PASEK ROZRZĄDU MICROCAR LIGIER LOMBARDINI FOCS (7016195867)

zakończona
150,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • lokalizacja: Katowice, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • producent części: inny

opis

Witam

mam do sprzedania pasek rozrządu.

Posiadam też napinacz i pompę wody.

Zastosowanie:

LIGIER 162 / AMBRA / NOVA / XTOO

MICROCAR MC1, MC2, M.GO

GRECAV EKE, TOWN LIFE

itp

mam sporo części mechanicznych, lampy, łożyska, simeringi, paski, sforznie, końcówki wtrysków, panewki, amortyzatory itp

Tel:796522644

Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Katowice, Polska

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,18 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają w przypadku gdy produkt posiada uszkodzenia mechaniczne, plomby bądź numery seryjne zostały zerwane lub uniemożliwiają identyfikację produktu, wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej, usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją/montażem dokonanym w miejscu innym niż specjalistyczny warsztat samochodowy (brak dokumentu potwierdzającego montaż w takim warsztacie), usterka spowodowana jest użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Paweł Nowak
Obr. westerplatte 62/10
40-335 Katowice
Dodatkowe informacje

 Wady fabryczne towaru - reklamacje
Wszystkie towary oferowane, są objęte gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy. Długość trwania gwarancji jest podana w istotnych informacjach na temat danego produktu i nie jest krótsza niż 1 rok chyba, że długość gwarancji wyrażona jest w długości przebiegu pojazdu od zamontowania danej części.
sprzedawca pośredniczy między użytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie zgłoszenia tego faktu na adres: nalofinw@gmail.com oraz nadesłanie z produktem reklamowanym, kompletnie wypełnionego zgłoszenia reklamacyjnego które podeślę po kontakcie email.

 Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy moment odebrania paczki  z kompletnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Otrzymany towar poddamy wstępnym oględzinom, które określą czy opisywana  występuje oraz nie nastąpiła z winy użytkownika, a następnie przekażemy do ekspertyzy rzeczoznawców danego producenta.

Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi min. 14 dni roboczych i  jest uzależniony od decyzji producenta części. Zdarza się, że naprawa produktu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, wtedy okres rozpatrywania reklamacji może zostać wydłużony. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.

W przypadku braku dostępności reklamowanego produktu może on zostać wymieniony na model o takich samych bądź lepszych parametrach, takiego samego bądź innego producenta. O wymianie produktu na inny model Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.




 UWAGA: Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają w przypadku gdy produkt posiada uszkodzenia mechaniczne, plomby bądź numery seryjne zostały zerwane lub uniemożliwiają identyfikację produktu, wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej, usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją/montażem dokonanym w miejscu innym niż specjalistyczny warsztat samochodowy (brak dokumentu potwierdzającego montaż w takim warsztacie), usterka spowodowana jest użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.

W przypadku gdy, zgłoszona przez Klienta usterka nie występuje, bądź warunki gwarancji zostały naruszone zastrzegamy sobie prawo do żądania od Klienta pokrycia poniesionych kosztów związanych z transportem dostarczonego produktu oraz kosztów ekspertyzy. Produkt w takim przypadku jest odsyłany na koszt kupującego.

Wadliwy towar powinien zostać dostarczony przez Klienta w fabrycznym opakowaniu wraz ze wszystkimi elementami znajdującymi się na jego wyposażeniu. W przypadku reklamacji części konfekcjonowanych (pakowanych) w kompletach lub wymienianych parami – zgodnie z obowiązującymi procedurami naprawczymi takich jak: amortyzatory, tarcze hamulcowe, bębny hamulcowe, klocki, szczęki hamulcowe, zestawy naprawcze rozrządu, zestawy sprzęgła itp. niezbędne jest dostarczenie do reklamacji par lub kompletów ww. towarów celem przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz reklamacyjnych i rozpatrzenia reklamacji.

Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.

Gwarancja i rękojmia obejmuje tylko wady materiałowe i produkcyjne, nie obejmuje uszkodzeń na skutek niewłaściwego montażu, w wyniku wypadku, normalnego zużycia eksploatacyjnego oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu innych elementów zawieszenia (wahacze, sworznie, końcówki, tuleje gumowo-stalowe, osłony itp.).

Roszczenia gwarancyjne i rękojmi dotyczą tylko samego towaru (wymiana na wolny od wad lub zwrot równowartości) - nie dotyczą kosztów dodatkowych takich jak transport, montaż, demontaż, badania diagnostyczne itp.

Składając zamówienie Klient akceptuje powyższe zasady. 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Paweł Nowak
obr. westerplatte 62/10
40-335 Katowice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Klient ma prawo zwrotu pełnowartościowego towaru w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. W tym przypadku Klient nie musi podawać powodu zwrotu. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa wtedy jednak kupujący. Nie będziemy przyjmować przesyłek zwrotnych za pobraniem. Klient musi jednak pamiętać o tym, aby zwracany towar został odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z kompletną zawartością a sam towar musi być w stanie nienaruszonym. W przypadku zwrotu po upływie 14 dni, możemy warunkowo zezwolić na zwrot towaru, z zastrzeżeniem prawa do potrącenia części środków z tytułu kosztów obsługi zwrotu.
Po otrzymaniu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni zwrócimy wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas).
UWAGA:
Części elektroniczne i elektryczne oraz płyny nie podlegają zwrotowi.
Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie konsumentom.
Prawo zwrotu nie przysługuje podmiotom 

O sprzedającym
nalofinwe
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

6

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 796522644
poniedziałek - sobota
08:00 - 22:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

jeśli masz pytanie proszę dzwonić.

Pozostałe informacje

Jeśli masz pytanie proszę dzwonić.