PERŁY AKOYA NA SREBRNEJ SZPILCE - NASZYJNIK (6922256529)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
219,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 23,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • materiał: srebro
  • typ: wyrób jubilerski
  • kamień : perła

Zobacz nasz sklep z luksusową biżuterią perłową

O mnie Aukcje Komentarze Kontakt
poznaj nas nasza oferta możesz nam zaufać zawsze do dyspozycji

NACH15-65W-SLV-TIN5S

Perły Akoya na srebrnej szpilce

naszyjnik 39-43 cm

Prosty w formie naszyjnik z białymi perłami. Piękne perły morskie nanizane na srebrną szpilkę tworzącą front łańcuszka o regulowanej długości. Stopień regulacji łańcuszka pozwala na noszenie pereł tuż przy szyi - w postaci modnego naszyjnika typu Choker, bądź też niżej, jako pięknej ozdoby dekoltu. Elegancja za rozsądną cenę - znakomita propozycja dla Pań poszukujących niedrogiej biżuterii z prawdziwych pereł.

Perły morskie klasy AA - najczęściej spotykana jakość w sklepach jubilerskich. Przewyższająca to, co mogą Państwo kupić w internecie, gdzie zazwyczaj sprzedawane są perły kategorii A, opisywane jako AAA lub w inny sposób sugerujący iż jest to klasa najwyższa. Gorąco zachęcamy Państwa do porównania jakości naszych pereł z perłami u innych sprzedawców.

Więcej informacji na temat nieuczciwych praktyk na rynku biżuterii perłowej znajdą Państwo tutaj .

Długość naszyjnika: regulowana w zakresie 39-43 cm

Materiał: Srebro próby 925, rodowane

Rodzaj pereł: Hodowane perły morskie Akoya

Średnica pereł: 6-6,5 mm (5 szt)

Kolor pereł: Biały

Klasa pereł: AA (najczęściej spotykana w handlu)

› Naszyjnik w eleganckim pudełku

› Certyfikat firmowy

Możliwość dostosowania długości do Państwa wymagań

(jeśli jest konieczna, prosimy o kontakt przed zakupem)

Więcej informacji o jakości oferowanych tu pereł znajdą Państwo na stronie Informacje od sprzedającego , w sekcji "Pozostałe informacje". Po perły morskie klasy AAA zapraszamy Państwa na nasze główne konto Gemlord.

› Zasady udziału w aukcji

› Realizacja zamówień

› Kontakt

1. Osoby bez komentarzy i/lub bez pełnej aktywacji konta proszone są o potwierdzenie oferty e-mailem lub telefonicznie.

2. W przypadku wysyłki na inny adres niż podany w Allegro, prosimy o e-mail w tej sprawie od razu po wygraniu aukcji.

3. Na wpłatę lub odbiór osobisty oczekujemy przez 7 dni od zakupu.

4. Wysyłamy biżuterię natychmiast po otrzymaniu wpłaty (do 1-2 dni roboczych)

5. Koszty dostarczenia biżuterii dotyczą przesyłek krajowych. Wysyłki zagraniczne prosimy uzgadniać przed dokonaniem zakupu.

6. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT.

Prosimy o zapoznanie się z pełną wersją regulaminu, która znajduje się na stronie „ o mnie ".

Formy płatności:

1. przelew (numer konta zostanie podany w automatycznej wiadomości o wygraniu aukcji);

2. płatność gotówką przy odbiorze osobistym.

Formy i koszty wysyłki:

1. przesyłka polecona priorytetowa (tylko dla produktów o łącznej wartości do 100zł) - koszt 10zł

2. przesyłka kurierska – koszt 23zł

3. odbiór osobisty

Przy łącznej wysyłce kilku przedmiotów zakupionych na naszych aukcjach koszt przesyłki ponoszą Państwo tylko raz.

uwaga: nie wysyłamy biżuterii za pobraniem

Telefon:

kom.: 510 707 707

(9.00-21.00)

biuro: (22) 100 50 55

(9.00-17.00)

