Pedały Crank Brothers Candy 2 srebrne PROMO WAW (6999604350)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
299,00 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
Zakupy od 250 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: nie dotyczy
  • dedykowany/a do: cross-country, enduro, kolarstwo górskie

opis


Pedały Crank Brothers Candy 2 Srebrne

Modele z serii Candy zaadresowane są do entuzjastów All Mountain. Wyposażono je w niewielką platformę zapewniającą dodatkowe oparcie, która w nowej wersji zrobiona została z aluminium.


Specyfikacja

  • Waga: 296 g (para)
  • Oś odkuwana na zimno ze stali cro-mo (scm 435)
  • Korpus wykonany z 2 częściowego obrabianego aluminium
  • Zacisk stalowy – tłoczony
  • Sprężyna ze stali nierdzewnej (300 series)
  • Tulejka od wewnętrznej strony
  • Maszynowe łożysko zewnętrzne
  • Bloki premium race z mosiądzu
  • W zestawie nie ma bloków
  • Kąt wypięcia: 15 – 20 stopni
  • Kolory: pomarańczowy, srebrny
  • Gwarancja: 5 lat
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u sklep_airbike_pl za co najmniej 250,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Gwarancja

  1. Produkty wskazane na stronie Sklepu internetowego są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta.
     
  2. Szczegółowe  warunki i informacje dotyczące realizacji gwarancji znajdują się na  karcie gwarancyjnej dołączonej do zakupionego produktu i w zależności od  konkretnego produktu mogą w różny sposób regulować np. zasięg  terytorialny gwarancji.
     
  3. W przypadku awarii produktu, w zakresie objętym gwarancją, Nabywca zobowiązany jest zgłosić problem producentowi bezpośrednio lub do placówki serwisowej wskazanej w karcie gwarancyjnej.
     

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Brander Sp. z o.o.
Mirkowska 45
05-520 Konstancin Jeziorna
Dodatkowe informacje

 Nabywca ma prawo reklamować wadliwy produkt na podstawie gwarancji (§ 8 Regulaminu) lub tzw. niezgodności towaru (produktu) z umową (§ 9 Regulaminu). Nabywcy przysługuje również prawo odstąpienia od umowy.

 

Reklamacje

  1. Sprzedawca ponosi  odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu  sprzedaży w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23  kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (DZ. U. z 2014, poz. 121)
     
  2. Wada  fizyczna przedmiotu sprzedaży polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z  umową, a więc jeżeli przedmiot sprzedaży nie posiada właściwości, które  powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub  przeznaczenia, nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Nabywcę, nie nadaje się do celu, o którym Nabywca poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, przedmiot sprzedaży został wydany Nabywcy w stanie niezupełnym.
     
  3. Wada  prawna przedmiotu sprzedaży zachodzi wówczas, gdy przedmiot sprzedaży  stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby  trzeciej, gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z  decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
     
  4. W  przypadku konsumenta (osoby fizycznej dokonująca czynności prawnej  niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) (Konsument) na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje  się publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza  przedmiot sprzedaży do obrotu w zakresie swojej działalności  gospodarczej, lub która przedstawia się jako producent. Sprzedawca  nie ponosi jednak odpowiedzialności, gdy zapewnień tych nie znał, ani  nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć wpływu na  decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.
     
  5. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Nabywcy.
     
  6. W przypadku Konsumenta,  gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia  wydania przedmiotu sprzedaży, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna  istniała w chwili wydania przedmiotu sprzedaży.
     
  7. Sprzedawca jest  odpowiedzialny za tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu sprzedaży,  które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Nabywcę lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
     
  8. Jeżeli przedmiot sprzedaży ma wadę, Nabywca może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie  wymieni wadliwy przedmiot sprzedaży na wolny od wad albo wadę usunie.  Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli przedmiot sprzedaży był już  wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany przedmiotu sprzedaży na wolny od wad lub usunięcia wady.
     
  9. Jeżeli przedmiot sprzedaży ma wadę, Nabywca może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.
     
  10. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę  usunięcia wady żądać wymiany przedmiotu sprzedaży na wolny od wad albo  zamiast wymiany przedmiotu sprzedaży żądać usunięcia wady, chyba że  doprowadzenie przedmiotu sprzedaży do zgodności z umową w sposób wybrany  przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
     
  11. Nabywca nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
     
  12. Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
     
  13. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona Sprzedawca  zobowiązuje się wymienić wadliwy przedmiot sprzedaży na wolny od wad  lub usunąć wadę w terminie 14 dniu od dnia zgłoszenie reklamacji przez Nabywcę.
     
