PIĘKNA DĘBOWA WITRYNA, BIBLIOTEKA,podświetlana (7113523682)

zakończona
1 400,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 140,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 160,00 zł
  • lokalizacja: świdnica, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę bez VAT
  • typ mebla: stylowy (oryginalny)

opis

*** PIĘKNA DĘBOWA BIBLIOTEKA, WITRYNA ***

Z ogromną przyjemnością zapraszam do zakupu, którego przedmiotem jest bardzo urocza dębowa biblioteka. Wykonana została z drewna dębowego- front i wykończenia, natomiast boki wykończone dębowym fornirem konstrukcja bardzo solidna.

Witryna, posiada normalne delikatne ślady użytkowania zachowana w oryginalnym bardzo dobrym stanie, nie wymaga żadnej renowacji – można ją używać w takim stanie, w jakim się obecnie znajduje jeszcze przez długie lata. 

Pięknie może się ona prezentować w każdym pomieszczeniu domu - pokoju, sypialni…

 Zapraszam i polecam.

 Wymiary :

Szerokość : 119 cm

Głębokość dolnej części:  51 cm, górnej z koroną 36,5 cm

Wysokość dolnej części: 82,5 cm, górnej 111,5 cm

  ZAPRASZAMY DO KONTAKTU,

 ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ NEGOCJACJI CENY

 TEL.501-451-909

DO KAŻDEGO ZAKUPU DOŁĄCZONY JEST PARAGON FISKALNY LUB NA ŻYCZENIE KLIENTA WYSTAWIAMY RACHUNEK

Mebelki wysyłamy zawsze bardzo starannie zabezpieczone oraz ubezpieczone. Z uwagi na solidność pakowania oraz faktu, iż towar jest ubezpieczony, Państwo jako Kupujący nie ponosicie żadnego ryzyka związanego z transportem.

tel. 501 451 909

tel. 502 464 500

e-mail: r500@op.pl

Dostawa i płatność
od 140,00 zł

Lokalizacja: świdnica, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
140,00 zł
kolejna sztuka
140,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
160,00 zł
kolejna sztuka
160,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę bez VAT
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Ryszard Szczepański
Armii Krajowej 65c/5
58-130 Żarów
Dodatkowe informacje

 Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem r500@op.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności z zastrzeżeniem art. 33 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta o brzmieniu ( Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów ) W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Koszt zwrotu rzeczy ponosi kupujący. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym konsument odstąpił od umowy. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Ja ............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ........................................................................................, numer oferty............................................................................................ Data zawarcia umowy to................................................., data odbioru ........................................................................................... Imię i nazwisko.................................................................... Adres................................................................................... Data..................................................................................... Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Sprzedający ma obowiązek dostarczyć do klienta towar bez wad z wyjątkiem wad wymienionych w ofercie sprzedaży Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Wałbrzychu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. WAŻNE! Aby reklamacja uszkodzonej przesyłki została uznana przez firmę kurierską, proszę o otworzenie jej w obecności kuriera. W razie uszkodzonego towaru, kurier ma obowiązek sporządzenia protokółu reklamacyjnego, który przyśpieszy naszej firmie dalszą procedurę reklamacyjną, a Państwu ułatwi zwrot pieniędzy lub wysyłkę nowego towaru. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Ryszard Szczepański
Armii Krajowej 65c/5
58-130 Żarów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Koszt zwrotu rzeczy ponosi kupujący. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym konsument odstąpił od umowy. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Ja ............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ........................................................................................, numer oferty............................................................................................ Data zawarcia umowy to................................................., data odbioru ........................................................................................... Imię i nazwisko.................................................................... Adres................................................................................... Data..................................................................................... Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Sprzedający ma obowiązek dostarczyć do klienta towar bez wad z wyjątkiem wad wymienionych w ofercie sprzedaży Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Wałbrzychu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. WAŻNE! Aby reklamacja uszkodzonej przesyłki została uznana przez firmę kurierską, proszę o otworzenie jej w obecności kuriera. W razie uszkodzonego towaru, kurier ma obowiązek sporządzenia protokółu reklamacyjnego, który przyśpieszy naszej firmie dalszą procedurę reklamacyjną, a Państwu ułatwi zwrot pieniędzy lub wysyłkę nowego towaru. DO KAŻDEGO ZAKUPU DOŁĄCZONY JEST PARAGON FISKALNY LUB NA ŻYCZENIE KLIENTA WYSTAWIAMY RACHUNEK Bardzo chętnie odpowiem na wszelkie pytania telefonicznie. SERDECZNIE ZAPRASZAM DO ZAKUPÓW NA MOICH AUKCJACH!!! Organ rejestrujący Urząd Miejski w ŻarowieFIRMA HANDLOWA Ryszard Szczepański 58-130 Żarów ul. Armii Krajowej 65c/5NIP 8842045473 regon 891038426 

O sprzedającym
rafii14
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

33

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 501451909
  • 502464500
poniedziałek - sobota
08:00 - 22:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma Handlowa Ryszard Szczepański

ul. Armii Krajowej 65c/5

58-130 Żarów

tel: 502464500

Pozostałe informacje

e-mail: r500@op.pl  

telefon: 501 451 909

Witam, miło że zdecydowałeś się przeczytać stronę 'o mnie'.

ZASADY:  

Każdą rzecz można obejrzeć osobiście przed licytacją.

Po wygraniu aukcji proszę o maila z określeniem sposobu wysyłki,

jeśli przedmiot ma zostać wysłany inną firmą kurierską niż w opisie.   Licytacja na moich aukcjach oznacza akceptację powyższych oraz zawartych w opisach aukcji warunków i zasad. Sprzedawany przeze mnie towar (meble) są rzeczami użwanymi, dlatego mają prawo posiadać ślady użytkowania tzn: ryski, delikatne przetarcia itp. Na życznie mogę wysłać dodatkowe zdjęcia. W przypadku innego adresu wysyłki, proszę o e-maila z adresem wysyłki po wygranej aukcji. Zakupując towar na naszych aukcjach mozesz mieć pewność, że dotrze on do Ciebie w nienaruszonym stanie, jak na zdjęcich. Paczki są bardzo solidnie i starannie pakowane oraz ubezpieczone. Na paczkach zawierających szkło np. lampy znajdują się zawsze naklejki :uwaga szkło lub ostrożnie szkło!!! Pełnomocnictwo Kupując na moich aukcjach akceptujesz warunki mojego regulaminu i udzielasz sprzedającemu pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług w imieniu kupującego z Pocztą Polska lub firmą kurierską w celu przesłania za ich pośrednictwem zakupionego towaru na mojej aukcji. Jeśli jesteś niezadowolony z zakupu, lub zakupiony przez ciebie przedmiot nie spełnia twoich oczekiwań, nie wystawiaj odrazu komentarza negatywnego tylko proszę o kontakt napewno dojdziemy do porozumienia. Telefon: 501 451 909

   W przypadku przelewów bezpośrednich na nasze konto proszę o podawanie loginu allegro , numer aukcji oraz adresu email co umożliwi identyfikację wpłaty i przypisanie jej do konkretnego zakupu.

Koszt produktu jest umieszczony na aukcji internetowej konkretnego przedmiotu – natomiast w zakładce „dostawa i płatność” możecie Państwo sprawdzić i obliczyć dokładny koszt transportu który należy opłacić w celu dostarczenia produktu ( nie dotoczy odbioru osobistego)  

Płatność za zakupiony produkt w raz z kosztami przesyłki (nie dotyczy odbioru osobistego) należy uregulować za pomocą szybkich płatności PAYU lub bezpośrednio do nas na konto bankowe które otrzymają   Państwo e-mail. Większość sprzedawanych przed nas produktów można zamówić „za pobraniem” – płatność przy odbiorze przesyłki – w takim przypadku do ceny towaru doliczony zostanie koszt przesyłki pobraniowej której wysokość można sprawdzić w zakładce „dostawa i płatność”.

Ze względu na różną wielkość / ciężar i wartość przedmiotu koszty wysyłki są różne – dlatego proszę o zapoznanie się w kosztami wysyłki dla konkretnego przedmiotu który państwa interesuje(zakłada dostawa i płatność) a nie dla podobnego.   Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem r500@op.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

   imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

   datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

   przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

   wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.  

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.  

  Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy.

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności z zastrzeżeniem art. 33 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta o brzmieniu ( Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów )   W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Koszt zwrotu rzeczy ponosi kupujący. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym konsument odstąpił od umowy.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Ja ............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ........................................................................................, numer oferty............................................................................................

Data zawarcia umowy to................................................., data odbioru ...........................................................................................

Imię i nazwisko....................................................................

Adres...................................................................................

Data.....................................................................................

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów,

gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.  

  Sprzedający ma obowiązek dostarczyć do klienta towar bez wad z wyjątkiem wad wymienionych w ofercie sprzedaży

  Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Wałbrzychu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

   WAŻNE!

Aby reklamacja uszkodzonej przesyłki została uznana przez firmę kurierską, proszę o otworzenie jej w obecności kuriera. W razie uszkodzonego towaru, kurier ma obowiązek sporządzenia protokółu reklamacyjnego, który przyśpieszy naszej firmie dalszą procedurę reklamacyjną, a Państwu ułatwi zwrot pieniędzy lub wysyłkę nowego towaru.

   DO KAŻDEGO ZAKUPU DOŁĄCZONY JEST PARAGON FISKALNY LUB NA ŻYCZENIE KLIENTA WYSTAWIAMY RACHUNEK Bardzo chętnie odpowiem na wszelkie pytania telefonicznie.

SERDECZNIE ZAPRASZAM DO ZAKUPÓW NA MOICH AUKCJACH!!!

  Organ rejestrujący Urząd Miejski w ŻarowieFIRMA HANDLOWA Ryszard Szczepański 58-130 Żarów ul. Armii Krajowej 65c/5NIP 8842045473 regon 891038426

Jeśli chodzi o komentarze to:

Jako kupujący: wystawiam komentarz jako pierwszy zaraz po sprawdzeniu towaru

Jako sprzedający: wystawiam komentarz jako drugi

   1. Po zakończonej aukcji oproszę o wpłatę na konto – w tytule nazwa aukcji lub nr aukcji..