PASEK KLINOWY DAYCO 5PK1388 HYUNDAI PEUGEOT (6950721414)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
27,00 zł
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 8,00 zł
  • List priorytetowy 9,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 11,00 zł
  • lokalizacja: Jędrzejowice, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • producent części: dayco

PRZEDMIOTEM SPRZEDAŻY JEST:

ORYGINALNY:

PASEK KLINOWY
DAYCO

NR. KAT. 5PK1388


Zastosowanie

HYUNDAI

PEUGEOT

Pasek pasuje do różnych modeli tych marek.

Pamiętaj iż kupując na tej aukcji - kupujesz w sklepie,

w którym wykazujemy zawsze profesjonalne podejście do klienta oraz dokładamy wszelkich starań

aby nasz towar dawał pełną satysfakcję.

Kontakt e-mail dostępny na aukcji.

tel: 717276399 , 748505977, 717276398

pon -pt od 8.00-19.00 sobota 9.00-15.00

W. LOK. KARTON W 26 NR 27

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QVZJFjAETmEINfTF581x­RCOW5/SwfZibvO8UFIV0­caJmaDKBJMBiwGWzB2N5­ij2s6[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List polecony priorytetowy 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
dodatkowe informacje

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota 09:00 - 14:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Jeśli nie jesteś pewien czegoś to zadzwoń. Pomożemy Czytaj dokładnie opisy aukcji ponieważ tam są zawarte wszelkie informacje dotyczące sprzedawanego produktu

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Rafał Pęczar
Jędrzejowice 11
58-207 Dzierżoniów
PL
Dodatkowe informacje

 

 Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie po informacji telefonicznej, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu, sprawdzenia czy towar nie był montowany oraz czy nie otwierany mechanicznie.  

Zwrot towaru pokrywa kupujący, sprzedający nie pokrywa kosztów reklamacji oraz nie odbiera przesyłek pobraniowych.  


Do paczki zwrotnej należy dołączyć dane do przelewu (drukowane). Dane do przelewu mają zawierać: imię, nazwisko, adres, kod pocztowy, nr rachunku bankowego oraz TELEFON.  


Oprócz równowartości ceny towaru sprzedawca zwraca konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – koszty te równe są najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu.  

Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok

Adres do reklamacji:
Rafał Pęczar
Jędrzejowice 11
58-207 Dzierżoniów
PL
Dodatkowe informacje

 

1. Konsument składa sprzedawcy żądanie wynikające z rękojmi w ciągu roku od dnia zauważenia wady – niemniej najlepiej ją zgłosić zaraz po zauważeniu.

2. Reklamację należy złożyć w formie wiadomości e-mail, wysłanej na adres: rafal_peczar@o2.pl. Prawidłowo napisana wiadomośc zawiera:

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

- datę zawarcia Umowy

- numer aukcji.

- opis zauważonej wady

- żądania przewidziane w ramach rękojmi.

3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niepełne, Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

4. Sprzedający rozpoczyna procedury reklamacyjne w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.


UWAGA:

Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz:

- nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć;

- nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę;

- nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy okazji zawierania umowy, jeśli przedsiębiorca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

- została wydana kupującemu w stanie niezupełnym;


Wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez konsumenta towar:

- jest własnością osoby trzeciej;

- jest obciążony prawem osoby trzeciej;

- cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu;