PEKTOENZYM PEKTPOL 10ml do wina soku PŁYN BIOWIN (6541574498)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
5,20 zł
z 21 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Sprzedaż wysyłkowa
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • waga (z opakowaniem): 0.30 [kg]

BANK: PKO Bank Polski
35102045640000550200­820423

W tytule przelewu prosimy zawsze wpisywać nick-login z allegro


PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST


PEKTOENZYM W PŁYNIE 10ml
MARKI BIOWIN

Opis

Opis produktu:
Pektoenzym jest to preparat enzymatyczny ułatwiający uzyskanie soku z owoców. Jest to środek całkowicie naturalny uzyskiwany poprzez izolację enzymów pektynolitycznych z owoców.
Opakowanie jednostkowe zawiera 10ml preparatu. Zalecane dozowanie 2ml na 10kg owoców.

Użytkowanie:
NIEZBĘDNY DO STOSOWANIA PRZY WYCISKANIU SOKU Z OWOCÓW Z UŻYCIEM PRASY DO WINA . Dodatek tego enzymu zwiększa wydajność uwalniania soku z owoców. Jego obecność powoduje rozluźnienie struktury owocu, a w późniejszych etapach sprzyja dobremu klarowaniu się płynu. Środek należy rozpuścić w niewielkiej ilości letniej wody (do 40°C), następnie dodać do rozdrobnionych owoców i pozostawić na około 9-12 godz.
Pektopol najlepiej przechowywać w chłodnym miejscu ok 4°C, nie narażając na działanie promieni słonecznych.

UWAGA: Należy przestrzegać zalecanych temperatur stosowania preparatu, wyższe temperatury spowodować mogą jego dezaktywacje.

Charakterystyka produktu:
Jest to preparat o płynnej konsystencji posiadający atest jakościowy oraz pozytywne orzeczenie laboratorium Preparatów Enzymatycznych.


....................­....................­....................­....

Zobacz pozostałe nasze aukcje:

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 35102045640000550200820423
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 300
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 300
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

OD 01/06/2016r ZE WZGLĘDU NA DUŻĄ ILOŚĆ ZAMÓWIEŃ ZMIANA REALIZACJI PACZEK: wysyłka do 4 dni + dostawa kurierem 1 dzień ---------------- Orientacyjna informacja na temat dostawy i kosztów wysyłki: zakupione przedmioty z naszych aukcji realizujemy za pomocą kuriera Zamówienia złożone po godzinie 11:oo w dniu zakupu, traktujemy jako kolejny dzień zakupowy (liczy się data zapłaty). Przesyłki realizujemy: kurierem ze względu na szeroki asortyment produktów jaki oferujemy na aukcjach Allegro koszt dostawy jest orientacyjny (niektórych przedmiotów nie da się spakować razem, tak aby bezpiecznie dotarły do Państwa), po sprawdzeniu zamówienia przez naszego pracownika, może się zdarzyć, że zostaną państwo poproszeni o dopłatę do paczki, jeżeli jednak, koszt dostawy nie będzie odpowiadał kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od zakupu. Na aukcji podajemy orientacyjną wagę, po zsumowaniu nie może przekroczyć 30kg brutto, kolejne kg będą powodowały kolejną paczkę.

kontakt

  • 43 8279901
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 600358432
    infolinia czynna od pon. do pt. 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Odstąpienie od Umowy sprzedaży: 1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w ciągu 14dni Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 2. W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie ustawowym. 30 (trzydziestu) dni od daty na paragonie. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Towaru należy przesłać na adres Sprzedawcy/ oddziału realizującego zamówienie. 3. Sprzedawca, w przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy, zwraca należność za towar w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. 4. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery]. Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy wyłączone jest w przypadku: 1. Świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; 8. Umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów; 9. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 10. Świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 11. Dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Reklamacje i gwarancje: Adres do korespondencji w przypadku reklamacji: Zaopatrzenie Ogrodnicze s.j. Sieradz 98-200 ul. POW 167 e-mail: sklepogrodnik1@wp.pl 1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 2 lat od dnia Dostawy. Klient będący Konsumentem obowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu dwóch miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności. 2. Sprzedawca w ciągu 14(czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 3. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca Klientowi udokumentowane koszty przesyłki. 4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły. 5. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. 6. W przypadku Towaru, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt posiadający wady: a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. W takich okolicznościach Klient obowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy. b) korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową. 7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swoje dane kontaktowe oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji. Wzór - formularza reklamacyjnego Zaopatrzenie Ogrodnicze s.j. ul. POW 167 98-200 Sieradz Miejscowość, data Imię, nazwisko Adres konsumenta Reklamacja towaru Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu __________________________________________________________towar jest wadliwy. Wada polega na _______________________________________________________________Wada została stwierdzona w dniu ________________________________________________Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam: - wymiany towaru na nowy - nieodpłatną naprawę towaru - obniżenia ceny towaru ________________(słownie):_______________________________ zł, proszę o zwrot podanej kwoty na konto ______________________________________________ przekazem pocztowym na mój adres: _______________________________________________ odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto _______________________________ Z poważaniem *niepotrzebne skreślić Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi. Informacje o sposobie dostępu do w/w. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

pozostałe informacje

Zaopatrzenie Ogrodnicze s.j. jako sprzedawca może pośredniczyć między użytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie formularza reklamacyjnego. Termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmuje się, chwilę odebrania przesyłki przez firmę. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika. Termin rozpatrzenia reklamacji przez firmę Zaopatrzenie Ogrodnicze s.j. wynosi 14 dni od chwili przyjęcia towaru. Wszystkie produkty, mające gwarancję są przekazywane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego sprzętu, jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.