PIASKARKA KABINOWA 220L KABINA DO PIASKOWANIA 220 (6950731532)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 099,00 zł
z 50 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Cała Polska, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

PIASKARKA KABINOWA 220L

 

Fabrycznie nowa,profesjonalne urządzenie.Piaskarka służy do dokładnego i efektywnego czyszczenia metali z rdzy, farby itp..

Piaskarka otwierana z góry.

ZAWARTOŚĆ ZESTAWU

Piaskarka kabinowa 220L

4 dysze ceramiczne: 4; 5; 6; 7mm

Pistolet do piaskowania

2 rękawice zintegrowane z kabiną

12 voltową jarzeniówkę z zasilaniem 220v

Instrukcja obsługi PL

Pojemność: 220l

Wymiary całkowite:Wysokość 139 cm

Szerokość 86 cm

Głębokość 57 cm

Wymiary otworu:Wysokość 36 cmSzerokość 81 cm

Oświetlenie

Dno kabiny pokryte solidną siatką

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

WSZYSTKIE REKLAMACJE SĄ ROZPATRYWANE ZA OKAZANIEM PARAGONU LUB FAKTURY. 

TOWAR DO ZWROTU, MUSI BYĆ ZAPAKOWANY W ORYGINALNE OPAKOWANIE, NIEUŻYWANY NADAJĄCY SIĘ DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY INFORMACJE DOTYCZĄCE GWARANCJI:    


Prosimy o dołożenie wraz z reklamowanym towarem, pisma w którym krótko będzie opis usterki oraz prosimy podać zwrotne dane adresowe. 

Dokładne dane dotyczące gwarancji, czasu naprawy itp ujęte są w karcie gwarancyjnej. 

Odsyłamy reklamowany towar na nasz koszt, chyba że reklamacja zostanie odrzucona przez serwis, wówczas odsyłamy paczkę z reklamowanym produktem odpłatnie firmą kurierską. 

W przypadku niezgodności ilościowych w zamówieniu prosimy o kontakt w ciągu 3-ch dni od daty otrzymania paczki (nie wliczając weekendów i dni wolnych), po tym czasie zastrzegamy sobie możliwość nie uwzględnienia reklamacji ilościowych oraz braków. 

W przypadku otrzymania uszkodzonego sprzętu w transporcie np. połamane części, zgniecione elementy urządzenia itp. prosimy o wypełnienie protokołu szkodowego, który jest dostępny u kuriera. Tylko na tej podstawie rozpatrywane będą reklamacje dot. paczek uszkodzonych w transporcie. Raport szkodowy powinien być spisany z kurierem jak najszybciej od momentu otrzymania paczki. Tego typu reklamacje zgłaszane np. po tygodniu od otrzymania paczki nie będą w ogóle rozpatrywane. 


Warunki gwarancji: 

1. Gwarancja obowiązuje i jest stosowana na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 

2. Gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy od daty zakupu podanej na w/w karcie gwarancyjnej. 

3. Karta gwarancyjna wypełniona w sposób niepełny lub niewłaściwy lub przez osoby nieuprawnione powoduje jej nieważność. 

4. Dostarczenie i odbiór reklamowanego towaru odbywa się na koszt nabywcy. 

5. Reklamowany towar jest dostarczany i odbierany przez nabywcę bezpośrednio u sprzedawcy. 

6. Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana wyłącznie na podstawie ważnej karty gwarancyjnej. 

7. Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia powstałe w okresie obowiązywania gwarancji, które powstały wskutek ujawnienia się ukrytych wad materiałowych. 

8. W wypadku wystąpienia usterek firma zapewnia dokonanie w okresie gwarancji bezpłatnej naprawy. 

9. Naprawa urządzenia nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia wady i przekazania urządzenia do naprawy, z zastrzeżeniem poniższych postanowień ( uznaje się, że dni robocze – od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przypadających w te dni świąt, o których mowa w ustawie o dniach wolnych od pracy – Dz. U. Nr 4, poz. 28 zm. ). 

10. W przypadku gdy do naprawy wymagane będą części od producenta, czas naprawy wydłuża się o czas oczekiwania na części od momentu zamówienia po dostawę. 

11. Gwarancja nie obejmuje regulacji, czyszczenia, smarowania, wymiany materiałów i elementów, które ulegają zużyciu eksploatacyjnemu. 

12. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń będących wynikiem nieprawidłowego użytkowania, konserwacji lub przechowywania, uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, spowodowanych siłami i czynnikami zewnętrznymi. 

13. Gwarancja narzędzi nie obejmuje narzędzi wykorzystywanych do celów zarobkowych w przemyśle i rzemiośle. 

14. Gwarancja nie obejmuje bezpieczników, akumulatorów, baterii, uchwytów narzędziowych, szczotek węglowych, żarówek i ściernic. 

15. Użytkownik zobowiązany jest do nie używania uszkodzonego produktu, dostarczeniem do naprawy kompletnego wraz z osprzętem i dokumentami. 