  14. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca  zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia  otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie  nastąpi do chwili otrzymania przedmiotu sprzedaży z powrotem lub  dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.
     
  15. Roszczenie  o usunięcie wady lub wymianę przedmiotu sprzedaży na wolny od wad  przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. W  przypadku Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat.
     
  16. Nabywca realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi na koszt Sprzedawcy dostarczy wadliwy przedmiot sprzedaży Sprzedawcy na adres: Brander Sp. z o.o. Mirkowska 45 05-520 Konstancin Jeziorna.
     

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

60 dni

Adres do zwrotu

Brander Sp. z o.o.
Mirkowska 45
05-520 Konstancin Jeziorna

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

5 zasad zwrotu towaru w sklep.airbike.pl:

1) Masz 60 dni na zwrot zakupionego u nas towaru.

2) Zwracany produkt musi być nowy oraz posiadać oryginalne opakowanie i metki.

3) Do wypełnionego formularza koniecznie dołącz paragon lub kserokopię faktury.

4) Zwracany produkt odsyłasz na własny koszt.

5) Pieniądze zwracamy przelewem bankowym do 14 dni od chwili przyjęcia zwrotu.


 

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą bez  podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie  14 dni, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
     
  2. Konsument zwraca  produkt, jak również wszelkie akcesoria do produktu, w stanie  niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego  zarządu. W przypadku zwrotu przedmiotu zamówienia uszkodzonego po  dokonaniu odbioru, Sprzedawca ma prawo potrącić kwotę, która pokryje koszty doprowadzenia produktu do stanu przed dokonaniem dostawy produktu do Konsumenta.
     
  3. Możliwość  odstąpienia od umowy zawartej na odległość wyłączona jest w przypadku:  gdy dotyczy ona nagrań audiowizualnych i wizualnych, gdy Konsument usunął oryginalne opakowanie z płyty DVD, CD, itp., gdy przedmiot zamówienia przerobiony został na żądanie Konsumenta, gdy przedmiot zamówienia ulega szybkiemu zepsuciu, gdy dotyczy ona dostarczania prasy.
     
  4. Korzystając z prawa odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest dostarczyć Sprzedawcy produkt w komplecie: produkt, księgowy dokument sprzedaży (paragon lub kserokopia faktury), karta gwarancyjna na własny koszt na adres: Brander Sp. z o.o. Mirkowska 45 05-520 Konstancin Jeziorna. Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość bez obowiązku podawania powodu odstąpienia oraz, ewentualnie, numer konta na jaki Sprzedawca  ma zwrócić należną kwotę. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy  wysłać na adres: Brander Sp. z o.o. Mirkowska 45 05-520 Konstancin  Jeziorna.
     
  5. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi  wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia  przedmiotu sprzedaży przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili  otrzymania przedmiotu sprzedaży z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania.
     
  6. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.
     
  7. Konsument ponosi koszty zwrotu przedmiotu sprzedaży Sprzedawcy. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 20 złotych.
     
  8. Jeżeli strona internetowa Sklepu internetowego lub  potwierdzenie zamówienia zawierają błędy, w szczególności w opisie  produktu, cenie (rażąco odbiega od cen rynkowych), druku lub błędy  techniczne w przekazie, Sprzedawca jest  uprawniony do złożenia na ogólnych zasadach oświadczenia o uchyleniu  się od skutków prawnych oświadczenia woli o przyjęciu zamówienia, co  dotyczy istotnych błędów co do treści czynności prawnej, a także do  odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od daty wydania produktu Nabywcy, co dotyczy pozostałych błędów, o ile zostały one wywołane przez Nabywcę  (nawet w sposób niezawiniony), albo były mu wiadome, bądź mógł je z  łatwością zauważyć, w szczególności poprzez porównanie z propozycjami  innych sprzedawców internetowych. W przypadku uchylenia się przez Sprzedawcę od skutków oświadczenia woli o przyjęciu zamówienia, albo odstąpienia od umowy, Nabywca i Sprzedawca  dokonają zwrotu tego, co sobie świadczyły w jej wykonaniu. Powyższe nie  dotyczy oczywistych omyłek pisarskich, które nie wpływają na treść  zawartej przez strony umowy, która winna być interpretowana w sposób  odpowiadający zgodnemu zamiarowi obu stron i celowi jej zawarcia.
     

