PIANKA KRÓTKA GUL RE3319 XL - RAKSA - 95430 (6911067660)

zakończona
349,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 14,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
  • Paczka48 14,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: GRONITY - OLSZTYN, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: XL
  • typ: półsuche
  • płeć: nie dotyczy

opis

Z

Pianka krótka

GUL RE 3319

o grubości 3/2 mm z krótkimi rękawami i nogawkami.

Wykonana z wysokiej jakości materiałów,

zapewnia komfort i wygodę użytkowania.

Charakterystyka:

  • X-Flex Super Stretch - elastyczne panele umieszczone w górnej części pianki zapewniają maksymalną swobodę ruchów
  • D-Flex - mocny materiał umieszczony w dolnej części pianki zapewnią wysoką wytrzymałość i żywotność
  • Dura-Skin - panele na klatce piersiowej i plecach dla ochrony przed wiatrem
  • Mocne i wytrzymałe szwy z wykorzystaniem technologii Flatlock
  • Mocny zamek błyskawiczny

Rozmiar: XL

Pamiętaj: w jednej przesyłce zmieści się kilka produktów.

Kup coś jeszcze na Naszych aukcjach.

Gwarancja

Wszystkie produkty objęte są 2-letnią gwarancją.

Zwroty i wymiana

Zakupiony towar mogą Państwo zwrócić w ciągu 30 dni bez podania przyczyny.

Po zakupie

Prosimy o wypełnienie formularza dostawy lub e-mailowe powiadomienie sklepu o wyborze formy płatności i sposobu wysyłki

Płatność

Nasz rachunek:
mBank 41 1140 2004 0000 3102 4626 6571

Wysyłka

Towar wysyłamy w ciągu 24 godz. od chwili zakupu lub od daty zaksięgowania wpłaty

Regulamin

Pełny regulamin dostępny w zakładce “O mnie”.
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u raksa-olsztyn za co najmniej 500 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
23,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

SKLEP ŻEGLARSKI RAKSA
OLSZTYŃSKA 59
11-036 GRONITY KOŁO OLSZTYNA
email: allegro@raksa.com.pl
tel.: 89 6521842

  • Poniedziałek - Piątek 09:00 - 17:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Do odbioru w 14 dni roboczych
Kontakt nie jest wymagany

Dodatkowe informacje

TRANSPORT GRATIS przy zamówieniu powyżej 500 zł (opłaconym przelewem).
KUP COŚ JESZCZE NA NASZYCH AUKCJACH.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

SKLEP ŻEGLARSKI RAKSA
OLSZTYŃSKA 59
11-036 GRONITY
Dodatkowe informacje

Gwarancja i reklamacje:  

Sklep Żeglarski RAKSA zobowiązuje się do dostarczenia rzeczy bez wad. Informujemy również, że przy sprzedaży konsumenckiej wszystkie towary objęte są dwuletnią gwarancją z wyjątkiem silników spalinowych, które posiadają gwarancję producenta na 5 lat oraz akumulatorów, które mają gwarancję producenta na 18 miesięcy. Wadliwy towar należy dostarczyć wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres: RAKSA, Gronity ul. Olsztyńska 59, 11-036 Gietrzwałd, Polska. Wszystkie przesyłki z towarem do zwrotu, wymiany lub reklamacji powinny być wysłane na koszt klienta. Dopiero po rozpatrzeniu zwrotu i sprawdzeniu towaru należna kwota zostanie zwrócona przez firmę RAKSA na wskazany rachunek bankowy. Towary reklamacyjne powinny zostać odesłane możliwe najtańszym kosztem, a w przypadku gdy towar nie można odesłać w zwykły sposób pocztą konsument może skorzystać z opcji odbiór towaru przez firmę RAKSA s.c. (w takim przypadku należy dokonać przedpłaty na konto w celu realizacji usługi). Uwaga: magazyn nie przyjmuje przesyłek płatnych: wysłanych na koszt odbiorcy lub za pobraniem. Wszystkie przesyłki z towarem do zwrotu, wymiany lub reklamacji powinny być wysłane na koszt klienta. Dopiero po rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji należna kwota wraz z kosztami transportu zostanie zwrócona przez firmę RAKSA na wskazany rachunek bankowy.
 

