PHILIPS FC6141/01 /045056/ (6482557299)

Od 30-09-2016 do 19-10-2016 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
zakończona
132,88 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: do 4 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.00 [kg]
  • kolor dominujący: czarny
  • bezworkowy: tak
  • marka: Philips
  • moc (W): 22
  • piorący: nie
  • zasięg roboczy (m): 0.00

TOWAR WYPRZEDAŻOWY

OPIS STANU SPRZĘTU NA DOLE STRONY

Kontakt

Formy płatności

Pobranie - przy odbiorze paczki
(kurier)
Przelew - przedpłata
Płatność gotówką
w Punkcie odbioru
PayU

Koszty dostawy

Wyróżnienia

Złoty Laur Konsumenta
Jakość Obsługi 2010
Słucham swoich klientów
Słucham swoich klientów

Nasze dane

WNEO24-PL
Al. Armii Krajowej 62
50-541 Wrocław
Godziny otwarcia:
Pn - Pt: 10.00-18.00

NIP: 895-10-09-163
REGON: 930716951
Numer rachunku bankowego:
18 1240 6814 1111 0000 4939 2030

Partnerzy

PHILIPS FC6141/01

  • Rodzaj: Bezworkowy
  • Moc [W]: 120

Główne cechy

Specyfikacja ogólna modelu

Parametry ogólne

Rodzaj:Bezworkowy
Kolor:Głęboka czerń ze srebrnymi dodatkami
Linia:MiniVac
Załączone wyposażenie:Szczelinówka
Szczotk­a
Duża szczotka
Długa szczelinówka
Elastyc­zny wąż
Zasilacz samochodowy
Torba

Parametry techniczne

Moc [W]:120
Siła ssania [kPa]:4.2
Moc ssąca [W]:22
Napięcie [V]:12
Pojemność zbiornika [l]:0.5
Poziom hałasu [dB]:81
Inne:2-stopniowa, bezworkowa komora cykloniczna zapewnia optymalną filtrację
Zasilacz samochodowy - nieograniczony czas pracy
Aerodynamiczny kształt nasadki zapewnia lepsze zbieranie kurzu
Wygodna, zaokrąglona rączka

Galeria

OPIS STANU SPRZĘTU

TOWAR NIEPEŁNOWARTOŚCIOWY

Towar nowy ze zwrotu w 14 dni. Wyposażenie: Komplet. Gwarancja PEŁNA.
ZAWSZE WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT
NASI KLIENCI MOGĄ ZAWSZE LICZYĆ NA FACHOWĄ PORADĘ

Certyfikat Trusted Shops

W lipcu 2011 r. sklep WNEO24-PL otrzymał certyfikat Trusted Shops - wyróżnienie przypadające w udziale wyłącznie sprzedawcom gwarantującym absolutnie bezpieczne zakupy w Internecie.
Cieszymy się, że po raz kolejny zostaliśmy docenieni za najwyższą jakość obsługi.

Odbiór osobisty!

Bardzo prosimy o kontakt mailowy (wallegro@neo24.pl) w celu usprawnienia odbioru wylicytowanego sprzętu. W odpowiedzi zostaną Państwo poinformowani, w której lokalizacji oraz kiedy można zgłośić się po wylicytowany przedmiot. Odbiór osobisty towaru jest możliwy w przeciągu 7 dni od daty wygrania aukcji.

Formy płatności

Pobranie - przy odbiorze paczki
(kurier)
Przelew - przedpłata
Płatność gotówką
w Punkcie odbioru
PayU

Koszty dostawy

Zasady wyprzedaży:

