Patelnia ceramiczna GERLACH NATUR 24cm INDUKCJA (6649052898)
- Paczka48 Odbiór w Punkcie darmowa
- Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
- Paczkomaty 24/7 9,99 zł
- lokalizacja: Ostrów, Polska
- czas wysyłki: natychmiast
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- informacje dodatkowe: możliwość używania na kuchni indukcyjnej
- powłoka: teflonowa
- rodzaj: tradycyjna
- waga (z opakowaniem): 2 [kg]
- średnica: 24 cm
- indukcja: tak
- kolor: odcienie szarości
Lokalizacja: Ostrów, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
UWAGA
Wszystkie sprzedawane produkty mają ogólnopolskie gwarancje
TEFAL
W przypadku wystąpienia problemów prosimy o kontakt z infolinią TEFAL ( 801 300 420 )Po potwierdzeniu wady, produkt zostanie wymieniony na taki sam lub podobny, a w przypadku szybkowarów zostanie wykonana naprawa. W związku z niniejszymi warunkami gwarancji zobowiązania TEFAL ograniczają się wyłącznie wymiany produktu. TEFAL nie jest zobowiązana do naprawy lub wymiany produktu jeśli nie zostanie przedłożony ważny dowód jego zakupu. Wyjątki Niniejsza gwarancja nie obejmuje zniszczeń powstałych w wyniku uszkodzenia mechanicznego, niewłaściwego użytkowania, zaniedbania lub nieprzestrzegania instrukcji, braku konserwacji, w wyniku ingerencji lub nieautoryzowanej naprawy produktu. Gwarancja również nie pokrywa normalnego zużycia oraz: - przegrzania, długotrwałego wystawienia na działanie źródła ciepła - wystąpienia plam, przebarwień, rys, - wypadków takich jak pożar, powódź itp. - użycia profesjonalnego, komercyjnego lub użycia w miejscu pracy - uszkodzeń powstałych przez brud lub owady w produkcie, - złamania lub upuszczenia produktu - uszkodzeń powstałych w wyniku szoku termicznego, - wymiany części eksploatacyjnych (uszczelki, baterie...) - zniszczenia części szklanych lub porcelanowych Dodatkowa gwarancja dla stali nierdzewnej (dla produktów z gwiazdkami grawerowanymi na dnie) Produkty TEFAL ze stali nierdzewnej oznaczonej lub na dnie naczynia mają 5 lat gwarancji lub 10 lat gwarancji od daty zakupu lub dostawy. Obejmuje ona wady fabryczne materiałów lub jakość wykonania stali nierdzewnej pod warunkiem użytkowania produktu zgodnie z zaleceniami producenta. Niniejsza gwarancja nie pokrywa zniszczeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania, uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń powstałych w wyniku upadku produktu, żółtych lub niebieskiech przebarwień jak również innych przypadków wymienionych powyżej.
MPM
lista serwisów : http://mpm.pl/serwis/
OPTI, OPTIMUM
lista serwisów : http://www.arconet.pl/home/mark_services/
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Opis procedury reklamacyjnej:Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@bishurt.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
UWAGA
Wszystkie sprzedawane produkty mają ogólnopolskie gwarancje
TEFAL
W przypadku wystąpienia problemów prosimy o kontakt z infolinią TEFAL ( 801 300 420 )Po potwierdzeniu wady, produkt zostanie wymieniony na taki sam lub podobny, a w przypadku szybkowarów zostanie wykonana naprawa. W związku z niniejszymi warunkami gwarancji zobowiązania TEFAL ograniczają się wyłącznie wymiany produktu. TEFAL nie jest zobowiązana do naprawy lub wymiany produktu jeśli nie zostanie przedłożony ważny dowód jego zakupu. Wyjątki Niniejsza gwarancja nie obejmuje zniszczeń powstałych w wyniku uszkodzenia mechanicznego, niewłaściwego użytkowania, zaniedbania lub nieprzestrzegania instrukcji, braku konserwacji, w wyniku ingerencji lub nieautoryzowanej naprawy produktu. Gwarancja również nie pokrywa normalnego zużycia oraz: - przegrzania, długotrwałego wystawienia na działanie źródła ciepła - wystąpienia plam, przebarwień, rys, - wypadków takich jak pożar, powódź itp. - użycia profesjonalnego, komercyjnego lub użycia w miejscu pracy - uszkodzeń powstałych przez brud lub owady w produkcie, - złamania lub upuszczenia produktu - uszkodzeń powstałych w wyniku szoku termicznego, - wymiany części eksploatacyjnych (uszczelki, baterie...) - zniszczenia części szklanych lub porcelanowych Dodatkowa gwarancja dla stali nierdzewnej (dla produktów z gwiazdkami grawerowanymi na dnie) Produkty TEFAL ze stali nierdzewnej oznaczonej lub na dnie naczynia mają 5 lat gwarancji lub 10 lat gwarancji od daty zakupu lub dostawy. Obejmuje ona wady fabryczne materiałów lub jakość wykonania stali nierdzewnej pod warunkiem użytkowania produktu zgodnie z zaleceniami producenta. Niniejsza gwarancja nie pokrywa zniszczeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania, uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń powstałych w wyniku upadku produktu, żółtych lub niebieskiech przebarwień jak również innych przypadków wymienionych powyżej.
MPM
lista serwisów : http://mpm.pl/serwis/
OPTI, OPTIMUM
lista serwisów : http://www.arconet.pl/home/mark_services/3
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, np. pisząc na adres e-mail: allegro@bishurt.com Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres SprzedawcyOświadczenie o odstąpieniu od umowy:(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) PHU BIS 63-400 Ostrów Wielkopolski ul.Piłsudskiego 7 63-400 Ostrów Wlkp Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .......................................................................... numer oferty .......... .......................................................................... numer oferty .......... .......................................................................... numer oferty .......... Data zawarcia umowy to ............................................................, data odbioru............................................................................... . Imię i nazwisko.......................................................................................... Login Allegro.............................................................................................. Adres ........................................................................................................... Data.............................................................................................................. .................................................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru Brak odstąpienia od umowy:Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w ..................... Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Inny ......................................
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all****@*********** (pokaż)
- 889 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Firma handlowo-usługowa , zajmująca się handlem hurtowym oraz sprzedażą internetową.
Pozostałe informacje
1.W celu szybszej realizacji zamówienia prosimy o wypełnienie FORMULARZA OPCJI DOSTAWY
2.wszelkie dodatkowe informacje proszę wpisywać w formularzu dostawy
3.w przypadku zmiany adresu dostawy , proszę wpisywać go w formularzu, adres jest pobierany automatycznie , unikamy w ten sposób błędnie wysłanych przesyłek
4.przy wpłatach bezpośrednio na nasze konto :
50 1020 5558 1111 1554 4170 0004
proszę w tytule wpłaty wpisać LONGIN z allegro
5.w przypadku odsyłania produktu bez względu na przyczynę proszę dołączyć LONGIN z allegro, ułatwiu nam to szybszą identyfikację oraz obsługę.
BARDZO DZIĘKUJEMY !!!
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu