PEARL OSŁONA NA OBRĘCZ CENTRALI- GDYNIA (6542257113)

zakończona
15,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 9,90 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Gdynia
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy

Ponad 9 lat na rynku
Ponad 1000 pozytywnych komentarzy

WWW-DRUMSTORE-PL

PEARL HPP-2 - OSŁONA NA OBRĘCZ CENTRALI

Promocja
22 zł
Nasza Cena
15

Opis

Pearl to marka sama w sobie. Od pokoleń dostarcza instrumentów najwyżej klasy o doskonałych wartościach akustycznych i wizualnych. Specjalizuje się również w produkcji bardzo dobrej jakości akcesoriów.
Metalowa osłona na obręcz bębna basowego w miejscu mocowania stopy. Zabezpiecza obręcz przed zarysowaniem podczas codziennego zdejmowania i zakładania stopy na centralę.

Specyfikacja

osłona na obręcz centrali w miejscu mocowania stopy
chroni przed zarysowaniem
wykonana z metalu
.

Galeria

UWAGA! Przed dokonaniem zakupu proszę o kontakt ze sprzedawcą
w celu potwierdzenia dostępności danego egzemplarza!

Kontakt:

Tomasz Stukan
allegro@drumstore.pl
58 620 98 18
Tomasz gg: 13122825
Adres:

ul. Tadeusza Wendy 15 - Budynek MAG
81-341 Gdynia Śródmieście
/ wejście z lewej strony budynku
przez szlaban i rampę /

Gwarancja solidności

Firma DRUMSTORE gwarantuje iż w momencie wysłania towar jest wolny od wad oraz kompletny. Każdy towar jest objęty gwarancją producenta.
DRUMSTORE działa na rynku już od ponad 9 lat.
Niczym nie ryzykujesz, DS jest sprawdzonym sprzedawcą, zobacz nasze komentarze, ponad 1000 zadowolonych klientów.

Zwroty / Reklamacje

Jeśli nie będziesz zadowolony z zakupionego towaru, gwarantujemy Ci możliwość zwrotu z dokonanego zakupu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

Na każdy zakupiony produkt wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
Sprzedawane przez nas produkty objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora. Dzięki temu masz pewność, że kupujesz instrumenty z pełnym wsparciem serwisowym.

Płatność / Dostawa towaru

Zamówiony przez Ciebie towar zawsze wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Paczkę możesz również odebrać osobiście w naszym salonie w Gdyni, nie ponosząc dodatkowych kosztów transportu.

Niezależnie od ilości przedmiotów zakupionych u nas w ciągu jednego dnia (również w ramach innych naszych aukcji) płacisz tylko za jedną usługę transportową. Gwarantujemy że towar jest bezpiecznie zapakowany, a klient na bieżąco informowany o wysyłce.
Aktualne koszta transportu paczek znajdziesz na poszczególnych aukcjach.

Formę zapłaty możesz wybrać w momencie dokonania zakupu - zaraz po kliknięciu "kup teraz". Po potwierdzeniu nabycia towaru pojawią się dostępne opcje zapłaty.
Płatność za towar może nastąpić poprzez:

- przelew na konto bankowe
- szybkie płatności PayU ( POLECANE )
- gotówką za pobraniem,przy odbiorze paczki u kuriera
- gotówką/kartą przy odbiorze osobistym w naszym salonie

Raty

Raty: Powiedz jaki sprzęt Cię interesuje a my załatwimy resztę za Ciebie! Decyzje kredytowe w 15 minut za pośrednictwem banku Sygma lub Santander. Przed zakupami ratalnym skontaktuj się z naszymi handlowcami – pomogą załatwić wszelkie formalności i dobrać najlepszą ofertę.

Krok 1: Skontaktuj się z naszym handlowcem w celu ustalenia ilości rat i wyboru interesującego Cię asortymentu
Krok 2: Składamy wniosek z Twoimi danymi i w ciągu 15 minut otrzymujemy decyzję kredytową
Krok 3: Po zaakceptowaniu wniosku wysyłamy do Ciebie formularz ratalny, który następnie odsyłasz do nas pocztą
Krok 4: Po otrzymaniu dokumentów wysyłamy do Ciebie towar :)

Fachowe doradztwo

Szukasz porady lub masz wątpliwości. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i dobierzemy produkt, który będzie pasował do Twoich potrzeb.
Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:30 oraz sobotę w godzinach 11:00 - 15:00 kontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem:
58 620 98 18 lub mailowo allegro@drumstore.pl .
Zapraszamy również do odwiedzin naszego salonu muzycznego w centrum Gdyni przy ul. Tadeusza Wendy 15.

