PATELNIA TEFAL TALENT PRO 21cm C6210252 INDUKCJA (6542036233)

zakończona
109,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • lokalizacja: Przygodzice
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
  • indukcja: tak
535 300 320
Pn-Pt 8:00-16:00
allegro@nietylkoagd.­pl
Przygodzice / Ostrów Wlkp
  • aaa
  • aaa
  • aaa
  • aaa
  • aaa
  • aaa
  • aaa
  • aaa
kat3


Patelnia Tefal Talent PRO 21cm
C6210252

Linia posiadająca wysokiej jakości powłokę nieprzywierającą
Titanium Excellence 3XLonger


Bardzo solidna i trwała patelnia z serii Talent PRO, do użytku na wszystkich rodzajach kuchenek, także indukcyjnych


Nowa powłoka Titanium Excellence jest o +50% bardziej wytrzymała vs. powłoka Titanium Pro. Powłoka Titanium Excellence wytrzymuje do 48 000 cykli! Czyli aż 12 lat intesywnego użytkowania!



109,00 pln
  • profesjonalna patelnia Tefal z linii Talent PRO
  • zaawansowana powłoka Titanium Excellence
  • do użytku na wszystkich rodzajach kuchenek
  • zestaw fabrycznie nowy w oryginalnym opakowaniu
  • towar dodatkowo zabezpieczony na czas transportu



Zaawansowana powłoka nieprzywierająca Titanium Excellence.

Patelnie na indukcję z nową powłoką nieprzywierającą Titanium Excellence, która gwarantuje wyjątkową odporność na zarysowania nawet przy użyciu metalowych akcesoriów. Dzięki wyjątkowym właściwościom nieprzywierającym powłoki możliwe jest smażenie praktycznie bez użycia tłuszczu. Gruby spód indukcyjny gwarantuje wyjątkowo równomierną dystrybucję ciepła oraz odporność na odkształcenia i deformacje. Nowy, łatwiejszy w użytkowaniu wskaźnik Thermo-spot pozwala na smażenie w optymalnej temperaturze i zachowanie maksimum smaku oraz składników odżywczych. Charakterystyczną cechą patelni z linii Talent Pro jest nowoczesny, unikalny design powłok z efektem holograficznym 3D, pasujący do każdej kuchni oraz nienagrzewająca się rączka z insertem ze stali nierdzewnej.

Nowa powłoka Titanium Excellence jest o +50% bardziej wytrzymała vs. powłoka Titanium Pro. Powłoka Titanium Excellence wytrzymuje do 48 000 cykli! Czyli aż 12 lat intesywnego użytkowania!

szczegółowy opis

• profesjonalna patelnia Tefal z linii Talent PRO
• średnica 21cm
• zaawansowana powłoka Titanium Excellence, której ultra twarda warstwa wewnętrzna jest o +50% bardziej wytrzymała aniżeli powłoka Titanium Pro
gruby spód (4,5mm) z dyskiem ze stali ferromagnetycznej
• wygodne nienagrzewające się uchwyty z elegancką, metalową wstawką
• na zewnątrz łatwa w czyszczeniu stylowa i wytrzymała powłoka nieprzywierająca
• NOWY wskaźnik idealnej temperatury smażenia Thermo-Spot
• wyprofilowany brzeg ułatwiajacy przelewanie
• głębokość patelni 5,7cm
• do użytku na wszystkich rodzajach kuchenek, także indukcyjnych
• elegancka, kolor: czarny matowy, inox
• wyprodukowano we Francji


zestaw zawiera

• fabrycznie nowa patelnia Tefal C6210252 21cm zapakowana w oryginalnym opakowaniu
• zestaw akcesoriów wyszczególnionych w opisie
• instrukcja w języku polskim
• faktura lub paragon z kasy fiskalnej (do wyboru)
• całość odpowiednio zapakowana i zabezpieczona na czas transportu


Odporność na zarysowania.

Smaczne i zdrowe potrawy dzięki linii produktów Talent zaprojektowanej, by zapewniać dłuższą od innych produktów trwałość dzięki zastosowaniu twardej podstawy Titanium Excellence gwarantującej niemal dwukrotnie dłuższą trwałość niż podobne patelnie!

Seria Talent PRO zaopatrzona została w wygodne nienagrzewające się uchwyty z elegancką, metalową wstawką.


Nowy Thermo-Spot.

Nowy, łatwiejszy w użytkowaniu Thermo-spot - informuje kiedy patelnia jest gotowa do użycia. Zdrowe i smaczne smażenie, przy zachowaniu maksimum smaku i składników odżywczych.

Wewnątrz patelni wskaźnik idealnej temperatury smażenia Thermo-Spot - Odkryj sekret doskonałego gotowania z Thermo-Spot®! Wiesz, że odpowiednie nagrzanie patelni jest kluczowym elementem doskonałego gotowania? Musisz nagrzać patelnię tak jak nagrzewasz piekarnik przed pieczeniem, jeżeli chcesz osiągnąć najlepsze wyniki gotowania.
Thermo-spot® zawiera wskaźnik ciepła, który pomaga w gotowaniu posiłków dla najbliższych w całkowicie bezpieczny sposób.


