PASEK KLINOWY GATES 5PK962 FIAT TIPO NISSAN MICRA (6950744710)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
15,00 zł
Dostawa
  • List ekonomiczny 6,00 zł
  • List priorytetowy 8,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 11,00 zł
  • lokalizacja: Jędrzejowice, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • producent części: gates

opis

PRZEDMIOTEM SPRZEDAŻY JEST:

ORYGINALNY:

PASEK KLINOWY
GATES

NR. KAT. 5PK962


Zastosowanie

CITROEN

FIAT

HONDA

LANCIA

MITSUBISHI

NISSAN

Pasek pasuje do różnych modeli tych marek.

Pamiętaj iż kupując na tej aukcji - kupujesz w sklepie,

w którym wykazujemy zawsze profesjonalne podejście do klienta oraz dokładamy wszelkich starań

aby nasz towar dawał pełną satysfakcję.

Kontakt e-mail dostępny na aukcji.

tel: 717276399 , 748505977, 717276398

pon -pt od 8.00-19.00 sobota 9.00-15.00

W. LOK. KARTON W 26 NR 28

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QVZJFjAETmEINfTF581x­RCOW5/SwfZibvO8UFIV0­caJmaDKBJMBiwGWzB2N5­ij2s6[/DANE_EU]
Dostawa i płatność
od 6,00 zł

Lokalizacja: Jędrzejowice, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
List ekonomiczny
pierwsza sztuka
6,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
List priorytetowy
pierwsza sztuka
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Rafał Pęczar
Jędrzejowice 11
58-207 Dzierżoniów
Dodatkowe informacje

 

1. Konsument składa sprzedawcy żądanie wynikające z rękojmi w ciągu roku od dnia zauważenia wady – niemniej najlepiej ją zgłosić zaraz po zauważeniu.

2. Reklamację należy złożyć w formie wiadomości e-mail, wysłanej na adres: rafal_peczar@o2.pl. Prawidłowo napisana wiadomośc zawiera:

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

- datę zawarcia Umowy

- numer aukcji.

- opis zauważonej wady

- żądania przewidziane w ramach rękojmi.

3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niepełne, Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

4. Sprzedający rozpoczyna procedury reklamacyjne w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.


UWAGA:

Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz:

- nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć;

- nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę;

- nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy okazji zawierania umowy, jeśli przedsiębiorca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

- została wydana kupującemu w stanie niezupełnym;


Wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez konsumenta towar:

- jest własnością osoby trzeciej;

- jest obciążony prawem osoby trzeciej;

- cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu; 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Rafał Pęczar
Jędrzejowice 11
58-207 Dzierżoniów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

 Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie po informacji telefonicznej, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu, sprawdzenia czy towar nie był montowany oraz czy nie otwierany mechanicznie.  

Zwrot towaru pokrywa kupujący, sprzedający nie pokrywa kosztów reklamacji oraz nie odbiera przesyłek pobraniowych.  


Do paczki zwrotnej należy dołączyć dane do przelewu (drukowane). Dane do przelewu mają zawierać: imię, nazwisko, adres, kod pocztowy, nr rachunku bankowego oraz TELEFON.  


Oprócz równowartości ceny towaru sprzedawca zwraca konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – koszty te równe są najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu.  

Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). 

O sprzedającym
rafalpeczar
98,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

606

 

9

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • 717276399
  • 717276398
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Jeśli nie jesteś pewien czegoś to zadzwoń. Pomożemy Czytaj dokładnie opisy aukcji ponieważ tam są zawarte wszelkie informacje dotyczące sprzedawanego produktu