PIĘKNA SUKIENKA TRANSPARENTNA NA WESELE *4 KOLORY* (6541568080)

zakończona
79,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 30,00 zł
  • lokalizacja: Nysa
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: 36 (S)
  • marka: Inna marka
  • długość: mini
  • długość rękawa: bez rękawów
  • fason: rozkloszowana
  • styl: retro
  • wzór dominujący: inny wzór
  • okazja: koktajlowa
  • kolor: czerń, odcienie niebieskiego, odcienie czerwieni, inny kolor

Produkty zamawiamy dla Państwa bezpośrednio od producenta bez pośredników,

dlatego kupują Państwo po najniższej cenie.
Przesyłki zawsze są ubezpieczone i monitorowane.
***Nasze komentarze to 100% pozytywów***
Ze względu na wysyłkę produktów z zagranicy nie ma możliwości dostawy za pobraniem oraz odbioru osobistego przesyłki .

Rozmiary:
S: ramiona 36 cm, biust 90 cm, talia 76 cm, długość 95 cm
M: ramiona 38 cm, biust 95 cm, talia 81 cm, długość 96 cm
L: ramiona 40 cm, biust 100 cm, talia 86 cm, długość 97 cm
XL: ramiona 42 cm, biust 106 cm, talia 92 cm, długość 98 cm
XXL: ramiona 44 cm, biust 112 cm, talia 98 cm, długość 99 cm
1.

2.

3.

4.

Po dokonaniu zakupu proszę o informację zawierającą wybrany przez Państwa model i rozmiar.
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 10.00 do 15.00

email: hotel.na.bali@gmail.­com

godziny

otwarcia:
Pon - Pt 10 - 15

Przesyłki kurierskie na terenie kraju dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłka jest rejestrowana, ubezpieczona. Paczka nadawana bezpośrednio z zagranicy do klienta. Dostawa może potrwać od 10 do 36 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach czas dostawy może się wydłużyć o kilka dni.
Paczki wysyłamy

Regulamin aukcji zamieszczony jest w zakładce "informacje od sprzedającego".

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr. konta
12 2490 1044 0000 4200 0031 1087

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 12 2490 1044 0000 4200 0031 1087
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa ekonomiczna 30,00 zł
kolejna sztuka: 30,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Vespere Bartosz Kaczmarek ul. Komisji Edukacji Narodowej 54/8U 48-303 Nysa NIP: 894-284-96-33 REGON: 161538714

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Sklep internetowy "Vespere" z dopiskiem- Allegro
ul. Komisji Edukacji Narodowej 54/8U
48-303 Nysa
Polska
 
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość wygasa po upływie 14 dni od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik. 2. Uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość może zostać zrealizowane przez konsumenta poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu na adres: Sklep Internetowy "Vespere" z dopiskiem- Allegro ul. Komisji Edukacji Narodowej 54/8U Nysa 48-303 lub na adres e-mail: hotel.na.bali@gmail.com Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na prezentowanym poniżej wzorze formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 3. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość zwrot płatności zostanie dokonany poprzez przelew tradycyjny na wskazany przez konsumenta numer rachunku bankowego. W każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 4. Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru. 5. Towar należy odesłać na adres: Sklep Internetowy "Vespere" z dopiskiem- Allegro ul. Komisji Edukacji Narodowej 54/8U Nysa 48-303 niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni. 6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 7. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 8. Jeżeli konsument zażądał rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość zobowiązany jest do uiszczenia ich ceny proporcjonalnie do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. 9. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy sprzedaży na odległość wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sprzedawcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych powyżej. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, przedsiębiorca informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy sprzedaży na odległość. ------------- WZÓR FORMULARZA ------------- Sklep Internetowy "Vespere" z dopiskiem- Allegro ul. Komisji Edukacji Narodowej 54/8U Nysa 48-303 Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Nr zamówienia internetowego/nr faktury: ..................................................... Imię i Nazwisko konsumenta: .................................................................... Ulica, nr domu/nr mieszkania: ................................................................... Kod pocztowy, miasto: ............................................................................. Data zawarcia umowy / odbioru: ................................................................ Zgadzam się na zwrot płatności w związku z odstąpieniem od umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem rachunku bankowego numer: .......................................................................................................................... Zgodnie z przysługującym mi prawem informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość poniższych towarów i usług: L.p. | Nazwa Towaru/Usługi Dodatkowej/ | Ilość sztuk Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość oraz zwracany towar należy wysyłać na poniższy adres: Sklep Internetowy "Vespere" z dopiskiem- Allegro ODSTĄPIENIE OD UMOWY ul. Komisji Edukacji Narodowej 54/8U Nysa 48-303 Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. ................................... Data i podpis Konsumenta

