PEUGEOT 206 zderzak tył tylny gruntowany -03 (6541371607)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • strona zabudowy: tylne
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis


Od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 18.00

sobota

8.00 - 14.00


e-mail:

blach-pol2@produkcja.auto.pl

tel./fax.
012 275-17-79
lub
604 422-124

Gadu-Gadu
8982607

P.P.H.U. BLACH-POL 2
32-052 Radziszów

ul.Przemysłowa 13A

FACEBOOK




P.P.H.U. BLACH-POL 2


32-052 Radziszów

ul.Przemysłowa 9

Konto bankowe: PKO S.A. II O/Kraków nr.

90 1240 1444 1111 0000 0935 9064

Zderzak tylny


do malowania

gruntowany

bez nakładki

PEUGEOT 206 1998 - 2003






572396-1

Jeżeli potrzebujesz innych części do swojego samochodu to zobacz

----- NASZE INNE AUKCJE -----

Jeżeli mają Państwo jakieś pytania jesteśmy do dyspozycji.

Tel. 12 275-17-79 lub 604-422-124



JAK KUPIĆ

1.Kliknij opcję---”kup teraz”
2.Wyślij e-maila potwierdzającego zakup (podaj nr aukcji, nick), podaj formę zapłaty POBRANIE czy WPŁATA NA KONTO
3.Jeżeli wybrałeś opcję WPŁATA NA KONTO otrzymasz e-maila zwrotnego z nr konta. 4.Wszystkie paczki płatne przelewem są wysyłane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty.
5.Cena podana jest ceną za 1 szt.
6.W przypadku zakupu 2 szt. lub więcej skontaktuj się z nami w celu ustalenia kosztów przesyłki.
PAMIĘTAJ
LEWA-strona kierowcy PRAWA-strona pasażera.
WYSYŁKA
Zakupiony towar wysyłamy tylko w dni pracujące od poniedziałku do piątku Pocztą Polską lub firmą kurierską.
Nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczanie paczek przez Pocztę Polską./zalecamy dostarczenie towaru przez firmę Kurierską/.

Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. Należy wtedy przesłać nam e-mailem dane do faktury wraz z NIP-em.

Dostawa i płatność
od 20,00 zł

Lokalizacja: Radziszów, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
27,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

SKLEP
Przemysłowa 13a
32-052 Radziszów
woj. małopolskie
tel.: 604-422-124

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota 08:00 - 14:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

P.P.H.U. BLACH-POL2 DARIUSZ KLAKURKA
PRZEMYSŁOWA 13A
32-052 RADZISZÓW
Dodatkowe informacje

 § 4 Rękojmia     1. Sprzedawca zapewnia Dostawę  Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest  odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub  prawną (rękojmia).     2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:     a) złożyć oświadczenie  o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że  Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta  wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.      Ograniczenie to nie ma  zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez  sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru  na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego  przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad  albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie  rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest  niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem  proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.     b) żądać wymiany Towaru  wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest  obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę  w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.      Sprzedawca może odmówić  zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności  z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest  niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do  zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty  naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.     3. Klient, który wykonuje  uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą  na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt  dostarczenia pokrywa Sprzedawca.     4. Sprzedawca odpowiada  z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed  upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie  wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku,  lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego  w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy  sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru.  Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady,  termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia  o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu  do wymiany Towaru lub usunięcia wady.      W przypadku Towaru, który  był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada  z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed  upływem jednego roku od wydania Towaru Klientowi.     5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy.     6. Klient będący  Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał  Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie  zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie.     7. Wszelkie reklamacje  związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować  w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.     8. Sprzedawca w ciągu 14 dni  od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji  Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej  przez Klienta. 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

P.P.H.U. BLACH-POL2 DARIUSZ KALKURKA
PRZEMYSŁOWA 13A
32-052 RADZISZÓW

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
dajus2006
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

204

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 604-422-124
  • 12 275-17-79
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO 1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Dariusza Klakurkę prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą P.P.H.U. BLACH-POL 2 Dariusz Klakurka z siedzibą w Radziszowie za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”), działającego pod nazwą użytkownika: dajus2006. § 1 Definicje 1. Allegro - oznacza Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu pod numerem KRS 0000268796. 2. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 3. Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu. 4. Dostawca - oznacza firmę kurierską, z którą współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów. 5. Klient - oznacza podmiot, z którym zgodnie z Regulaminem może być zawarta Umowa sprzedaży. 6. Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 7. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 8. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin. 9. Sprzedawca - oznacza Dariusza Klakurkę prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą P.P.H.U. BLACH-POL 2 Dariusz Klakurka z siedzibą w Radziszowie (32-052), ul. Przemysłowa 9, NIP: 6791019587, REGON: 350828713, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki; e-mail: blach-pol2@produkcja.auto.pl, będącego jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego. 10. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi sprzedaż pod nazwą użytkownika dajus2006, działające w domenie allegro.pl. 11. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży. 12. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci. 13. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą. § 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego 1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem. 2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy. 3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta. § 3 Płatność i realizacja zamówień 1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: a) kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności); b) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia). 2. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad. 4. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia. 5. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §3 ust. 1 Regulaminu. 6. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem”. 7. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia. 8. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu. 9. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary. 10. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy. § 7 Postanowienia końcowe 1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro. 2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 3. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. 4. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy. 5. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. 6. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 24.01.2015 r.