O sprzedającym
sklep_airbike_pl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

32

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Nasza Firma 

Sieć naszych sklepów AirBike, z każdym rokiem się rozwija. Dzięki temu mają Państwo coraz bliżej do "swojego sklepu AirBike", zwiększa się nasza oferta (marki Specialized, Trek, Cervelo, Kellys, Orbea, Fuji, KTM, itd.), poszerzają możliwości (wypożyczalnia, test center, BGFit...). Ale taki rozwój niesie ze sobą wzrost wymagań wobec obsługi i zarządu. To już nie jest, jak w 2001 roku, jeden mały sklep na Dereniowej, bez handlu on-line, w kraju o zamkniętych granicach ;) !

 W ostatnich 2-3 sezonach, zauważyliśmy sami i co gorsza przekazywali nam to też klienci, że obniżył się nasz standard... Poprawimy to! Na początku istnienia, bardzo szybko weszliśmy do grona sklepów o najlepszej obsłudze i największej fachowości. I zostaniemy tu! 

Pora zadać sobie pytanie - jaki AirBike ma być w przyszłości, co chcemy reprezentować? 

Po bardzo krótkim zastanowieniu odpowiedź jest prosta: "Chcemy być najlepsi!" Co znaczy ni mniej, ni więcej: "Najlepsze sklepy rowerowe w Polsce"! To trochę bezczelność i wysoko postawiona poprzeczka. Ale cóż... Podjęliśmy rękawicę. 

Zmiany zapoczątkowane w 2013 podsumowaliśmy na dwudniowym wyjeździe 2-3 stycznia 2014. Gościła nas Karczma Leśniczanka www.karczmalesniczanka.pl (obłędne jedzenie - polecamy!). Przemyśleliśmy co chcemy zmienić, żeby Państwo z przyjemnością byli w gronie naszych klientów, a nam żeby było przyjemnie pracować w tej firmie - w AirBike - najlepszych sklepach rowerowych w Polsce! 

Pracy i zmian jest dużo - zapraszamy! - sprawdźcie czy sobie poradziliśmy! Do zobaczenia w AirBike! Manager zarządzający - Mikołaj Pytel 

Ps. Bardzo chętnie zapoznamy się z Waszymi opiniami (zarówno dobrymi jak i tym bardziej złymi) o naszych sklepach i pracy. 

Nasz zespół Idąc za ciosem, staramy się by cała kadra AirBike była jedną z najlepszych. Każdy w zespole jest pasjonatem szeroko pojętego kolarstwa, żyją tym i cieszą się z tego. Dzięki nim mogą państwo liczyć  zawsze na pełną entuzjazmu, profesjonalną obsługę, która zna się na swoim fachu. Co roku dokładamy starań by nasze umiejętności i wiedza się pogłębiały, dotyczy to tak serwisantów jak i sprzedawców i obsługi sklepu internetowego, dlatego często uczestniczymy w licznych szkoleniach produktowych i serwisowych. Staramy się pojawiać na jak największej liczbie  zawodów i eventów o tematyce rowerowej gdzie możecie wymieniać z nami swoje spostrzeżenia, zadać pytania i zawsze uzyskać pomoc.

Informacje 

Jak już było wspomniane, cały czas działamy prężnie, rozwijamy się by być bliżej naszych klientów. Zapraszamy do naszych sklepów, których będzie przybywało. 

Salon Rowerowy AirBike Al. KEN 49 02-797 Warszawa +48 22 405 80 45  

Salon Rowerowy AirBike Bitwy Warszawskiej 23 02-366 Warszawa +48 22 374 55 29  

Salon Rowerowy AirBike Ostrobramska 64 04-173 Warszawa +48 22 612 50 04 

Salon Rowerowy AirBike Branickiego 10 02-972 Warszawa +48 22 225 57 05 

Pozostałe informacje

email: sklep.airbike@gmail.com
telefon: 22 499-89-02