PERFUMY DOLCE&GABBANA THE ONE 100ML EDT M (6541256905)

zakończona
186,54 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 21,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 28,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • stan: nowe
  • waga (z opakowaniem): 0.20 [kg]
  • marka: Dolce & Gabbana
  • pojemność: 76 ml - 100 ml
  • dostawa z Polski: tak

186,54 zł

THE ONE - 100 ml

100% ORYGINAŁ

D&G the One EDT M

NUTA GŁOWY kolendra, bazylia, grejpfrut
NUTA SERCA imbir, kwiat pomarańczy, kardamon
NUTA PODSTAWY żywica bursztynowa, cedr, tytoń
Kraj pochodzenia: UK
KONTAKT
allegro@puh-pilot.pl
+48 519 618 794
ul. Staniewicka 5
03-310 Warszawa
PACZKOMATY
Koszt wysyłki - 12,10zł
KURIER
Koszt wysyłki - 21zł
ZWROTY

14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

NASZE INNE AUKCJE

Zobacz nasze pozostałe aukcje:
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka kurierska 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 28,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Jesteśmy firmą, która od ponad 15 lat zajmuje się importem i eksportem brandowych produktów. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty na perfumy.

kontakt

  • 48 519618794
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 7:00 - 15:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
PUH Pilot Unlimited Sp. z o.o. Sp.k
Staniewicka 5
03-310 Warszawa
Polska
 
Prawo odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres maila zawarty w zakładce "o mnie". Przesyłkę należy nadać na adres: PUH Pilot Unlimited Sp. z o.o. Sp.k Staniewicka 5, 03-310 Warszawa Wzór odstąpienia od umowy: [DANE SPRZEDAJĄCEGO] Ja:. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej rzeczy: numer oferty:Data zawarcia umowy: Data odbioru : Imię i nazwisko: Login Allegro: Adres : Data: Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu Kodeks dobrych praktyk: Nie dotyczy Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się na stronie urzędu ochrony praw konsumenta w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

reklamacje

Opis procedury reklamacji: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@puh-pilot.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 5. Koszty przesyłki z tytułu uznanej przez Sprzedającego reklamacji wynikającej z niezgodności towaru z umową lub z rękojmi pokrywa Sprzedający.

