Pędzle do makijażu (6911079499)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
12,99 zł
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
Zakupy od 299 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Lubliniec, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • dostawa z Polski: tak
  • marka: inna marka
  • rodzaj włosia: syntetyczne
  • ilość: zestaw pędzli
Tel.: 784 008 110 E-mail: allegro@kosmetyki-ve­lonka.pl

Pędzle do makijażu
Zestaw - 2 sztuki

Pędzle do makijażu - zestaw składa się z dwóch sztuk. Pędzel większy- włosie ułożone ukośnie- może być stosowany do nakładania różu i bronzera. Pędzelek mniejszy może być wykorzystywany do nanoszenia oraz łączenia cieni.

Kontakt

  • Velonka
  • ul.Wilimowskiego 3/5/7
  • 42-700 Lubliniec
  • E-mail:allegro@kosme­tyki-velonka.pl
  • Tel: 784 008 110

Płatności

  • Przyjmujemy płatności za pomocą PAYU oraz zwykły przelew.
  • Numer konta: PKO Bank Polski
  • 73 1020 1664 0000 3102 0553 9442
  • Na życzenie klienta wystawiamy rachunek

Wysyłka

  • Szczegółowe informacje o kosztach wysyłki zawarte są na każdej aukcji w zakładce Dostawa i płatności.
  • Korzystamy z usług InPostu, kuriera DPD oraz Pocztexu.

© kosmetyki-velonka.pl


wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ve_lonka za co najmniej 299 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 73 1020 1664 0000 3102 0553 9442
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
List polecony ekonomiczny 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Velonka Sylwia Kozłowska
Wilimowskiego 3/5/7
42-700 Lubliniec
NIP: 5751783726
REGON: 243053761

Regulamin Sklepu Internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl I. Postanowienia ogólne 

1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady korzystania ze Sklepu Internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl przez Velonka Sylwia Kozłowska. 

2. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:  adres poczty elektronicznej: sklep@kosmetyki-velonka.pl, pod numerem telefonu: +48 784 008 110, formularz zgłoszeniowy dostępny w zakładce „pytanie do sprzedającego”. 

II. Definicje Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają: Allegro.pl - Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000268796, NIP 527-25-25-995, REGON 140762508, Kapitał zakładowy 33 976 500,00 PLN; Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu; Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.); Regulamin – niniejszy dokument; Sklep Internetowy (Sklep) – Sklep internetowy prowadzony w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl przez Sprzedawcę; Sprzedawca – Sylwia Kozłowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Velonka Sylwia Kozłowska wpisana do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, pod adresem ul. Wilimowskiego, nr 3 lok. 5/7, 42-700 Lubliniec, NIP: 5751783726, REGON: 243053761; Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym, których opis jest dostępny przy każdym  z prezentowanych produktów; Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem; Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827). 

III. Zasady korzystania ze Sklepu  Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie. Klient zobowiązany jest w szczególności do: niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich, korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń, niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam), korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Sprzedawcy, korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego, korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, postanowieniami regulaminów serwisu www.allegro.pl, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet. Klient może korzystać ze Sklepu jedynie na zasadach wskazanych w niniejszym dokumencie oraz regulaminach Allegro.pl, które są dostępne w serwisie www.allegro.pl. 

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 15:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

. Dostawa 

Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest dokonywana na adres wskazany przez Klienta.  Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów: za pośrednictwem firmy kurierskiej,  za pośrednictwem operatora pocztowego,  dostarczone do Paczkomatu, odbiór osobisty w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy. 

Koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy.  Termin dostawy i realizacji zamówienia liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z pkt. V ppkt. 2. V. Ceny i metody płatności Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. 

Klient może wybrać następujące metody płatności: przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia); gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy); płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia). Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego. 

Dane osobowe Administratorem Danych Osobowych Klientów Sklepu Internetowego w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.) jest Sprzedawca.  Dane osobowe zbierane w Sklepie są przetwarzane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U.2014.1182) wyłącznie w celu realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych mu, a dotyczących Klientów Sklepu. Sprzedawca z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne, w tym o charakterze programistycznym i organizacyjnym zapewniające ochronę przetwarzanych danych, w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, ujawnieniem, utraceniem i zniszczeniem, nieuprawnioną modyfikacją, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Sprzedawcy  z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Sprzedawcę. X. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email:porady@dlakonsumentow.pl może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. XI. Postanowienia końcowe Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie i regulaminach serwisu www.allegro.pl mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. Regulamin wchodzi w życie z dniem 18.07.2017 

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Velonka Sylwia Kozłowska
ul. Wilimowskiego 3/5/7
42-700 Lubliniec
PL
Dodatkowe informacje

  

Uprawnienie do odstąpienia od umowy

Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia 

o odstąpieniu od umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.

Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.

Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Prawo do odstąpienia od Umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;

umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;

umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy

o prenumeratę;

umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;

świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.

Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.

Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.

1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.


2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Velonka Sylwia Kozłowska, ul. Wilimowskiego 3 lok. 5/7, 42-700 Lubliniec, na adres poczty elektronicznej: sklep@kosmetyki-velonka.pl lub pod numerem telefonu +48 784 008 110.


3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. 


4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.


5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
Velonka Sylwia Kozłowska
Wilimowskiego 3/5/7
42-700 Lubliniec
PL
Dodatkowe informacje

Reklamacje dotyczące Towarów

Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Velonka Sylwia Kozłowska, ul. Wilimowskiego 3 lok. 5/7, 42-700 Lubliniec, na adres poczty elektronicznej: sklep@kosmetyki-velonka.pl lub pod numerem telefonu +48 784 008 110.

Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. 

Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki


gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące

Dodatkowe informacje

Gwarancje

Towary mogą posiadać gwarancję producenta, Sprzedawcy lub importera.

W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru.