Piękna rozkloszowana sukienka z koła, rozm. M (6541470210)

zakończona
139,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • lokalizacja: Gliwice
  • stan: nowy
  • rozmiar: 38 (M)
  • kolor: odcienie brązu i beżu
  • marka: Inna marka
  • długość: midi
  • długość rękawa: bez rękawów
  • fason: rozkloszowana
  • styl: klasyczna
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • okazja: koktajlowa
  • dostawa z Polski: tak
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 16.00


881 466 890
sklep@filo.sklep.pl


Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.



Regulamin dostępny na naszej

stronie o mnie.


Przedmioty wysyłamy do 24 h od momentu otrzymania wpłaty.


Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

PIĘKNA ROZKLOSZOWANA SUKIENKA - POLECAMY!

Polecamy piękną rozkloszowaną sukienkę.

Sukienka jest wykonana z grubszego materiału z fakturą w kształcie cegiełki.

Bardzo wygodna i kobieca.

Dostępna w kolorach: bordo, malina, chaber, beż, czarny.

Sukienka pięknie się prezentuje.

Wymiary mierzone są na płasko - bez rozciągania materiału.

Polski producent.

Przedmiotem aukcji jest rozmiar M, kolor beżowy.

Pozostałe rozmiary i kolory na naszych innych aukcjach.

1. Kolor bordowy

2. Kolor czarny

3. Kolor beżowy


Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Dodano 2016-04-22 08:54
Szanowni Państwo ze względu na bardzo dużą ilość zamówień prosimy o upewnienie się, czy dany rozmiar jest dostępny od ręki. Z góry dziękujemy i zapraszamy na zakupy.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 03 1050 1298 1000 0092 1859 9851
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 881-466-890
    kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@filo.sklep.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Merito Agnieszka Bajdor, ul. Jasna 28, 44-100 Gliwice Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] Merito Agnieszka Bajdor ul. Jasna 28 44-100 Gliwice Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .............................................................................................................................................................................., numer oferty ............................................................. . Data zawarcia umowy to ..........................................., data odbioru.................................... Imię i nazwisko.......................................................................................... Login Allegro.............................................................................................. Adres ........................................................................................................... Data.............................................................................................................. .................................................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@filo.sklep.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Merito Agnieszka Bajdor, ul. Jasna 28, 44-100 GliwicePoprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w ..................... Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

pozostałe informacje

1. Po zakupie proszę o wypełnienie FORMULARZA OPCJI DOSTAWY. 2. W polu WIADOMOŚĆ DO SPRZEDAJĄCEGO proszę o wpisanie wybranego koloru lub wzoru. W przypadku pominięcia tej informacji proszę o przesłanie informacji mailem. 3. W przypadku gdy paczka ma być wysłana na inny adres to proszę w polu ADRES DO WYSYŁKI zaznaczyć INNY ADRES i wpisać taki jaki chcesz ( zmiana adresu w e-mailu nie będzie uwzględniana). 4. Przy dokonywaniu wpłaty na konto prosimy o umieszczenie w tytule przelewu swojego loginu allegro (nazwy użytkownika). Brak takiej informacji może opóźnić wysyłkę lub spowodować, że przesyłka nie zostanie wysłana ze względu na brak możliwości zidentyfikowania właściciela przelewu. 5. Wpłaty należy dokonać w przeciągu 7 dni od daty złożenia oferty. Po upływie tego czasu zostaje wysyłane przypomnienie o zawarciu transakcji. W przypadku dalszego braku kontaktu przez kolejne 7 dni, uruchamiana jest procedura zwrotu prowizji. 6. Na e-maile odpisujemy od poniedziałku do piątku.