PASKI DO MOCOWANIA STAYHOLD UTILITY STRAPS NOWOŚĆ (6541883006)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
20,99 zł
z 80 kompletów
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,40 zł
  • Przesyłka kurierska 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
Zakupy powyżej 999 zł
  • lokalizacja: Śląsk, Zagłębie_WYSYŁKA CAŁA POLSKA
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
Paski do mocowania Stayhold Utility Straps

  • Dostępny kolor: pomarańczowy
  • Mocowanie: klamra
  • Materiał: polipropylen
  • Wymiary: 30 x 1200 mm
  • W komplecie: 2x pasek utility strap, gwarancja
Opis i funkcje

Czym Są PASKI STAYHOLD UTILITY STRAPS

Masz problem z utrzymaniem porządku w bagażniku? Denerwują Cię wiecznie porozrzucane przedmioty? Złościsz się na poplamioną tapicerkę i dywaniki?

Seria Stayhold jest idealnym rozwiązaniem. To praktyczny zestaw organizerów do bagażnika. Dzięki nim bez problemu przewieziesz swoje zakupy i zagospodarujesz przestrzeń w samochodzie

dlaczego warto?

  • Wszystko na swoim miejscu

    Kupując cały zestaw otrzymujesz nie tylko kompleksową organizację w samochodzie, ale i oszczędzasz. Pieniądze i miejsce w bagażniku (bezcenne przy pakowaniu na dłuższe wyjazdy).

  • Bezpieczeństwo

    Jeżeli przewozisz farby, a wizyta w sklepie kończy się wrzuceniem zakupów luzem do bagażnika... to na pewno wiesz ile czasu/pieniędzy/nerw­ów kosztuje przywrócenie bagażnika do pierwotnego wyglądu. Warto?

  • Wygoda i łatwość użycia

    Ostre narzędzia, chemia kosmetyczna, jajka, wino, kawa na wynos czy torebka przy fotelu pasażera. Wszystko stabilnie zabezpieczone - nie zmienia swojego położenia w czasie jazdy.

  • Wielofunkcyjność

    Razem działają świetnie, osobno także. Zainspiruj się zdjęciami w galerii powyżej i wykorzystaj organizery oraz akcesoria na milion różnych sposobów.

Co wchodzi w skład zestawu

  • Paski Utility Straps

    Przydatny element zestawu STAYHOLD. To forma dodatkowego zabezpieczenia przy przewożeniu niewygodnych ładunków. Ich funkcjonalność nie ogranicza się tylko do zastosowania z kompletem, doskonale spełniają swoją rolę samodzielnie, np. do przewożenia drewna czy innych elementów wymagających wiązania.

  • Zestaw zawiera:

    • 2x pasek Stayhold Utility Strap
Specyfikacja techniczna
Kolor pomarańczowy
Mocowanie klamra
Materiał polipropylen
Waga 85 g
Wymiary 30 x 1200 mm
Gwarancja 24 miesiące
W komplecie 2x pasek utility strap
gwarancja
Gwarancja i zwroty
O nas
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SMARTMOTO_PL za co najmniej 999 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 74249000050000460045266569
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,40 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Niemcy 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-5 dni
Wielka Brytania 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Czechy 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Irlandia 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Rosja 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Słowacja 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Szwecja 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Holandia 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Litwa 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-5 dni
Białoruś 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-7 dni
Norwegia 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-7 dni
Ukraina 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-7 dni
Włochy 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Francja 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Belgia 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Dania 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Hiszpania 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Austria 45,00 zł
kolejna sztuka: 37,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
-
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 32 706 15 15
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. __________________________________________________________________ Informujemy, że prawo do zwrotów oprogramowania komputerowego i treści cyfrowych zakupionych na odległość, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, jest ograniczone. Zgodnie z art. 38 pkt 9 prawo do zwrotu zakupionego programu komputerowego dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu istnieje przez okres 14 dni lub do momentu jego otwarcia po dostarczeniu. Zgodnie z art. 38 pkt 13 konsumentowi nie przysługuje prawo do zwrotu treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym. _________________________ DARMOWE ZWROTY: _________________________ Jeżeli wybrałeś dostawę Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w cenę tej opcji dostawy. Zwrotu przesyłki możesz dokonać jedynie we wskazanych przez InPost Punktach Obsługi Klienta InPost. Darmowe zwroty obejmują 3 rodzaje wysyłek (wybranych podczas dokonywania zakupu): - Allegro Polecony InPost - Allegro Paczkomaty InPost - Allegro Kurier InPost Aby odesłać przedmiot: 1. Wejdź do zakładki Moje Allegro> Moje zakupy > Licytacje i Kup Teraz: Przesyłki i kliknij zwrot produktu przy przedmiocie, który chcesz oddać. Dostaniesz SMS z kodem zwrotu. Jednocześnie poinformuj sprzedającego o zamiarze odesłania przedmiotu. 2. Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS: - Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro Polecony InPost, udaj się z nią i z kodem zwrotu do Punktu Obsługi Klienta InPost. - Jeśli zwracasz paczkę Allegro Paczkomaty InPost, umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego paczkomatu. Na ekranie paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do Punktu Obsługi Klienta InPost. - Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro Kurier Inpost, której waga nie przekracza 25 kg i jej wymiary na to pozwalają - udaj się do dowolnego paczkomatu i postępuj tak jak w przypadku przesyłki Allegro Paczkomaty InPost. Formularz zwrotu dostępny pod linkiem: >>> http://smartmoto.pl/allegro/formularze/formularz_zwrotu_smartmoto_pl.pdf Formularz wymiany towaru dostępny pod linkiem: >>> http://smartmoto.pl/allegro/formularze/formularz_wymiany_smartmoto_pl.pdf

