Perplexus Magiczna Kula Debiutancki Etap Spin Mast (6999669006)

Od 23-12-2017 do 02-01-2018 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
zakończona
79,90 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • PACZKA W RUCHu 7,90 zł
  • PACZKA W RUCHu 10,90 zł
  • Paczkomaty 24/7 13,90 zł
Zakupy od 399 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Kochlice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wiek dziecka: 4 lata +
  • certyfikaty, opinie, atesty: CE
  • marka: TM Toys
  • materiał: plastik, inny
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

opis

PERPLEXUS Rookie Debiutancki Zestaw

Magiczna Kula Pełna Zagadek i Tajemniczości

Perplexus Debiutancki etap to gra labirynt, gdzie gracze muszą manewrować małą kulką zamkniętą w labiryncie, gdzie pełno jest trudnych przeszkód do pokonania.

Całośc zamknięta w dużej przezroczystej kuli. Czekają tu na Ciebie klapy, zakręty, obracanie kuli i

wiele więcej, a to wszystko po to byś miał nieprzewidywalną drogę do końca wyprawy.

Debiutancki Etap to gra, która rozwija koordynację ruchową i zręcznościową.

Zabawka sprawdzi się w każdym miejscu, w autobusie, w pracy a najbardziej na wykładach:)

Magiczny labirynt zawiera 5 metrów trasy i zawiera 70 wyzwań.

Producent: Spin Master

Cechy produkty:

  • Marka: Perplexus
  • Wiek: 6+
  • Gwarancja: Producenta rok
  • Język: Polski
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 7,90 zł

Lokalizacja: Kochlice, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Szopper24 za co najmniej 399,00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
7,90 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
13,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
10,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
16,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
49,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Czechy
pierwsza sztuka
36,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Irlandia
pierwsza sztuka
99,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Słowacja
pierwsza sztuka
36,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Litwa
pierwsza sztuka
42,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Belgia
pierwsza sztuka
49,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Dania
pierwsza sztuka
49,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Gwarancja sprzedawcy wynosi 1 rok czasu.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Szopper24
Kościelna 23
59-222 Kochlice
Dodatkowe informacje

W celu reklamacji towaru prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem telefonu:


507022110


I. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy

Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.

Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku Umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.

Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:

świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;

Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;

Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;

Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

Umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;

Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;

Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem Umowy o prenumeratę;

Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;

Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.

Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.

Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.


II. Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi

Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.

Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Szopper24 , ul. Kościelna 23, 59-222 Kochlice, na adres poczty elektronicznej: reklamacje@szopper24.pl, numer telefonu 507022110.

Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej.

Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.


III. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Szopper24 Borys Michalczyk, ul. Kościelna 23, 59-222 Kochlice, na adres poczty elektronicznej: reklamacje@szopper24.pl, numer telefonu 507022110.

W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.

Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.





Pozdrawiam

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Szopper24
Kościelna 23
59-222 Kochlice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
Szopper24
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

1711

 

9

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 507022110
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sklep z Grami Planszowymi i Zabawkami dla Dzieci Szopper24

Pozostałe informacje

KontaktMail: biuro@szopper24.pl

Odpowiadamy ZAWSZE!!Pomagamy ZAWSZE!!

Zadowolenie klienta to Nasz główny priorytet!

REGULAMIN

1. Konto Szopper_24 prowadzone jest przez firmę SZOPPER24 BORYS MICHALCZYK, wpisaną przez Urząd Gminy Miłkowice  do ewidencji działalności gospodarczej. Siedziba firmy znajduje się w Kochlicach 59-222 przy ulicy Kościelnej 23. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 6912336626, Regon: 364327360.

2. Na każdy sprzedany towar/usługę wystawiamy dowód zakupu (paragon fiskalny lub fakturę VAT).

3. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

4. Wszystkie ceny  są cenami brutto (zawierają podatek VAT 23%).

5. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy

6. Możliwe są następujące formy płatności: -Przelew bankowy

- PayU - szybkie systemy płatności (e-przelew)

- Za pobraniem - gotówką przy odbiorze towaru

7. Zgodnie z Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, konsument ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu. Zgodnie z art. 12 ust. 10 w/w Ustawy, koszty zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy ponosi konsument. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które umieszczane jest na paczce pod etykietą z adresem.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1)   o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2)   w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3)   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4)   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5)   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6)   w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7)   w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8)   w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9)   w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10)   o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11)   zawartej w drodze aukcji publicznej;

12)   o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13)   o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Nasz sklep przestrzega zasad kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym

  

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

8. Produkty są objęte 24 miesięczną gwarancją - po okazaniu dowodu zakupu.

  

W przypadku reklamacji towaru prosimy wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, odesłać na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu, określając sposób realizacji zobowiązań sklepu. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy produkt na wolny od wad albo wadę usunie.