pozostałe informacje

I. Postanowienia ogólne 1. Obowiązkowe jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść regulaminu. 2. Oferuję usługę pośrednictwa w zakupie towaru opartą na modelu dropshippingu oraz pomagam w jej realizacji za pomocą platformy Allegro. Sprzedający jest stroną transakcji i to on odpowiada za transakcję. 3. Oferta jest skierowana do osób indywidualnych. Wszystkie informacje zawarte w aukcji, odnoszą się do produktów (łącznie z cenami), albowiem nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art.71 Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie prowadzi sprzedaży hurtowej. 4. Zdjęcia umieszczone na aukcjach mają charakter informacyjny i mogą nieznacznie odbiegać od stanu otrzymanego towaru (wynika to z odmiennej kalibracji ekranu u różnych kupujących). Nie stanowi to podstawy do jakichkolwiek roszczeń względem sprzedającego. Ewentualne roszczenia mogą być kierowane wyłącznie do producenta lub dostawcy. 5. Opis, zdjęcia oraz produkty są własnością sprzedawcy. Wszelkie roszczenia względem opisu, zdjęć czy produktów powinny być kierowane do sprzedawcy. 6. Wszelkie nazwy handlowe, opisy lub znaki towarowe są własnością producentów oraz ich prawnych właścicieli. Są one używane tylko w celach informacyjnych. II. Składanie zamówień 1. Zamówienia na usługę są składane za pośrednictwem przycisku „Kup teraz” dostępnego na stronie aukcji. Kliknięcie "Kup Teraz" jest równoznaczne z zawarciem umowy kupna- sprzedaży. 2. Złożenie zamówienia za pośrednictwem przycisku „Kup teraz” jest możliwe przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. 3. Kupujący ma prawo zrezygnować z zamówienia także po kliknięci przycisku „ Kup teraz”. Oświadczenie woli o rezygnacji z zamówienia, powinno być wysłane do sprzedającego drogą elektroniczną na adres mailowy podany po zakupie. 4. Po dokonaniu przez kupującego zakupu oraz płatności za zamówiony Towar, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez sprzedającego. 5. W przypadku braku informacji o wyborze koloru, kształtu etc. czekamy na wiadomość od klienta do 5 dni. W przypadku dalszego braku informacji wysyłany jest produkt losowy. III. Dokonywanie płatności. Ceny. 1. Wszystkie ceny towarów umieszczone na naszych aukcjach: a) podawane są w polskich złotych, b) są cenami całkowitymi 2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili kliknięcia przycisku „Kup teraz”. Dopuszczamy jedynie zmiany końcowej ceny w momencie kiedy przesyłka ma być nadana poza Polskę. W takim wypadku wymagana będzie dopłata. 3. Dopuszczalne są następujące sposoby płatności: a) Płatność poprzez system płatności PayU b) Przelew bankowy W przypadku wyboru przez kupującego płatności w formie przelewu bankowego, brak otrzymania płatności na rachunek sprzedającego w terminie 7 dni od złożenia zamówienia, spowoduje anulowanie zamówienia. Płatności za pośrednictwem przelewu bankowego prosimy dokonywać na rachunek bankowy sprzedającego. IV. Realizacja zamówień. 1. Po kliknięciu przez kupującego przycisku „Kup teraz” oraz płatności za zamówiony Towar, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez sprzedającego. 2. Towar wysyłany jest z zagranicy w ciągu 7 dni ROBOCZYCH od momentu otrzymania wpłaty. 3. Produkty wysyłane są z zagranicy przez dostawcę drogą lotniczą i dostarczone pod wskazany adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przewidywany czas dostawy Towaru przez przewoźnika wynosi 10-36 dni ROBOCZYCH. Jako dni nierobocze traktowane są wszystkie soboty, niedziele oraz święta państwowe. Okres w dniach roboczych liczony jest od początku dnia pierwszego do początku dnia ostatniego czyli od poniedziałku do wtorku jest 1 dzień roboczy. Polecamy stronę dnirobocze.pl 4. Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności listonosza, sporządzić protokół szkody, który wraz z ewentualną reklamacją powinien zostać niezwłocznie przesłany do sprzedającego. 5. Zamówienia są realizowane według kolejności ich otrzymania aż do wyczerpania zapasów. V. Brak realizacji w terminie. 1. W sytuacji gdy produkt nie dotrze do kupującego w podanym wyżej terminie, kupujący proszony jest o kontakt ze sprzedającym. Kupującemu jeżeli wyrazi taką wolę zostaną zwrócone pieniądze na wskazane konto bankowe. Ponieważ paczka jest już do niego wysłana po otrzymaniu przesyłki zobowiązany jest do: a) zwrócenia przesyłki na adres sprzedawcy, albo b) powiadomienia nas o chęci zatrzymania przesyłki i przelania kwoty z powrotem na nasze konto Czynności te muszą być wykonane do 7 dni od daty otrzymania wiadomości od zawierającej informację o otrzymaniu powiadomienia o doręczeniu przesyłki. VI. Reklamacje 1. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego Towaru z umową, Klient ma prawo złożenia reklamacji. Reklamacja powinna zostać złożona niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. Sprzedający jest odpowiedzialny za towar przez 6 miesięcy od jego sprzedaży i w tym czasie Kupujący może zgłaszać reklamacje.Kupujący ma możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. 2. Przez niezgodność towaru z umową rozumie się następujące sytuacje: § produkt został uszkodzony w czasie transportu§ przesyłka została zagubiona§ pomyłkowo zostanie wysłany inny produkt§ jeżeli jakość produktu odbiega od norm 3. Reklamacje można zgłaszać pisemnie lub przez e-mail. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać oznaczenie osoby zgłaszającej reklamację (imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail) oraz opis przyczyny reklamacji. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie do 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia gwarancji towar jest wymieniany na nowy, bądź zwracane są pieniądze. Zwroty wpłat dokonywane są raz w tygodniu (zazwyczaj piątek) na wskazany wcześniej numer rachunku bankowego. Nowy towar zostanie wysłany po odesłaniu wadliwego (chyba, że strony postanowią inaczej), koszt wysyłki nowego towaru pokrywa sprzedający. VII. Dowód zakupu Rachunek potwierdzającą zakup usługi można odebrać poprzez e-mail bądź pocztą. W przypadku chęci otrzymania rachunku drogą wysyłkową prosimy o zaznaczenie tego w komentarzu do zamówienia lub poinformowania nas o tym pisemnie, telefonicznie lub przez e-mail podczas składania zamówienia lub po jego złożeniu. W wypadku żądania wysłania rachunku zakupu usługi pośrednictwa w sprzedaży, wysyłamy zamówiony dokument pod wskazany przez klienta adres. W razie braku informacji od klienta dotyczącej wysłania rachunku drogą tradycyjną lub jej odbioru osobistego, zastrzegamy sobie prawo wysyłania rachunku w formie pliku PDF na adres e-mail podany w zamówieniu. Otrzymywanie rachunku w formie pliku PDF jest bezpłatne. Kupujący, by móc odebrać i przeglądać rachunek w formie pliku PDF musi posiadać adres poczty elektronicznej, na który zostanie wysłana oraz musi posiadać program pozwalający na przeglądanie plików PDF. FAQ: Kiedy mogę spodziewać się dostawy? Przesyłki docierają w terminie podanym na aukcji. Jeżeli termin zostanie przekroczony prosimy o natychmiastowy kontakt ze sprzedającym. W jaki sposób można się z Państwem kontaktować? Najwygodniejszą formą kontaktu jest Pytanie do sprzedającego. Po zakupie można także kontaktować się mailowo, oraz telefonicznie. Skąd wysyłane są przesyłki? Wszystkie przesyłki nadawane są z zagranicy. Chiny, Indonezja, Hong Kong. Dlaczego wysyłka jest taka droga? Powodem takiej, a nie innej kwoty jest koszt wysyłki zagranicznej z krajów wymienionych powyżej. Zamawiając kilka produktów jest jeden koszt wysyłki? Nie, każdy produkt naliczany jest osobno. Tak, samo koszty wysyłki sumują się. Kto doręczy mi przesyłkę w Polsce? W Polsce przesyłki doręcza Poczta Polska. Co się dzieje jeśli przesyłka nie dotrze w terminie podanym na aukcji? Prosimy o pilny kontakt. Będziemy wyjaśniali sprawę. Czy mogę otrzymać numer do śledzenia paczki? Oczywiście, prosimy o wiadomość w tej sprawie. Nasze przesyłki są rejestrowane, oraz ubezpieczone. Czy dostępny jest inny rozmiar? Dostępne rozmiary widoczne są na aukcji. Czy wystawiają Państwo Fakturę VAT? Nie wystawiamy faktur VAT, ponieważ nie jesteśmy płatnikiem VAT. Czy wysyłacie za pobraniem? Nie, nie wysyłamy za pobraniem. Czy istnieje możliwość negocjacji ceny produktu? W związku z tym, że ceny oferowane na naszych aukcjach są bardzo atrakcyjne rynkowo, nie przewidujemy możliwości ich zmian, czy też negocjacji. Gdzie można obejrzeć towar przed zakupem? Jesteśmy sklepem internetowym i nie posiadamy oddziałów stacjonarnych. W związku z tym nie przewidujemy możliwości obejrzenia towaru przed zakupem. Kiedy otrzymam zwrot środków na konto? Zwrot środków na wskazany numer rachunku jest wykonywany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie ustawowym 14 dni. Jednocześnie informujemy, iż możliwość zapłaty zostanie wydłużona maksymalnie do 10 dni (licząc od chwili zakupu), a w przypadku braku wpłaty lub kontaktu przez początkowe 7 dni zamówienie zostanie anulowane, a towar trafi do ponownej sprzedaży. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie maja przepisy wynikające z poniższych aktów : Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (DzU nr 144, poz. 1204), Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (DzU nr 133 poz. 883), Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (DzU nr 22, poz. 271), Ustawa o świadczeniu usług na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 4 marca 2010 r. (DzU nr 47, poz. 278),