peacocks _ czerwona bluza z bałwankiem _ L (7016204381)

Od 20-12-2017 do 31-12-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
zakończona
9,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • PACZKA W RUCHu 7,90 zł
  • Paczkomaty 24/7 14,00 zł
  • Pocztex Kurier48 16,00 zł
  • lokalizacja: Pelpin, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • marka: Inna marka
  • rozmiar: 40 (L)
  • kolor: odcienie czerwieni, wielokolorowy
  • rodzaj: bez kaptura, wkładane przez głowę

opis

MK477-0848
___CZERWONA BLUZA Z BAŁWANKIEM firmy PEACOCKS___
rozmiar L
* * *
wymiary podane są na zdjęciu
* * *
stan: BARDZO DOBRY
* * *

ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z DŁUGICH ZAKUPÓW.

ŁĄCZ WYGRANE AUKCJE DO 3 TYGODNI I OSZCZĘDZAJ NA PRZESYŁCE :)

PACZKI WYSYŁAMY CODZIENNIE RANO (PN-PT)!!!



Zapraszam Na Pozostałe Aukcje!
Template Design by Boutique By Design. All rights reserved. Copyright ©
[DANE_EU]MmY5sdMjhZs­mfUa5Mp1krb9FW1p7vw4­7JCmfguOAj4Iwr0XbKGE­R439v9BzpS29f[/DANE_­EU]
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 7,90 zł

Lokalizacja: Pelpin, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
3 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
7,90 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
4 dni robocze
Dodatkowe informacje

Wysyłka tylko na terenie Polski, nie wysyłamy zagranicę. Ceny za przesyłkę zawierają 23% podatku VAT. Koszt przesyłki według cennika. 477-0848

Punkty odbioru

JOVANCZICA
Rożental 34 (przed gumeko)
83-130 Pelplin
woj. pomorskie

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 15:30

wymagana przedpłata
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Jovanczica Joanna Stanojković
Rożental 34
83-130 Pelplin
Dodatkowe informacje

Jeśli zakupiony towar jest niezgodny z opisem lub ma wadę nie opisaną na aukcji lub nieprzedastawioną na zdjęciach, Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem jovanczica@gmail.com

lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 


Klient odsyła towar w terminie 14 dni od poinformowania drogą mailową o chęci skorzystania z prawa do reklamacji. 

Przesyłka powinna być wysłana najtańszą możliwą formą rejestrowaną (list polecony, paczka ekonomiczna). Nie będą przyjmowane przesyłki pobraniowe. 


Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

  • imię, nazwisko, login,
  • adres, adres e-mail Kupującego, 
  • datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 
  • przedmiot reklamacji (tytuł oraz numer aukcji allegro) , 
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, 
  • dane konta do zwrotu pieniędzy. 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail. 

Pieniądze zwracane są na podane w reklamacji konto bankowe Klienta (nie ma możliwości odsyłania pieniędzy przekazem pocztowym ani wypałata gotówki). 


W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca zwraca Kupującemy całkowity koszt zakupu: 

koszt towaru, koszt wysyłki, koszt przesyłki zwrotnej.

Jeżeli zwracana jest część zakupionych rzeczy, a część pozostaje w posiadaniu Kupującego, Sprzedający nie zwraca kosztów wysyłki.


W przypadku nie uznania reklamacji, Sprzedawca przekaże Kupującemu uzasadnienie podjętej decyzji drogą mailową i na swój koszt w terminie 14 dni odeśle przedmiot reklamacji na adres Kupującego.


 

 



Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Jovanczica Joanna Stanojković
Rożental 34
83-130 PELPLIN

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. 

W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. 


Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:  jovanczica@gmail.com lub listem poleconym na adres  Jovanczica Joanna Stanojković, Rożental 34, 83-130 PELPLIN. 

Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. 


Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy:

  • [adres sprzedającego]
  •  Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: 
  • [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . 
  • Data zawarcia umowy to [data], 
  • Data odbioru przedmiotów [data] . 
  • Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] 
  • Login Allegro: [login kupującego] 
  • Adres: [adres kupującego] 
  • Data: [data odstąpienia od umowy] 
  • Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 

Przesyłkę należy wysłać w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia na adres

 Jovanczica Joanna Stanojković, Rożental 34, 83-130 PELPLIN. 



  • Sprzedający zwraca środki na podane w oświadczeniu konto bankowe Kupującego.
  • Sprzedający zwraca najtańszy dostępny w cenniku Sprzedawcy koszt wysyłki
  • Jeżeli zwracana jest część zakupionych przedmiotów a część przedmiotów pozostaje w posiadaniu Kupującego, Sprzedający nie zwraca kosztów wysyłki. 
  • W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru

O sprzedającym
Jovanczica
99,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

27641

 

113

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 797314849
poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

JOVANCZICA to firma, która działa dla Państwa na Allegro od 2011 roku. 

Mamy w sobie nieskończone pokłady pasji, która napędza nas każdego dnia. Wciąż coś udoskonalamy i zmieniamy aby oferty na allegro były bardziej czytelne, ciuszki fajniejsze, paczki szybciej wysłane.

Kilkanaście osób, które tworzą Jovanczicę to dziewczyny pracowite i uczciwe, mające swoje zdanie na temat mody i ubioru, ekologii, odżywiania, filmów, muzyki i na każdy inny temat :) Większość łączy pracę z prowadzeniem domu i opieką nad dziećmi, niektóre studiują, każda jest inna, ale wszystkie wspólnie działamy by zaproponować naszym Klientom najlepszą możliwą jakość w najniższych możliwych cenach. 

Klienci, których mamy od tylu lat potwierdzają, że to ma sens. 

Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie, jeśli masz jakiś fajny pomysł to napisz lub zadzwoń :)

Pozostałe informacje

PRZYDATNE INFORMACJE

  •  koszt dostawy podany jest w cenniku na każdej aukcji; nie wysyłamy towaru zagranicę  ani za pobraniem; 
  • dla zwiększenia wygody klientów proponujemy różne formy, ceny i czas dostawy:

-PocztexKurier48 usługa świadczona przez Pocztę Polską, kurier nie będzie dzwonił ani umawiał się na konkretną godzinę, ale jest możliwość odbioru przesyłki na poczcie jeśli nikgo nie będzie w domu, podajemy mailem numer nadania, można śledzić przesyłkę na stronie Poczty Polskiej, dużym atutem jest fakt, że na ponad 100 tysięcy nadanych przesyłek PocztexKurier48 mieliśmy zaledwie kilka reklamacji.

-Paczkomaty 24/7 firmy Inpost, wygodny odbiór w wybranym punkcie, dobra informacja sms o statusie przesyłki (PAMIĘTAJ o wypełnieniu formularza dostawy na allegro i wybraniu paczkomatu, w którym chcesz odebrać przesyłkę)

-Paczka w Ruchu to opcja dla mniejszych przesyłek, które nie muszą dotrzeć naychmiast, atutem jest niska cena oraz możliwść określenia punktu odbioru (PAMIĘTAJ o wypełnieniu formularza dostawy na allegro i wybraniu kiosku Ruchu, w którym chcesz odebrać przesyłkę)

-Kurier DPD to możliwość wysyłania większych paczek, dobry kontakt z kurierem i szybka dostawa

  • wpłata przez PAYU to gwarancja najszybszego przekazania pieniędzy do nas i tym samym krótszy czas realizacji i szybsze otrzymanie zakupów
  • dane konta do przelewu

Joanna Stanojković  96 1140 2004 0000 3102 7120 3505

przy wpłacie na konto należy pamiętać o wpisaniu swojeg o loginu i numerów aukcji

płacąc na konto również należy wypełnić formularz płatności i dostawy na allegro, proszę wówczas wybrać 'zwykły przelew' i uzupełnić dane do wysyłki

  • Wysyłki staramy się realizować w 48 godzin od otrzymania wpłaty (liczymy dni robocze), codziennie rano paczki odbiera Poczta Polska, inne firmy mogą mieć przesunięcie do 24 godzin od momentu złożenia zamówienia na odbiór. Ze swojej strony dokładamy najwiekszych starań aby wysyłać bez zbędnej zwłoki, jeśli są jakieś przesunięcia to wynikają z losowych zdarzeń lub poprostu ilości paczek jakie mamy do przygotowania, prosimy o zrozumienie i trzymanie kciuków aby wszystko szło sprawnie :)
  • Ocena stanu ubrań. Sprzedajemy rzeczy używane, noszące normalne ślady używania, do odświeżenia. 

NOWY - ubranie ma metkę lub naklejkę ze sklepu 

IDEALNY - bez oznak używania 

BARDZO DOBRY - niewielkie ślady używania 

BARDZO DOBRY minus - niewiele brakuje do bardzo dobrego (delikatne ślady noszenia i prania)

DOBRY plus - większe ślady używania, rzeczy mogą być zmechacone, sprane, widać wyraźnie, że są używane 

DOBRY - rzeczy z wyraźnymi śladania używania, prania, mogą być zmechacone, sprane, mogą mieć mało widoczne  plamki 

WADY typu 'dziury', 'plamy', 'rozprucia' podajemy w nawiasie obok oceny lub / i przedstawiamy na zdjęciach. 

Niewielkie wady typu małe rozprucie w szwie, gdzieś pod pachą, słabo przyszyty guzik, wystąjąca w szwie niteczka, niewielkie zaciągnięcie na swetrze, które można naprawić poprzez przeciagnięcie na drugą stronę, zabrudzenie lub zapach odzieży, które schodzą w normalnym praniu to nie są rzeczy z powodu których można składać reklamacje. Bardzo prosimy pamietać, że to są ciuszki używane i takie sprawy są naturalnym wynikiem ich wcześniejszego użytkowania. 

Oczywiście poważniejsze sprawy wynikające z niezauważonej przez nas wady fabrycznej lub przeoczonego defektu zawsze można zgłosić do reklamacji (więcej w zakładce - reklamacje)

  • sprzedaż prowadzimy na allegro, nie ma możliwści zakupu poza aukcjami, nie kończymy wcześniej aukcji, nie odwołujemy złożonych ofert. 
  • kontakt z nami - preferujemy kontakt emailowy, bo łatwiej jest sprawdzić czy to zamówienie czy jakieś rzeczy, których dotyczy pytanie i dopiero odpisać, w sprawach bardziej ogólnych mozna też do nas dzwonić w godzinach pracy

NAJCZĘSTSZE PYTANIA

  • Długie zakupy - kiedy płacić? Poprosimy o jedną wspólną wpłatę na koniec zakupów. Maksymalnie na pieniążki czekamy 3 tygodnie od pierwszego zakupu.
  • Czy można otrzymać dodatkowe zdjęcia ubrań? Bardzo nam przykro, dysponujemy tylko zdjęciami, które są w opisie aukcji.
  •  informacja o zaksięgowaniu wpłaty, wysyłce i numerze nadania - Każdy Klient otrzymuje taką informację.
  • Czy rzeczy można zwrócić lub reklamować? Każdy klient (konsument) ma prawo do reklamowania i zwrotu zakupionych rzeczy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Więcej informacji w zakładkach 'zwroty' i 'reklamacje'. Reklamacji nie podlega źle dobrany przez klienta rozmiar, różnica koloru ubrania na zdjęciu i w rzeczywistości oraz różnice w wymiarach +/- 2cm. Prosimy zawsze brać pod uwagę i rozmiar i wymiary ubrań. W takiej sytuacji należy wybrac odstąpienie od umowy a nie reklamację.
  • Jak można uzyskać informację o nowych aukcjach

Przeglądając listę naszych aukcji, proszę wcisnąć przycisk 'obserwuj wyszukiwanie', wówczas allegro przyśle email jak wystawimy cos nowego.