PASEK NAPĘDOWY 669X18X30 SKUTER KOŁO 10 ,Zipp inne (6912173114)

Od 12-08-2017 do 19-08-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
zakończona
12,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny

Przedmiotem tej aukcji allegro jest fabrycznie nowy pasek napędowy

Rozmiar 669x18x30 (koła 10")

Pasuje do:

Vapor

Basic

Thunder

Motoboy

Solatio

Allegro

Wilga I, II

Quest,

Vision,

Cooliber,

Cooliber Rex,

Cooliber Classic,

Cooliber Smartt,

Cooliber Fartt,

Aeon,

Ibis,

Kingway,

Quest Q3,

Gateway,

Motobi,

Citybike,

Romet 727,

Yuki Speedy,

Ventus Prymus


DOLKOMOTORS

ul. Rojna 122 Łódź

tel. 42 652 29 16
kom. 533 315-122


Czynne: poniedziałek - piątek: 10-18

sobota: 9-14

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Siedziba firmy i sklep mieści się w Łodzi ul. Rojna 122 ZAPRASZAMY

kontakt

  • 533 315-122
    Telefon czynny pn-pt 10-18, sob. 9-14, od listopada do lutego: pn-pt 9-14
  • 42 652 29 16
    Telefon czynny pn-pt 10-18, sob. 9-14, od listopada do lutego: pn-pt 9-14

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
DOLKO Radosław Doliński
Rojna 122
91-134 Łódź
Polska
 
Firma DOLKO prowadzi sprzedaż internetową na platformie Allegro . W swojej ofercie posiadamy części do skuterów, motocykli, quadów, jesteśmy autoryzowaną stacją obsługi w/w pojazdów, a także prowadzimy sprzedaż motocykli, skuterów i quadów. Klientom gwarantujemy: - towar najwyższej jakości, - możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, - przesyłki wysyłane są za pośrednictwem sprawdzonych firm kurierskich, - wraz z zakupionym towarem wystawiamy dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT.

reklamacje

Warunkiem przyjęcia przedmiotu do reklamacji jest przesłanie go wraz z oryginałem dowodu zakupu. Produkt powinien być zapakowany w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas dostarczenia do naszej firmy. Koszty związane z przesłaniem produktu reklamowanego ponosi Kupujący. Reklamacja powinna zawierać: - imię, nazwisko, adres, adres mailowy oraz nr telefonu, - datę zawarcia umowy, stanowiącą podstawę reklamacji, - oryginał paragonu lub f-ry Vat - przedmiot reklamacji, - wszystkie okoliczności uzasadniające reklamację. O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany w ciągu 14dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zgłoszenia reklamacyjnego. Koszty związane z postępowaniem reklamacyjnym pokrywa Sprzedawca.