PHILIPS S9711 GOLARKA WET&DRY V-TRACK + TRYMER (6910938014)

zakończona
1 120,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost gratis
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Paczka pocztowa priorytetowa gratis
  • lokalizacja: Cieszyn, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Philips
  • typ: głowicowa
  • zasilanie: akumulatorowe
  • kolor dominujący: czarny
GRONO ZADOWOLONYCH KLIENTÓW ROŚNIE Z DNIA NA DZIEŃ, DOŁĄCZ DO NICH JUŻ DZIŚ!
RZETELNOŚĆ - FACHOWOŚĆ - STABILNOŚĆ
tel.
783-435-653

email:
allegro@ja-ga.pl

W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu w dni robocze w godzinach od 10.00 do 18.00
JA-GA
ul. Żurawia 4
43-400 Cieszyn
NIP: 548-131-34-29

Numer konta do wpłat MBANK:
50 1140 2004 0000 3302 7418 8149

Wysyłka do 24h po zaksięgowaniu wpłaty!

Przedmioty opłacone do 13.00 wysyłamy tego samego dnia!

Koszt przesyłki
Przesyłka kurierska: 0 zł
Paczka priorytetowa: 0 zł
Paczka ekonomiczna: 0 zł

Kupując kilka przedmiotów za przesyłkę kurierską płacisz tylko raz!
Philips S9711/32 Wet&Dry V-track.
Ekskluzywna golarka series 9000 Trymer.


Przedmioty opłacone do godziny 13.00 wysyłamy tego samego dnia.

Model S9711/32 series 9000 to najbardziej zaawansowana golarka w najnowszej ofercie firmy Philips.

Dzięki unikalnej technologii wykrywania zarysu twarzy, świetnie
dopasowuje się do kształtu twarzy, a innowacyjny system V-Track, rozkładając włosy, pozwala na przycinanie zarostu jak najbliżej twarzy.

Produkt jest nowy, oryginalnie zapakowany.
Gwarancj­a 24 miesiące.

Do każdego zakupu dołączamy paragon fiskalny lub na życzenie - fakturę VAT.

Najważniejsze zalety golarki Philips S9711/32.

Opatentowane ostrza V-track Precision delikatnie układają każdy włosek w pozycji najlepszej do golenia. Nawet te włosy przylegające do skóry.

Golą o 30% bliżej skóry - wystarczy kilka pociągnięć by skóra była wspaniale ogolona i gładka.

Głowice (nowe, w pełni elastyczne) poruszają się w 8 kierunkach, dzięki czemu świetnie dopasowują się do kształtu twarzy co sprawia, że każde pociągnięcie wymaga mniej wysiłku.
Niezależne ruchy głowicy pozwalają objąć każdym pociągnięciem o 20% włosów wiecej, co daje doskonały efekt przy mniejszej liczbie pociągnięć.

System podwójnych ostrzy Super Lift&Cut Action unosi włosy i przycina je na linii skóry, zapewniając dokładniejsze golenia.

Precyzyjny trymer - doskonały do przycinania wąsów i bokobrodów.
Delikatn­y dla skóry, nakładany trymer do brody pozwala modelować na wiele sposobów - zarówno 3-dniowy zarost (0,5 mm) jak i krótką brodę o długości 5 mm.
Regulowana nasadka grzebieniowa i zaokrąglone końcówki zapobiegają podrażnieniom skóry.

Zastosowanie uszczelnienia AquaTec pozwala na wybranie sposobu golenia - wygodne golenie na sucho czy odświeżające golenie na mokro (z użyciem żelu lub pianki).

Po naciśnięciu przycisku system SmartClean PRO czyści, smaruje, suszy i ładuje golarkę, aby na stałe zachować jej maksymalną wydajnośc.
Zaawansow­any interfejs użytkownika sygnalizuje każdą czynnośc cyklu SmartClean.

Ustawie­nia Personal Comfort pozwalają Ci spersonalizować golenie.
Masz trzy tryby do wyboru:
- Sensitive - delikatne, ale dokładne golenie dla skóry wrażliwej,
- Normal - dokładne codzienne golenie,
- Fast - równe i szybkie golenie pozwalające oszczedzić czas.

Intuicyjny wyświetlacz pokazuje ważne informacje i pozwala w pełni na wykorzystanie potencjału golarki:
- wskaźnik poziomu naładowania akumulatora,
- wskaźnik konieczności czyszczenia,
- wskaźnik niskiego naładowania akumulatora,
- wskaźnik wymiany głowic,
- wskaźnik blokady podróżnej.

Godzina ładowania wystarcza na 50 minut działania bezprzewodowego.

Go­larkę można wypłukać pod bieżącą wodą - wystarczy otworzyć głowicę.


Zestaw zawiera:
- golarkę Series 9000 Philips S9711/32,
- wkład do stacji czyszcząco-ładującej­,
- trymer,
- ładowarkę,
- etui podróżne.

Instrukcja w języku polskim ( tutaj ).

Produkt jest nowy, oryginalnie zapakowany, bezpieczny w użyciu.

Wysyłka do 24 godzin od zaksięgowania wpłaty.


Do każdego zakupu dołączamy paragon fiskalny lub na życzenie - fakturę VAT.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
Tel. nr : 783 435 653
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

JA-GA Jacek Sukiennik ul. Żurawia 4 43-400 Cieszyn NIP: 548-131-34-29 Regon: 242886772 Firma wpisana jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Rejestracji dokonał Urząd Miejski w Cieszynie. Wszystkie odbiory osobiste realizowane poniedziałek - piątek w godzinach 10.00 - 13.00 i 15.00 - 18.00 po uprzednim umówieniu telefonicznym w siedzibie firmy - ul. Żurawia 4, Cieszyn

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
JA-GA Jacek Sukiennik
Żurawia 4
43-400 Cieszyn
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący . Zwrot za dokonany zakup nastąpi w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do towarów dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu opakowania nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia, lub ze względów higienicznych, nagrań dźwiękowych lub wizualnych, a także programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, jeśli opakowanie to zostało otwarte przez Kupującego. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@ja-ga.pl . Formularz do zwrotu towaru wysyłamy po kontakcie mailowym. Przesyłkę należy nadać na adres: JA-GA Jacek Sukiennik, ul. Żurawia 4, 43-400 Cieszyn.

reklamacje

1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@ja-ga.pl, lub w formie pisemnej na adres do reklamacji Sprzedawcy (JA-GA Jacek Sukiennik, ul. Żurawia 4, 43-400 Cieszyn). Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, numer telefonu, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Formularz reklamacyjny - otrzymacie Państwo kontaktując się mailowo: allegro@ja-ga.pl

pozostałe informacje

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce: „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.