reklamacje

Wszystkie towary objęte są gwarancją producenta i większość zgłoszeń serwisowych można realizować bezpośrednio w serwisie producenta, tylko na podstawie karty gwarancyjnej i dowodu zakupu. link do formularza http://smartmoto.pl/allegro/formularze/formularz_reklamacyjny_smartmoto_pl.pdf Opis sposobu reklamowania produktów § 1 Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni, ale jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta. § 2 W sytuacji braku zamówionego a niewadliwego towaru, smartmoto_pl informuje o tym Zamawiającego mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Zamawiającego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar wybrany przez Zamawiającego. § 3 Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów i tam klient powinien kierować reklamowany produkt. Jednak zawsze klient może odesłać produkt do magazynu smartmoto_pl, bądź dostarczyć osobiście do siedziby firmy. § 4 Przed odesłaniem zakupionego produktu do magazynu smartmoto_pl klient musi skontaktować się z telefonicznie z naszym konsultantem sygnalizując wadliwość produktu. W odsyłanej paczce musi znajdować się wypełniony formularz reklamacyjny ( link do formularza http://smartmoto.pl/allegro/formularze/formularz_reklamacyjny_smartmoto_pl.pdf ) § 5 Do reklamacji, których możliwa jest naprawa bezpośrednio w serwisach, a zostały odesłane na adres sklepu będzie doliczana opłata na przesyłkę zwrotną w kwocie 10zł *wszelkie potrzebne informacje do wykonania zgłoszenia reklamacyjnego są dostępne na wyżej wymienionych stronach producentów. § 6 Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu. smartmoto_pl odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, za pomocą Formularza Zgłoszenie reklamacyjne, lub w formie pisemnej dołączając dokument do odsyłanej paczki. § 7 smartmoto_pl rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez serwis zewnętrzny w prawidłowej postaci. Należy PAMIĘTAĆ że odsyłając produkt do naszego magazynu znacznie wydłuża to czas realizacji reklamacji, dlatego że produkt musi być odesłany do właściwego serwisu producenta. W przypadku, gdy korzystający z gwarancji zgłasza nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd okoliczności czym powoduje wyrządzenie gwarantowi szkody, może zostać zobowiązany do jej naprawienia. Sprzęt w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego. § 8 Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany. Klient jest zobowiązany do archiwizacji danych znajdujących się na reklamowanych nośnikach we własnym zakresie, smartmoto_pl nie bierze odpowiedzialności za utratę danych, jak i nie gwarantuje ich odzyskania. Koszt dostarczenia reklamowanego produktu do serwisu pokrywa kupujący. Tylko w przypadku uznania reklamacji koszt ten jest zwracany, jednak maksymalnie do stawek zamieszczonych na stronie Poczty Polskiej. smartmoto_pl odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. § 9 Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy: Wada powstała na skutek uszkodzenia mechanicznego, zwarcia instalacji elektrycznej, która nie została wywołana nieprawidłowym działaniem produktu, usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.

pozostałe informacje

Regulamin świadczenia usług sklepu smartmoto_pl Przedmioty sprzedawane na naszych aukcjach są nowe i są objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Każdy produkt objęty jest gwarancją na okres 6, 12 lub 24 miesięcy, w zależności od towaru. Do każdego sprzedanego przedmiotu na naszych aukcjach dołączamy dowód zakupu, jakim jest paragon fiskalny albo faktura VAT (23%). § 1 smartmoto_pl jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest DP Grand s.c. A.Dziedzic Ł.Paryż, ul. Modrzewskiego 1, 41-208 Sosnowiec, nip 644-349-96-68, wpisaną do CEIDIG. Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie smartmoto_pl § 2 smartmoto_pl jest sklepem internetowym, za pośrednictwem którego użytkownicy allegro mogą nabywać sprzęt elektroniczny, sportowy oraz odzież. § 3 Dokonywanie zakupów za pośrednictwem smartmoto_pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika. Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce. § 4 Zamówienie dokonywane jest przez kliknięcie "kup teraz" na aukcjach sklepu smartmoto_pl. Po potwierdzeniu wyboru, Użytkownik przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i sposobu odbioru zamówienia. Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w siedzibie smartmoto_pl bez dodatkowej opłaty. Zamówienie może być także dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia. Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail potwierdzający przyjęcie zamówienia. § 5 Zamawiający - konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu, Zamawiający – konsument zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną, a smartmoto_pl zwraca na rachunek bankowy Zamawiającego – konsumenta należność za zwrócone zamówienie. § 6 Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni, ale jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.