PĘDZELEK DO ZDOBIEŃ, ZDOBIENIA 6mm PĘDZEL (5494294704)

2 osoby kupiły 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
3,89 zł
z 9857 sztuk
Dostawa
  • List ekonomiczny 7,50 zł
  • List polecony ekonomiczny 11,50 zł
  • Pocztex Kurier48 14,50 zł
  • lokalizacja: Zabrzeg, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.05 [kg]

opis

Przedmiotem aukcji jest:

Pędzelek do zdobień włosie 6mm

Pędzelek idealny do zdobień

Posiada elegancką drewnianą lakierowaną na czarno wyprofilowaną rączkę zapewniającą maksymalny komfort pracy.

Wykonany jest z naturalnego włosia o długości 6 mm

© PanelReklamowy



Dostawa i płatność
od 7,50 zł

Lokalizacja: Zabrzeg, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze
List ekonomiczny
pierwsza sztuka
7,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
5 dni roboczych
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
14,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
11,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
5 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
26,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
23,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze
Dodatkowe informacje

Wysyłka listem ekonomicznym jest nierejestrowana. Nie ma możliwości złożenia reklamacji, dlatego prosimy o przemyślany wybór sposobu dostawy Kupujący wybiera ją na własną odpowiedzialność.

Punkty odbioru

Hurtownia Kosmetyczna "JAFRA"
Gminna 7
43-516 Zabrzeg
woj. śląskie
tel.: 506-109-337

  • poniedziałek - piątek 08:30 - 16:30
  • sobota 09:00 - 13:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

