PAUL&SHARK KOSZULA PASKI LOGO KRÓTKI RĘKAW 40L (6999909807)

zakończona
21,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 7,19 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • PACZKA W RUCHu 8,60 zł
Zakupy od 199 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: EXPRESOWA WYSYŁKA, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: L
  • wzór dominujący: paski
  • rękaw: krótki rękaw
  • marka: Inna marka
  • płeć: produkt męski
  • dostawa z Polski: tak
  • fason: regular
  • rozmiar kołnierzyka: 40
  • kolor: odcienie fioletu, odcienie niebieskiego, odcienie pomarańczowego, odcienie różu, odcienie zieleni, odcienie żółtego i złota, wielokolorowy, inny kolor

opis

Masz pytania ? chętnie udzielimy odpowiedzi ! e-mail: modern_boutique@wp.pl, tel: 537 378 482

Poniedziałek - Piątek w godz.

I

9:00 - 16:00

I

E-mail :
I
modern_boutique@wp.pl

I

Telefon : 537 378 482
I

I

Po dokonaniu zakupu uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza dostawy allegro lub o wiadomość na e-mail z informacją odnośnie sposobu wysyłki oraz zapłaty.

I

Informujemy, że na zakładce naszego konta allegro o nazwie " strona o mnie " lub " informacje od sprzedającego " znajduje się regulamin sklepu.

I

Stan przedmiotu określa ogólny wygląd sprzedawanego towaru. Każda używana rzecz może nosić ślady użytkowania. Uzupełnieniem stanu przedmiotu są jego zdjęcia załączone do opisu aukcji.

I

Na wpłatę czekamy 7 dni kalendarzowych od daty zakupu danego przedmiotu. Po upływie tego czasu występujemy z wnioskiem o zwrot prowizji.

Podane w opisie wymiary przedmiotu mogą się w rzeczywistości różnić o +/- 2 cm.

I

I

Płatność w systemie PAYU.

Wpłata na konto bankowe, którego numer widoczny jest w zakładkach naszego konta allegro : " Dostawa i płatność " , " strona o mnie " lub " informacje od sprzedającego ".

I

Wysyłka kurierem za pobraniem - zapłata u kuriera w momencie odbioru paczki.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT.

I

Realizujemy wysyłki po przedpłacie PAYU , na konto bankowe lub z opcją zapłaty gotówką przy odbiorze przesyłki.

Cennik przesyłek dla każdego ze sprzedawanych przedmiotów znajduje się w zakładce naszego konta allegro o nazwie " Dostawa i płatność ".

W celu ustalenia ceny wysyłki Pocztą Polską S.A. poza granicę Polski, uprzejmie prosimy o kontakt na adres e-mail.


I
Dodatkowe informacje dotyczące dostawy zamówienia kurierem na drugi dzień roboczy przy zamówieniu do godziny 15:00 znajdują się w regulaminie sklepu widocznym w zakładkach naszego konta allegro o nazwie " strona o mnie " lub " informacje od sprzedającego ".

I

PAUL & SHARK
KOSZULA PASKI LOGO KRÓTKI RĘKAW

Rozmiar z metki : 40
Wymiarowo jak : L Skład : 100% Bawełna Ocena stanu : 5
Skala ocen od 1 do 6

A
Szerokość pod pachami
56 cm
B
Szerokość pomiędzy barkami
48 cm
C
Długość całkowita
79 cm




Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 7,19 zł

Lokalizacja: EXPRESOWA WYSYŁKA, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u MODERN_BOUTIQUE za co najmniej 199,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
1 dzień roboczy
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1 dzień roboczy
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
7,19 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
10,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
11,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
13,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1-2 dni robocze

Punkty odbioru

Magazyn Skierniewice
Sikorskiego 55
96-100 Skierniewice
woj. łódzkie
email: modern_boutique@wp.pl
tel.: 537 378 482

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 5 dni roboczych
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c.
Sikorskiego 55
96-100 Skierniewice
Dodatkowe informacje

WYMIANA : 


4.1 Formularz wymiany znajduje się na poniżej podanej stronie www : http://images73.fotosik.pl/619/affd4e1c9b620356.jpg 


4.2 Jeśli okaże się, że Klient dobrał nieodpowiedni rozmiar, wówczas towar zawsze można wymienić na inny rozmiar bądź model. 