E-mail:

gemapolis@gmail.com

(c) 2009 GEMAPOLIS Wszelkie prawa zastrzeżone

galeria0n galeria1r galeria2w galeria3s galeria470

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Ceny przesyłek na terenie kraju: priorytetowa zwykła: 10zł (tylko dla produktów o łącznej wartości do 100zł), przesyłka kurierska: 23zł.
Szczegółowe informacje zamieszczone są w stopce aukcji (dział: "Realizacja zamówień"). Wysyłki zagraniczne prosimy uzgadniać indywidualnie przed złożeniem oferty.
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Zwroty na adres biura naszej firmy:
Al. Solidarności 117 lok. 409
00-140 Warszawa
Polska
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub - w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: gemapolis@gmail.com. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres biura firmy: Al. Solidarności 117 lok.409, 00-140 Warszawa Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem gemapolis@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Szanowni Państwo, Witamy serdecznie na stronie aukcji internetowych sklepu „Gemapolis” i dziękujemy za odwiedziny. Cieszymy się, że oferowana przez nas biżuteria wzbudziła Państwa zainteresowanie i mamy nadzieję, że zakupy u nas będą dla Państwa przyjemnością. Jesteśmy bezpośrednim importerem biżuterii, a naszą domeną są luksusowe produkty z pereł morskich sprzedawane na koncie "Gemlord". "Gemapolis" to kolejne z naszych perłowych przedsięwzięć. Oferowana tu biżuteria to przede wszystkim niedrogie wyroby z pereł słodkowodnych. Ponieważ w polskim handlu (zarówno w sklepach stacjonarnych jak i w internecie) najczęściej spotykane perły morskie nie wykraczają poza klasę AA (w internecie zazwyczaj są to perły w klasie A, błędnie opisywane przez sprzedawców jako AAA lub w inny sposób sugerujący najwyższą jakość), z czasem poszerzyliśmy ofertę konta "Gemapolis" o perły Akoya jakości komercyjnej, początkowo w oprawach ze srebra, z czasem również w oprawach złotych. Są one interesującą ofertą dla poszukujących czegoś więcej niż perły słodkowodne, przede wszystkim ze względu na ich idealnie okrągły kształt i atrakcyjny wygląd również w klasie nieco niższej niż AAA, która z uwagi na bardzo wysokie ceny jest w naszym kraju niezmiernie rzadka. Czego mogą się Państwo spodziewać kupując perły klasy AA? Zazwyczaj będzie to oznaczało odrobinę słabszy (niż w najwyższej klasie) połysk pereł, czasem też odrobinę więcej śladów wzrostu na powierzchni. Proponowaliśmy Państwu czasem takie perły w promocyjnych licytacjach na koncie Gemlord uczciwie przedstawiając je jako perły niższej klasy. Zawsze byli Państwo zachwyceni otrzymaną biżuterią. Różnica pomiędzy perłami klas AA i AAA dla większości Państwa będzie zauważalna tylko przy bezpośrednim, czasem bardzo dokładnym porównaniu jednych i drugich pereł, a z naszego doświadczenia wynika, że nawet przy bezpośrednim porównaniu większość Państwa wybierze perły o odrobinę słabszych parametrach z uwagi na dwukrotnie niższą cenę. Piękno pereł w najwyższej klasie docenią tylko koneserzy i właśnie dla takich osób przeznaczona jest oferta na koncie „Gemlord”. Tu natomiast zaproponujemy Państwu biżuterię złotą z perłami morskimi o najczęściej spotykanej w sklepach jakości AA i biżuterię srebrną z perłami morskimi o najczęściej spotykanej w internecie klasie A. Podobnie jak na koncie Gemlord oferowane tu złote kolczyki mają zapięcia nowego typu, w których złoto jest zatopione w silikonowej otoczce. Zapięcia takie spotkały się z Państwa uznaniem jako bardzo praktyczne i wygodne. Do każdego egzemplarza biżuterii z pereł morskich dołączamy firmowy certyfikat. Zachęcamy Państwa również do zapoznania się z innymi z naszych artykułów, dostępnych w domenie gemlord.pl: Nieuczciwe praktyki na rynku pereł: https://www.gemlord.pl/artykuly/oszustwa/index.php Najczęściej zadawane pytania: https://www.gemlord.pl/artykuly/faq Artykuły na temat wzrostów cen pereł: https://www.gemlord.pl/artykuly/ceny/ Dlaczego mamy najlepsze perły w Polsce: https://www.gemlord.pl/artykuly/selekcja/ Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z regulaminem naszych aukcji zamieszczonym poniżej. Licytacja 1. Uprzejmie prosimy o przemyślane składanie ofert - prośby o jej wycofanie rozważymy tylko w uzasadnionych i naprawdę wyjątkowych sytuacjach. Płatność i wysyłka 2. Zakupioną przez Państwa biżuterię wyślemy natychmiast po otrzymaniu należności - najpóźniej 2 dni robocze po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Numer konta do przelewu otrzymają Państwo w automatycznym powiadomieniu o wygranej aukcji. 3. Na wpłatę lub odbiór osobisty oczekujemy przez 7 dni od zakończenia aukcji. Po tym terminie występujemy do Allegro o zwrot prowizji i wystawiamy przedmiot ponownie. 4. Jeśli wysyłka ma być skierowana na inny adres niż podany w Allegro, prosimy o maila zaraz po zakończeniu aukcji z podaniem numeru aukcji oraz zwrotem "Inny adres" w temacie wiadomości lub podanie tego adresu w formularzu opcji dostawy. Prosimy nie wpisywać adresu w tytule przelewu, gdyż przesyłki adresujemy w dniu zakończenia aukcji a w treści przelewu szukamy wyłącznie numeru aukcji i nazwy (nicka) kupującego. 5. Cena za wysyłkę wyliczona jest z uwzględnieniem opłat pocztowych oraz podatku VAT, który musimy od takich opłat odprowadzić. W ogromnej większości przypadków jest ona niższa niż faktyczne koszty ponoszone przez nas, natomiast nigdy nie jest od tych (faktycznie ponoszonych) kosztów wyższa. W przypadku łącznej wysyłki kilku przedmiotów zakupionych na naszych aukcjach koszt przesyłki ponoszą Państwo tylko raz. 6. Koszty podane na aukcjach dotyczą przesyłek na terenie Polski. Wysyłki zagraniczne prosimy uzgadniać telefonicznie lub mailowo przed złożeniem oferty. 7. Koszt przesyłek kurierskich na terenie miasta Warszawy będzie niższy niż podany w cenniku - jeśli wybiorą Państwo ten wariant prosimy o kontakt i uzgodnienie ceny wysyłki przed dokonaniem płatności (z uwagi na ograniczenia formularzy Allegro nie możemy zamieścić takiej opcji w cenniku na aukcjach). 8. Nie wysyłamy biżuterii za pobraniem. 9. Jeśli życzą sobie Państwo zapłacić przy odbiorze osobistym, prosimy o kontakt telefoniczny - z przyjemnością zaprosimy Państwa do naszego biura w centrum Warszawy. Odbiór osobisty lub oglądanie biżuterii możliwe są wyłącznie po wcześniejszym umówieniu spotkania. 10. Na Państwa życzenie na zakupioną biżuterię wystawimy fakturę VAT - w takim przypadku prosimy o przesłanie danych do faktury mailem od razu po zakończeniu aukcji. Rozwiązywanie problemów, komentarze 11. Jeśli w trakcie realizacji transakcji wystąpiłby jakikolwiek, nawet najmniejszy problem - prosimy o kontakt, postaramy się zrobić wszystko co możliwe, aby go rozwiązać. Satysfakcja Klienta jest naszym priorytetem – dołożymy wszelkich starań, aby każda, nawet najtrudniejsza sprawa została załatwiona z korzyścią dla Państwa. Reklamacje prosimy zgłaszać na adres mailowy gemapolis@gmail.com. 12. Stosujemy się do przyjętej na Allegro zasady, że Kupujący wystawia komentarz jako pierwszy. Jest to dla nas również informacja, że otrzymali Państwo przesyłkę. Nasze biuro Nasze biuro mieści się w dogodnym komunikacyjnie punkcie w centrum Warszawy - przy Al. Solidarności 117 (Centrum Biurowe "Bipromasz", wejście od Al. Jana Pawła II), w lokalu 409 Uwaga: przed przybyciem do nas prosimy o umówienie spotkania. Życzymy udanych zakupów Zapraszamy Państwa również do zapoznania się z naszą ofertą dostępną na koncie Gemlord.