  1. Niniejsza gwarancja zostaje udzielone przez „JAFRA”  W.Jasińska, F.Jasiński z siedzibą w Zabrzegu przy ulicy Gminnej 7, 43-516 Zabrzeg, NIP 652-172-50-97, REGON 361277510 zwanego poniżej GWARANTEM.  2. Gwarancja zostaje udzielona na nowe urządzenia. Gwarancja nie obejmuje pozostałych towarów oferowanych za pośrednictwem sklepu jafra-nails.pl  3. Gwarancja zostaje udzielona na okres 12 miesięcy od dnia wydania kupującemu rzeczy zakupionych za pośrednictwem sklepu jafra-nails.pl  4. Zakres terytorialny gwarancji ogranicza się do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.  5. GWARANT odpowiada za wady fizyczne rzeczy stwierdzone w okresie gwarancyjnym, jeżeli wady te powstały z przyczyn tkwiących w rzeczy sprzedanej.   6.Gwarancji nie podlegają: a) przewody zasilające,  b) produkty zalane płynami c) uszkodzenia mechaniczne,   d) uszkodzenia powstałe na skutek zapylenia, e)usterki powstałe na skutek niewłaściwej konserwacji , f) produkty w których stwierdzono ingerencję osób trzecich, ( towary z uszkodzoną plombą fabryczną), h) towary z zatartym lub usuniętym numerem fabrycznym w stopniu uniemożliwiającym identyfikację numeru, i) przegrzania urządzenia na skutek zbyt długiej pracy, j) elementy zużywające się (sprzęgła, filtry, łożyska, wrzeciona, komutatory, szczotki, bezpieczniki, żarówki, uszczelki), k) urządzenia uszkodzone na skutek przepięcia lub przeciążenia sieci elektrycznej.    Niniejsze postanowienie nie ma zastosowania do sprzedaży konsumenckiej.   7. W razie stwierdzenia wady fizycznej w okresie gwarancyjnym uprawniony z gwarancji może żądać naprawy towaru. W szczególnie uzasadnionych przypadkach GWARANT może podjąć decyzję o wymianie towaru na nowy.  8. GWARANT może odmówić zadośćuczynienia żądaniu uprawnionego z gwarancji dotyczącego usunięcia wady, gdy koszt realizacji tego żądania przewyższa cenę uiszczoną za towar. Niniejsze postanowienie nie ma zastosowania do sprzedaży konsumenckiej.  9. W celu realizacji uprawnień z gwarancji uprawniony z gwarancji jest zobowiązany dostarczyć towar do siedziby GWARANTA  wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym. Koszty dostarczenia towaru nabytego w ramach prowadzenia działalności gospodarczej ponosi uprawniony z gwarancji.  Uprawniony z gwarancji jest zobowiązany do odpowiedniego opakowania towaru w celu zabezpieczenia go przed uszkodzeniami, a także do odpowiedniego wydania reklamowanego towaru, w sytuacji gdy jego odbioru dokonuje GWARANT lub inny podmiot działający w jego imieniu.  10. Podstawą uznania reklamacji w ramach gwarancji jest prawidłowo wypełniona przez sprzedawcę karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu towaru.  11. Zgłoszenie reklamacyjne powinno także zawierać: a) dokładny opis usterki oraz okoliczności stwierdzenia usterki, b) dane osobowe i adres uprawnionego z gwarancji.  12. Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne nie zawiera danych, które umożliwiałyby prawidłowe rozpatrzenie reklamacji, GWARANT wezwie uprawnionego z gwarancji do uzupełnienia zgłoszenia w terminie nie krótszym niż 7 dni. Termin realizacji przez GWARANTA obowiązków z gwarancji rozpoczyna bieg od dnia uzupełnienia zgłoszenia reklamacyjnego przez uprawnionego z gwarancji.  13. Towar dostarczony przez uprawnionego z gwarancji powinien być czysty oraz w stanie pozwalającym na rozpatrzenie reklamacji. W przypadku dostarczenia towaru zabrudzonego gwarancja zostanie rozpatrzona po uprzednim wyczyszczeniu towaru na koszt uprawnionego, po uprzednim uzyskaniu zgody uprawnionego z gwarancji. Termin do wykonania obowiązków z gwarancji rozpoczyna wówczas bieg od dnia wyczyszczania towaru. W razie odmowy wyrażenia przez uprawnionego z gwarancji zgody na wyczyszczenie towaru przez GWARANTA, towar zostanie odesłany na koszt uprawnionego z gwarancji.  14. GWARANT jest zobowiązany wykonać obowiązki wynikające z niniejszej gwarancji w terminie 31 dni od dnia dostarczenia mu towaru przez uprawnionego z gwarancji. Za datę wykonania obowiązków z gwarancji uznaje się dzień powiadomienia uprawnionego z gwarancji o realizacji tych obowiązków.  15. W razie bezzasadności żądania uprawnionego z gwarancji GWARANT powiadomi go, w terminie wskazanym w pkt 14, o odmowie wykonania naprawy gwarancyjnej.  16. W przypadku odbioru osobistego, uprawniony z gwarancji jest zobowiązany odebrać towar (w siedzibie GWARANTA) w terminie 7 dni od dnia powiadomienia go o wykonaniu przez GWARANTA naprawy gwarancyjnej lub o odmowie wykonania naprawy gwarancyjnej.  17. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru w czasie od wydania go GWARANTOWI do jego odebrania przez uprawnionego z gwarancji ponosi GWARANT.  18. W przypadku konieczności dokonania napraw nieobjętych gwarancją, naprawa ta może zostać dokonana przez GWARANTA na koszt uprawnionego z gwarancji, po uzyskaniu pisemnej zgody uprawnionego z gwarancji i zaakceptowaniu ceny diagnozy i ceny naprawy towaru  19. Uprawnienia z tytułu gwarancji wygasają w przypadku nie zgłoszenia przez uprawnionego z gwarancji wady towaru w terminie 30 dni od daty jej wykrycia.  20. Uprawnienia z gwarancji przysługują kupującemu, który nabył towar bezpośrednio u GWARANTA.  21. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień uprawnionego z gwarancji wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

"Jafra" W.Jasińska, F.Jasiński S.C.
Gminna 7
43-516 Zabrzeg
Dodatkowe informacje

CZAS NA REKLAMACJĘ :

2 lata z tytułu rękojmii (dla firm rękojmia wyłączona)

1 rok z tytułu gwarancji (karta gwarancyjna)


ADRES DO REKLAMACJI

"Jafra" W.Jasińska, F.Jasiński S.C.