4.3 Wymianę towaru można zrealizować poprzez przesłanie wraz z towarem uzupełnionego formularza wymiany towaru. Formularz wymiany towaru można również otrzymać w wiadomości e-mail - wystarczy zadzwonić w tej sprawie na numer 537 378 482 lub napisać e-mail na adres modern_boutique@wp.pl z wyrażoną chęcią otrzymania formularza wymiany towaru. 


4.4 W przypadku wymiany towaru Klient zobowiązany jest do odesłania towarów, który chce wymienić. W celu zagwarantowania jak najsprawniejszej obsługi naszych Klientów prosimy o dołączenie do odsyłanych towarów dowodu zakupu. 


4.5 Towar wraz z wypełnionym formularzem wymiany oraz dołączonym dowodem zakupu prosimy odesłać na adres DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. , ul. Sikorskiego 55, 96-100 Skierniewice. 


4.6 Towar odesłany na wymianę powinien być w stanie niezmienionym ( poza zmianami, które były konieczne w granicach zwykłego zarządu ). 


4.7 Czas realizacji wymiany to 14 dni od daty otrzymania przesyłki z towarem na wymianę. Wysyłka wymienionego towaru jest bezpłatna. 


REKLAMACJE : 


6.1 Firma DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c.jest zobowiązana do dostarczenia Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych. Firma DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego. 


6.2 Reklamacje na piśmie można składać przesyłając je za pośrednictwem poczty na adres : DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c., ul. Sikorskiego 55, 96-100 Skierniewice. 


6.3 Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć firmie DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. dowód zakupu towaru. Może to być na przykład kopia paragonu, kopia faktury VAT lub potwierdzenie wpłaty przelewem. 


6.4 Reklamację można złożyć korzystając z wzoru formularza reklamacyjnego znajdującego się na poniżej wskazanej stronie internetowej. Formularz stanowi jedynie przykładowy wzór, którego Klient nie musi wykorzystać przy składaniu reklamacji. http://images52.fotosik.pl/609/2b1f19653cae2be1.jpg 


6.5 Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, proszony jest o odesłanie wadliwego towaru na adres : DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c., Sikorskiego 55, 96-100 Skierniewice. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona na korzyść Klienta, wówczas Klient otrzyma zwrot kosztu przesyłki ( cena standardowej przesyłki bez dodatkowych odpłatnych usług świadczonych przez przewoźnika ) poniesionego na odesłanie wadliwego towaru. 


6.6 Firma DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji. 


6.7 W przypadku obrotu towaru między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony umowy wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytuły rękojmi za wady fizyczne oraz prawne przedmiotu, w szczególności ustalają, że sprzedający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. 


6.8 Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Kupującemu będącemu konsumentem przysługuje również prawo do równoważnych oraz zgodnych z prawem metod przedsądowego oraz pozasądowego rozwiązywania sporów. Ostatecznie spór rozstrzyga sąd właściwy miejscowo oraz rzeczowo.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c.
Sikorskiego 55
96-100 Skierniewice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

5.1 Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu internetowego umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, zawierające w szczególności informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu przedmiotu zamówienia w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi Konsument, widoczne jest na poniższej stronie internetowej : http://images51.fotosik.pl/608/ad6cdd33ed46c7f6.jpg 


5.2 Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął towar w posiadanie lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie towaru. 


5.3 Konsument może odstąpić od umowy informując firmę DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze oświadczenia na przykład dołączonego do zwracanego przedmiotu lub osobno przesłanego pocztą na adres : DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. , ul Sikorskiego 55, 96-100 Skierniewice lub przesłanie tego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: modern_boutique@wp.pl Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć korzystając z formularza, widocznego na poniższej stronie internetowej : 


http://images53.fotosik.pl/609/f0fb729daac78196.jpg 


5.4 Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 


5.5 W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował firmę DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Konsument wyśle towar przed upływem 14-dniowego terminu na adres: DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. , ul Sikorskiego 55 , 96-100 Skierniewice. 


5.6 Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 


5.7 W przypadku odstąpienia od umowy firma DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez firmę DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. 


5.8 Zwrot płatności zostanie dokonany przez firmę DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności - w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 


5.9 Firma DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c. może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. 


5.10 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 



5.11 Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: 


5.11a o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy. 


5.11b w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 


5.11c w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. 


5.11 d w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 


5.11 e w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

O sprzedającym
MODERN_BOUTIQUE
98,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

1028

 

20

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 537-378-482
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

1.1 Dane firmy : DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c., ul.

Sikorskiego 55, 96-100 Skierniewice, NIP : 836-185-97-59, REGON :

360576480. Firma została zarejestrowana oraz wpisana do ewidencji

działalności gospodarczej przez Prezydenta Miasta Skierniewice pod

numerem : 12895, 12472.

1.2 Numer konta bankowego : 36 1160 2202 0000 0002 7590 4046 (Bank

Millennium)

DM TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c.

ul. Sikorskiego 55

96-100 Skierniewice

1.4 Do każdego zamówienia dołączamy paragon fiskalny lub fakturę VAT.

Wszystkie ceny podane na aukcjach konta Modern_Boutique są cenami brutto i

zawierają podatek VAT. Koszt wysyłki widoczny jest w zakładce konta

allegro "Dostawa i płatność".

1.5 Udział w aukcjach jest równoznaczny z akceptacją regulaminu firmy DM

TRADE Dominika Sadkowska, Michał Laska s.c.

1.6 Zdjęcia oraz wszelkie elementy szablonu aukcji są własnością firmy

DM TRADE s.c .

1.7 Zawarcie umowy następuje poprzez złożenie zamówienia wyłącznie

poprzez serwis aukcyjny allegro na koncie użytkownika Modern_Boutique.

1.11 Termin w jakim oferta lub informacja o cenie albo wynagrodzeniu

mają charakter wiążący - po złożeniu oferty przez Klienta nasz sklep

automatycznie wyśle e-mail z informacją o cenie produktu oraz dostępnych

cena i sposobach wysyłki. Oferta jest ważna przez 7 dni od daty zakupu.

1.12 W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie Klient jest

informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji

zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu

realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też

zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.

1.13 Konsument - zgodnie z art. 221 k.c. jest to osoba fizyczna

dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej

działalnością gospodarczą lub zawodową.

1.14 Dostawa przedmiotu na drugi dzień roboczy od jego zamówienia po

dokonaniu opłaty do godziny 15:00 w dniu roboczym lub określeniu dostawy

kurierem z opcją płatności przy odbiorze dotyczy wyłącznie dni

roboczych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych

od pracy oraz świąt. Firma DM TRADE s.c. nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z : podania

błędnych lub niekompletnych danych do wysyłki lub danych dotyczących

zamówienia przedmiotu, opóźnień lub awarii w systemie wypełniana

formularzy dostawy lub płatności poprzez payu, opóźnień dotyczących

logistyki wewnątrz firmy kurierskiej dostarczającej nadaną przesyłkę z

przedmiotem zamówienia, przerw w dostawie energii elektrycznej oraz

usług związanych z internetem do lokalu firmy oraz innych losowych

zdarzeń, które mogą wpłynąć na opóźnienie dostawy.