Zwroty

30 dni

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

SKLEP ŻEGLARSKI RAKSA
OLSZTYŃSKA 59
11-036 GRONITY

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zwroty:

Konsument może zwrócić towar w ciągu 30 dni od daty zakupu zarówno przy zakupie na odległość jak i w sklepie stacjonarnym. W tym celu należy wypełnić oświadczenie i dostarczyć je wraz z towarem i dowodem zakupu na adres: RAKSA Gronity, ul. Olsztyńska 59, 11-036 Gietrzwałd, Polska. Towar musi zostać zwrócony w takim stanie w jakim został zakupiony, nie powinien nosić znamion użytkowania i powinien być w oryginalnym opakowaniu nadającym się do ponownej sprzedaży. Zwrot nie jest możliwy w przypadku, gdy towar był używany, został uszkodzony, był sprowadzany lub wykonywany bezpośrednio pod zamówienie (np: liny i listwy cięte pod zamówienie klienta, wanty i inne liny stalowe wykonywane wg. wskazówek zamawiającego i inne towary które zostały w jakiś sposób zmodyfikowane wg. zamówienia) lub gdy umowa dotyczy usług, których wykonywanie rozpoczęło się za zgodą konsumenta przed upływem 7 dni roboczych od zawarcia umowy oraz towarów z krótkim terminem ważności jak: kleje, żywice, farby itd.. Zwrócić towar może tylko konsument, czyli osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. W pozostałych przypadkach możliwość zwrotu należy uzgodnić indywidualnie. Koszty związane z transportem towaru ponosi konsument. W przypadku gdy towar nie można odesłać w zwykły sposób pocztą konsument może skorzystać z opcji odbiór towaru przez firmę RAKSA s.c. (w takim przypadku należy dokonać przedpłaty na konto w celu realizacji usługi). 


Konsument zawierający umowę na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyn na większość asortymentu wystarczy wypełnić oświadczenie i przesłać na adres: RAKSA Gronity, ul. Olsztyńska 59, 11-036 Gietrzwałd, Polska. Towar musi zostać zwrócony w takim stanie w jakim został zakupiony, nie powinien nosić znamion użytkowania i powinien być w oryginalnym opakowaniu nadającym się do ponownej sprzedaży. Odstąpienie od umowy nie jest możliwe w przypadku, gdy towar był używany, został uszkodzony, był sprowadzany lub wykonywany bezpośrednio na zamówienie (np: liny i listwy cięte pod zamówienie klienta, wanty i inne liny stalowe wykonywane wg. wskazówek zamawiającego i inne towary które zostały w jakiś sposób zmodyfikowane wg. zamówienia) lub gdy umowa dotyczy usług, których wykonywanie rozpoczęło się za zgodą konsumenta przed upływem 7 dni roboczych od zawarcia umowy oraz towarów z krótkim terminem ważności jak: kleje, żywice, farby itd..Z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość może skorzystać tylko konsument, czyli osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie po odstąpieniu od umowy nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. W przypadku gdy towaru nie można odesłać w zwykły sposób pocztą konsument może skorzystać z opcji odbiór towaru przez firmę RAKSA s.c. (w takim przypadku należy dokonać przedpłaty na konto w celu realizacji usługi). Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy z wyjątkiem gdy wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, w takim przypadku przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Towar powinien być zwrócony w takim stanie w jakim został zakupiony, nie powinien nosić znamion użytkowania i powinien być w oryginalnym opakowaniu nadającym się do ponownej sprzedaży.Uwaga: magazyn nie przyjmuje przesyłek płatnych: wysłanych na koszt odbiorcy lub za pobraniem. Wszystkie przesyłki z towarem do zwrotu, wymiany lub reklamacji powinny być wysłane na koszt klienta. Dopiero po rozpatrzeniu zwrotu i sprawdzeniu towaru należna kwota zostanie zwrócona przez firmę RAKSA na wskazany rachunek bankowy.

Dlaczego warto wypełnić formularz i umieścić go w przesyłce zwrotnej? Ułatwia to identyfikacje przesyłki: kto jest nadawcą i w jakim celu została nadanaPrzyśpiesza to proces rozpoczęcia sprawy: przesyłka zostaje od razu skierowana do właściwego działu i nie czeka w magazynie na kontakt ze strony klienta lub z działu obsługi klientaUsprawnia proces.Przyśpiesza to zakończenie sprawy, ponieważ w formularzu znajdują się wszystkie niezbędne w tym celu informacje jak: dane osobowe, numer konta bankowego do zwrotu kosztów, żądania kupującego, data zakupu, numer dowodu sprzedaży itd.