9. Sprzedawca  ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji.

ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW

   Regulamin pobierania gier cyfrowychProsimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem przed przystąpieniem do aukcji. Pozwoli to na uniknięcie niepotrzebnych nieporozumień oraz sporów.Podkreślamy, że na aukcji nie kupujesz konta na własność – jedynie możliwość pobrania gry na swoja konsolę w celu przeniesienia licencji i graniu na Swoich profilach . 1. 1.Gra jest pobierana legalnie z Playstation Network - Regulamin UE oraz wyrok Trybunału z dnia 3 lipca 2012 dokładnie opisuje legalność sprzedaży gier cyfrowych.

2.   2.Wysyłka towaru następuje zaraz po zaksięgowaniu wpłaty (na koncie allegro bądź koncie bankowym – w zależności jaka opcja zapłaty została wybrana). Oczywiście zastrzegamy sobie prawo do opóźnień. Wysyłka towaru może nastąpić najpóźniej w ciągu 24 godzin.

3.   3.Na wpłatę oczekujemy do 7 dni, później występujemy o zwrot naliczonej prowizji.

4.   4.Czas na ściągnięcie gry na swoje konto PlayStation to 48 godziny od otrzymania od nas maila z danymi do pobrania. Prosimy o informację, gdy pobranie ma się opóźnić. Po tym czasie dostęp jest zablokowany. Podkreślamy po raz kolejny, że na aukcji kupowana jest możliwość pobrania gry a nie konto na własność - GRA POZOSTAJE NA WŁASNOŚĆ* - KONTO JEST CIĄGLE NASZĄ WŁASNOŚCIĄ.

5.   5.Jeśli wysyłka ma zostać zrealizowana na inny adres mailowy niż podany na allegro koniecznie poinformuj nas o tym w osobnej wiadomości. Unikniemy w ten sposób niepotrzebnych pomyłek.

6.   6.Zastrzegamy sobie prawo do zmiany danych do logowania po poprawnym pobraniu gry, NIE kupujesz na aukcji konta na własność TYLKO możliwość pobrania gry na swoją konsolę w celu przeniesienia licencji i grania na swoich kontach.

78.   7.Zawsze jesteśmy uczciwi wobec klienta i oczekujemy tego samego - jeśli których z punktów regulaminu nie odpowiada proszę nie licytować/nie kupować, aby uniknąć późniejszych nieporozumień.

9.   8.Gra udostępniana jest jednorazowo do pobrania - lecz w przypadku awarii udostępniamy grę ponownie - GRA JEST ZAWSZE TWOJA*!11 1 9.Reklamacje oraz zwroty ewentualnych kosztów rozpatrywane są nie dłużej niż w ciągu 7 dni roboczych.

11 10. W razie jakichkolwiek pytań, wątpliwości czy problemów proszę o kontakt, chętnie pomogę i odpowiem na wszystkie miale. W korespondencji proszę zawsze podać swój Nick na allegro i w razie wymiany maili - nie kasować historii korespondencji.

   11. Zadowolenie klienta to Nasz główny PRIORYTET i ZAWSZE będzie! 12. W przypadku utraty danych z dysku w wyniku uszkodzenia konsoli dajemy możliwość ponownego pobrania! Jednak zastrzegamy sobie, że będzie to jednorazowe i określonych przypadkach. Celowe usunięcie gry nie będzie rozpatrywane.

13.* OD POBRANIA GRY NIE MOŻE MINĄĆ NIE MNIEJ NIŻ 8 MIESIĘCY.14

131   Jak zapłacićPreferujemy wpłaty poprzez PayU. Tutaj znajdziesz bardzo prostą instrukcję:http://pomoc.allegro.pl/24527/24525/26125/jak-zaplacic-za-przedmiot-przez-payu

REGULAMIN