Serwis

Zakupy w DrumStore to gwarancja dożywotniego doradztwa oraz serwisu nabytych instrumentów.
Nasi fachowcy zawsze służą pomocą w rozwiązaniu wszystkich problemów związanych z zakupionym sprzętem muzycznym.

O firmie

DrumStore Tomasz Stukan
ul. Tadeusza Wendy 15 – Budynek MAG
81-341 Gdynia Śródmieście
NIP 586-216-13-99
Regon 220161550

Konto bankowe:
DrumStore Tomasz Stukan
22 1940 1076 3163 7660 0000 0000
Credit Agricole

Nasz salon

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 88 1020 1853 0000 9102 0196 7330
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 9,90 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Przed dokonaniem zwrotu proszę skontaktuj się na mailowo z Bartkiem - bartek@drumstore.pl. Bartek pokieruje całą procedurą zwrotu. Jest w tym specjalistą :) ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jeśli mimo wszystko nie będziesz zadowolony z zakupionego towaru, możesz zwrócić go w ciągu 14 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią bez podania przyczyny!! Doskonale rozumiemy iż zakup przez Internet jest obarczony pewnym ryzykiem. Towaru nie można dotknąć, przesłuchać. Dlatego wręcz zachęcamy do zwrotu lub wymiany sprzętu który Ci nie do końca odpowiada na inny. Bardziej zależy nam na zadowoleniu klienta oraz dobrej renomie niż na pieniądzach.Istotne jest aby towar zwracany był czysty oraz nienaruszony. Nie ma żadnych przeciwwskazań aby Klient korzystał ze sprzętu w trakcie tych 14 dni powinien jednak używać go w sposób w jaki czyniłby to w sklepie stacjonarnym dokonując sprawdzenia sprzętu.Podstawą do zwrotu jest oczywiście paragon lub faktura, stąd proszę przechowywać je dokładnie oraz chronić przed dziećmi :). Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

reklamacje

Uwaga przed odsyłką reklamowanego sprzętu bardzo proszę o uprzednie zgłoszenie problemu na maila bartek@drumstore.pl -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Na sprzęt udzielamy gwarancji, realizowanej przez producenta lub dystrybutora. W wypadku wykrycia wad fabrycznych nowo zakupionego sprzętu bądź ujawnienia się takowych w okresie trwania gwarancji, bardzo proszę o kontakt poprzez formularz w dziale O nas. Po otrzymaniu wiadomości poinformujemy Ciebie o dalszych krokach Bez obaw wszystkie rozsądne reklamacje są uznawane :) Podstawą do reklamacji jest zawsze paragon lub faktura lub inny dowód zakupu. Uwaga po wykryciu wady należy zaprzestać użytkowania sprzętu. Dalsza eksploatacja może uniemożliwić poprawną ekspertyzę oraz utrudnić realizację gwarancji/reklamacji. Reklamowany sprzęt klient jest zobowiązany dostarczyć do siedziby DrumStore w Gdyni osobiście lub kurierem/pocztą.

pozostałe informacje

Płatność / Dostawa towaru Zamówiony przez Ciebie towar zawsze wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Paczkę możesz również odebrać osobiście w naszym salonie w Gdyni, nie ponosząc dodatkowych kosztów transportu. Niezależnie od ilości przedmiotów zakupionych u nas w ciągu jednego dnia (również w ramach innych naszych aukcji) płacisz tylko za jedną usługę transportową. Gwarantujemy że towar jest bezpiecznie zapakowany, a klient na bieżąco informowany o wysyłce. Aktualne koszta transportu paczek znajdziesz na poszczególnych aukcjach. Formę zapłaty możesz wybrać w momencie dokonania zakupu - zaraz po kliknięciu "kup teraz". Po potwierdzeniu nabycia towaru pojawią się dostępne opcje zapłaty. Płatność za towar może nastąpić poprzez: - przelew na konto bankowe - szybkie płatności PayU ( POLECANE ) - gotówką za pobraniem,przy odbiorze paczki u kuriera - gotówką/kartą przy odbiorze osobistym w naszym salonie