PASKI WYBIELAJĄCE DO ZĘBÓW KURACJA 14DNI MAX WHITE (4996487986)

6 osób kupiło 6 kompletów
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
39,60 zł
33,66 zł
z 635 kompletów
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 3,00 zł
  • List polecony priorytetowy 5,99 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
Zakupy od 275 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Kalisz, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.1 [kg]
  • forma: paski

14 DNIOWA KURACJA WYBIELAJĄCA MAX WHITE

Rewolucyjny system wybielania zębów w warunkach domowych.

14 dniowa kuracja to skuteczne, bezpieczne i kompleksowe wybielenie zębów. Już w pierwszym tygodniu osiągniesz widoczne rezultaty.

Każda kuracja jednorazowo zajmuje jedynie 30 minut (raz dziennie), podczas trwania dwu tygodniowej kuracji możesz osiągnąć zęby bielsze nawet o 7 odcieni

Kilku-fazowa formuła wybielająca oparta jest o działanie sekwencyjne trzech żeli: inicjującego, aktywnego i wybielającego. Kompleksowe działanie produktu łączy wysoką skuteczność kuracji z działaniem wzmacniającym szkliwo i dziąsła.

Paski wybielające MAX WHITE działają aktywnie na zanieczyszczenia powstałe na szkliwie i są absolutnie bezpieczne. Nie zawierają nadtlenku wodoru, który niejednokrotnie jest przyczyną nadwrażliwości zębów.

KURACJA 7 DNIOWA

CENA 19 80

7 DNIOWA KURACJA WYBIELAJĄCA
TO ZĘBY BIELSZE DO 4 ODCIENI

WE ZESTAWIE ZNAJDZIESZ 14 PASKÓW
(PO JEDNYM PASKU NA DOLNA I GÓRNĄ LINIĘ ZĘBÓW)

KURACJA 14 DNIOWA

CENA 33 66
TANIEJ

14 DNIOWA KURACJA WYBIELAJĄCA
TO ZĘBY BIELSZE DO 7 ODCIENI

WE ZESTAWIE ZNAJDZIESZ 28 PASKÓW
(PO JEDNYM PASKU NA DOLNA I GÓRNĄ LINIĘ ZĘBÓW)

KURACJA 21 DNIOWA

CENA 39 60
TANIEJ

21 DNIOWA KURACJA WYBIELAJĄCA
TO ZĘBY BIELSZE DO 9 ODCIENI

WE ZESTAWIE ZNAJDZIESZ 42 PASKÓW
(PO JEDNYM PASKU NA DOLNA I GÓRNĄ LINIĘ ZĘBÓW)

** Im więcej kupujesz, tym więcej zyskujesz. Przykładowo za trzy osobne zestawy Kuracja 7 dniowa zapłacisz 59,40 zł. Kupując zestaw Kuracja 21 dniowa zapłacisz jedynie 39,60 zł, tym samym zaoszczędzisz 19,80 zł.

...paski wystarczy używać jeden raz dziennie.

Otwórz saszetkę wzdłuż długiego boku od lewej do prawej. Delikatnie rozchyl saszetkę i wyciągnij pasek.

Nakładanie pasków na górne zęby: chwyć pasek tak aby karbowanie było skierowane do dołu. Przyłóż pasek do zębów tak by długa krawędź z żelem wyrównała się z linią dziąseł. Nadmiar paska zagnij na tył zębów.

Nakładanie pasków na dolne zęby: chwyć pasek tak, aby karbowanie było skierowane do góry. Przyłóż pasek do zębów tak by długa krawędź z żelem wyrównała się z linią dziąseł. Nadmiar paska zagnij i zawiń na tylną część zębów.


O FIRMIE:

Benetech Poland
Karol Śledziński, Artur Rosa S.C.

Dobrzecka 95/1
62-800 Kalisz
Godziny pracy:
Pn 8-15
Wt-Pt 9-15
Sob-Ndz nieczynne

WYSYŁKA:

Przesyłki staramy się wysyłać w ciągu 24 godzin od złożenia i opłacenia zamówienia. Dostępne opcje wysyłki oraz jej koszty znajdziesz w zakładce dostawa i płatność.