pozostałe informacje

REGULAMIN § 1 Definicje 1. Adres pocztowy – imię i nazwisko lub nazwa instytucji, położenie miejscowości (w przypadku miejscowości podzielonej na ulice: ulica, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu; w przypadku miejscowości nie podzielonej na ulice: nazwa miejscowości i numer nieruchomości), kod pocztowy oraz miejscowość. 2. Adres reklamacyjny: Ul.Staniewicka 5, 03-310 Warszawa 3. Cennik dostaw – znajdujące się pod adresem www.allegro.pl pod nazwą użytkownika Perfumypilot, zestawienie dostępnych rodzajów dostawy i kosztów. 4. Dane kontaktowe:Adres:, PUH Pilot Unlimited sp z o.o. Sp. K ul. Staniewicka 5 03-310 Warszawa – mail: allegro@puh-pilot.com Telefon: 519-618-794 5. Dostawa – rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i kosztu wymieniona w cenniku dostaw znajdującym się pod adresem www.allegro.pl pod nazwą użytkownika Perfumypilot 6. Dowód zakupu – np. faktura, rachunek, paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami i innymi stosownymi przepisami prawa, potwierdzenie płatności kartą, wyciąg z konta. 7. Karta produktu –pojedyncza podstrona sklepu internetowego zawierająca informacje o pojedynczym produkcie. 8. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 9. Kodeks cywilny – ustawa Kodeks cywilny z 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami. 10. Kodeks dobrych praktyk – zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art. 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami. 11. Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 12. Koszyk – lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie produktów na podstawie wyborów Kupującego. 13. Kupujący – zarówno Konsument, jak i Klient. 14. Miejsce wydania rzeczy – adres pocztowy w zamówieniu przez Kupującego; 15. Moment wydania rzeczy – moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie. 16. Płatność – metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę wymieniona pod adresem. 17.Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. 2014 poz. 827.). 18. Produkt – minimalna i niepodzielna ilość rzeczy, która może być przedmiotem zamówienia, a która podana jest w sklepie Sprzedającego jako jednostka miary przy określeniu jego ceny (cena/jednostka). 19. Przedmiot umowy – produkt i dostawa będzie przedmiotem umowy. 20. Przedmiot świadczenia – przedmiot umowy. 21. Rzecz – rzecz ruchoma mogąca być bądź będąca przedmiotem umowy. 22. Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.allegro.pl pod nazwą Perfumyallegro za pośrednictwem którego Kupujący może złożyć zamówienie. . 23. Sprzedający: PUH Pilot Unlimited Sp z.o.o. Sp.k z siedzibą w Warszawie przy ulicy Mokotowskiej 15A m1B, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerami KRS: 0000406358 ( kapitał zakładowy 5.000zł opłacony w całości) NIP: 7010333379 Regon 145995565. 24. System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego, potocznie określany Internetem. 25. Termin realizacji – podana na karcie produktu liczba godzin lub dni roboczych. 26. Umowa – umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku w przypadku Konsumentów i umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku w przypadku Kupujących. 27. Wada – zarówno wada fizyczna jak i prawna. 28. Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności: a) Nie ma ona właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, chyba, że Konsument nie zastosował się do etykiety rejestrującej umieszonej na butelce ;b) Nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Konsumenta, chyba, że Konsument nie zastosował się do etykiety rejestrującej umieszonej na butelce; c) Nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedającego przy zawarciu umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; d) Została Konsumentowi wydana w stanie niezupełnym; e) W razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedającego lub osobę trzecią, za którą Sprzedający ponosi odpowiedzialność, albo przez Konsumenta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedającego; f) Nie ma ona właściwości, o której zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoba, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba że Sprzedający zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy. 29. Wada prawna – sytuacja, kiedy rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 30. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem sklepu określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów; rodzaj dostawy; rodzaj płatności; miejsce wydania rzeczy, dane Kupującego a zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym. § 2 Warunki ogólne 1. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem. ( wysyłkę towaru realizujemy do dwóch dni roboczych od momentu zaksięgowania kwoty na naszym koncie. Przesyłki pobraniowe realizujemy w przeciągu dwóch dni roboczych od daty złożenia zamówienia ) 2. Miejsce wydania rzeczy musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 3. Sprzedający jest zobowiązany i zobowiązuje się dostarczać rzeczy wolne od wad. 4. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw dostępnym pod adresem wskazanym w §1 pkt. 3. 5. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci:a) Potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie na wskazany adres e-mail: zamówienia, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu w wersji pdf, wzoru formularza odstąpienia od umowy w wersji pdf, linków do samodzielnego pobrania regulaminu i wzorca odstąpienia od umowy;b) Dołączenia do zrealizowanego zamówienia, wysłanego do wskazanego miejsca wydania rzeczy wydrukowanego dowodu zakupu. 6. Sprzedający zapewnia Kupującemu korzystającemu z systemu poprawność działania sklepu w następujących przeglądarkach: IE wersja 7 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności sklepu należy je wszystkie wyłączyć. 7. Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez sklep w celu ułatwienia procesu składania kolejnego zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login i hasło są ciągiem znaków ustalanych przez Kupującego, który ma obowiązek zachowania ich w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuwania konta w sklepie. 8. Sprzedający stosuje się do kodeksu dobrych praktyk. § 3 Zawarcie umowy i realizacja 1. W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:a) Dodanie do koszyka produktu;b) Wybór rodzaju dostawy;c) Wybór rodzaju płatności;d) Wybór miejsca wydania rzeczy;e) Złożenie w sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku „Kupuję i płacę”. 2. Zawarcie umowy z Konsumentem następuje z chwilą złożenia zmówienia. 3. Realizacja zamówienia Konsumenta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie po zawarciu umowy, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zawarciu umowy i zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.