawdzenia zgodności produktu z zamówieniem. PUNKT 2. WYMIANA PRODUKTU Aby dokonać wymiany towaru na inny należy: zwrócić produkt - prosimy odesłać produkt opierając się na zasadach zwrotu opisanych powyżej w punkcie 1. "ODSTĄPIENIE OD UMOWY/ZWROT" – my zwrócimy Państwu należność. Zamówić nowy produkt - na nowe produkty prosimy złożyć oddzielne zamówienie i opłacić je łącznie z kosztami transportu – niezależnie od odesłanego towaru.

reklamacje

Prosimy pamiętać, że Kontri Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec klienta za niezgodność zakupionego towaru z zawartą umową sprzedaży i ma prawny obowiązek dostarczenia klientowi towarów bez wad. W jaki sposób mogę zareklamować towar? Reklamacji towaru można dokonać:wysyłając wiadomość e-mail na adres: zwroty@kontri.pl, lub drogą pocztową na adres Kontri Sp. z o.o., ul. Handlowa 6f, 15-399 Białystok. Na jaki adres mam wysłać przesyłkę reklamacyjną? Przesyłkę reklamacyjną należy wysłać na adres: Kontri Sp. z o.o. ul. Handlowa 6f 15-399 Białystok Do przesyłki prosimy dołączyć: opis wady wraz z informacją w jaki sposób doszło do uszkodzenia oraz kiedy wada została zauważona, paragon zakupu lub fakturę. Prosimy o staranne pakowanie reklamowanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu, najlepiej w twardy kartonik, a nie kopertę bąbelkową. Wysłałem reklamację i co dalej? O postępie procesu reklamacyjnego będziemy na bieżąco informować drogą e-mailową bądź telefoniczną. W jakim terminie moja reklamacja zostanie rozpatrzona? Kontri Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku reklamacji? Koszt wysyłki, którą poniosą Państwo wysyłając do nas przesyłkę reklamacyjną, zostanie zwrócony po otrzymaniu paczki. Prosimy także pamiętać, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Procedura reklamacji - informacje dodatkowe wynikające z przepisów prawa: Wg obowiązujących przepisów prawa jeżeli zakupiony towar posiada wadę mogą Państwo: złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Kontri Sp. z o.o. niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towarów bez wady. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada towaru jest nieistotna; żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Kontri Sp. z o.o. ma obowiązek wymienić wadliwy towar na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego. Jeżeli kupującym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Kontri Sp. z o.o. usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Kontri Sp. z o.o. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. Kontri Sp. z o.o. odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującego. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku zakupu towarów przez Konsumenta – bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń - platforma ODR Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

pozostałe informacje

PUNKT 1. ZASADY AUKCJI Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem internetu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie, zwanym dalej Kupującym a Kontri Sp. z o.o. – przyjmującym zamówienie, zwanym dalej Sprzedającym. Koszty wysyłki i formy płatności określone są poniżej w części zatytułowanej "KOSZTY DOSTAWY I FORMY PŁATNOŚCI" (punkt 3.), koszty przesyłki pokrywa Kupujący. Czas realizacji zamówienia: na czas realizacji zamówienia składa się czas potrzebny na skompletowanie zamówienia przez naszych pracowników oraz czas niezbędny wybranemu przewoźnikowi na dostarczenie przesyłki. Oferowane produkty podsiadamy na magazynie od ręki, dzięki czemu przesyłka jest kompletowana i przekazana do wysyłki w ciągu 24 godzin (w dni robocze od pon. do pt.). W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą kredytową, należy pamiętać, że czas kompletacji zamówienia liczy się od momentu odnotowania wpłaty na naszym koncie. Czas dostarczenia paczki zależy bezpośrednio od wybranego w zamówieniu sposobu dostawy. Informację o dostępnych sposobach dostawy znajdziesz poniżej w części zatytułowanej "SPOSOBY DOSTAWY" (punkt 2.). Kupujący zobowiązuje się odebrać przesyłkę. Jeśli Kupujący nie odbierze przesyłki, wraca ona do