Pasek Skórzany Damski Męski garnitur czarny 100 (6482502927)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
28,00 zł
z 5 sztuk

długość bez klamry (cm):

materiał:

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
  • Czechy 40,00 zł
Zakupy powyżej 750 zł
  • lokalizacja: Bydgoszcz
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • kolor: czerń
  • stan: nowy
  • płeć: produkt uniseks
  • materiał: skóra naturalna
  • marka: Inna marka
  • maks. szerokość (cm): 2.80
  • długość bez klamry (cm): 114.00
  • dostawa z Polski: tak






Skórzany Pasek w Czarnym Kolorze
do Spodni Wizytowych, Wyjściowych
lub od Garnituru


Na tej aukcji sprzedajemy pasek
ROZMIAR: 100


Pierwsza dziurka = 89 cm + klamerka (+/- 2 cm )
Ostatnia dziurka = 104 cm + klamerka (+/- 2 cm )
Długość paska = 114 cm + klamerka (+/- 2 cm )
Klamerka metalowa ok 3,5 cm.
Szerokość paska ok. 2,8 cm

Paski mogą się różnić klamerką oraz kształtem dziurek.
Okrągłe lub owalne dziurki.
Paski wysyłamy losowo.


Przedmiotem aukcji są skórzane paski do spodni.
Paski dla Pań i Panów.

Pasek wykonany jest z naturalnej skóry bydlęcej.
Pojedynczy, nie klejony.

Klamerka metalowa.
Pasek w czarnym kolorze.


Na życzenie skracamy pasek i dorabiamy dziurki
Wymiar dopasujemy do podanego obwodu pasa.

Pasek można samodzielnie skrócić od strony klamerki.



Pozostałe Rozmiary i Kolory Pasków
na innych Naszych aukcjach Allegro





Produkt polski

(zdjęcia mogą nie oddawać rzeczywistego koloru)
Cechą charakterystyczną skóry naturalnej jest jej różnorodność.
Zagniecenia, znamiona oraz przebarwienia świadczą o autentyczności skóry naturalnej.


100 % Skóra Naturalna





Posiadamy w ofercie również

Zapraszamy

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Waldekke za co najmniej 750 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. 11814200070021504220000002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Niemcy 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Wielka Brytania 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Czechy 40,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Irlandia 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Słowacja 40,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Szwecja 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Holandia 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Norwegia 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Włochy 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Francja 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Belgia 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Dania 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Hiszpania 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Austria 70,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Przy zakupie kilku przedmiotów pobieramy tylko jedną opłatę.
Osoby zainteresowane mogą odebrać wylicytowany towar bezpośrednio w naszym sklepie po wcześniejszym uzgodnieniu. Przy odbiorze osobistym nie pobieramy opłaty za przesyłkę.


U WALDKA
ul. Broniewskiego 1
Bydgoszcz
tel; 52 345 81 98

pn. - pt. 10 - 18
sobota 10 - 14

ZAPRASZAM DO ZAKŁADKI " O MNIE "
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Sklep internetowy u Waldka, prowadzony jest w ramach Allegro, przez waldekke, którego Właścicielem jest Firma u Waldka Waldemar Kempiński z siedzibą przy ul. Broniewskiego 1 w Bydgoszczy.

kontakt

  • 52 34 58 198
    Kontakt: od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 18

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Konsument ma 14 dni na odesłanie zwracanego towaru. Sprzedawca zwraca pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. W przypadku odstąpienia od umowy Przedsiębiorca zobowiązany jest do zwrotu kosztów dostarczenia towaru (za transport od sprzedawcy do konsumenta). W takiej sytuacji sprzedawca zwraca jedynie koszty najtańszego zwykłego sposobu przesyłki dostępnego w swojej ofercie, bez względu na to, jaki środek transportu został wybrany w momencie składania zamówienia. Kupujący ponosi koszt odesłania niechcianego towaru do sprzedającego. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Przedsiębiorca w takim wypadku może pomniejszyć zwrot ceny produktu o tyle, o ile zmniejszyła się wartość rzeczy. Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli (wzór poniżej), pisząc na adres e-mail: sklep@waldekke.pl lub dołączyć pisemne oświadczenie do zwracanej przesyłki. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy odesłać na adres. u Waldka Waldemar Kempiński ul. Broniewskiego 1 85-316 Bydgoszcz e-mail: sklep@waldekke.pl Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): ------------------------------------------------------ u Waldka Waldemar Kempiński ul. Broniewskiego 1 85-316 Bydgoszcz Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery], Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Dane do przelewu:[nr konta] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] ---------------------------------------------------------- Wzór formularza do zwrotów. Ja ............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ........................................................................................, numer oferty............................................................................................ Data zawarcia umowy to................................................., data odbioru ........................................................................................... Imię i nazwisko.................................................................... Adres................................................................................... Data..................................................................................... --------------------------------------------------------- 5. Brak odstąpienia od umowy. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; Zwrot towaru w przypadku zawarcia umowy jako przedsiębiorca.W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje.Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.Zgodnie z powyższym zwrot Towaru na tej podstawie nie jest możliwy.

reklamacje

Zasady składania reklamacji towarów zakupionych po 25.12.2014 r Ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.. Opis procedury reklamacyjnej z tytułu rękojmi: Sprzedający odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. 2 lata na możliwość złożenia reklamacji od momentu wydania produktu klientowi. Za wadę fizyczną należy w szczególności uznać sytuacje, gdy produkt: - nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; - nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; - nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@waldekke.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. u Waldka Waldemar Kempiński ul. Broniewskiego 1 85-316 Bydgoszcz Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Konsument może żądać naprawy, wymiany towaru na nowy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar na nowy, pozbawiony wady lub naprawi wadliwy egzemplarz. Zwrotu pieniędzy Konsument może żądać tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny. O tym, czy tak jest, decyduje sprzedawca. Co oznacza termin wada istotna? Oznacza on taką wadę, której wystąpienie uniemożliwia korzystanie z produktu zgodnie z jego przeznaczeniem. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedający. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Pozasądowe rozpatrywanie sporów Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy. ul. Jagiellońska 10, 85-020 Bydgoszcz Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce - Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

pozostałe informacje

Dane do przelewu: u Waldka Waldemar Kempiński ul. Broniewskiego 1 85-316 Bydgoszcz nr. konta: 11814200070021504220000002 1. Sprzedaż towaru Prowadzimy sprzedaż nowych, pełnowartościowych towarów za pośrednictwem Allegro na teranie Polski. Pełna informacja o towarze znajduje się w opisie aukcji. Towar jest każdorazowo sprawdzany przed wysyłką. Zobowiązujemy się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT 23%. Do ceny zakupionego towaru należy doliczyć koszty przesyłki. 11 zł za przesyłkę przy wpłacie na konto lub płatności PayU 15 zł za przesyłkę przy wyborze wysyłki za pobraniem 0 zł za przesyłkę przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy u Waldka 0 zł za przesyłkę przy zakupie powyżej 750 zł Dokonanie zakupu jest równoznaczne z obowiązkiem zapłaty. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony produkt w sklepie u Waldka, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje przy odbiorze. Możliwe są następujące formy płatności: - Przelewem - forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego lub wizytę w placówce banku. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail wiadomość od sprzedającego) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym u Waldka Waldemar Kempiński, zamówienie jest przekazywane do realizacji. - Płatności PayU w ramach platformy Allegro.pl – forma płatności elektronicznej obsługiwana przez PayU S.A. – krajowej instytucji płatniczej, z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399. - Przy odbiorze – zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze produktu lub w kasie punktu odbioru osobistego. - Płatność przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy u Waldka ul. Broniewskiego 1 w Bydgoszczy od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 18 Po zakupie towaru czekamy 7 dni na wpłatę na konto lub przez PayU. Jeżeli w ciągu 7 dni kupujący się z nami nie skontaktuje występujemy do Allegro o zwrot poniesionej prowizji od sprzedaży. 2. Termin realizacji zamówienia i wysyłka towaru Towar wysyłamy zgodnie z opisem terminu wysyłki podanym w aukcji. Jeżeli kupujący (mailem lub w formularzu dostawy) nie wskaże innego adresu, zakupiony towar wysyłamy na adres podany na karcie Allegro. Wysyłki realizujemy za pośrednictwem Poczta Polska - POCZTEX KURIER 48 Zakupiony towar wysyłamy: - paczka Pocztex Kurier 48 - towar zapakowany w kartonik, zabezpieczony taśmą - paczka Pocztex Kurier 48 Pobranie- towar zapakowany w kartonik, zabezpieczony taśmą Przesyłki nadajemy od poniedziałku do piątku. Pierwsze nadanie realizujemy do godziny 13, drugie nadanie realizujemy do godziny 17 i jest ono traktowane jako nadanie w kolejnym dniu roboczym. Tu można śledzić przesyłki (po godz 22.) http://sledzenie.poczta-polska.pl Po wysyłce podajemy kupującemu mailem numer nadania przesyłki