Jak działa Thermo-Spot?

To proste. Na środku patelni znajduje się czujnik, który staje się czerwony po osiągnięciu optymalnej temperatury do gotowania. Przed nagrzaniem wzór Thermo-Spot® jest wyraźnie widoczny. Po osiągnięciu optymalnej temperatury kolor zaczyna się zmieniać. Kiedy temperatura jest optymalna, wzór Thermo-Spot® staje się mocno czerwony, zapewniając jednolitą i idealną temperaturę do gotowania wszystkich posiłków. Thermo-Spot® jest dostępny w większości patelni Tefal, patelni do smażenia i urządzeń elektrycznych (na przykład Plancha lub grill).

Thermo-Spot staje się czerwony gdy patelnia jest gotowa do użytku (180/190°C)



Spód ze stali ferromagnetycznej.

Spód przystosowany do indukcji – z wtopionym dyskiem ze stali ferromagnetycznej - gwarancja równomiernego rozprowadzenia ciepła.

Patelnia do użytku na wszystkich rodzajach kuchenek, także indukcyjnych!


Bezpieczna powłoka Non-Stick Coating.


Powłoki Tefal są w pełni bezpieczne dla zdrowia i przyjazne dla środowiska, nie zawierają ołowiu, kadmu i kwasu perfluorooktanowego (PFOA).



Produkt fabrycznie nowy

Produkt fabrycznie nowy, zapakowany w oryginalnym opakowaniu oraz opakowaniu dodatkowym zabezpieczajacym produkt na czas transportu.

Marka Tefal jest obecna w ponad stu krajach na cały świecie. W Polsce marka ta jest obecna od dawna, zaś oficjalnie od roku 1992 kiedy to w Warszawie powstało jej pierwsze przedstawicielstwo w naszym kraju. Od tego czasu marka Tefal zdobyła na naszym rynku stale powiększające się grono wiernych użytkowników którzy cenią sobie wysoką jakość i niezawodność produktów sygnowanych tą marką. Marka Tefal jest w naszym kraju znana głównie z patelni i garnków pokrytych specjalną powłoką nieprzywierającą (jest to niekwestionowana marka numer 1 w Polsce na rynku patelni) oraz z żelazek. Jednakże oprócz tego typu produktów Tefal oferuje również polskim użytkownikom szeroką gamę drobnego elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego takiego jak między innymi: frytownice, roboty kuchenne, miksery, blendery, parowary, czajniki, ekspresy do kawy, tostery i opiekacze, elektroniczne wagi osobowe i kuchenne oraz nieelektryczne akcesoria kuchenne jak chochelki, łyżki cedzakowe, łopatki a także elastyczne formy do pieczenia ciast. Z każdym rokiem oferta marki Tefal rozszerza się o nowe, innowacyjne produkty dostosowane do potrzeb i oczekiwań użytkowników.

gwarancja 2 lata

Łącznie z produktem wysyłana jest karta gwarancyjna wystawiana w dniu wysyłki z paragonem z kasy fiskalnej lub fakturą VAT. W razie awarii, wystawione przez naszą firmę dokumenty uprawniają do bezpłatnej naprawy gwarancyjnej.





Kliknij "kup teraz" lub dodaj produkt do "koszyka" (w przypadku zakupu kilku produktów z różnych naszych aukcjach).

Potwierdź zakup. Wypełnij formularz płatności i wysyłki, uwzględniając dodatkowe informacje w przypadku różnych opcji produktu.

Po zaksięgowaniu wpłaty lub otrzymaniu informacji o wysyłce pobraniowej, przesyłkę wyślemy w możliwie najkrótszym czasie.



JK H.U.
ul. Szkolna 7
63-421 Przygodzice
(koło Ostrowa Wlkp)
535 300 320

W przypadku wybrania przedpłaty na konto prosimy o dokonanie płatności na jedno z poniższych kont bankowych (mBank / SGB) lub poprzez PayU Allegro. Dokonując tradycyjnego przelewu na jedno z naszych kont bankowych prosimy o podanie w tytule przelewu swojego nicku Allegro - pozwoli to łatwiej zidentyfikować wpłacającego oraz przyśpieszy wysyłkę.




43 1610 1032 2009 0001 2609 0001
06 1140 2004 0000 3702 4951 9899

Posiadamy kilka opcji wysyłki, dzięki temu każdy klient znajdzie dogodną dla siebie formę dostawy.
Koszty wysyłek dokładnie są sprecyzowane u góry aukcji oraz w zakładce "Dostawa i płatność".
W przypadku zakupu kilku produktów koszty wysyłki są liczone tylko raz i wynoszą tyle co najtańsza przesyłka lub jest darmowa jeżeli jeden z zakupowanych produktów posiada darmową dostawę.
Darmowy odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy Pn-Pt w godz. 8-16.
Wszystkie wysyłane przez nas produkty są dodatkowo zabezpieczane
na czas transportu!




