PASTA DO ZĘBÓW THERAMED JUNIOR 50ML (6482587032)

10 dni do końca
cena kup teraz
6,20 zł
z 50 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 9,00 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 13,00 zł
  • lokalizacja: Wejherowo
  • stan: nowy

PASTA DO ZĘBÓW THERAMED JUNIOR 50ML

Pasta do zębów dla dzieci powyżej 1- go do 6 go roku życia, zawiera fluor i wapń.
Chroni przed próchnicą i zapewnia zdrowe zęby.
Pasta o smaku truskawkowym.
Theramed opracował specjalne produkty dla aktywnej ochrony przed próchnicą.

Wczesna profilaktyka sprzyja zrównoważonemu zdrowiu jamy ustnej - należy ją rozpocząć u dzieci tak wcześnie jak to możliwe.
Pasta Theramed Junior została stworzona, by chronić dziecięce zęby przed powstawaniem próchnicy, dbać o zdrowie ich dziąseł oraz wzmacniać i remineralizować szkliwo. Jej przyjemny truskawkowy smak to kolejna zaleta, która na pewno zostanie w pamięci dziecka.

Pojemność: 50ml



1. Sprzedawany towar jest fabrycznie nowy, unikamy pośredników, oferujemy bardzo konkurencyjne warunki.

2. Do każdego zakupu dołączamy paragon lub Fakturę VAT. Fakturkę wystawiamy jeśli dane płatnika otrzymamy przed dokonaniem płatności lub zlecenia wysyłki pobraniowej. W przypadku konieczności wystawienia Faktury VAT do paragonu, klient zobowiązany jest do przesłania nam oryginalnego dokumentu fiskalnego w terminie czasowym określanym w ustawie.

3. Warunki dostawy jak i wszelkie uwagi dotyczące realizacji zamó- wienia (kolorów, rozmiarów) zmiany adresu dostawy, wypełniamy poprzez serwis Allegro w FOD, Formularz Opcji Dostawy !!!

4. Naszą działalność prowadzimy głownie w internecie, zatem preferujemy i polecamy zdecydowanie kontakt mailowy , jest to najwygodniejszy i najszybszy kanał komunikacji! Na maile zazwyczaj odpowiadamy w godzinach pracy. Zalecamy wysyłanie maili z opcją potwierdzenia przeczytania.

5. Termin realizacji wysyłki przeważnie nie przekracza 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie lub wyboru przesyłki pobraniowej. Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia do 7 dni roboczych.

6. Zakupiłeś kilka przedmiotów ?? Nic prostszego - Cennik dostawy znajduje się na Stronie o Mnie. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt mailowy. Polecamy E-PRZESYŁKĘ, najtańszy sposób wysyłki przeznaczony wyłącznie dla niewielkich przesyłek i odbioru osobistego w punkcie Poczty Polskiej, szczegóły Strona o Mnie

7. Prosimy monitorować status realizacji zamówienia, jeśli dokonałeś przelewu, a nie odnotowaliśmy twojej wpłaty Napisz do Nas, od momentu wysyłki towaru klientowi przekazujemy nr nadania, zatem prosimy o odpowiedzialność w monitorowaniu jak i odbiorze przesyłki.

8. W przypadkach w których Oczekujesz natychmiastowej wysyłki, skorzystaj z PayU lub wyślij potwierdzenie wpłaty, podając Nam jasną i precyzyjną informację dotyczącą realizacji zamówienia, dołożymy wszelkich starań by spełnić Twoje oczekiwania. Wpłaty oczekujemy do 7 dni roboczych
.


[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAA8bU6DB9a+­7mneAIMrpnOyBWJLcGLv­I+cptzI4hTzSa/swwHQw­6F9a5/p43NyJU0Z8LN0y­IzUlbvEqtarIPgKe+ndq­nmwQuXA==[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 97 1140 2004 0000 3102 5971 7911
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
Pocztex Kurier48 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Lumarko
Gdańska 13 e
84-200 Wejherowo
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki przy jej odbiorze. Prosimy sprawdzić, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona np. mechanicznie lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji. Lumarko gwarantuje bezpieczeństwo transakcji i pewność zwrotów. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, klient może zażądać zwrotu pieniędzy i odesłać paczkę z powrotem w ciągu 14 dni od zgłoszenia żądania. Produkt powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od objęcia rzeczy w posiadanie. Oświadczenie może być złożone na formularzu, dostarczonym Klientowi będącemu konsumentem wraz z towarem. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Kupujący jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot świadczeń Kupującego następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, na adres: Lumarko Piotr Pałasz ul.Gdańska 13 e 84-200 Wejherowo 0585726454 Reklamacje prosimy przesyłać mailowo na adres: lumarko@vp.pl Lumarko zleca odbiór towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej, na koszt Lumarko. Powyższe nie wyłącza możliwości dostarczenia towaru do Lumarko w inny sposób, ustalony wspólnie przez obydwie strony. Zwroty towarów prosimy kierować na adres: Lumarko Piotr Pałaszul.Gdańska 13 e84-200 Wejherowo0585726454 Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji Klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt Sprzedawcy. W przypadku odstąpienia od umowy Klient będący konsumentem jest obowiązany do zwrotu towaru niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia w którym odstąpił od umowy, chyba, że Sklep zaproponuje, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie terminu przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie będzie zobowiązany do zwrotu Klientowi dodatkowych poniesionych przez niego kosztów. Klient będący konsumentem ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystanie z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności rzeczy. Klient będący konsumentem w przypadku odstąpienia od umowy ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Wszystkie produkty oferowane przez Sprzedającego są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedawca jest odpowiedzialny za wady towaru na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Sprzedawca odpowiada za wady rzeczy które istniały w chwili wydania rzeczy Klientowi (w przypadku odbioru osobistego) lub w chwili wysłania rzeczy (w przypadku dostarczenia przez kuriera) jak też za wady które wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej chwili, na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli Klientem jest konsument, może on zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, Sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.