Paterka 2- piętrowa mała PATERA SZKŁO (6542559335)

zakończona
36,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
  • lokalizacja: Bojano
  • stan: nowy
  • kolor: przezroczysty
  • średnica: 12 [cm]
  • materiał wykonania : szkło
Akcesoria do domu i ogrodu!
Solidny sprzedawca na Allegro!
Udekoruj swój dom i ogród....

Paterka piętrowa mała

Cena
36,00 zł
idealny na prezent stylowy praktyczny

Mała paterka dwupiętrowa na stelażu w kolorze czarnym z talerzami. Wyjątkowa dekoracja i dodatek na stole w jadalni lub kuchni. Paterka do słodyczy, sosów, przekąsek lub innych dodatków. Średnica talerza ok 12 cm.

  • Przeznaczenie - patery
  • Kolor - czarny
  • Materiał - metal, szkło
  • Szerokość - 12,50 cm
Gwarancja bezpieczeństwa
Nasze wszystkie transakcje charakteryzuje bezpieczeństwo i wysoka jakość.
Dostawa

Kurier DHL

Przesyłka przelew 13 zł
Pobranie 17 zł

Termin realizacji

Wszystkie zamówienia realizujemy w ciągu od 1 do 7 dni roboczych od momentu wpłaty pieniędzy bądź potwierdzenia pobrania. W przypadku paczek priorytetowych prosimy o informację mailową lub telefoniczną.

Zapraszamy do zapoznania się z naszym regulaminem przed zakupem przedmiotu.

Płatności
Nazwa odbiorcy
02 1140 2004 0000 3802 7342 9646
+48 666 012 241
Pon - Pt: 9:00 - 15:00
Generated by Allegro module - Copyright © 2014 by addonsPresta.com
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 02 1140 2004 0000 3802 7342 9646
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Towar wysyłamy w ciągu 1 - 7 dni roboczych
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Aleja Kwiatowa
Czarna Góra 20
84-207 Bojano
Polska
 
Mają Państwo prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni kalendarzowych, od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie Produktu.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpienia od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia i wysłaniu na adres poczty elektronicznej: sklep@alejakwiatowa.pl lub na adres firmy: ul. Czarna Góra 20,Bojano, 84-207 Koleczkowo.Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie woli o odstąpieniu od umowy. Jeżeli skorzystają Państwo z opcji wysłania oświadczenia na adres poczty elektronicznej - niezwłocznie wyślemy potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na podany adres mailowy. SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane płatności w tym koszt dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowyZwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności , jakie zostały przez Państwa użyte w Formularzu Zamówienia, chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.Możemy wstrzymać sie ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.Proszę odesłać lub przekazać nam Produkt niezwłocznie , nie później niż 14 dni od dnia w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem 14 dni.Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikającej z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem polskim okres gwarancji na zakupione Produkty rozpoczyna się od momentu odebrania od kuriera przesyłki z produktem lub w momencie zakupu produktu w sklepie stacjonarnym i trwa 24 miesiące. Gwarancją objęte są wszystkie wady z wyjątkiem uszkodzeniem mechanicznym lub spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem produktu. 1. Zakres odpowiedzialności Sprzedawcy oraz zasady z tytułu wad fizycznych sprzedanego Produktu lub wad prawnych (rękojmia) są określone w powszechnie obowiązującym prawie w tym w Kodeksie cywilnym. Klient - konsument ma możliwość złożenia reklamacji na podstawie gwarancji i z tytułu rękojmi. 2. Jeżeli sprzedawany Produkt ma wadę Klient może złożyć oświadczenie obniżenia ceny albo odstąpienia od Umowy Sprzedaży chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni produkt na nowy albo usunie wadę. Wyjątkiem w tej sytuacji jest stan kiedy Produkt był już wymieniany lub naprawiany, albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi usunięcia towaru lub wymiany na towar wolny od wad. 3. Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę Klient może zażądać produktu wolnego od wad albo usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie produktu do zgodności z Umową Sprzedaży wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub wymagało by znacznych kosztów niż sposób, który zaproponował Sprzedawca. 4. Przy oszacowaniu nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj, znaczenie stwierdzenia wady, a także bierze pod uwagę niedogodności jakie miałyby miejsce przy innym sposobie zaspokojenia roszczeń. Jeżeli spośród sprzedanych Produktów - tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od produktów wolnych od wad, bez szkody dla obu stron, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy ograniczone jest do produktów wadliwych. 5. Sposób złożenia reklamacji przez Klienta jest dwutorowy. Drogą pisemną na adres: ul. Czarna Góra 20, Bojano, 84-207 Koleczkowo, lub elektronicznie na adres poczty: sklep@alejakwiatowa.pl 6. Dla Klienta, który składa reklamacje zalecane jest do podania w piśmie reklamacyjnym dokładny opis zaistniałej reklamacji tzn. informacji dotyczącej przedmiotu reklamacji, daty wystąpienia niezgodności i rodzaju. Zażądania sposobu doprowadzenia Produktu do Umowy Sprzedaży, oświadczeniu o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, swoich danych kontaktowych (Konsumenta) z dokładnym podaniem adresu i telefonu kontaktowego oraz adresu poczty elektronicznej. Brak powyższego sposobu złożenia reklamacji nie dyskwalifikuje jej i nie wpływa na skuteczność, jest tylko propozycją dla Konsumenta w celu ułatwienia procesu Reklamacji. 7. Sprzedawca do wniesionej reklamacji ustosunkuje sie w terminie nie później niż 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia. Nie ustosunkowanie się Sprzedawcy w tym terminie do Reklamacji oznacza reklamację Klienta za zasadną. 8. W przypadku kiedy niezbędne jest dostarczenie produktu z tytułu ustosunkowania się Sprzedawcy do reklamacji Klienta lub wykonania uprawnień Konsumenta z tytułu rękojmi niezbędne może okazać się dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy pod adres: ul. Czarna Góra 20 Bojano, 84-207 Koleczkowo. Jeżeli dostarczenie Produktu nie jest możliwe (ze względu na jego rodzaj, zamontowanie i przeznaczenia) Klient obowiązany jest udostępnić Produkt po w miejscu w którym się znajduje po uprzednim uzgodnieniu terminu. 9.Udostępnienie produktu o którym mowa w p. 5 nie ma wpływu na bieg terminu ustosunkowania się Sprzedawcy do reklamacji Klienta oraz nie narusza prawa Klienta do żądania od Sprzedawcy usunięcia wadliwego Produktu i ponownego udostępnienia, zamontowania Produktu wolnego od wad lub też usunięcia wady - o którym mowa w art, 561(1) Kodeksu cywilnego.