• jesteśmy legalnie działającym sklepem, posiadamy na Allegro konto "Firma"
• posiadamy duże doświadczenie w sprzedaży wysyłkowej
- więcej na stronie "o mnie"
• każdy kupujący ma możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny
• wszystkie oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe i posiadają minimum 2 letnią gwarancję





wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • SGB - BANK S.A. 43161010322009000126090001
    • mBank 06114020040000370249519899
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczkomaty 24/7 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Sprzedającym jest KAROL JANOŚ prowadzący działalność gospodarczą pod firmą KAROL JANOŚ \\\"JK\\\" HANDEL USŁUGI wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Szkolna 7, 63-421 Przygodzice, NIP 6222206188, REGON 300042041, adres poczty elektronicznej: allegro@nietylkoagd.pl

kontakt

  • 535300320
    Pracujemy Pn-Pt w godzinach 8:00-16:00 i w tych godzinach zapraszamy do kontaktu telefonicznego.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie na adres: ul. Szkolna 7, 63-421 Przygodzice; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@nietylkoagd.pl; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy podany jest poniżej. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat: KAROL JANOŚ \\\"JK\\\" HANDEL USŁUGI ul. Szkolna 7, 63-421 Przygodzice NIETYLKOAGD_PL allegro@nietylkoagd.pl – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data (*) Niepotrzebne skreślić. plik PDF można pobrać ze strony \"o mnie\" - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: - dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; - dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Zwrot wzajemnych świadczeń Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy , zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Szkolna 7, 63-421 Przygodzice. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Możliwe koszty odstąpienia od umowy Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: - Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, chyba że opis aukcji informuje inaczej Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

REKLAMACJA TOWARU Dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego będącego osobą fizyczną, który nabywa Towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Towaru z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). Dla umów sprzedaży zawartych od dnia 25 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Sprzedający obowiązany jest dostarczyć Kupującemu Towar bez wad, z zastrzeżeniem wad o których Sprzedający poinformował Kupującego przed zawarciem umowy sprzedaży. Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży) może zostać złożona przez Kupującego na przykład: - pisemnie na adres: ul. Szkolna 7, 63-421 Przygodzice; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@nietylkoagd.pl; Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności (wady); (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną. W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności Towaru z umową sprzedaży (rękojmi) niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedającego, Kupujący zostanie poproszony przez Sprzedającego o dostarczenie Towaru na koszt Sprzedającego na adres ul. Szkolna 7, 63-421 Przygodzice. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności, rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Kupującego byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest, po uprzednim uzgodnieniu terminu, udostępnić Towar Sprzedającemu w miejscu, w którym Towar się znajduje. 6. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Kupujący będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: - Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). - Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedającym. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. - Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Kupującym, a Sprzedającym, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

pozostałe informacje

SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATY ZA TOWAR Sprzedający udostępnia Kupującemu do wyboru następujące sposoby płatności, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: - płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego - płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki - płatność gotówką przy odbiorze osobistym - płatność za pomocą systemu PayU Informacje dot. rachunku bankowego Sprzedającego: - Bank: SGB-Bank SA. Numer rachunku: 43 1610 1032 2009 0001 2609 0001. - Bank: BRE Bank SA - mBank. Numer rachunku: 06 1140 2004 0000 3702 4951 9899. W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyspieszy księgowanie płatności. Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): - w przypadku wyboru przez Kupującego płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu Payu, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży - w przypadku wyboru przez Kupującego płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki 3. KOSZT, SPOSÓB I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU TOWARU Dostawa Towaru dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Koszt dostawy jest każdorazowo wskazany w opisie danej Transakcji. Termin dostawy Towaru do Kupującego wynosi do 5 dni kalendarzowych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru do Kupującego liczy się w następujący sposób: - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego. - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Termin gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego – w przypadku wyboru przez Kupującego odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru przez Kupującego w terminie do 5 dni kalendarzowych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego. - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Sposoby dostawy Towaru - Sprzedający udostępnia Kupującemu następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: - przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa. - przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa. - przesyłka do paczkomatu, przesyłka do paczkomatu płatna w paczkomacie - odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Szkolna 7, 63-421 Przygodzice – w dni robocze w godzinach od 08:00 do 16:00. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW Niniejszy punkt oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Kupujących nie będących konsumentami. Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. W razie przesłania Towaru do Kupującego za pośrednictwem przewoźnika Kupujący nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego. 8. DANE OSOBOWE Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie niniejszej strony „O mnie”). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Cel zbierania danych i odbiorcy danych Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie niniejszej strony „O mnie”. Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. 9. INNE INFORMACJE Powyżej zamieściliśmy podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem Allegro. Informacje dotyczące działania platformy Allegro znajdziesz w samym Regulaminie Allegro oraz na stronach Allegro. Przykładowo Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji, określa między innymi: - czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy; - skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty; - zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania drugiej stronie treści zawieranej umowy; - metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych. - rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, - warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, - warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, - tryb postępowania reklamacyjnego, - dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą elektroniczną Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie strony „O mnie”.