Za wykonanie dostawy na drugi dzień roboczy uznaje się również

niedoręczenie przesyłki z zamówieniem przez pracownika firmy kurierskiej

wynikające z braku możliwości doręczenia spowodowanej nieobecnością

adresata przesyłki pod wskazanym adresem.

2. PŁATNOŚĆ :

- Zapłata gotówką u kuriera w momencie odbioru paczki ( płatne przy

odbiorze ).

- Przelew za pośrednictwem systemu płatności internetowych PAYU.

- Przelew na poniżej podany rachunek bankowy wskazany powyżej w punkcie

1.2.

2.1 Po wygraniu aukcji lub złożeniu oferty w formie " kup teraz " Klient

otrzyma wiadomość e-mail, w której dokładnie przedstawimy sposób

finalizacji transakcji. Na wypełnienie formularza dostawy allegro,

wpłatę za przedmiot na konto, wpłatę w systemie płatności internetowych

Payu lub określenie formy zapłaty przy odbiorze ( przesyłka kurierska

pobraniowa ) czekamy 7 dni od momentu złożenia przez Klienta zamówienia

lub zakończenia aukcji licytacyjnej. Po upływie 7 dni występujemy do

serwisu Allegro o zwrot prowizji za aukcję.

3. WYSYŁKA

3.3 Zamówienia z deklaracją wpłaty przelewem wysyłane są po

zaksięgowaniu pieniędzy na koncie bankowym lub zaksięgowaniu wpłaty w

systemie płatności internetowych Payu.

3.4 Zamówienie z deklaracją płatności przy odbiorze ( przesyłka

pobraniowa ) wysyłane są po przekazaniu przez Państwa odpowiedniej

informacji drogą e-mail, telefoniczną, poprzez komunikator gadu-gadu lub

wypełnieniu formularza dostawy allegro.

3.5 Listy polecone ekonomiczne, tj. takie, które posiadają numer śledzenia

umożliwiający zlokalizowanie danej paczki z zamówieniem wysyłane są za

pośrednictwem Poczty Polskiej S.A.. Listy polecone priorytetowe, tj. takie, które posiadają numer śledzenia umożliwiający zlokalizowanie danej paczki z zamówieniem wysyłane są za pośrednictwem przewoźnika Inpost S.A.

3.6 Jeśli Adresat lub osoba przez niego upoważniona odmówi przyjęcia

przesyłki kurierskiej pobraniowej od przewoźnika paczki, wówczas

zastrzegamy sobie prawo (bez uszczerbku dla innych przysługujących nam

praw lub środków prawnych) do naliczenia opłaty za magazynowanie oraz

inne uzasadnione poniesione przez nas koszty.

3.7 W celu ustalenia kosztu wysyłki zamówienia poza granicę Polski

prosimy o kontakt na e-mail lub o kontakt telefoniczny. Koszt tej

wysyłki uzależniony jest od liczby par obuwia oraz od kraju do jakiego

zamówienie ma zostać wysłane. Wysyłka za granicę możliwa jest wyłącznie

po przedpłacie na konto bankowe, natomiast zamówienie zostaje wysłane

Pocztą Polską S.A.

4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

4.1 W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa, w szczególności:

4.1a Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.);

4.1b Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. 2002 Nr 101 poz. 926 ze zm.);

4.1c Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2013 poz. 1422);

4.1d Ustawa z dnia 30 czerwca 2000 r. prawo własności przemysłowej (Dz.U. 2001 Nr 49 poz. 508 ze zm.);

4.1e Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2006 Nr 90 poz. 631 ze zm.),

4.1f Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827)

4.2 W przypadku gdyby w REGULAMINIE zostały zawarte postanowienia sprzeczne z wyżej wymienionymi lub innymi obowiązującymi przepisami w Rzeczypospolitej Polskiej - przepisy te mają pierwszeństwo nad sformułowaniami REGULAMINU.

4.3 Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszego REGULAMINU zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w tym zakresie zostaje ono wyłączone . W pozostałym zakresie Regulamin pozostaje obowiązujący.