  • Produkt dostępny jest od ręki - płatność gotówką / przelewem / PayU / za pobraniem.
  • W wyjątkowych sytuacjach (niedostępność towaru lub jego uszkodzenie) Sprzedawca może odwołać wygraną aukcję i odmówić zawarcia transakcji.
  • Odbiór wylicytowanego produktu winien nastąpić w ciągu 7 dni od dnia wylicytowania towaru.
  • Złożone oferty są wiążące.
  • Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest towar używany, odpowiedzialność Sprzedowacy z tytułu niezgodności towaru z umową wynosi 1 rok.
  • Nie łączymy paczek, za każdy zakupiony towar kosz transportu liczony jest osobno.
Wysyłka - jak to robimy?
WYSYŁKA (tylko kurierska) !!!
Jeżeli są Państwo zdecydowani na wysyłkę kurierem, bardzo prosimy o wypełnienie "Formularza opcji dostawy" wraz z informacją o danych do rachunku (ZAWSZE wystawiamy fakturę VAT) i danymi do wysyłki. Polecamy wybór płatności PayU, które znacząco przyspieszają realizację zamówienia.
UWAGA !
Nie ma możliwości łączenia przesyłek oraz kosztów transportu. Każda aukcja jest traktowana jako osobne zamówienie.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 18 1240 6814 1111 0000 4939 2030
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua
użytkownik
cena
m...b
132,88 zł czwartek 22 września, 22:06:35

dane sprzedawcy

Outlet sklepu internetowego NEO24.PL, prowadzony przez NEO24.PL Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Nyskiej 48a, 50-505 Wrocław, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000169728, NIP: 895-10-09-163, REGON: 930716951 (dalej również jako \"Sprzedający\"), prowadzi sprzedaż detaliczną towarów, za pośrednictwem portalu aukcyjnego Allegro. Klient może kontaktować się ze Sprzedającym korespondencyjnie pod adresem: ul. Nyska 48A, 50 - 505 Wrocław lub pod adresem poczty elektronicznej: wallegro@neo24.pl.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
D.R. NEO24.PL - Prologis Wrocław Park V hala DC2
Ryszarda Chomicza 11-13A
55-080 Nowa Wieś Wrocławska
Polska
 
DROGI KLIENCIE: Jeśli dokonałeś zakupu w naszym sklepie internetowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo zwrócić towar bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Jeśli chcesz skorzystać z takiego prawa, wystarczy, że wyślesz do nas stosowne oświadczenie. Możesz to zrobić na kilka sposobów: - Wysyłając oświadczenie drogą pocztową na adres: NEO24.PL Sp. z o.o., Dział Reklamacji, ul. Nyska 48A, 50-505 Wrocław. - Wysyłając wiadomość e-mail na adres reklamacje@neo24.pl - Wypełniając formularz na stronie NEO24.PL ZWROT ŚRODKÓW: W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności (w tym koszty dostawy) maksymalnie w ciągu 14 dni od daty poinformowania nas o Twojej decyzji dotyczącej odstąpienia od umowy. Zwrot środków otrzymasz takim samym sposobem płatności, jakim dokonałeś opłaty za złożone zamówienie, chyba, że jednoznacznie wyrazisz zgodę na alternatywną formę dokonania zwrotu. W każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat z tytułu otrzymania środków. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zwrotu płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia dowodu odesłania – w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej. ZWROT TOWARU: Zwracany towar należy odesłać lub przekazać na adres: DR Neo24.pl - Prologis Wrocław Park V hala DC2 Ryszarda Chomicza 11-13A 55-080 Nowa Wieś Wrocławska Zwrot maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeśli dokonasz zwrotu przed upływem 14 dni. W związku z odstąpieniem od umowy, koszty odesłania towaru ponosi kupujący. BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Sprzedający dołoży wszelkich starań aby stan faktyczny towarów prezentowanych na aukcjach allegro pokrywały się z opisem niepełnowartościowości oraz z bieżącymi stanami magazynowymi Sprzedającego.