16. Gwarancja traci ważność w wypadku stwierdzenia przez przeróbek lub zmian konstrukcyjnych dokonanych przez osoby nieuprawnione. 

17. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku montażu niewłaściwych części lub osprzętu, stosowanie niewłaściwych smarów, olejów i środków konserwujących. 

Po zakupie towaru poprzez "kup teraz" na przelew czekamy 14 dni, po tym czasie wystąpimy o zwrot prowizji do Allegro oraz anulowanie transakcji.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Luxtom Sp. z o.o.
Elewatorska 9
15-620 Białystok
PL

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok

Adres do reklamacji:
Luxtom Sp. z o.o.
Elewatorska 9
15-620 Białystok
PL
Dodatkowe informacje

 

WSZYSTKIE REKLAMACJE SĄ ROZPATRYWANE ZA OKAZANIEM PARAGONU LUB FAKTURY.  

TOWAR DO ZWROTU, MUSI BYĆ ZAPAKOWANY W ORYGINALNE OPAKOWANIE, NIEUŻYWANY NADAJĄCY SIĘ DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY INFORMACJE DOTYCZĄCE GWARANCJI: 


Prosimy o dołożenie wraz z reklamowanym towarem, pisma w którym krótko będzie opis usterki oraz prosimy podać zwrotne dane adresowe. Dokładne dane dotyczące gwarancji, czasu naprawy itp ujęte są w karcie gwarancyjnej. 


Odsyłamy reklamowany towar na nasz koszt, chyba że reklamacja zostanie odrzucona przez serwis, wówczas odsyłamy paczkę z reklamowanym produktem odpłatnie firmą kurierską.  W przypadku niezgodności ilościowych w zamówieniu prosimy o kontakt w ciągu 3-ch dni od daty otrzymania paczki (nie wliczając weekendów i dni wolnych), po tym czasie zastrzegamy sobie możliwość nie uwzględnienia reklamacji ilościowych oraz braków.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 12 miesięcy

Dodatkowe informacje

W przypadku otrzymania uszkodzonego sprzętu w transporcie np. połamane części, zgniecione elementy urządzenia itp. prosimy o wypełnienie protokołu szkodowego, który jest dostępny u kuriera. Tylko na tej podstawie rozpatrywane będą reklamacje dot. paczek uszkodzonych w transporcie. Raport szkodowy powinien być spisany z kurierem jak najszybciej od momentu otrzymania paczki. Tego typu reklamacje zgłaszane np. po tygodniu od otrzymania paczki nie będą w ogóle rozpatrywane.   


Warunki gwarancji:  


1. Gwarancja obowiązuje i jest stosowana na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 

2. Gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy od daty zakupu podanej na w/w karcie gwarancyjnej. 

3. Karta gwarancyjna wypełniona w sposób niepełny lub niewłaściwy lub przez osoby nieuprawnione powoduje jej nieważność. 

4. Dostarczenie i odbiór reklamowanego towaru odbywa się na koszt nabywcy. 

5. Reklamowany towar jest dostarczany i odbierany przez nabywcę bezpośrednio u sprzedawcy. 

6. Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana wyłącznie na podstawie ważnej karty gwarancyjnej. 

7. Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia powstałe w okresie obowiązywania gwarancji, które powstały wskutek ujawnienia się ukrytych wad materiałowych. 

8. W wypadku wystąpienia usterek firma zapewnia dokonanie w okresie gwarancji bezpłatnej naprawy. 9. Naprawa urządzenia nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia wady i przekazania urządzenia do naprawy, z zastrzeżeniem poniższych postanowień ( uznaje się, że dni robocze – od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przypadających w te dni świąt, o których mowa w ustawie o dniach wolnych od pracy – Dz. U. Nr 4, poz. 28 zm. ). 

10. W przypadku gdy do naprawy wymagane będą części od producenta, czas naprawy wydłuża się o czas oczekiwania na części od momentu zamówienia po dostawę. 

11. Gwarancja nie obejmuje regulacji, czyszczenia, smarowania, wymiany materiałów i elementów, które ulegają zużyciu eksploatacyjnemu. 

12. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń będących wynikiem nieprawidłowego użytkowania, konserwacji lub przechowywania, uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, spowodowanych siłami i czynnikami zewnętrznymi. 

13. Gwarancja narzędzi nie obejmuje narzędzi wykorzystywanych do celów zarobkowych w przemyśle i rzemiośle. 

14. Gwarancja nie obejmuje bezpieczników, akumulatorów, baterii, uchwytów narzędziowych, szczotek węglowych, żarówek i ściernic. 

15. Użytkownik zobowiązany jest do nie używania uszkodzonego produktu, dostarczeniem do naprawy kompletnego wraz z osprzętem i dokumentami. 

16. Gwarancja traci ważność w wypadku stwierdzenia przez przeróbek lub zmian konstrukcyjnych dokonanych przez osoby nieuprawnione. 

17. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku montażu niewłaściwych części lub osprzętu, stosowanie niewłaściwych smarów, olejów i środków konserwujących.