Pasek Męski Klamra Automat Skórzany 3,5 czarny 115 (6999477136)
- Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
- Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
- Pocztex Kurier48 11,00 zł
- Zakupy od 250 zł darmowa dostawa
- lokalizacja: Bydgoszcz, Polska
- czas wysyłki: 24 godziny
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- płeć: produkt męski
- kolor: czerń
- marka: Inna marka
- długość bez klamry (cm): 127
- maks. szerokość (cm): 3.5
- wzór dominujący: bez wzoru
- materiał dominujący: skóra naturalna
- kolor okuć: inny
- dostawa z Polski: tak
Lokalizacja: Bydgoszcz, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Waldekke za co najmniej 250.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Dodatkowe informacje
Przy zakupie kilku przedmiotów pobieramy tylko jedną opłatę. Osoby zainteresowane mogą odebrać wylicytowany towar bezpośrednio w naszym sklepie po wcześniejszym uzgodnieniu. Przy odbiorze osobistym nie pobieramy opłaty za przesyłkę. U WALDKA ul. Broniewskiego 1 Bydgoszcz tel; 52 345 81 98 pn. - pt. 10 - 18 sobota 10 - 14 ZAPRASZAM DO ZAKŁADKI " O MNIE "
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
Do pobrania
Gwarancja obejmuje wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
Gwarancji nie podlegają naturalne zużycie oraz mechaniczne uszkodzenia.
Gwarancją nie są objęte:
- uszkodzenia wynikające z przeciążenia wyrobu
- uszkodzenia wynikające z niewłaściwego przechowywania wyrobu, zabrudzenia i plamy
- przebarwienia przejęte od noszonej odzieży
- metalowe elementy oraz ich zgubienie
- uszkodzenia mechaniczne i termiczne
Kontakt w celu ustalenia szczegółów:
e-mail: sklep@waldekke.pl (odpowiadamy na maile w cigu 24 godzin od pn-pt )
tel: 52 3458198 (pn-pt: 10 - 18)
W każdej, nawet nieuzasadnionej sytuacji można się z nami skontaktować,
w celu uzyskania informacji lub rozwiązania zaistniałego problemu.
Szczegóły dotyczące składania reklamacji są w zakładce "Zasady składania reklamacji".
( pod opisem każdej z naszych aukcji Allegro)
UŻYTKOWANIE:
Wyrób należy użytkować zgodnie z przeznaczeniem.
- nie wypełniać nieforemnymi i kaleczącymi przedmiotami
- chronić przed przemoczeniem i bardzo wysoką temperaturą
- chronić przed uszkodzeniami mechanicznymi surowca i okuć
- chronić przed zabrudzeniem
- chronić przed zetknięciem z rozpuszczalnikami i substancjami żrącymi
- chronić przed wszelkiego rodzaju zaplamieniami
- chronić przed farbowaniem przez noszoną odzież
- nie przeciążać
KONSERWACJA:
- wilgotny wyrób suszyć w temperaturze pokojowej z daleka od grzejników i źródeł ciepła
- kurz, błoto usuwać czystą i miękką ściereczką lub lekko zwilżoną
- stosować środki przeznaczone do konserwacji danego wyrobu
- nie stosować past i kremów przeznaczonych do obuwia
- nie czyścić chemicznie
- nie prać w pralce
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Zasady składania reklamacji towarów zakupionych po 25.12.2014 r Ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.. Opis procedury reklamacyjnej z tytułu rękojmi: Sprzedający odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. 2 lata na możliwość złożenia reklamacji od momentu wydania produktu klientowi. Za wadę fizyczną należy w szczególności uznać sytuacje, gdy produkt: - nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; - nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; - nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@waldekke.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. u Waldka Waldemar Kempiński ul. Broniewskiego 1 85-316 Bydgoszcz Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Konsument może żądać naprawy, wymiany towaru na nowy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar na nowy, pozbawiony wady lub naprawi wadliwy egzemplarz. Zwrotu pieniędzy Konsument może żądać tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny. O tym, czy tak jest, decyduje sprzedawca. Co oznacza termin wada istotna? Oznacza on taką wadę, której wystąpienie uniemożliwia korzystanie z produktu zgodnie z jego przeznaczeniem. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedający. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Pozasądowe rozpatrywanie sporów Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy. ul. Jagiellońska 10, 85-020 Bydgoszcz Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce - Rozstrzyganie sporów konsumenckich.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Konsument ma 14 dni na odesłanie zwracanego towaru. Sprzedawca zwraca pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. W przypadku odstąpienia od umowy Przedsiębiorca zobowiązany jest do zwrotu kosztów dostarczenia towaru (za transport od sprzedawcy do konsumenta). W takiej sytuacji sprzedawca zwraca jedynie koszty najtańszego zwykłego sposobu przesyłki dostępnego w swojej ofercie, bez względu na to, jaki środek transportu został wybrany w momencie składania zamówienia. Kupujący ponosi koszt odesłania niechcianego towaru do sprzedającego. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Przedsiębiorca w takim wypadku może pomniejszyć zwrot ceny produktu o tyle, o ile zmniejszyła się wartość rzeczy. Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli (wzór poniżej), pisząc na adres e-mail: sklep@waldekke.pl lub dołączyć pisemne oświadczenie do zwracanej przesyłki. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy odesłać na adres. u Waldka Waldemar Kempiński ul. Broniewskiego 1 85-316 Bydgoszcz e-mail: sklep@waldekke.pl Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): ------------------------------------------------------ u Waldka Waldemar Kempiński ul. Broniewskiego 1 85-316 Bydgoszcz Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery], Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Dane do przelewu:[nr konta] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] ---------------------------------------------------------- Wzór formularza do zwrotów. Ja ............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ........................................................................................, numer oferty............................................................................................ Data zawarcia umowy to................................................., data odbioru ........................................................................................... Imię i nazwisko.................................................................... Adres................................................................................... Data..................................................................................... --------------------------------------------------------- 5. Brak odstąpienia od umowy. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; Zwrot towaru w przypadku zawarcia umowy jako przedsiębiorca.W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje.Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.Zgodnie z powyższym zwrot Towaru na tej podstawie nie jest możliwy.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- skl**@*********** (pokaż)
- (52* *** ** ** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Pozostałe informacje
Dane do przelewu:
u Waldka
Waldemar Kempiński
ul. Broniewskiego 1
85-316 Bydgoszcz
nr. konta: 11814200070021504220000002
1. Sprzedaż towaru
Prowadzimy sprzedaż nowych, pełnowartościowych towarów
za pośrednictwem Allegro na teranie Polski.
Pełna informacja o towarze znajduje się w opisie aukcji.
Towar jest każdorazowo sprawdzany przed wysyłką.
Zobowiązujemy się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT 23%.
Do ceny zakupionego towaru należy doliczyć koszty przesyłki.
Dokonanie zakupu jest równoznaczne z obowiązkiem zapłaty.
Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony produkt w
sklepie u Waldka, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 7
dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje
przy odbiorze.
Możliwe są następujące formy płatności:
- Przelew - forma płatności dla klientów preferujących samodzielne
logowanie do banku internetowego lub wizytę w placówce banku.
Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym
u Waldka Waldemar Kempiński,
zamówienie jest przekazywane do realizacji.
- Płatności elektroniczne dostępne w ramach platformy Allegro.pl
- Przy odbiorze – zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze produktu lub w kasie punktu odbioru osobistego.
- Płatność przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy
u Waldka
ul. Broniewskiego 1 w Bydgoszczy
od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 18
Po zakupie towaru czekamy 7 dni na wpłatę.
Jeżeli w ciągu 7 dni kupujący się z nami nie skontaktuje
występujemy do Allegro o zwrot poniesionej prowizji od sprzedaży.
2. Termin realizacji zamówienia i wysyłka towaru
Towar wysyłamy zgodnie z opisem terminu wysyłki podanym w aukcji.
Jeżeli kupujący (mailem lub w formularzu dostawy) nie wskaże innego adresu,
zakupiony towar wysyłamy na adres podany na karcie Allegro.
Zakupiony towar wysyłamy, zgodnie z wybranym przez kupującego, sposobem wysłki.
Przesyłki nadajemy od poniedziałku do piątku.
Pierwsze nadanie realizujemy do godziny 13,
drugie nadanie realizujemy do godziny 17
i jest ono traktowane jako nadanie w kolejnym dniu roboczym.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu