Pasek Męski Klamra Automat Skórzany 3,5 czarny 115 (6999477136)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
44,00 zł
z 8 sztuk

kolor/wzór:

Długość bez klamry (cm):

Dostawa
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
Zakupy od 200 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Bydgoszcz, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt męski
  • kolor: czerń
  • marka: Inna marka
  • długość bez klamry (cm): 127
  • maks. szerokość (cm): 3.5
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • materiał dominujący: skóra naturalna
  • kolor okuć: inny
  • dostawa z Polski: tak

opis

Pasek Automat ze Skóry Naturalnej.

Klasyczny Pasek do spodni

Garniturowych, Wizytowych, Wyjściowych

Klamerka Automat z płynną Regulacją.

Na tej aukcji sprzedajemy pasek  ROZMIAR: 115

Zakres do Zapięcia 

  • ok 98 cm - 116 cm + klamerka

Długość paska 

  • ok 127 cm + klamerka

Do każdego paska Pudełko GRATIS

Klasyczny pasek do spodni od garnituru, wizytowych.

Szerokość paska ok 3,5 cm.

Klamerka automat.

Bezproblemowa regulacja obwodu co 0,5 cm na długości ok 18 cm.

Pasek wykonany z naturalnej skóry bydlęcej.

Wierzch półmatowy, profilowany, przeszywany dla ozdoby, spód gładki.

Pasek w czarnym kolorze.

Wymiar dopasujemy do podanego obwodu pasa.

Pasek można samodzielnie skrócić od strony klamerki.

Do każdego paska dołączamy instrukcję skracania.

Pozostałe Rozmiary na innych Naszych aukcjach Allegro

100 % Skóra Naturalna

Cechą charakterystyczną skóry jest jej różnorodność.

Dlatego poszczególne wyroby mogą się różnić odcieniem, fakturą, połyskiem.

Znamiona, nierówności oraz niejednorodność faktury świadczy o autentyczności skóry naturalnej.

Produkt Polski.

Zdjęcia mają charakter poglądowy mogą nie oddawać rzeczywistego koloru oraz faktury.

Odbiór jest subiektywny, uzależniony od indywidualnych ustawień monitora oraz karty graficznej.

Koszty za przesyłkę zawierają UBEZPIECZENIE paczki oraz powiadomienie SMS dla nr komórkowych.

Dostawa i płatność
od 11,00 zł

Lokalizacja: Bydgoszcz, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Waldekke za co najmniej 200,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze
Dodatkowe informacje

Przy zakupie kilku przedmiotów pobieramy tylko jedną opłatę. Osoby zainteresowane mogą odebrać wylicytowany towar bezpośrednio w naszym sklepie po wcześniejszym uzgodnieniu. Przy odbiorze osobistym nie pobieramy opłaty za przesyłkę. U WALDKA ul. Broniewskiego 1 Bydgoszcz tel; 52 345 81 98 pn. - pt. 10 - 18 sobota 10 - 14 ZAPRASZAM DO ZAKŁADKI " O MNIE "

Punkty odbioru

u Waldka
Broniewskiego 1 (Błonie)
85-316 Bydgoszcz
woj. kujawsko-pomorskie
email: sklep@waldekke.pl
tel.: 52 3458198

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 10:00 - 13:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

Gwarancja obejmuje wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.

Gwarancji nie podlegają naturalne zużycie oraz mechaniczne uszkodzenia.

Gwarancją nie są objęte:

  • uszkodzenia wynikające z przeciążenia wyrobu
  • uszkodzenia wynikające z niewłaściwego przechowywania wyrobu, zabrudzenia i plamy
  • przebarwienia przejęte od noszonej odzieży
  • metalowe elementy oraz ich zgubienie
  • uszkodzenia mechaniczne i termiczne 

Kontakt w celu ustalenia szczegółów:

e-mail: sklep@waldekke.pl  (odpowiadamy na maile w cigu 24 godzin od pn-pt )

tel: 52 3458198  (pn-pt: 10 - 18)

W każdej, nawet nieuzasadnionej sytuacji można się z nami skontaktować,

w celu uzyskania informacji lub rozwiązania zaistniałego problemu.


Szczegóły dotyczące składania reklamacji są w zakładce "Zasady składania reklamacji". 

( pod opisem każdej z naszych aukcji Allegro)


UŻYTKOWANIE:

Wyrób należy użytkować zgodnie z przeznaczeniem.

  • nie wypełniać nieforemnymi i kaleczącymi przedmiotami
  • chronić przed przemoczeniem i bardzo wysoką temperaturą
  • chronić przed  uszkodzeniami mechanicznymi surowca i okuć
  • chronić przed zabrudzeniem
  • chronić przed zetknięciem z rozpuszczalnikami i substancjami żrącymi
  • chronić przed wszelkiego rodzaju zaplamieniami 
  • chronić przed farbowaniem przez noszoną odzież
  • nie przeciążać

KONSERWACJA:

  • wilgotny wyrób suszyć w temperaturze pokojowej z daleka od grzejników  i  źródeł ciepła
  • kurz, błoto usuwać czystą i miękką ściereczką lub lekko zwilżoną
  • stosować środki przeznaczone do konserwacji danego wyrobu
  • nie stosować past i kremów przeznaczonych do obuwia
  • nie czyścić chemicznie
  • nie prać w pralce

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

u Waldka Waldemar Kempiński
Broniewskiego 1
85-316 Bydgoszcz
Dodatkowe informacje

Zasady składania reklamacji towarów zakupionych po 25.12.2014 r Ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.. Opis procedury reklamacyjnej z tytułu rękojmi: Sprzedający odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. 2 lata na możliwość złożenia reklamacji od momentu wydania produktu klientowi. Za wadę fizyczną należy w szczególności uznać sytuacje, gdy produkt: - nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; - nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; - nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@waldekke.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. u Waldka Waldemar Kempiński ul. Broniewskiego 1 85-316 Bydgoszcz Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Konsument może żądać naprawy, wymiany towaru na nowy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar na nowy, pozbawiony wady lub naprawi wadliwy egzemplarz. Zwrotu pieniędzy Konsument może żądać tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny. O tym, czy tak jest, decyduje sprzedawca. Co oznacza termin wada istotna? Oznacza on taką wadę, której wystąpienie uniemożliwia korzystanie z produktu zgodnie z jego przeznaczeniem. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedający. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Pozasądowe rozpatrywanie sporów Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy. ul. Jagiellońska 10, 85-020 Bydgoszcz Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce - Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

u Waldka Waldemar Kempiński
Broniewskiego 1
85-316 Bydgoszcz

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Konsument ma 14 dni na odesłanie zwracanego towaru. Sprzedawca zwraca pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. W przypadku odstąpienia od umowy Przedsiębiorca zobowiązany jest do zwrotu kosztów dostarczenia towaru (za transport od sprzedawcy do konsumenta). W takiej sytuacji sprzedawca zwraca jedynie koszty najtańszego zwykłego sposobu przesyłki dostępnego w swojej ofercie, bez względu na to, jaki środek transportu został wybrany w momencie składania zamówienia. Kupujący ponosi koszt odesłania niechcianego towaru do sprzedającego. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Przedsiębiorca w takim wypadku może pomniejszyć zwrot ceny produktu o tyle, o ile zmniejszyła się wartość rzeczy. Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli (wzór poniżej), pisząc na adres e-mail: sklep@waldekke.pl lub dołączyć pisemne oświadczenie do zwracanej przesyłki. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy odesłać na adres. u Waldka Waldemar Kempiński ul. Broniewskiego 1 85-316 Bydgoszcz e-mail: sklep@waldekke.pl Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): ------------------------------------------------------ u Waldka Waldemar Kempiński ul. Broniewskiego 1 85-316 Bydgoszcz Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery], Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Dane do przelewu:[nr konta] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] ---------------------------------------------------------- Wzór formularza do zwrotów. Ja ............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ........................................................................................, numer oferty............................................................................................ Data zawarcia umowy to................................................., data odbioru ........................................................................................... Imię i nazwisko.................................................................... Adres................................................................................... Data..................................................................................... --------------------------------------------------------- 5. Brak odstąpienia od umowy. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; Zwrot towaru w przypadku zawarcia umowy jako przedsiębiorca.W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje.Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.Zgodnie z powyższym zwrot Towaru na tej podstawie nie jest możliwy.

O sprzedającym
Waldekke
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

627

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • (52) 345 81 98
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sklep internetowy u Waldka, prowadzony jest w ramach Allegro, przez waldekke, którego Właścicielem jest Firma u Waldka Waldemar Kempiński z siedzibą przy ul. Broniewskiego 1 w Bydgoszczy.

Pozostałe informacje

Dane do przelewu:

u Waldka

Waldemar Kempiński

ul. Broniewskiego 1

85-316 Bydgoszcz

nr. konta:  11814200070021504220000002

1.  Sprzedaż towaru

Prowadzimy sprzedaż nowych, pełnowartościowych towarów

za pośrednictwem Allegro na teranie Polski.

Pełna informacja o towarze znajduje się w opisie aukcji.

Towar jest każdorazowo sprawdzany przed wysyłką.

Zobowiązujemy się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT 23%.

Do ceny zakupionego towaru należy doliczyć koszty przesyłki.

11 zł za przesyłkę  przy wpłacie na konto lub płatności PayU

15 zł za przesyłkę przy wyborze wysyłki za pobraniem

0 zł za przesyłkę przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy  u Waldka

Dokonanie zakupu jest równoznaczne z obowiązkiem zapłaty.

Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony produkt w

sklepie  u Waldka, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 7

dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje

przy odbiorze.  

Możliwe są następujące formy płatności:

- Przelewem - forma płatności dla klientów preferujących samodzielne

logowanie do banku internetowego lub wizytę w placówce banku. Po

złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej

(e-mail wiadomość od sprzedającego) numer rachunku bankowego, na który

należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku

bankowym u Waldka Waldemar Kempiński, zamówienie jest przekazywane do

realizacji.

- Płatności PayU w ramach platformy Allegro.pl – forma płatności

elektronicznej obsługiwana przez PayU S.A. – krajowej instytucji

płatniczej, z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisanej

do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań -

Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego

Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399.

- Przy odbiorze – zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze produktu lub w kasie punktu odbioru osobistego.

- Płatność przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy u Waldka ul.

Broniewskiego 1 w Bydgoszczy od poniedziałku do piątku w godzinach od 10

do 18

Po zakupie towaru czekamy 7 dni na wpłatę na konto lub przez PayU.

Jeżeli w ciągu 7 dni kupujący się z nami nie skontaktuje

występujemy do Allegro o zwrot poniesionej prowizji od sprzedaży.

2. Termin realizacji zamówienia i wysyłka towaru

Towar wysyłamy zgodnie z opisem terminu wysyłki podanym w aukcji.

Jeżeli kupujący (mailem lub w formularzu dostawy) nie wskaże innego adresu,

zakupiony towar wysyłamy na adres podany na karcie Allegro.

Wysyłki realizujemy za pośrednictwem Poczta Polska - POCZTEX KURIER 48

Zakupiony towar wysyłamy:

- paczka Pocztex Kurier 48 - towar zapakowany w kartonik, zabezpieczony taśmą

- paczka Pocztex Kurier 48 Pobranie- towar zapakowany w kartonik, zabezpieczony taśmą

Przesyłki nadajemy od poniedziałku do piątku.

Pierwsze nadanie realizujemy do godziny 13,

drugie nadanie realizujemy do godziny 17 i jest ono traktowane jako nadanie w kolejnym dniu roboczym.

Tu można śledzić przesyłki (po godz 22.)

http://sledzenie.poczta-polska.pl

Po wysyłce podajemy kupującemu mailem numer nadania przesyłki