PELERYNA NOOK NA FOTELIKI ROWEROWE WIATR - DESZCZ (6912169719)

2 monety
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
43,99 zł
z 500 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 8,90 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,00 zł
Zakupy od 350 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Wieliczka, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.13 [kg]
  • waga (gramy): 130 [g]
  • płeć: kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec, nie dotyczy

PRZECIWDESZCZOWA

PE­LERYNA HORNHILL

NOOK

PODWÓJNIE

IMPREGNOWANA

TO TAKŻE

OCHRONA PRZED

ZIMNYM WIATREM



Aukcja dotyczy pelerynki w kolorze
CZERWONYM lub NIEBIESKIM lub ŻÓŁTYM

UWAGA ! : Brak informacji o wyborze koloru oznacza wysyłkę losowo wybranego koloru
.

NOOK wykonany jest z wodoodpornej tkaniny (100% poliester, podwójnie impregnowanej od wewnątrz., wodoodporność w granicach 3000 mm słupa wody) o niewielkiej grubości / waga 0,13 kg /, dzięki czemu zajmuje niewiele miejsca i praktycznie nie obciąża bagażu na wyprawie czy wycieczce. Jest użyteczny latem i zimą.
W czasie naszych testów (deszcz i mocne- zimne wiatry, w Słowińskim Parku Narodowym) pokrowiec chronił dziecko nie tylko w czasie opadów deszczu, ale był znakomitą ochroną przed chłodem i wiatrem - w czasie jazdy rowerem, nawet w pogodne dni).

Całość (poza kapturem) pozbawiona jest szwów, natomiast SZWY przy kapturze są specjalnie, od wewnątrz, LAMOWANE , dzięki temu zwiększa się ODPORNOŚĆ NA PRZEMAKANIE .
Kaptur zapinany jest na rzep oraz regulowany gumo-sznurkiem zakończonym stoperkiem i plastikową końcówką.
Krawędź peleryny ściągnięta jest elastyczną (ukrytą wewnątrz) linką, która utrzymuje całość w czasie jazdy. Dzięki temu też – zakładanie peleryny jest bardzo proste i szybkie.

Pamiętajmy o bezpieczeństwie dziecka - zawsze przed założeniem pelerynki przypinajmy dzieci pasami do fotelika !

Brak informacji o wyborze koloru oznacza wysyłkę losowo wybranego koloru.

ZAKUP
Jeśli wymaga tego aukcja proszę wysłać
maila z informacją o kolorze zakupionej
rzeczy.
PRZELEW
W tytule przelewu proszę wpisać swój
Nick.
WYSYŁKA
Wysyłkę realizujemy
za pośrednictwem Poczty Polskiej.



LUB
za pośrednictwem firmy kurierskiej

KONTAKT
Nasz mail: wozniak.ski@interia.­pl
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u hornhill za co najmniej 350 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 8,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Firma Produkcyjno-Handlowa Skiba Maria
ul. Pilotów 26/64
31-462 Kraków
NIP: 945-109-31-03
REGON: 356881000
W 2008 roku stworzyliśmy markę HORNHILL accessories, markę akcesoriów dla wypoczywających aktywnie. Od 2013 roku rozwijamy naszą drugą markę Brick maap, z akcesoriami trekkingowymi.Do tworzenia naszych kolekcji używamy, jeżeli to tylko możliwe, polskich materiałów , a produkujemy wyłącznie w Polsce. Dzięki temu mamy realny wpływ na jakość naszych wyrobów, pozwala nam to także utrzymywać ceny na tak rozsądnym poziomie.

kontakt

pozostałe informacje

Na aukcjach , na których jest możliwość wyboru koloru, proszę mailowo o informację o wyborze. Brak wiadomości oznacza wysyłkę losowo wybranego koloru. Koszt wysyłki , bez względu na ilość zakupionych towarów dolicza się tylko raz.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
F.P.H.M.Skiba - Hornhill
ul.Słowackiego 32 lok.3
32-020 Wieliczka
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Hornhill
ul.Słowackiego 32 lok.3
32-020 Wieliczka
PL
Dodatkowe informacje

Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi zamówionego Towaru bez wad fizycznych i prawnych. Jeżeli jednak Towar posiada taką wadę ,to Sprzedawca , z tytułu rękojmi , jest odpowiedzialny względem Klienta, w przypadku stwierdzenia tej niezgodności przed upływem 2 lat od wydania Towaru.Roszczenia Konsumenta z tytułu rękojmi przedawniają się z upływem roku, przy czym nie skraca to okresu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu rękojmi, który to okres wynosi 2 lata od dnia wydania Towaru. W tym terminie Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. W przypadku wykonywania uprawnień Konsumenta z tytułu wad prawnych produktu bieg terminu przedawnienia roszczeń z tytułu rękojmi rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Konsument dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej - od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi może poinformować o swojej reklamacji Sprzedawcę w formie pisemnej na adres Sprzedawcy i ma obowiązek dostarczyć wadliwy towar sprzedawcy. W takim przypadku Konsument powinien odesłać towar przesyłką, na adres magazynu wysyłkowego: Hornhill, FPH M. Skiba, ul. Słowackiego 32/3, 32-020 Wieliczka.Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do niej.Jeżeli produkt ma wadę, Konsument może zażądać od Sprzedawcy jednego z czterech działań: wymiany produktu na nowy; naprawy produktu; obniżenia ceny produktu; odstąpienia od umowy – o ile wada ma charakter istotny.Wybór żądania zależy od Konsumenta. Jeżeli srzedany produkt ma wadę, Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo chcieć odstąpić od umowy sprzedaży. Jeżeli jest to pierwsze żądanie złożone w ramach reklamacji dotyczącej danego towaru Sprzedawca może zaproponować niezwłoczną i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymianę wadliwego produktu na wolny od wad albo usunięcie wady. Konsument, natomiast może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę rozwiązania , żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.Jeśli Konsument w ramach pierwszego żądania z tytułu rękojmi, chciałby wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady produktu. Sprzedawca jest zobowiązany uczynić to w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową produktu wadliwego w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Odmawiając, Sprzedawca może zaproponować zamiast usunięcia wady - wymianę produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu usunięcie wady. Jednak Konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodności z umową w inny sposób. Jeżeli zatem odmowa Sprzedawcy dotyczyła wymiany produktu, to Konsument może następnie żądać naprawy produktu. Nadal jednak Konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy gdy wada ma charakter istotny.Jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedawcę , albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady , Sprzedawca nie może proponować Konsumentowi wymiany wadliwego produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady. Konsument nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą , Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w sposób i czasie przyjętym przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie. W sytuacji gdy Konsument otrzymał przesyłkę uszkodzoną lub zauważył brak produktów w przesyłce ma prawo żądać od pracownika Dostawcy sporządzenia i podpisania protokołu uszkodzenia . Sprzedawca ze swojej strony po otrzymaniu wyjaśnienia od Dostawcy skontaktuje się z Konsumentem w tej sprawie.Jeżeli Klient chciałby wymienić zakupiony Towar i w przypadku Konsumentów , płynie termin do odstąpienia od umowy, istnieje taka możliwość. Jednak koszty zwrotu i ponownej wysyłki ponosi Klient.