Ul. Gminna 7

43-516 Zabrzeg


Jak zgłaszać reklamację?


 Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Na poinformowanie o rozpatrzeniu reklamacji mamy 14 dni, natomiast na usunięcie usterki 30 dni roboczych.  Reklamowany towar należy odesłać na adres sklepu wraz z dowodem zakupu, opisem przyczyny reklamacji oraz roszczeniami gwarancyjnymi ze strony Kupującego. Prosimy również o wcześniejszy kontakt mailowy przed odesłaniem produktu.   


Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem:

  sprzedaz@jafra-nails.pl lub w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy.


Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:


- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,nr telefonu

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację 




 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

JAFRA
Gminna 7
43-516 Zabrzeg

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

sprzedający
Dodatkowe informacje

 

Prawo odstąpienia od umowy - dotyczy Kupujących będących konsumentami: 

Mają Państwo prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Jafra S.C. W.Jasińska, F.Jasiński, U. Ziołowa 6 43-516 Zabrzeg,506-109-337, email: sprzedaz@jafra-nails.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

Skutki odstąpienia od umowy: 

W przypadku odstąpienia od zawartej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: Jafra S.C. W.Jasińska, F.Jasiński, U.Gminna 7, 43-516 Zabrzeg,506-109-337 niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli  korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia  jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy  odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt.  Niektóre produkty  nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny  (możliwością zwrotu). Dotyczy to między innymi następujących produktów: 

-  produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu  opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze  względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. bielizna, szczoteczki do zębów, depilatory, kremy,  podkłady, lakiery itp.; 

- nagrania dźwiękowe, wizualne jak również gry i programy  komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie  zostało otwarte po dostarczeniu; 

- produkty nieprefabrykowane,  wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb; 

- produkty ulegające szybkiemu  zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia; 

- produkty,  które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają  nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.


O sprzedającym
WioletaJa
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

3649

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 506 109 337
poniedziałek - piątek
08:30 - 16:30
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

"JAFRA"  W.Jasińska, F.Jasiński S.C.          

 Ziołowa 6

43-516 Zabrzeg 

NIP: 652-152-59-55

REGON: 072714539


Sprzedaż stacjonarna Hurtownii Kosmetycznej JAFRA  prowadzona jest:

 ul. Gminna 7, 43-516 Zabrzeg.

Pozostałe informacje

Zasady obowiązujące dla umów zawieranych z nami:

Sprzedaż na koncie "WioletaJa” prowadzona jest przez "Jafra" W.Jasińska,F.Jasiński Spółka Cywilna, z siedzibą przy ul. Ziołowa 6 43-516 Zabrzeg,używającego Numeru Identyfikacji Podatkowej - NIP 652-172-50-97 


Regulamin 

 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta  (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

  2. Reklamacje towaru zakupionego przez platformę Allegro i dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, należy odesłać na adres wskazany w sekcji reklamacje.

   3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także  przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119).  

4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.  

 5. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z  postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).


Kontakt z nami:

Kontakt możliwy jest w następujący sposób:- pocztą tradycyjną na adres:

 "Jafra" S.C , Ul.Gminna 7, 43-516 Zabrzeg

- pocztą elektroniczną na adres: sprzedaz@jafra-nails.pl

- telefonicznie pod numerami:  +48 506 109 337 lub +48 501 377 116 w godzinach: pn-pt.: 8.30-16.30


Informacje dot. rachunków bankowych Sprzedającego:

ING Bank Śląski : 79 1050 1256 1000 0092 0996 3819

ING Bank Śląski : 74 1050 1256 1000 0090 7508 8998

Kupujący jest zobowiązany do zapłaty ceny zgodnie z wybranym sposobem płatności, a w przypadku wyboru sposobu płatności innego niż za pobraniem, zobowiązany jest dokonać płatności niezwłocznie po zawarciu umowy sprzedaży zgodnie z Regulaminem Allegro.


W przypadku płatności przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy zalecamy podawanie w tytule przelewu Imię i Nazwisko osoby zarejestrowanej w platformie handlowej Allegro – ułatwi to nam i przyspieszy księgowanie płatności.