Pendrive ADATA 32GB - USB 3.0 - HIT! (6912088614)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
61,99 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 7,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 11,99 zł
  • Przesyłka kurierska 14,99 zł
  • lokalizacja: Gdynia, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

S102 Pro Advanced to przenośna pamięć USB marki A-DATA.

Pojemność nośnika wynosi 32 GB. Skonstruowana w formie nasadki oraz aluminiowej obudowy z metalowym wykończeniem. Poprzez elementy z aluminium i metalu pamięć jest lepiej chroniona przed czynnikami zewnętrznymi. Pamięć wykorzystuje szybkie połączenie USB 3.0 przez co prędkość zapisu danych wynosi 50 MB/s, a odczytu 100 MB/s. Pamięć jest kompatybilna z najpopularniejszymi używanymi obecnie systemami operacyjnymi

Producent: ADATA

Kod producenta: AS102P-32G-RBL

EAN: 4713435795200

Kształt obudowy: Standardowa

Linia: S102

Kolor: Niebieski

Pojemność: 32 GB

Szybkość zapisu [MB/s]: 50

Szybkość odczytu [MB/s]: 100

Podłączenie do komputera: USB 2.0USB 3.0 (USB 3.1 Gen1)

Szerokość [mm]: 18.7

Wysokość [mm]: 61.8

Głębokość [mm]: 10.7

Waga [g]: 13

Zastosowane technologie: Plug & Play

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
14,99 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka:
7,99 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
11,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
24,99 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

NET-S
ul. Starowiejska 17
81-356 Gdynia
tel.: 58 620-21-22

  • Poniedziałek - Piątek 10:00 - 18:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące (12 miesięcy)
Dodatkowe informacje

 

  1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.
  2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia gwarancji jest każdorazowo prezentowana na aukcji.

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

NET-S Spółka Jawna
ul. Starowiejska 17
81-356 Gdynia
Dodatkowe informacje

  • Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. 
  • Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną  (rękojmia).

Jeżeli Towar ma wadę Klient może:

  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia;
  • żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
  1. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
  2. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
  3. Sprzedawca w stosunku do sprzedaży niekonsumenckiej wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  4. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
  5. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
  6. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres allegro@net-s.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

NET-S Spółka Jawna
ul. Starowiejska 17
81-356 Gdynia

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy oferowana usługa została już wykonana w całości, za wyraźną zgodą kupującego poinformowanego uprzednio przez sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Odstapienie od umowy sprzedaży - Konsument oraz Firma:


  1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
  2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta.
    Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku wysyłki formularza za pośrednictwem poczty e-mail Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie formularza..
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
  4. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  7. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
  8. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.
  10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
  13. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których cena za Towar lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy (np. znacznych zmian kursów walut).
  14. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  15. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
  16. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  17. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  18. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy.
  19. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  20. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
  21. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpo-częło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  22. Jeżeli Klient wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu wyraźnego żądania, aby Sprzedawca rozpoczął świadczenie usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, ma on obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy, o ile świadczenie takich usług przez Sprzedawcę odbywało się za wynagrodzeniem.
  23. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi dokonującemu zakupu na firmę, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia (tym regulaminem), że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.



O sprzedającym

net-s
99,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

139

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • +48 58 620 21 22
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży IT. Nasze początki sięgają roku 1998 roku. Na przełomie 2007-2008 roku firma zwiększyła swój potencjał oraz udział w trójmiejskim rynku informatycznym. Nasze wyniki zostały zauważone przez wielu liczących się producentów tejże branży, takich jak: Microsoft, LG, Canon, Epson, Nec, Samsung, AMD, MODECOM, Logitech, Creative i wielu innych.

Już dziś śmiało możemy pochwalić się kliku dziesięcioma tysiącami udanych transakcji, które stawiają nas na wysokiej pozycji w rankingu polskiego rynku IT. Zaopatrujemy wielu klientów z polski w sprzęt IT, ciesząc się bardzo dobrą opinią. Nasi klienci postrzegają w nas solidnego partnera , który zawsze stawia za cel dobro klienta.

Jesteśmy Laureatami Gazeli Biznesu oraz zostaliśmy wyróżnieni przez Newsweek!

Mamy własną siedzibę w centrum miasta Gdynia, zawsze możesz do nas przyjść i odebrać swoje zamówienie! Planujemy zmienić siedzibe na większą i bardziej dogodną dla Państwa by zakupy u nas stały się jeszcze bardziej przyjemne. 

Wiele osób przykłada wagę do Państwa zamówienia by wszystko było zgodne z oczekiwaniami i by współpraca z nami była dla Państwa satysfakcjonująca!

Wybierz swój numer JEDEN w udanych zakupach internetowych!


Zapraszamy Zespół NET-S.




Pozostałe informacje

  • Infolinia czynna- od 9 do 17 w dni robocze.


Zanim dokonasz zakupu zapoznaj się z naszym regulaminem. Dokonanie zakupu na naszych aukcjach jest równoznaczne z akceptacją naszego regulaminu.