PIASTA ŁOŻYSKO tył CHRYSLER VOYAGER III GS IV RG (6482966431)

11 dni do końca
cena kup teraz
170,00 zł
z 5 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: KRAKÓW
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • producent części: inny
  • waga (z opakowaniem): 5.00 [kg]

PIASTA ŁOŻYSKO tył CHRYSLER VOYAGER III GS/NS-usa IV RG/RS-usa

Nowa wysokiej jakości piasta TYLNA z łożyskiem.

Średnica flanszy (mm): 140

Średnica wewnętrzna (mm): 86

Średnica zewnętrzna (mm):

Szerokość (mm):

Ilość śrub do koła: 5

Ilość śrub do mocowania: 4

Oś zabudowy: TYŁ

Strona zabudowy: Lewa/Prawa

Indeks katalogowy SKF: VKBA6600 (tylko do porównania)

Główne numery OE:

4721515AB CHRYSLER/DODGE

4721515AC CHRYSLER/DODGE

4721515AD CHRYSLER/DODGE

713670210 FAG

8610 RUVILLE

R18611 SNR

27837 SPIDAN

VKBA6600 SKF

GWARANCJA - 1 ROK

ZASTOSOWANIE OGÓLNE:

CHRYSLER VOYAGER GRAND 1995-2008

CHRYSLER TOWN&COUNTRY 2000-2007

PLYMOUTH VOYAGER GRAND 1995-2001

DODGE CARAVAN GRAND 1995-2007

ZASTOSOWANIE SZCZEGÓŁOWE:

CHRYSLER

VOYAGER III / GRAND VOYAGER GS (USA - NS) 1995-2001

2.0

2.4i

3.0

3.3i

2.5td

VOYAGER IV / GRAND VOYAGER RG (USA- RS) 2000.02 - 12 2008

2.4 2000.02 - - 147 KM / 108 KW

3.3 2000.02 - - 174 KM / 128 KW

2.5 CRD 2000.02 - - 141 KM / 105 KW

3.8 2000.02 - - 218 KM / 160 KW

2.8 CRD 2004.06 - - 150 KM / 110 KW

TOWN & COUNTRY 2000.10-2007.08

3.8 2000.10 - 2006.09 - 218 KM / 160 KW

3.3 2000.10 - 2007.08 - 174 KM / 128 KW

DODGE

CARAVAN III (GS EURO / USA NS) 1995 - 2001

2.0i 1995 01 - 2001 03

2.4i 1995 01 - 2001 03

3.0 1995 01 - 2001 03

3.3i 1995 01 - 2001 03

3.8i 1995 01 - 2001 03

CARAVAN IV (RG EUROPA/ RS USA ) 2000 - 2007

3.3 2000.02 - - 174 KM / 128 KW

3.8 2000.02 - - 218 KM / 160 KW

2.4 2000.02 - - 151 KM / 111 KW

Jeżeli potrzebujesz fachowej porady w doborze

właściwej części

ZADZWOŃ - DORADZIMY !!!

PS000007

05 1140 2004 0000 3102 7501 5109 68 2490 0005 0000 4000 3196 1481
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 888 221 666
    ZAWSZE ODDZWANIAMY!!! W sprawach pilnych kontakt możliwy 24/7

zwroty

czas na zwrot: 30 dni

adres do zwrotu:
darmowy zwrot
 
ZWROT TOWARU- Czas na zwrot 30dni (Zwrot nie będący reklamacją) Towar i oryginalne opakowanie (jeśli jest) musi być w takim stanie w jakim przyszło, czyli nowe, nie używane, nie nosić śladów montażu, czyste. Towar musi zawierać oryginalny, czytelny dowód zakupu. Do przesyłki należy dołączyć tel. kontaktowy oraz dane do przelewu (imię, nazwisko, nr konta)

reklamacje

1. REKLAMACJA - TOWAR WADLIWY Na towar udzielamy 12 miesięcy gwarancji. TOWAR REKLAMOWANY ODBIERAMY NA NASZ KOSZT, NASZYM KURIEREM NA TERENIE POLSKI. Na rozpatrzenie reklamacji zastrzegamy sobie prawo 14 dni od otrzymania towaru. Nie zdarzyło się abyśmy z tego prawa kiedykolwiek skorzystali. Nowy towar był u klienta, ZANIM odebraliśmy towar reklamowany! 2. REKLAMACJA - TOWAR NIE PASUJE TOWAR REKLAMOWANY ODBIERAMY NA NASZ KOSZT, NASZYM KURIEREM NA TERENIE POLSKI Wysyłamy zamienny towar bez kosztów transportu, lub zwracamy wszystkie koszty zakupu poprzedniego (wraz z kosztem transportu) Koszty i obowiązek właściwego spakowania reklamowanego towaru należy do reklamującego. Szczegóły w zakładce "Pozostałe informacje" oraz na stronie "O mnie"

pozostałe informacje

1. REKLAMACJA - TOWAR WADLIWY Na towar udzielamy 12 miesięcy gwarancji. TOWAR REKLAMOWANY ODBIERAMY NA NASZ KOSZT, NASZYM KURIEREM NA TERENIE POLSKI. U nas nie pada hasło: " No to proszę odesłać, rozpatrzymy w ciągu 14-tu dni" ZA KAŻDYM RAZEM UDAŁO NAM SIĘ DOSTARCZYĆ TOWAR DO REKLAMUJĄCEGO ZANIM ODEBRALIŚMY TOWAR WADLIWY! (Jak do tej pory mieliśmy około 5-ciu reklamacji). U nas nie usłyszycie "Musimy wysłać towar do dostawcy na ekspertyzę, oni weryfikują i uznają reklamację bądź nie!" Tak odbywa się to gdzieś indziej - przepisowo. MY ŁAMIEMY TE PRZEPISY DLA KLIENTA!!! Jak do tej pory zawsze uznano nam reklamacje, a jak zdarzy się inaczej - to jest NASZ problem! 2. REKLAMACJA - TOWAR NIE PASUJE Rzadko, ale zdarza się. Tym co się nie zdarza, to nie handlują lub kłamią! U nas w przypadku złego dobrania towaru, lub reklamacji, to my bierzemy winę na siebie. TO MY A NIE KLIENT DOBRALIŚMY NIEWŁAŚCIWIE TOWAR! Wysyłamy zamienny towar bez kosztów transportu, niepasujący odbieramy naszym kurierem, na nasz koszt! Uznajemy to za naturalne, czego BEZSKUTECZNIE oczekujemy od innych gdy wysyła się nam coś pomyłkowo... Zdarza się, że klient źle sam dobrał towar, kupił "klikną", otwiera paczkę i... dzwoni wystraszony...Dogadaliśmy się - za każdym razem! Koszty i obowiązek właściwego spakowania reklamowanego towaru należy do reklamującego. Nie zakładamy z góry, że każdy oddający towar to oszust i złodziej... Znamy to uczucie... U nas nie ma głupich paragrafów i punktów regulaminu zawarcia umowy gdzie klient jest ofiarą! U nas klient jest człowiekiem! UZNAJEMY TO ZA NATURALNE - TRAKTUJEMY LUDZI PO LUDZKU - JAK W ZACHODNIEJ EUROPIE! JAKOŚĆ USŁUGI PAMIĘTA SIĘ DŁUŻEJ NIŻ CENĘ DLATEGO J A K O Ś Ć WAŻNIEJSZA NIŻ CENA!!!