reklamacje

REKLAMACJE Dział reklamacji znajduje się przy: ul. Ryszarda Chomicza 11-13A 55-080 Nowa Wieś Wrocławska Prologis Wrocław Park V hala DC2 Reklamacje można zgłaszać osobiście pod wskazanym adresem, mailowo pod adresem poczty elektronicznej: reklamacje@neo24.pl lub wypełniając formularz reklamacyjny dostępny pod linkiem: http://www.neo24.pl/reklamacja-informacje-dla-klienta.html Możliwe są następujące tryby reklamacji: GWARANCJA: (Ten tryb realizacji reklamacji jest możliwy WYŁĄCZNIE w przypadku towarów wyprzedażowych, które są objęte pełną gwarancją producenta. Informacja czy towar jest objęty pełną gwarancją producenta, podawana jest w opisie niepełnowartościowości, pod fotografiami poglądowymi przedmiotu aukcji.) Jest to tryb reklamacji oferowany przez gwarantów, czyli producentów i dystrybutorów, którzy udzielili zapewnienia co do jakości sprzedanej rzeczy (gwarancji). Tryb ten może polegać na dokonaniu naprawy towaru przez autoryzowany serwis gwaranta, wymianie towaru lub zapewnieniu przez gwaranta innych usług. Sposób kontaktu z serwisem gwaranta określony jest w dokumencie gwarancyjnym lub na stronie internetowej gwaranta. Jest to bardzo szybki tryb reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie uzyskać sprawny towar. Gwarant jest zobowiązany do pokrycia kosztów transportu wadliwego towaru, o ile nie świadczy napraw w Państwa miejscu zamieszkania. Żeby zrealizować uprawnienia z gwarancji, nie jest konieczne zgłaszanie reklamacji niesprawnego towaru za pośrednictwem sprzedawcy. GWARANCJA ZA POŚREDNICTWEM SPRZEDAWCY: (Ten tryb reklamacji jest możliwy zarówno w przypadku towarów objętych pełną gwarancją producenta, jak i w przypadku towarów z napoczętą gwarancją producenta. Informacja o tym, czy towar jest objęty pełną lub napoczętą gwarancją, podawany jest w opisie niepełnowartościowości, pod fotografiami poglądowymi przedmiotu aukcji.) Jeżeli skorzystacie Państwo z pośrednictwa NEO24.PL w złożeniu reklamacji do gwaranta, to może znacząco wydłużyć się czas realizacji reklamacji (nawet do kilku tygodni), gdyż firma NEO24.PL jest w tym trybie jedynie pośrednikiem, który przekaże sprzęt do autoryzowanego serwisu producenta lub dystrybutora. NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ: (Ten tryb reklamacji możliwy jest w przypadku wszystkich towarów pojawiających się na naszym profilu Allegro) Reklamacja w tym trybie skierowana jest do NEO24.PL jako sprzedawcy. Tryb ten jest przeznaczony dla konsumentów, z którymi umowy zostały zawarte przed dniem 25.12.2014 r. (w przypadku umów zawartych od dnia 25.12.2014 r. konsument może kierować wobec sprzedawcy roszczenia z tytułu rękojmi za wady). Jeżeli sprzedany towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli konsument, z powodu niemożliwości lub nadmiernych kosztów, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby konsumenta na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru z umową jest nieistotna. Konsument traci uprawnienia, o których mowa powyżej, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Ponadto sprzedawcy przysługuje prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy o zbadanie przedmiotu reklamacji w celu ustalenia, czy towar rzeczywiście jest niezgodny z umową, przez co ten tryb reklamacji może być czasochłonny. Czas powiadomienia konsumenta przez sprzedawcę o swoim stanowisku odnośnie żądania naprawy lub wymiany towaru na nowy w wypadku reklamowania niezgodności towaru z umową wynosi 14 dni. RĘKOJMIA ZA WADY: (Ten tryb reklamacji możliwy jest w przypadku wszystkich towarów pojawiających się na naszym profilu Allegro) Reklamacja w tym trybie skierowana jest do NEO24.PL. jako sprzedawcy. Tryb ten jest przeznaczony dla podmiotów gospodarczych oraz (w przypadku umów zawartych od dnia 25.12.2014 r.) także dla konsumentów. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, to kupujący korzystający z tego trybu może: żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, żądać usunięcia wady, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, a w konsekwencji żądać zwrotu gotówki. Jeżeli kupujący wybierze wymianę rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady, to sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeśli kupujący wybierze obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy, to sprzedawca będzie mógł uniemożliwić realizację tych uprawnień, jeżeli niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Szczegółowe zasady reklamacji z tytułu rękojmi za wady reguluje Kodeks Cywilny. Sprzedawcy przysługuje prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy o zbadanie przedmiotu reklamacji w celu ustalenia, czy towar rzeczywiście jest wadliwy, przez co ten tryb reklamacji może być czasochłonny. Czas powiadomienia konsumenta przez sprzedawcę o swoim stanowisku odnośnie żądania wymiany rzeczy, usunięcia wady albo oświadczenia o obniżeniu ceny w wypadku rękojmi za wady wynosi 14 dni.