Aktualnie wysyłki realizujemy poprzez Pocztę Polską oraz firmę kurierską GLS.

PŁATNOŚĆ:

Na wpłatę należności oczekujemy do 7 dni roboczych od momentu dokoniania zakupu. Wpłaty należy dokonać poprzez system płatności PayU - obecnie jest to najwygodniejsza i najszybsza forma płatności.

Jeśli jednak nie chcesz skorzystać z tej metody płatności możesz wpłacić pieniądze tradycyjnym przelewem na konto bankowe prowadzone przez ING Bank Śląski lub zapłać za towar przy odbiorze.

KONTAKT:

tel: +48 733 582 427

e-mail: biuro@benetech-poland.pl

Kopiowanie opisów i zdjęć z aukcji zabronione.

Są one własnością firmy Benetech Poland S.C. ich kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części oznacza naruszenie praw
autorskich zgodnie z ustawa o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.:
Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170 oraz Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz.U. nr 47 poz. 211.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u express4u za co najmniej 275 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 65 1050 1201 1000 0092 3895 5349
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 5,99 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 3,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Niemcy 21,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Wielka Brytania 21,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Czechy 21,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Irlandia 21,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Rosja 21,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Słowacja 21,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Szwecja 21,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Holandia 21,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Litwa 21,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Białoruś 21,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Norwegia 21,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Ukraina 21,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Włochy 21,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Francja 21,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Belgia 21,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Dania 21,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Hiszpania 21,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Austria 21,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Benetech Poland Karol Śledziński, Artur Rosa S.C.
Dobrzecka 95/1
62-800 Kalisz
NIP: 618-215-83-12
REGON: 366712961

kontakt

  • 733582427
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 15:00
  • biuro@benetech-poland.pl
    Na wszystkie wiadomości odpisujemy w godzinach pracy tj. od poniedziałku do piątku 9:00 - 15:00

pozostałe informacje

Dane do przelewów bezpośrednio na nasz rachunek bankowy: nr konta: 65 1050 1201 1000 0092 3895 5349 (ING BANK ŚLĄSKI) Benetech Poland Karol Śledziński, Artur Rosa S.C. Dobrzecka 95/1 62-800 Kalisz

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Benetech Poland Karol Śledziński, Artur Rosa S.C.
Dobrzecka 95/2
62-800 Kalisz
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. 

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW WYSŁANYCH W FORMIE PRZESYŁKI POBRANIOWEJ - przed odesłaniem do nas przesyłki prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny. 

e-mail: biuro@benetech-poland.pl

tel. +48 733 582 427 



Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:


(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 


[DANE SPRZEDAJĄCEGO]

............................................. ............................................. ............................................. 


Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .............................................................................................................................................................................., numer oferty............................................................. . 

Data zawarcia umowy to ........................................................................

data odbioru .............................................................................................

Imię i nazwisko.......................................................................................... 

Login Allegro.............................................................................................. 

Adres ..........................................................................................................

Data.............................................................................................................


.....................................................................................................................

Podpis

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Benetech Poland Karol Śledziński, Artur Rosa S.C.
Dobrzecka 95/1
62-800 Kalisz
PL
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacyjnej: 


Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@benetech-poland.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: 

Benetech Poland Karol Śledziński, Artur Rosa S.C. 

ul. Dobrzecka 95/1, 

62-800 Kalisz, Polska 


1) Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji. 

Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

 

2) Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć do klienta rzecz sprzedaną wolną od wad. 


3) Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli rzecz ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 


4) Jeżeli rzecz ma wadę, klient może: 

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby klienta inny sposób zaspokojenia. 

b) żądać wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz na rzecz wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży rzeczy w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi sprzedawca. 


5) Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres sprzedawcy. W przypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywa sprzedawca. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres: 

Benetech Poland Karol Śledziński, Artur Rosa S.C. 

ul. Dobrzecka 95/1, 

62-800 Kalisz, Polska 


6) Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na rzecz wolną od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy. Jeżeli klient żądał wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 


7) Wszelkie reklamacje związane z rzeczą lub realizacją umowy sprzedaży, klient może kierować np. w formie pisemnej na adres sprzedawcy lub mailowej. 


8) Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta. 


9) W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 


10) Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. 


11) Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.