Sprzedającego. Odbiór osobisty możliwy jest tylko po wskazaniu w komentarzu chęci odbioru zamówienia w naszym sklepie stacjonarnym (adres podany w punkcie 2.). Przesyłki są wysyłane na adres Kupującego podany w serwisie Allegro, jeśli adres ma ulec zmianie Kupujący powinien zaznaczyć to w formularzu dostawy lub wysłać wiadomość do Sprzedającego. Przy wpłacie na konto Kupujący powinien podać swój Nick z Allegro oraz numer aukcji. Płatności za zamówienie należy dokonać na wskazany poniżej numer konta bankowego. Dane do przelewu: Kontri Sp. z o.o. ul. Handlowa 6f 15-399 Białystok Numer konta Citi Bank 43 1030 1074 0000 0000 8382 4115 Kupujący może odstąpić od umowy zakupu. Szczegółowe informacje na ten temat są dostępne powyżej w części zatytułowanej "ZWROT". Towar kupiony na aukcjach Sprzedającego objęty jest gwarancją i może zostać wymieniony, jeśli posiada wady fabryczne lub został uszkodzony mechanicznie w trakcie przesyłki. Czytaj więcej poniżej w części zatytułowanej "REKLAMACJE". Sprzedający komentarze za zrealizowane transakcje wystawia raz w miesiącu w odpowiedzi na otrzymane wcześniej od Kupujących. Kontakt: Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania prosimy o kontakt z nami poprzez zakładkę „zadaj pytanie”. PUNKT 2. SPOSOBY DOSTAWY Paczkomaty InPost Przesyłka z zamówieniem jest dostarczana do wskazanego Paczkomatu w ciągu maksymalnie 24h od momentu jej wysłania (dni robocze od poniedziałku do piątku). O możliwości odbioru paczki firma Paczkomaty InPost powiadamia adresata SMS-em oraz e-mailem. Odbiór przesyłki jest możliwy całą dobę w ciągu 3 dni kalendarzowych od momentu jej dostarczenia do Paczkomatu. Po upływie czasu przewidzianego na odbiór przesyłki w Paczkomacie zostanie ona przeniesiona do najbliższego Oddziału InPost, gdzie będzie czekała na odbiór kolejne 11 dni roboczych. Po upływie 11 dni przesyłka zostanie odesłana do nadawcy. Adresy Paczkomatów oraz Oddziałów InPost wraz z godzinami ich otwarcia są dostępne na stronie: http://www.paczkomaty.pl/pl/dla-ciebie/znajdz-paczkomat Poczta Polska Czas dostawy Pocztą Polską wynosi maksymalnie 48h od momentu wysłania przesyłki (w dni robocze od poniedziałku do piątku). W przypadku braku odbiorcy pod wskazanym adresem, doręczyciel pozostawi w skrzynce awizo. Awizowaną przesyłkę można odebrać we wskazanej w awizo placówce Poczty Polskiej w ciągu 7 dni roboczych. Adresy placówek Poczty Polskiej wraz z godzinami ich otwarcia są dostępne na stronie: http://placowki.poczta-polska.pl/#komunikat Poczta kurierska DPD Czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską DPD wynosi maksymalnie 24h od momentu jej wysłania (w dni robocze od poniedziałku do piątku). Istnieje możliwość "śledzenia" przesyłki na stronie firmy kurierskiej, o czym powiadomimy mailowo w potwierdzeniu nadania paczki. W sytuacji, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem do doręczenia, pozostawi awizo. Awizowaną przesyłkę można odebrać w najbliższej placówce kuriera. Adresy placówek DPD są dostępne na stronie: http://www.dpd.com.pl/ ODBIÓR OSOBISTY jest możliwy tylko po umieszczeniu w komentarzu informacji, iż są Państwo zainteresowani właśnie taką formą odbioru zamówionego towaru. W innym wypadku odbiór osobisty nie będzie możliwy. Odbiór osobisty w naszych salonach w Białymstoku oraz w Ełku. Zamówienia z formą odbioru – odbiór osobisty w Białymstoku są gotowe do odbioru w terminie wskazanym poniżej: Zamówienia złożone: W poniedziałek - czwartek: odbiór zamówienia -> następny dzień roboczy w godzinach 12:00-16:00 W piątek - niedziela: odbiór zamówienia -> poniedziałek w godzinach 12:00-16:00 Adres sklepu: Białystok, ul. Białówny 6/7. Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek od 10:30 do 18:30. W soboty od 10:00 do 14:00. Zamówienia z formą odbioru – odbiór osobisty w Ełku są gotowe do odbioru w terminie wskazanym poniżej: Zamówienia złożone: Poniedziałek - czwartek do godz. 12.00 -> odbiór zamówienia od następnego dnia roboczego Czwartek po godz. 12 - piątek do godz. 12:00 -> odbiór zamówienia od poniedziałku Piątek po godz. 12.00/sobota/niedziela -> odbiór zamówienia od wtorku Adres sklepu: Ełk, ul. Mickiewicza 1A/8. Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek od 10:00 do 18:00. W soboty od 10:00 do 14:00. Odbiór zamówienia jest możliwy w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia jego dostarczenia do sklepu. Po upływie 14 dni zamówienie jest automatycznie anulowane.Koszt transportu to 0 zł. WYSYŁKA ZAGRANICZNA Realizujemy wysyłkę także poza granice Polski. Jeżeli są Państwo zainteresowani taką wysyłką prosimy o kontakt z nami poprzez zakładkę „zadaj pytanie”. PUNKT 3. KOSZTY DOSTAWY I FORMY PŁATNOŚCI Poniżej prezentujemy wykaz opłat za przesyłkę zamówienia złożone z opcją dostawy na terenie Polski. Forma płatności: Przedpłata na konto: 1. InPost -> 9.45 zł 2. Poczta Polska -> 10.00 zł 3. Poczta kurierska DPD -> 14.49 zł Płatność przy odbiorze: 1. Poczta Polska -> 14.00 zł 2. Poczta kurierska DPD -> 19.98 zł Płatność przy odbiorze Płatność za zamówiony towar następuje bezpośrednio przy odbiorze paczki. Zamówienia z formą płatności - płatność przy odbiorze – są przygotowywane do wysyłki w ciągu 24h od daty złożenia (dni robocze od poniedziałku do piątku). Przedpłata na konto (przelew) Płatności za zamówienie należy dokonać na wskazany poniżej numer konta bankowego. Dane do przelewu: Kontri Sp. z o.o. ul. Handlowa 6f 15-399 Białystok Numer konta: Citi Bank 43 1030 1074 0000 0000 8382 4115 Zamówienia z formą płatności – przedpłata na konto – są przygotowywane do wysyłki w ciągu 24h od daty zaksięgowania wpłaty (dni robocze od poniedziałku do piątku). Gotówka (Odbiór osobisty) Odbierając zamówiony towar w siedzibie firmy, można dokonać płatności gotówką. PERFEKCYJNE DOPASOWANIE W tym celu wykorzystujemy np. taśmę krawiecką. Zaczynamy od zmierzenia się pod biustem. Pomiaru dokonujemy stojąc prosto, w miękkim biustonoszu. Miarka krawiecka powinna przylegać do ciała dość ciasno, nie pozostawiając luzów. Po dokładnym zmierzeniu obwodu otrzymujemy wynik, od którego następnie odejmujemy od 3 do 5cm. Jest to konieczne z prostej przyczyny – biustonosz podczas częstego użytkowania, rozciąga się. Rozmiar obwodu zmienia się co 5cm, zatem jeśli np. nasz obwód po zmierzeniu wynosi 74cm, poprawny rozmiar po jaki sięgamy to 70cm. Kolejnym krokiem jest zmierzenie obwodu w biuście. W zależności od wielkości piersi robimy to w następujący sposób: Przy małym, jędrnym biuście pomiaru dokonujemy w pozycji stojącej, obowiązkowo w miękkim biustonoszu (najlepiej w świetnie zbierającym i unoszącym). Nadal korzystając z miarki krawieckiej ściągamy miarę. Okalamy piersi w najszerszym miejscu, napinając ją bardzo delikatnie. Średni i duży biust mierzymy w pozycji pochylonej – dzięki takiej postawie wyniki nie będą zawyżone. Pozostałe czynności wykonujemy dokładnie tak samo jak w przypadku małego biustu. POPRAWNIE DOBRANY BIUSTONOSZ Nowy, odpowiednio dobrany biustonosz powinien dobrze leżeć zapięty na pierwszą zewnętrzną, ewentualnie środkową haftkę. Daje nam to możliwość ciaśniejszego zapięcia w przyszłości, kiedy to stanik ulegnie lekkiemu rozciągnięciu podczas użytkowania. Podobnie jest z ramiączkami, nie należy ich przesadnie skracać, pozwalając by wbijały się w skórę wywołując ból. Poprawnie wyregulowane nie przekraczają szerokości około 4 palców nad ramię. Pamiętajmy jednak, że ramiączka pełnią tylko funkcję pomocniczą. Ich zadaniem jest unoszenie biustu. W momencie gdy źle dobierzemy obwód stanika niestety nie spełnią swojej roli w 100 procentach, a my nie będziemy czuły się komfortowo w swojej bieliźnie. Poprawnie dobrany rozmiar pod biustem, pozwala utrzymać biustonosz w jednej linii zarówno z tyłu jak i z przodu. Po ustaleniu odpowiedniej długości ramiączek nie przesuwa się on do góry, a piersi są odpowiednio uniesione i podtrzymane. Podtrzymaniu biustu służą nie tylko ramiączka, ale również fiszbiny – druty. Jeśli decydujemy się na zakup stanika na fiszbinach zawsze pilnujmy by nie wgniatały się w piersi. Powinny otaczać biust i leżeć zgodnie z jego zarysem – na żebrach tuż przy granicy z piersiami. Drut powinien być skierowany do pachy, wtedy biust będzie dobrze podtrzymany od strony jego krawędzi.